Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Žaliasis...
    Karbauskis turbūt šioje sąjungoje atstovauja valstiečių pusę, o senas dyzelinis passatas yra neatsiejama valstiečio dalis.
    Flickr

    Comment


      Tadas Blinda kovojo su "stambiu dvarininku" Gruiniumi, kuris turėjo lygiai 100 kartų mažiau žemės nei "valstietis" Karbauskis

      Prie "fašisto" Smetonos dvarininkams palikta mažiau nei po 150 ha žemės, t.y. 300 kartų mažiau negu turi "valstietis-liaudininkas".

      Comment


        Reikia pagalbos atpažinti automobilio markę. Google nepavyko rast.


        Comment


          Hupmobile Model S, užtruko minutę rasti google.

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
            Hupmobile Model S, užtruko minutę rasti google.
            Dėkui

            Comment


              Andriulio FB:


              Kaip Moller Auto Andriuliui nevažiuojančią Audi už €100 000 pardavė.

              Pradėsiu nuo esmės, ne nuo savo vargų, mano vargų galite neskaityti - esmė yra nepirkti Audi ir VW dyzeliu, nes jie tiesiog nevažiuoja.

              Jei renkatės naują Audi, VW ar Porsche, ir galvojate apie dyzelinį variklį - jokių būdu nepirkite dyzelio, ypač jei prieš tai vairavote dyzelinį Audi ar VW, ir jis jums traukė. Nauji dyzeliai į gazo pedalą nereaguoja, ir nevažiuoja.

              Sharinkite šį postą žmonėms, kurie dabar renkasi naują automobilį - tai naudinga informacija, apie kurią dealeriai tikrai jums nepapasakos.

              Apie tai iki šiol niekas plačiai nekalba - dažniausiai dėl to, kad žmonėms gėda prisipažinti, jog nusipirko gaidį, o techniškai įrodyti, kad kažkas yra blogai, yra ilgas procesas. Bet breaking news yra breaking news - visi Volkswagen Audi AG dyzeliai po mid 2018 yra kastruoti, ir kastruoti baisiai, ir nepagydomai.

              Ir jei jau perkate Audi, jokiu būdu nepirkite jos iš Moller Auto - tai yra provincialių, krachaboriškų menko kalibro pardavėjų kontorėlė, kurią dauguma naudotų automobilių pardavėjų Gariūnuose savo darbo kultūra lenkia.

              Dėl tų pačių VW/Audi sukelto Diesel Gate Europoje buvo sukurta nauja automobilių sertikfikavimo sistema, vadinama WLTP. Ji yra daug griežtesnė, ir nemažai gamintojų atsisakė dyzelinių variklių savo SUV’uose (man rodos, dyzelinių Cayenne staiga nebeliko). Kiti išėjo iš ir rinkos.

              O Audi gūžtelėjo pečiais, tiesiog kastravo elektroniką, ir įdėjo dviejų sekundžių akseleratoriaus pauzę. Taip, Audi Q8, A6, Toureguose su nauju, po 2018 vidurio išėjusiu dyzeliniu varikliu, norėdamas greičiau išvažiuoti į žiedą, sankryžą ar pagreitėti rikiuodamasis, paspaudęs gazo pedala pajusi, kad spaudi mirusios tetos papą - automobilis dvi sekundes nereaguos į nieką.

              Būtinai pažiūrėkite mūsų draugų iš Ukrainos filmuką apačioje - dviejų minučių ištrauka su paaiškinimu, ir net nesuprantantiems rusiškai aiškus palyginimas tarp naujos Q8 ir senesnės, silpnesnio variklio Q7.

              Šitą malonų nevažiuojančio automobilio efektą aš pajutau tik išvažiavęs iš Moller Auto salono su savo nauju automobiliu prieš metus. Dar prieš kelias minutes sutikau nusifilmuoti reklaminiame Audi filmuke, o dabar, dar neprivažiavęs namų paskambinau pardavėjui, ir pasakiau, kad su mašina kažkas yra negerai.

              Negerai yra labai negerai, ne biškį negerai. Tai nėra mažas turbo lagas, ar menkas automatinės dėžės vėlavimas. Tai yra mirtina automobilio tyla dvi sekundes, kuri gąsdina kaskart, bandant atlikti bet kokį pagreitėjimo reikalaujantį manevrą. Prabėgus metams, aš išmokau galvoti apie būsimą pagreitėjimą iš anksto - kaip su kokia sena Opel Astra, bet vairuodamas 100 000 еurų kainuojantį Audi. Jo, išmokau galvoti apie pagreitėjimą.

              Jūs klausite - kodėl, Andriuli, tu skundies, juk bandei Q8 prieš pirkdamas, tada tiko, o dabar jau netinka? O gi esmė ta, kad Q8 man pardavė be testdraivo, nes tuo metu net nebuvo testinės mašinos Lietuvoje - man pasakė, kad Q8 važiuos lygiai taip pat, kaip testuotas Q7, nes variklis tas pats. Aš tuo patikėjau, ir užsakiau Q8 - ta pati Q7, tik atrodo geriau, why not.

