Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Pradėjau alfabetiškai, nuo A raidės – Audi A8.
    Nuo 42 kEUR (mobile.de nuoroda) už trijų metų senumo.
    Nauji buvo nuo 80k EUR (70k GBP)
    Smagaus supirkinėjimo!



    Nauja A8 retas kuris perka pigiau uz 130k EUR. 80k yra startas ir aplamai tokiu masinu "pliku" niekas neperka. Siaip neziurekit S klases, 7 BMW ar A8 nuvertejimo - nes tai turbut labiausiai nuvertejanti masina ne % o pinigu suma aplamai. Imkit lyginimui A3,A4 ir A6 arba Q3 ir Q5

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Jums gal pasisekė iki 500k važiuoti be rimtų gedimų, nes šiaip kai po 200k pradeda byrėti ne tik važiuoklė, bet ir variklis, pavarų dėžė, tai supranti, kad pirkti naują gerokai pigiau nei sėdėti servise, plius ramiai važinėji net į tolimas keliones.
      200k <> 200k . Tarkim vokietis jis perka premium segmenta jei daug vaziuoja ir nori tai daryti patogiai. Vaziuos jis tarkim i diena 80km i darba. Per diena gaunasi 160km. Vaziuos zinoma autostrada - pastoviu greiciu ir t.t. o tai reiskia kad deze nejungines pavaru, variklis tures tolygia apkrova. Lietuvis tuos 160km nuvaziuos dazniausiai mieste, i visokius Akropolius ir karta i savaite islys i trasa. Paskaiciuokim kiek kartu persijungs pavaros vokieciui ir lietuviui, kiek kartu gaus salto uzvedimo lietuviskom ar vokiskom salygom ekslplotavimas. Taigi buna kad vakaruose nuvaziuoja ir tie E klases mersai ir A sestos po 500k ir daugiau. Ir dar klausimas ka geriau rinktis ar vokiska su 200k rida ar lietuviska su 80k rida

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Už prancūzus genda dažniau nebent amerikonai.
        Reikia lyginti konkrecius modelius o ne gamintoju veliavas. Va tau palyginimui

        Citroen C5 2.0HDI 2010 metu
        BMW 520d ar 530d (F10) 2010 metu

        Nu ir kuri patikimesne?

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Mest lauk automobilį po 200k ridos, perdirbt jo atliekas tikrai nėra ekologiškiau nei važinėt su tuo pačiu 500k ir daugiau. Nesuprantama man šita eko mada
          Taip ir yra. Vokiečiai universitetuose dėsto, jog automobilis pasiekęs 200k km ridą turi būti nebenaudojamas/utilizuojamas.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Lietuvoj skelbimuose visos masinos parduodamos prie 180 - 190k ridos. Nesvarbu kiek jai metu, trys, 10, 20. Jei padaryti kokia statistika kokia megstamiausia perekupu rida, manau bus 120-190.
            Pravazinejo tos lietuviu masinytes ir po 300 ir po 500, tiesiog absoliuti dauguma to nezino, o sventai tiki kad nupirko 2004 metu Mitsubishi su 100k rida, vazinejo vienas senelis i banzycia. Daug kas pasakoja va nupirkau paziurek uz stuka euru, rida 120 k. Ir svarbiausia, tiki, kad tikrai tokia rida gali buti pas 18 metu senumo masina. O jos nusidevejimas tai ka noret, jau tiesog sena.

            Tai kad realybeje niekas tu masinu neismeta po 200k ir negreit ismes. Mes atvazinejam po 300-500k, paskui dar tos masinos keliauja pas Kazachus ar Ukrainiecius.
            Na ne visi važinėja po 40k į metus. Aš mažiau nei 10k per metus nuvažiuoju ( o per karantiną išvis krito) nes automobilį naudoju tik užmiesčio kelionėms. Man ir po 20 metų gali nebūti toks 200k ribinės ridos ir tai nebus jokia apgavystė. O nusidėvėjimas labai priklauso ir nuo priežiūros. Gali važiuoti mažai bet nekeisti filtrų, tepalų, etc ir sudrožti ir mažai važiuotą.

