Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kam visas tas šlamštas elektroninis reikalingas, jei jis net blogina? Taip būti negali. Dėl galios ir kuro sąnaudų sutinku, bet dėl išmetimo dujų - ne. Tik atsitiktinumo dėka gali gautis taip, kad jos atitiks normas. Man kažkada taip irgi buvo, bet su benzinine mašina ir liambda zondu. Jo nebuvo, bet ir praeiti tech. apžiūrą buvo sunku. Vieną kartą praėjau atsitiktinumo dėka, o kitais atvejais teko duoti...
    Paskutinis taisė Al1; 2020.07.30, 21:24.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai kam visas tas šlamštas elektroninis reikalingas, jei jis net blogina? Taip būti negali. Dėl galios ir kuro sąnaudų sutinku, bet dėl išmetimo dujų - ne. Tik atsitiktinumo dėka gali gautis taip, kad jos atitiks normas. Man kažkada taip irgi buvo, bet su benzinine mašina ir liambda zondu. Jo nebuvo, bet ir praeiti tech. apžiūrą buvo sunku. Vieną kartą praėjau atsitiktinumo dėka, o kitais atvejais teko duoti...
      tik dėl vieno - ekologijos, dėl ekologijos reikia mokėti papildomus pinigus. EGR sistemos, Ad Blue.

      Comment


        Tai aišku, kad dėl ekologijos. Bet turi būti objektyvus rezultatas, o jei taip bukai galima apgauti sistemą, tikrinančia dujų išmetimą, tai kam iš viso visi šitie "ekologiniai" pričindolai? Tie, kas juos kuria ir įdiegia, gi irgi ne durni, jei taip lengva apgauti ir tų priedų duodamas rezultatas nulinis, tai jau seniai jų būtų su dideliu skandalu atsisakyta ir dar sukčiavimu būtų apkaltintos tos įmonės, kurioms priklauso tos technologijos.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tai aišku, kad dėl ekologijos. Bet turi būti objektyvus rezultatas, o jei taip bukai galima apgauti sistemą, tikrinančia dujų išmetimą, tai kam iš viso visi šitie "ekologiniai" pričindolai? Tie, kas juos kuria ir įdiegia, gi irgi ne durni, jei taip lengva apgauti ir tų priedų duodamas rezultatas nulinis, tai jau seniai jų būtų su dideliu skandalu atsisakyta ir dar sukčiavimu būtų apkaltintos tos įmonės, kurioms priklauso tos technologijos.
          Savo mašinai buvau glušą uždėjęs bet programiskai neisjunges tai beveik neisejo važiuot.
          bet dabar viskas tvarkingai yra užtat meta juoda dūmą nes manau pasikisus sistema.
          Dviprasmiška situacija gaunasi kas geriau, vizualiai nedūminanti bet visa š metanti tiesiai ar dūminanti bet tą š deginanti per EGR sistemą ir taip jau gaunasi labai ekologiška ?

          Comment


            Diskusija perkelta iš Vilniaus viešojo transporto temos

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              kaip tik jis dirba dar ir gražiau, nes nėra jokių oro pasikišimo viskas švaru, o švaru nes joks šūdas nepatenka į egr, o eina iįkart lauk. Tiesiog padaroma kaip būdavo seni dyzeliai be jokių euro standartų. Taip išlošiama didesnė variklio galia ir mažesnės kuro sąnaudos.
              Jeigu viskas gražu ir švaru tai kodėldūmai juodi, a?

              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tai kam visas tas šlamštas elektroninis reikalingas, jei jis net blogina? Taip būti negali. Dėl galios ir kuro sąnaudų sutinku, bet dėl išmetimo dujų - ne. Tik atsitiktinumo dėka gali gautis taip, kad jos atitiks normas. Man kažkada taip irgi buvo, bet su benzinine mašina ir liambda zondu. Jo nebuvo, bet ir praeiti tech. apžiūrą buvo sunku. Vieną kartą praėjau atsitiktinumo dėka, o kitais atvejais teko duoti...
              Pas mane benzinas ir su neveikiančiu lambda zondu (kur net kompiuteris rodė engine error) praėidavo technikinę... TIk resentindavai kompą prieš patikrą kad engine error lemputė nedegtų ir GG.

              Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.07.31, 08:40.

              Comment


                Nauja mašina puikiai veikia be jokių intervencijų. Tikrai niekas į servisą nevažiuoja EGR glušint vien tam, kad glušint , na ok - nevažiuoja 99 proc.

                Glušinimai, pjovimai ir programavimai prasideda tuomet, kai kas nors neveikia, arba kai pritrūksta galios (čipuojant).



                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Net jeigu taip ir būtų (nebent pavieniai atvejai, tikrai ne dauguma), tai vistien nebūtų gerai ir normalu.

                Comment


                  Jei lambda neveiktų visiškai (tikėtina, kad veikė, bet ne visai korektiškai) - dėl CO nepraeitum.

                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Pas mane benzinas ir su neveikiančiu lambda zondu (kur net kompiuteris rodė engine error) praėidavo technikinę... TIk resentindavai kompą prieš patikrą kad engine error lemputė nedegtų ir GG.

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                    Jei lambda neveiktų visiškai (tikėtina, kad veikė, bet ne visai korektiškai) - dėl CO nepraeitum.
                    Kiek veikė neaišku, bet pakankamai prastai, kad kompiuteris išmesdavo check engine lemputę, o pats zondas kai keičiau atrodė visas padengtas juodais degėsiais.

                    Dėl CO2 problemų buvo, bet patikrą praėjo.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      (video nežiūrėjau) ar kaina bus konkurencinga, nes jeigu panaši kaip etronai tai ir toliau bus brangokos.
                      O šiaip geriau būtų atsisakytu tos neefektyvių SUV'ų mados bet čia dešimtmečiai skatinta problema.
                      Škoda negali kainuoti, kiek Audi, logiška. O suv'ai žmonėms patinka dėl daug priežasčių, gamintojai patys to neskatino, tik prisitaikė.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Škoda negali kainuoti, kiek Audi, logiška. O suv'ai žmonėms patinka dėl daug priežasčių, gamintojai patys to neskatino, tik prisitaikė.
                        Priklauso nuo to, kokia Škoda, ir kokia Audi. Elektriniam suvui reikės daug batrijų, kas smarkiai didins automobilio kainą.
                        SUVai orginaliai išpopuliarėjo dėl įstatymų spragos, kuoment buvo apmokestinami automobiliai bet dėl tuometinio labia reto naudojimo SUVai įstatyme nebuvo paminėti, todėl jie gavosi pigesni. Poto ta SUV'u kultūra persidavė ir į europą. Gamintojai aišku nėra čia kalti, bet gerai būtų šį įprotį mažinti (nors suprantu kad tai nelabai realu).

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          SUVai orginaliai išpopuliarėjo dėl įstatymų spragos, kuoment buvo apmokestinami automobiliai bet dėl tuometinio labia reto naudojimo SUVai įstatyme nebuvo paminėti, todėl jie gavosi pigesni. Poto ta SUV'u kultūra persidavė ir į europą. Gamintojai aišku nėra čia kalti, bet gerai būtų šį įprotį mažinti (nors suprantu kad tai nelabai realu).
                          Bemsas/Mersas/Lexusas sedanas su didesniu varikliu ne mažiau taršus už pigų parketniką.

                          Kuo blogai koks Trocas? Pakeltas 5cm ir plastmaskių uždėta.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Bemsas/Mersas/Lexusas sedanas su didesniu varikliu ne mažiau taršus už pigų parketniką.