              Jau pradedu subine jaust, kad mane apipiso vidury baltos dienos, ir žvengia.

              Toliau skambinėju ir skundžiuosi, ir iš pradžių mane ramino, kad nuvažiuok 1000 kilometrų, ir viskas susitvarkys, dėžė išmoks. Tada man sakė, kad palauk biškį, ateis softo updeitas, modelis labai naujas, galbūt kažkas ne taip. Tada aš radau forumus, kur sužinojau, kad aš ne vienas. Skambinu vėl - sako galvosim, gal čipuot kas tave galės, bet tada garantijos nebus….

              Prabėga jau du mėnesiai, praėjusių metų lapkritis, aš mokausi važinėti su mirusiu lavonu ir vis dar bijau įvažinėti į Gerosios Vilties žiedą. Randu apačioje esantį ukrainiečių testdraivą, ir tada jau parašau piktą, grąsinantį viešumu, keiksmažodžių ir mat’o pilną tekstą, kurį nusiunčiu tik vienam žmogui - savo Moller vadybininkui.

              Tas suveikia, ir esu informuojamas, kad mano klausimas jau eskaluotas į Latviją, kur gyvena kažkokie ten vietiniai Audi vadai, ir kad problema bus sprendžiama.

              Iš Latvijos man vieną dieną paskambina jau normalesnis, ne kaimo vadybininkas, puikiai kalbantis angliškai, labai maloniai pašnekam, sako problemą žinom, ieškom sprendimo, skandalo nenorim, judinam gamyklą, sprendimas bus, pakentėk. Bičas normalus, mandagus, profesionalus, patyręs, verslininkas kaip aš - patikiu latviu, sakau no problem, take your time - man irgi reikia ne skandalo, o sprendimo.

              Tuo metu aš tikėjausi techninio sprendimo - arba gamyklos updeito (nes nu niekaip neatrodo, kad gamykla galėtų toleruoti tokį baisų performance bug), arba kokio nors garažinio chipavimo sprendimo tyliai susitariant.

              Bėga laikas, maigau mirusį papą kasdien, sukėlinėju avarines situacijas sustingęs vidury sankryžos. Ateina pavasaris.

              Kovą skambina latvis, sako žinai, turiu info iš gamyklos - techninio sprendimo nebus. Todėl keisim tau mašiną - iš dyzelinio į benzininį variklį. Tik kol kas nėra benzininio variklio dar, palauk iki gegužės, bus benzas, užsakysim ir uždarysim klausimą. Nu gerai, galvoju, pakentėsiu dar. Man ne skandalo, man važiuojančios mašinos reikia.

              Sulaukiam gegužės. Man džiugiai skambina Moller pardavimų vadovas, sako - geros naujienos, priimtas sprendimas keisti tau mašina, tuoj užsakysim. Phew, beveik metų istorija baigėsi.

              Ot ir ne.

              Kai atėjo Audi benzo kainodara, Moller Auto užspaudė žaba! Pinigų pagailo krachaborams.

              Jie beviltiškai visą vasarą tempė laiką ir suko uodegą. Rašiau jiems emailą - chebra, jei keičiam mašiną, mano prašymas tik vienas - nekinta mano mėnesio įmokos, nekinta niekas - kinta tik vienas parametras, mano automobilis. Vėl tyla. Sužinau, kad Moller važiavo į mano banką susitikti su mano bankininke ir rasti finansinį sprendimą. Įtraukti net banko teisininkai, kažkokie klausimai apie pradinės įmokos užskaitą, nesigilinau - raskit, sakau, bet kokį biurokratinį sprendimą, man viskas tinka. Ok, atrodo, reikalai juda.

              Ir ką tu manai - galutinis Moller pasiūlymas buvo toks. Pirk, padla Liudvikai, naują benzininę mašiną, bet, khm khm, tas keitimas tau kainuos apie 10k daugiau - nu negalim pakeisti tau kaip yra, turi dasimokėti. Nedaug, 10k. Visi šoke - aš, Deals On Wheels LT, bankas - niekas nesitikėjo tokio žemo lygio iš Audi. Visi mane travina - davai davai, pisk juos gaidžius, pisk be gailesčio, nes čia jau žemiausias įmanomas lygis.

              Daviau paskutinį šansą - man ne skandolo, man variklio reikia - tad dar susitikau su isteriška, provincialia, gan buka ir nelabai cashflow nuo finance skiriančia Moller vadovybe, kur supratau, kad Moller vis tik nusprendė sutaupyti kelis tūkstančius eurų, ir įžūliai kiaulės akimis man pasiūlyti susimokėti už Audi koncerno bėdas ir už nesąžiningai parduotą automobilį.