            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Turėtų būti atitinkama mokesčių struktūra, kuri skatintų ekologiškai suvažinėt senas mašinas, o ne pirkt vis naujas. Dyzelinė bulka n kartų ekologiškiau už naują elektromobilį vien dėl to, kad ji jau pagaminta.
            Ekologiškai suvažinėt tai čia garaže laikyt? Nes nėra jos ekologiškos. Jeigu imant europos standartus tai naujos tikrai smarkiai mažiau išmeta dalelių ir per tuos 200k kilometrų tai atsveria utilizacijos taršą. Beje labiausiai taršios dalys kaip tepalų filtrai ir pan vis tiek yra keičiamos kasmet/kas du metus tai nesvarbu automobilis naujas ar ne jis vis tiek terš.

            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

            Reikia lyginti konkrecius modelius o ne gamintoju veliavas. Va tau palyginimui

            Citroen C5 2.0HDI 2010 metu
            BMW 520d ar 530d (F10) 2010 metu

            Nu ir kuri patikimesne?
            Konkretūs modeliai nebuvo nurodyti. Aleksas teigė kad "norint sutaupyti reikia pirkti prancūzą"


            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Ekologiškai suvažinėt tai čia garaže laikyt? Nes nėra jos ekologiškos. Jeigu imant europos standartus tai naujos tikrai smarkiai mažiau išmeta dalelių ir per tuos 200k kilometrų tai atsveria utilizacijos taršą. Beje labiausiai taršios dalys kaip tepalų filtrai ir pan vis tiek yra keičiamos kasmet/kas du metus tai nesvarbu automobilis naujas ar ne jis vis tiek terš.
              Kaip suprantu diskutuojama buvo dėl taršos naudojimo vs gamybos metu.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Na ne visi važinėja po 40k į metus. Aš mažiau nei 10k per metus nuvažiuoju ( o per karantiną išvis krito) nes automobilį naudoju tik užmiesčio kelionėms. Man ir po 20 metų gali nebūti toks 200k ribinės ridos ir tai nebus jokia apgavystė. O nusidėvėjimas labai priklauso ir nuo priežiūros. Gali važiuoti mažai bet nekeisti filtrų, tepalų, etc ir sudrožti ir mažai važiuotą.
                Vokietijoje vidutinė metinė automobilio rida yra keliolika tūkstančių km (gerai nebepamenu, ar ne 14 k.). Aišku perekūpai mėgsta pasakas, kad senelis važiavo į bažnyčią kiekvieną dieną po 100 km ir visi Vokietijoje taip daro.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Paskutinis perekupų jaukas sugalvotas yra įrašyti skelbime, kad prižiūrėta Autotojoj (ar panašiam oficialiam servise), bet kai vietoj apžiūri supranti, kad automobilis paskutinį kartą gal ir buvo autotojoj pakeisti tepalus. Visa kita automobiliio istorija yra dingusi.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Turėtų būti atitinkama mokesčių struktūra, kuri skatintų ekologiškai suvažinėt senas mašinas, o ne pirkt vis naujas. Dyzelinė bulka n kartų ekologiškiau už naują elektromobilį vien dėl to, kad ji jau pagaminta.
                    Ziurint ka vadinti ekologija. Vaikstant saligatviu gatves su intensyviu masinu judejimu (arba kad ir sedint masinoj kamstyje) tikimybe susirgti plauciu ligom yra gerokai didesne jei aplink senos dyzelines bulkos. Ir gerokai mazesne jei apling naujos masinos, nes jos tiesiog daug maziau NO2 ir kitu panasiu junginiu iskiria.
                    Jei snekam apie planetos isgelbejima tai jo, Bet gal tada nereik saves apgaudineti kad as vat vazineju su sena bulka ir gelbeju planeta? Nes gelbesi kai viesuoju vazinesi ir dviraciu, o ne sena bulka.

