Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Nesvarbu ko ten moko vairavimo mokyklose, tikri vairuotojai:
    1. Neužtraukia rankinio, nes kažkas ten dėvisi arba gali užsikirsti (pavarų dežė tai nesidėvi)
    2. Rieda iki šviesaforo su išjungta pavara (reikia tausoti degalus ir sankabą)
    3. Prie šviesaforo stovi nenuspaudę stabdžio, jeigu mašina nerieda (nes čiurnas reikia ilsinti)
    Dar padangas devetas deda nes R20 nauju komplektas 900EUR

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

      Dar padangas devetas deda nes R20 nauju komplektas 900EUR
      5 metų senumo naujai mašinai 5mm likutis yra naujos padangos

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

        Lettered rodė ką turi apynaujis Priusas (kojinį rankinį). Tikėtina, kad kažką panašaus turi ir sena Previja.
        Turbūt tiesa. Skirtumo nelabai yra, laužas ir tiek. Kaip liaudyje sakoma Tajota - mičta idijota.

        Comment


          Sužinojau šiandien įdomių dalykų. Pasirodo, daug kas netraukia rankinio, nerodo posūkių ir t. t. dėl TAUPUMO, nes gi tipo genda, naudojasi. Yra netgi tokių variantų, kai praėję TA pasikeičia detales atgal į senas. Įdomu, ką jie pritaupo - gaunasi 13 atlyginimas per metus, po tokio taupymo?
          Tai kam tada skirtos visos šitos funkcijos, kurios reikalingos netgi elelmentariam saugumui? Visada maniau, kad jos yra NAUDOJIMUI. Bet turbūt naiviai maniau. Pasirodo, jos TAUPYMUI
          Snowflakes will attack U <3

          Comment


            Dauguma tų funkcijų reikalingos tik Briuselio biurokratams.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

              Tai kad jis elektrinis nereiskia kad isijungia automatiskai. Volvo irgi elektrinis - bet zinau kas masina i vartus paleido islipes
              Įdomu, kas šiuo atveju bus kaltas, o vairuotojas, ar Toyotos gamyklinis brokas, jei nesuveikė tas rankinis.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Įdomu, kas šiuo atveju bus kaltas, o vairuotojas, ar Toyotos gamyklinis brokas, jei nesuveikė tas rankinis.
                Apie ka tu cia?

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Dauguma tų funkcijų reikalingos tik Briuselio biurokratams.
                  Bachurai iš soclagerio neturi nesąmonėm laiko

                  Comment


                    Tai gal iš viso, reikia plytą statyti po ratu. Pavarų svirtelę dar drožti? Taigi netaupu! Ir dar nuo kalno (tarkim, Šeškinės) visada užgesinti mašiną, kad pati riedėtų, bus super taupumas

                    Gal turite dar kokių ūkiškų taupumo patarimų?
                    Snowflakes will attack U <3

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                      Apie ka tu cia?
                      Apie šios dienos nelaimę, kur Toyota užmušė moterį.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Apie šios dienos nelaimę, kur Toyota užmušė moterį.
                        Jeigu vyrukas rimtai neužtraukė rankinio tai manau bus traktuojama jog ne Toyota užmušė žmogų nelaimingo atsitikimo metu, o kaip neatsargus gyvybės atėmimas. Matyt daug kas priklausys nuo žuvusios artimųjų ir jų advokatų.

                        Labai apmaudus įvykis, priverčia susimąstyti, jog gali tiek ant pačio bet kurią akimirką užlėkti automobilis iš bet kurios krypties, tiek pats per neatsargumą gali atimti kažkam gyvybę...

                        Comment


                          Šiaip tai KET sako, kad nuokalnėse privaloma palikti susuktus ratus taip, kad nenuriedėtų, t.y. kad riedant atsitrenktų į bortelį.

                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          O šiais laikais dar būna "rankiniai stabdžiai"? Parkavimo stabdis visada turėtų įsijungti automatiškai, o jei kažkas su juo blogai, ekrane parodys klaidos pranešimą. Nebent dar yra važinėjančių su VAZ 210x?
                          Tas stabdis šiaip pirmiausia yra avarinis stabdis, t.y. skirtas stabdyti mechaniškai, tiesioginio pajungimo būdu, jeigu sugestų stabdžių automatika. Jis niekaip negali "įsijungti automatiškai" nes jis nėra valdomas kompiuterio. Nereikia maišyti su automatinės pavarų dėžės parkavimo pozicija.

                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Šiaip tai reiktų žinoti, kad P reiškia parking brake t. y. parkavimo stabdis. "Rankiniu" kai kurie jį vadina turbūt todėl, kad senelio žiguliukas ar Maskvičius turėdavo tokią pailgos formos svirtį, kurią ranka reikdavo smarkokai truktelti, norint tą stabdį aktyvuoti. Bet šiais laikais tokių mašinų, kiek žinau, jau seniai nebūna.
                          Nežinau kokias laikais tu gyveni bet 2020 daugumoje naujų modelių buvo ta visai daug jėgos nereikalaujanti svirtis.

