Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kokia priežastis, kad daugelis lietuvių vairuotojų taip nemėgsta naudoti vadinamo "rankinio", kuris skirtas būtent mašiną paliekant stovėti? Dėl kažkokių panetkių? Nu maždaug tikri bachurai tik ant bėgio palieka mašiną? Ar bijoma, kad kažkas susidėvės/suges? Nes nu keistas elgesys nenaudoti specifiškai tam skirtos mašinos saugumo funkcijos.
    Nes blin uztrauksi ir neatleisi paskui pas senus kibirus kur viskas uzpuve - ko cia nesuprast. Su mechanine gali drasiai palikinet ant begio jei snukiu i kalna pastatei imesk pirma, jei snukiu zemyn palik ant atbulinio. Jei tai dyzelis tuo geriau - ji prasukt sunku nes kompresija didele. Benzina koky dar mazalitrazy jei paliksi snukiu zemyn ir ant kokio antro begio ziurek ir nuvaziuos. Su automatu kita kalba - reikia ikalneje naudot ir viskas nes sulauzo dezes - ypac japonam kur viskas ir taip ant ribos pagaminta buna. Jei palieki daugmaz tiesioj vietoje gali rankinio nenaudot ar tai mechanine ar automatas

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      O kokia priežastis, kad daugelis lietuvių vairuotojų taip nemėgsta naudoti vadinamo "rankinio", kuris skirtas būtent mašiną paliekant stovėti? Dėl kažkokių panetkių? Nu maždaug tikri bachurai tik ant bėgio palieka mašiną? Ar bijoma, kad kažkas susidėvės/suges? Nes nu keistas elgesys nenaudoti specifiškai tam skirtos mašinos saugumo funkcijos.
      Taip, teko girdėti tokią panetkę, kad dažnai naudojant sugenda, arba tiesiog ilgai nenaudojus gali užsikirsti ir sugesti, todėl geriau ir pigiau apskritai nenaudoti, tai vat ir nenaudojo kaip matom...
      Flickr

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

        Nes blin uztrauksi ir neatleisi paskui pas senus kibirus kur viskas uzpuve - ko cia nesuprast. Su mechanine gali drasiai palikinet ant begio jei snukiu i kalna pastatei imesk pirma, jei snukiu zemyn palik ant atbulinio. Jei tai dyzelis tuo geriau - ji prasukt sunku nes kompresija didele. Benzina koky dar mazalitrazy jei paliksi snukiu zemyn ir ant kokio antro begio ziurek ir nuvaziuos. Su automatu kita kalba - reikia ikalneje naudot ir viskas nes sulauzo dezes - ypac japonam kur viskas ir taip ant ribos pagaminta buna. Jei palieki daugmaz tiesioj vietoje gali rankinio nenaudot ar tai mechanine ar automatas
        Pas mane rankiniam yra atskirai pedalas, tai visada paspaudžiu, jei yra bent kokia įkalnė ar pavojinga vieta, nes vien pavarų dėžės P 100% garantijos nėra.

        Flickr

        Comment


          Parašė Austras Rodyti pranešimą

          Nebūna.
          Tai kita sistema - pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema (HSA), veikia atskirai nuo Auto Hold.
          Ar tai reiškia, kad VW meluoja rašydami "auto hold" ant to mygtuko savo modeliuose su mechaninėmis dėžėmis? Ir visokie Carbuyer.co.uk, kurie teigia, kad "While early auto-hold brakes worked exclusively with automatic gearboxes, modern systems work with manuals as well."?

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Pas mane rankiniam yra atskirai pedalas, tai visada paspaudžiu, jei yra bent kokia įkalnė ar pavojinga vieta, nes vien pavarų dėžės P 100% garantijos nėra.

            Teisingai darai nes pasekmes matom. Pas mane jei ikalneje palieki ir uzgesini varikly automatiskai isijungia. Jei duris atidarai uzkurtai masinai ant D ar R irgi isijungia. O vat pas Volvo nauja neisijungia. Vazinejosi zmogus naudodamas autoholda. Netycia isjunge ji - paskui islipo is masinos uzkurtos kaip deze ant D- o masina i vartus. Nieks nezuvo - bet dazyt nauja masina reikejo

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Pas mane rankiniam yra atskirai pedalas, tai visada paspaudžiu, jei yra bent kokia įkalnė ar pavojinga vieta, nes vien pavarų dėžės P 100% garantijos nėra.