                            Kuo blogai koks Trocas? Pakeltas 5cm ir plastmaskių uždėta.
                            Aš ir nesiūlau didelio variklio sedanais keisti. O pakelimas nepadeda ir taip prastai SUV'o aerodinamikai. Tas būtų nieko jeigu jie būtų naudojama pagal paskirtį - SUVai skirti sunkiai pravažiuojamuose vietose. Bet kai SUV'ai laksto autostrdomis tarša didesnė nei tie patys bemsai.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Aš ir nesiūlau didelio variklio sedanais keisti. O pakelimas nepadeda ir taip prastai SUV'o aerodinamikai. Tas būtų nieko jeigu jie būtų naudojama pagal paskirtį - SUVai skirti sunkiai pravažiuojamuose vietose. Bet kai SUV'ai laksto autostrdomis tarša didesnė nei tie patys bemsai.
                              Arklio dalis tų parketnikų yra taip pat sėkmingai varomi vienu ratu kaip ir bemsai. 1.4l parketnikas vargu ar teršia daugiau nei tokio pačio jei ne didesnio svorio bemsas su trilitriniu varikliu.

                              Jei kalbėt apie normalius didelio pravažumo auto (landcruiserius, escaladus ir t.t.) tai taip, tai tikrai nėra geras variantas. Bet ne tokie suvai ir populiarėja.

                              Kitas dalykas, kad šiandien didelė dalis paprastų auto yra daug žemės nei buvo prieš 15-20 metų. Turbūt optimaliausias vairantas šiandien būtų parketnikas su pažeminta pakaba

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Priklauso nuo to, kokia Škoda, ir kokia Audi. Elektriniam suvui reikės daug batrijų, kas smarkiai didins automobilio kainą.
                                SUVai orginaliai išpopuliarėjo dėl įstatymų spragos, kuoment buvo apmokestinami automobiliai bet dėl tuometinio labia reto naudojimo SUVai įstatyme nebuvo paminėti, todėl jie gavosi pigesni. Poto ta SUV'u kultūra persidavė ir į europą. Gamintojai aišku nėra čia kalti, bet gerai būtų šį įprotį mažinti (nors suprantu kad tai nelabai realu).
                                Net naujas ir dyzelinis S klasės mersas ima 10l/100 km, kai tuo tarpu hibridinis suv'as RAV4 tik 5, kuro suvartojimą lemia apskritai auto ir variklio dydis, ne važiuoklės aukštis. Kai visi pereis ant EV, apskritai nebeaktualus klausimas liks, užtat suv'o privalumai saugumas ir patogumas liks.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Net naujas ir dyzelinis S klasės mersas ima 10l/100 km, kai tuo tarpu hibridinis suv'as RAV4 tik 5, kuro suvartojimą lemia apskritai auto ir variklio dydis, ne važiuoklės aukštis. Kai visi pereis ant EV, apskritai nebeaktualus klausimas liks, užtat suv'o privalumai saugumas ir patogumas liks.
                                  Električkos nepanaikins klausimo. Didesnė/sunkesnė auto -> didesnės baterijos -> dar sunkesnė auto. Sunkesnė auto - daugiau padangų ir stabdžių kaladėlių dulkių, didesnis poveikis kelio dangai.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Škoda negali kainuoti, kiek Audi, logiška. O suv'ai žmonėms patinka dėl daug priežasčių, gamintojai patys to neskatino, tik prisitaikė.
                                    nuo 40 000 ir atsiras dar kažkokia pigiausia versija nuo 35 000

                                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-220-1370422#_

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Net naujas ir dyzelinis S klasės mersas ima 10l/100 km, kai tuo tarpu hibridinis suv'as RAV4 tik 5, kuro suvartojimą lemia apskritai auto ir variklio dydis, ne važiuoklės aukštis. Kai visi pereis ant EV, apskritai nebeaktualus klausimas liks, užtat suv'o privalumai saugumas ir patogumas liks.
                                      Kokia bobute paporino kad S350d ima 10L?

                                      Vaziuojant >100km/h lemia ir masinos aukstis kuro suvartojima.

                                      Comment


                                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                        Vaziuojant >100km/h lemia ir masinos aukstis kuro suvartojima.
                                        Aišku, kad lemia. Kaip ir auto svoris ar variklio efektyvumas.

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          Kokia bobute paporino kad S350d ima 10L?
                                          Ne bobutė, o tie, kurie su juo važinėja, ir būtent šituo S350d, 190kw. Žodžiu netikėkite viskuom, kas parašyta brošiūrose.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X