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                      Reikia lyginti konkrecius modelius o ne gamintoju veliavas. Va tau palyginimui

                      Citroen C5 2.0HDI 2010 metu
                      BMW 520d ar 530d (F10) 2010 metu

                      Nu ir kuri patikimesne?
                      Prancūzas.
                      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                        Paskutinis perekupų jaukas sugalvotas yra įrašyti skelbime, kad prižiūrėta Autotojoj (ar panašiam oficialiam servise), bet kai vietoj apžiūri supranti, kad automobilis paskutinį kartą gal ir buvo autotojoj pakeisti tepalus. Visa kita automobiliio istorija yra dingusi.
                        Lietuvoje ne tik perekūpai sukčiauja, bet ir tie patys "oficialūs"atstovai stumdo lavonus. Realiai perkant naudotą auto niekur nėra garantijos, kad negausi geldos.
                        „Niekad nedaužtą“ BMW iš atstovų panorusi nusipirkti moteris nemaloniai nustebo: toks automobilis turėjo būti nurašytas

                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=86828779
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Lietuvoje ne tik perekūpai sukčiauja, bet ir tie patys "oficialūs"atstovai stumdo lavonus. Realiai perkant naudotą auto niekur nėra garantijos, kad negausi geldos.
                          „Niekad nedaužtą“ BMW iš atstovų panorusi nusipirkti moteris nemaloniai nustebo: toks automobilis turėjo būti nurašytas

                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=86828779
                          Tai del to kad dauguma salonu siulo turimo automobilio atpirkima perkant nauja, del to ten net automobiliai is JAV buna pardavimuose kurie yra buve 100% dauzti.

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                            Tai del to kad dauguma salonu siulo turimo automobilio atpirkima perkant nauja, del to ten net automobiliai is JAV buna pardavimuose kurie yra buve 100% dauzti.
                            Bet jei atperka daužtą lavoną galėtų jį tiesiog į šrotą parduoti, o ne daryti sau gėdą pardavinėdami kaip geros būklės naudotą auto.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Iš principo visi genocidai ir represijos vyko ir vyksta dėl noro užtikrinti vienos ar kitos žmonių grupės maksimalų saugumą. KGB = Kad Geriau Būtų

                              Bet šitoj vietoj turiu omeny kitką. Kaip būtų patogu, jei valdžia galėtų lengvai apriboti gyventojų judėjimą. Privatus transportas yra didelis šiknaskaudis. Bet jei pereitume prie autonominio transporto, kuris turėtų būti nuolat prisijungęs prie tinklo, kad atsinaujintų greičio ribojimų duomenų bazę...
                              Tai jam genocidas blogai, o žmonių judėjimo totalus ribojimas jau gerai? Tai gal tai ne totalitarizmas? Aš irgi už tai, kad daugiau viešojo transporto būtų, bet ne už absoliutų automobilių likvidavimą. Ir autonominiai automobiliai ne problemos sprendimas.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Tai jam genocidas blogai, o žmonių judėjimo totalus ribojimas jau gerai? Tai gal tai ne totalitarizmas? Aš irgi už tai, kad daugiau viešojo transporto būtų, bet ne už absoliutų automobilių likvidavimą. Ir autonominiai automobiliai ne problemos sprendimas.
                                O prie ko čia žmonių judėjimo ribojimas? Ribojimas bus tik toks, kad pats nevairuosi automobilio, o atsisėdęs į jį galėsi užsiimti kitais dalykais.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Tai jam genocidas blogai, o žmonių judėjimo totalus ribojimas jau gerai? Tai gal tai ne totalitarizmas? Aš irgi už tai, kad daugiau viešojo transporto būtų, bet ne už absoliutų automobilių likvidavimą. Ir autonominiai automobiliai ne problemos sprendimas.
                                  Apie automobilių likvidavimą išvis niekas čia nekalbėjo...