                          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                          Tai gal iš viso, reikia plytą statyti po ratu. Pavarų svirtelę dar drožti? Taigi netaupu! Ir dar nuo kalno (tarkim, Šeškinės) visada užgesinti mašiną, kad pati riedėtų, bus super taupumas

                          Gal turite dar kokių ūkiškų taupumo patarimų?
                          O tai kaip galvoji kaip tu važiuoji nuo šeškinės kalno? Jeigu automobilis ne praeito amžiaus tai jis taip ir važiuoja atjungęs variklį. Kai pilnai pakeli koją nuo akseleratoriaus ir riedi 0.0 sąnaudomis automatiškai atjungia kuro padavimą. Todėl jeigu ne visai tvarkingas variklis po to pradėjus važiuoti net atrodo kad iš naujo užsivedi. O nuo šeškinės kalno nuokalnės užtenka taip riedėti neprarandant greičio (dar ir pristabdyti tenka).

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Įdomu, kas šiuo atveju bus kaltas, o vairuotojas, ar Toyotos gamyklinis brokas, jei nesuveikė tas rankinis.
                            20 metų senumo mašinoj gamyklinis brokas? Dar gi ne penktadienio vakaras...
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              O tai kaip galvoji kaip tu važiuoji nuo šeškinės kalno? Jeigu automobilis ne praeito amžiaus tai jis taip ir važiuoja atjungęs variklį. Kai pilnai pakeli koją nuo akseleratoriaus ir riedi 0.0 sąnaudomis automatiškai atjungia kuro padavimą. Todėl jeigu ne visai tvarkingas variklis po to pradėjus važiuoti net atrodo kad iš naujo užsivedi. O nuo šeškinės kalno nuokalnės užtenka taip riedėti neprarandant greičio (dar ir pristabdyti tenka).
                              Na, bet teoriškai mašina vis tiek užvesta, o kad atrodytų lyg užsivedei iš naujo, šito niekad nepastebėjau.
                              Bet visumoje, keista kad žmonės prisigalvoja kažkokių nesuvokiamų prikolų, kad tik "pataupyti". Kažkodėl labai abejoju, kad jie daug pritaupo.
                              Snowflakes will attack U <3

                              Comment


                                Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                Tai gal iš viso, reikia plytą statyti po ratu. Pavarų svirtelę dar drožti? Taigi netaupu! Ir dar nuo kalno (tarkim, Šeškinės) visada užgesinti mašiną, kad pati riedėtų, bus super taupumas
                                Hibridai taip ir rieda, užgesintais motorais.

                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Ar tai reiškia, kad VW meluoja rašydami "auto hold"...
                                  Jo, normaliose mašinose būna, turėjau minty jūsų fetišistinį pedoyellow spalvos golfą, rašydamas "Nebūna".

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Šiaip tai KET sako, kad nuokalnėse privaloma palikti susuktus ratus taip, kad nenuriedėtų, t.y. kad riedant atsitrenktų į bortelį.



                                    Tas stabdis šiaip pirmiausia yra avarinis stabdis, t.y. skirtas stabdyti mechaniškai, tiesioginio pajungimo būdu, jeigu sugestų stabdžių automatika. Jis niekaip negali "įsijungti automatiškai" nes jis nėra valdomas kompiuterio. Nereikia maišyti su automatinės pavarų dėžės parkavimo pozicija.
                                    Tas stabdis nėra "pirmiausia avarinis". Tai yra parkavimo stabdis ir turi atitinkamą žymėjimą (P raidė nuo žodžio Parking). Ir taip, normaliose mašinose jis įsijungia automatiškai sustojus ir užgesinus variklį. Kaip, beje, įsijungia ir auto hold mašinose netgi su mechanine pavarų dėže (priešingai, nei bandė klaidinti Darius555 ir Austras). Žinoma matyt galima šitas funkcijas išjungti per mašinos settings menu, bet tai daryti būtų gana neprotinga.

                                    Comment


                                      Atsisukę ar nulūžę ratai tikrai dažniau užmuša žmones, palyginti su neužtrauktu rankiniu.

                                      Comment


                                        Seniem laužam kaip tik geriau naudot rankinį, nes užpūna būtent dėl nenaudojimo.

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Hibridai taip ir rieda, užgesintais motorais.
                                          Bėda, kad taip daro "patyrę vairuotojai" su senais laužais, mechaninėmis dėžėmis ir tada atsitrenkia kur nors, nes vairo stiprintuvas neveikia.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X