              Pas tave kojinis rankinis, toks neužsiskaito.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                Pas tave kojinis rankinis, toks neužsiskaito.
                Bet cia patikimas laiko patikrintas - visam gyvenimui

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  O šiais laikais dar būna "rankiniai stabdžiai"? Parkavimo stabdis visada turėtų įsijungti automatiškai, o jei kažkas su juo blogai, ekrane parodys klaidos pranešimą. Nebent dar yra važinėjančių su VAZ 210x?
                  Aš suprantu, kad ne skaityti čia renkamės, bet moteriškę užmušė 20+ metų senumo Tojota Previja.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Kadangi be rankinio nepraeis TA, daugumoje automobilių jis veikia gerai.
                    Reikėtų rašyti - TA atlikimo dieną veikia pakankamai gerai. Bet tai negarantuoja rankinio suveikimo pvz. po pusmečio ar savaitės.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Nu visko būna. Yra juk kas ir dyzeliais važinėja. Visgi manau čia labiau kalbam apie normalius žmonės ir normalias mašinas, o ne visokius keistus fetišus.
                      Pasakysiu atvirai - nesu net važiavęs kol kas savo gyvenime mašina, kurioje yra tokie navarotai kaip parkavimo stabdis ir nereikia traukti rankinio. Na gerai, pas mane mašina praėjusio dešimtmečio, bet darbe pas mus mašinos naujos...
                      Snowflakes will attack U <3

                      Comment


                        Koks skirtumas, ar parkavimo stabdis aktyvuojamas mechaniniu būdu ar elektromechaniniu?
                        Nes diskusija prasidėjo nuo to, kad atseit, naujose mašinose galvoti nebūtina - pati stovės, kai reikia.
                        Šiaip tai problemas spręstų išmanusis parkavimo būsenos fiksavimas.
                        Paskutinis taisė Sula; 2021.03.18, 15:07.

                        Comment


                          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                          Pasakysiu atvirai - nesu net važiavęs kol kas savo gyvenime mašina, kurioje yra tokie navarotai kaip parkavimo stabdis ir nereikia traukti rankinio. Na gerai, pas mane mašina praėjusio dešimtmečio, bet darbe pas mus mašinos naujos...
                          Automatines sistemos yra kiek zinau tik pas vokieciu TOP3 - MB, BNV,Audi. Volvo net nesitraukia automatiskai. Nu dar gal kokiuose Porsche Bentley bus bet ten ju vienetai

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            Aš suprantu, kad ne skaityti čia renkamės, bet moteriškę užmušė 20+ metų senumo Tojota Previja.
                            Na ne visi juk čia žino, kokius stabdžius turi 20 metų senumo Toyotos. Gerai, kad pats važinėji senomis mašinomis ir žinai visokius senų laužų niuansus.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Taip, teko girdėti tokią panetkę, kad dažnai naudojant sugenda, arba tiesiog ilgai nenaudojus gali užsikirsti ir sugesti, todėl geriau ir pigiau apskritai nenaudoti, tai vat ir nenaudojo kaip matom...
                              Naudoju ne tai kad dažnai, bet VISADA, ir niekas ten negenda... Jis gi tam ir skirtas - naudojimui, o ne tiesiog kad būtų. Pagal tokią logiką, vairą per daug sukiojant irgi "susitrins greit", o posūkius per dažnai rodant "perdegs greit".
                              Snowflakes will attack U <3

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Na ne visi juk čia žino, kokius stabdžius turi 20 metų senumo Toyotos. Gerai, kad pats važinėji senomis mašinomis ir žinai visokius senų laužų niuansus.
                                Ten speju jei automatine deze buvo - luzo asele kaip ir rasiau. Labai dazna tojotu liga automatiniu deziu o dar priedo masina sena. Jei mexanine tai duodu 90% kad buvo dyzelis - ji palikus ant begio nuvaziuot neimanoma, nes dyzeli prasukt labai sunku del dideles kompresijos.

                                Taigi A - luzo asele B - paliko ant laisvo arba laisvas + supuves rankinis

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                  Ant automato irgi reikia naudot rankiny kur stati ikalne!!!! Automato P neblokuoja galiniu suportu - rankinis blokuoja. P tai greiciu dezes stabdis. Ant senesniu masinu esant dezes isidevejimui labai sekmingai nuluzta asele palikus stacioje ikalneje ir nurieda
                                  Tai kad šiuolaikiniai automatai patys įjungia tą elektrinį rankinį stabdį priparkavus, rankiniu būdu to daryti nereikia.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Na ne visi juk čia žino, kokius stabdžius turi 20 metų senumo Toyotos. Gerai, kad pats važinėji senomis mašinomis ir žinai visokius senų laužų niuansus.
                                    Lettered rodė ką turi apynaujis Priusas (kojinį rankinį). Tikėtina, kad kažką panašaus turi ir sena Previja.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                      Automatines sistemos yra kiek zinau tik pas vokieciu TOP3 - MB, BNV,Audi. Volvo net nesitraukia automatiskai. Nu dar gal kokiuose Porsche Bentley bus bet ten ju vienetai
                                      Tai kad net John golfas turi elektrinį automatinį rankinį.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                        Tai kad net John golfas turi elektrinį automatinį rankinį.
                                        Tai kad jis elektrinis nereiskia kad isijungia automatiskai. Volvo irgi elektrinis - bet zinau kas masina i vartus paleido islipes

                                        Comment


                                          Nesvarbu ko ten moko vairavimo mokyklose, tikri vairuotojai:
                                          1. Neužtraukia rankinio, nes kažkas ten dėvisi arba gali užsikirsti (pavarų dežė tai nesidėvi)
                                          2. Rieda iki šviesaforo su išjungta pavara (reikia tausoti degalus ir sankabą)
                                          3. Prie šviesaforo stovi nenuspaudę stabdžio, jeigu mašina nerieda (nes čiurnas reikia ilsinti)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X