                                  Autonominiai automobiliai yra neišvengiamybė.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Na autonominis transportas išliks privatus. Ir aš netikiu kad viskas pereis ant visokio carsharingo nes žmonės nori turėti savo automobilį ir nori jį naudoti savo reikmėms. Na nebent apmokestins juos taip kad tiesiog dauguma neįpirks.
                                    Autonominis pats savaime saugumo neišspręs. Jei viskas liks vairuotojo rankose - užsistatai greičio ribojimą +20 ir tiek. Jei neleidžia - garažiuke susičipuoji. Kad tą užkardyti - reikės rimtų priemonių. Ir tikrai bus neapsieita be retesnio dar dažnesnio prisijungimo prie tinklo. Paprastas šifravimu paremtas DRM tikrai bus greitai nulaužtas.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Autonominis pats savaime saugumo neišspręs. Jei viskas liks vairuotojo rankose - užsistatai greičio ribojimą +20 ir tiek. Jei neleidžia - garažiuke susičipuoji. Kad tą užkardyti - reikės rimtų priemonių. Ir tikrai bus neapsieita be retesnio dar dažnesnio prisijungimo prie tinklo. Paprastas šifravimu paremtas DRM tikrai bus greitai nulaužtas.
                                      Išspręs, nes dauguma avarijų kyla dėl vairuotojo klaidos, kurios autonominis nedarys. Taip pat avaringoje sitaucijo autonominis jau dabar reaguoja kelis kartus greičiau nei žmogus. Dabartinė autonominių testavimo statistika rodo kad jie yra kelis kartus saugesni net važinėdami tarp ranka vairuojamų.

                                      Na o patikrinti ar sučipuotas galėsim kad ir TA metu. Visų tai neišgaudys, bet iš naujo perčipuoti kas du metus ir tada bijoti kad TA metu nepamatytų pakitimų bus tikrai pakankama paskata daugumai to tiesiog nedaryti.

                                      Beto dabar ir neautonominiai automobiliai turi blackbox'ą kurį galima perskaityti avarijos metu ir nustatyti kokių veiksmų ėmėsi vairuotojas, taigi tu jau ir taip esi "sekamas".

                                      O ir šiaip kam nulaužinėti? Kad kompas važiuotu 20 km greičiau ir atvažiuotum keliom minutėm greičiau? Kai vairavimas pavirs tiesiog valanda pasėdėti su telefonu/plančete/laptopu ar tos kelios minutės kam rupės?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Autonominis pats savaime saugumo neišspręs. Jei viskas liks vairuotojo rankose - užsistatai greičio ribojimą +20 ir tiek. Jei neleidžia - garažiuke susičipuoji. Kad tą užkardyti - reikės rimtų priemonių. Ir tikrai bus neapsieita be retesnio dar dažnesnio prisijungimo prie tinklo. Paprastas šifravimu paremtas DRM tikrai bus greitai nulaužtas.
                                        Net neabejoju, kad pastoviai visi bus prijungti prie tinklo Ir tas įvyks tikriausiai greičiau, negu pilnas autonomiškumas.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Jei elektromobiliai labai konservatyviai vertins savo galimybes, tada bus daugiau noro patiuninguoti jų galimybių vertinimą



                                          Tai man ir dabar važiuot lėčiau nėra nuobodu. Čia jau reiktų rimtesnių tyrimų kodėl viršyjamas greitis. Nenustebčiau jei daug svarbiau statusas, organų pasimatavimas ir t.t.
                                          Autonominiai vertins galimybes pagal tai kokios jos yra (nepervertins) o jeigu visi bus sujungti ryšiu tai kaip tik manau bus mažiau konservatyvus pvz nebebus bangų prie šviesaforų nes galės pajudėti visi vienu metu, kadangi automobilis žino jog prieš jį esantis irgi važiuos.

                                          Paga šitą tai pagrindinės trys priežastys kurias vairuotojai pripažysta:

                                          https://ec.europa.eu/transport/road_...speed_limit_en
                                          • They were in a hurry
                                          • They generally enjoy driving fast
                                          • They were bored

                                          Comment

                                          Working...
                                          X