              Ką darysiu toliau? Pisiu ir viešinsiu tuos apgailėtinus žemės kirminus, ką dar aš galiu daryti. Sekdamas ukrainiečių pavyzdžiu, ieškosiu vartotojų teisių advokato ir keliausim į laboratoriją testuoti, ar tikrai Audi Q8 50tdi turi tokį pat realų performance, kaip 2017m Audi Q7, kurį aš testavau. Laiko ir energijos turiu, lavono vairuoti nesinori.

              Ko galima išmokti iš šios situacijos? Principe, nieko naudingo. Testuokit automobilius prieš pirkdami, net jei jums sakys, kad viskas čia taip, kaip buvo. Nepirkit dyzelių iš Audi ir VW jokių būdu. Nepirkit automobilių iš Moller Auto - tai yra žemiausios kategorijos taupytojai, kuriems geriau sutaupyti niekingus 10k, nei išvengti, jog jų pačių brandas ir jų atstovaujamas Audi yra tampomas po purvą viešame vartotojų teisių procese.

              Valstybinis Tautos Frontas teisus - Audi Yra Chujova Mašina.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Klausimas, ar šiais laikais apskritai yra gerų mašinų.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Klausimas, ar šiais laikais apskritai yra gerų mašinų.
                  Teslų pirkėjai lygtai patenkinti.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                    Teslų pirkėjai lygtai patenkinti.
                    Teslos surinkimo kokybė yra klaiki, kai kurie sujungimai turi tokius tarpus kad pirštus ikišti galima.

                    Šiaip tas pats kaimietis kai pirko savo dyzelį (kas su žmogum turi būti negerai kad imti premium klasės dyzelį?), tai labai gyrė tą Mollers Auto, matyt kokią nuolaidą pritaikę buvo https://www.facebook.com/dealsonwhee...43796929197088

                    Comment


                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                      Teslos surinkimo kokybė yra klaiki, kai kurie sujungimai turi tokius tarpus kad pirštus ikišti galima.
                      Kam tai rūpi? Svarbu automobilis važiuoja, kuras nekainuoja, remontas tik važouoklės ir nereikia katalizatorių bei filtrų išlupinėti metus pavažinėjus.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                        Teslos surinkimo kokybė yra klaiki, kai kurie sujungimai turi tokius tarpus kad pirštus ikišti galima.
                        Kiek matęs Tesla Model S, X ar 3 gyvai, tai kažkaip neužkliuvo tokie dideli tarpai. Broko pasitaiko visiems gamintojams manau.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                          Teslų pirkėjai lygtai patenkinti.
                          Na už gerą Audi galima ir Teslą imti. Nors ir su ja bent vieną žmogų žinau nepatenkintą.

                          O "paprastų mirtingųjų" segmente?

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            .

                            O "paprastų mirtingųjų" segmente?
                            Turiu tokį draugą, kuris apie automobilius išmano viską (no shit). Turi nemažą servisą Šiauliuose, remontuoja daug ir visko, dar parveža iš Vokietijos kas mėnesį po 10-15 mašinų. Tai jis kryžium gula prieš VAG grupę, ypač paskutinių 2 metų gamybos.
                            Tai aš jo klausiu prieš kelias dienas - "tai ką, bl pirkti paprastam žmogui". Tai pasak jo - korėjietiški automobiliai iš techninės/nechaninės pusės yra best bang for the buck.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              VAG koncerno produkcijos "gerumas" pasibaigė kokiais 1996m.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                VAG koncerno produkcijos "gerumas" pasibaigė kokiais 1996m.
                                Turėtų atsitiesti su naująja ID linija.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                  Kiek matęs Tesla Model S, X ar 3 gyvai, tai kažkaip neužkliuvo tokie dideli tarpai. Broko pasitaiko visiems gamintojams manau.
                                  Rusiškai suprantantiems X apžvalga https://youtu.be/jvvGSip2s98?t=1161

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                    Rusiškai suprantantiems X apžvalga https://youtu.be/jvvGSip2s98?t=1161
                                    Kokia tikimybė, kad šitas vienas automobilis (gal net buvęs daužtas US ir atvežtas į rusiją) ir dar keli atvejai atspindi 720000 parduotų Teslų kokybę?
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Turiu tokį draugą, kuris apie automobilius išmano viską (no shit). Turi nemažą servisą Šiauliuose, remontuoja daug ir visko, dar parveža iš Vokietijos kas mėnesį po 10-15 mašinų. Tai jis kryžium gula prieš VAG grupę, ypač paskutinių 2 metų gamybos.
                                      Tai aš jo klausiu prieš kelias dienas - "tai ką, bl pirkti paprastam žmogui". Tai pasak jo - korėjietiški automobiliai iš techninės/nechaninės pusės yra best bang for the buck.
                                      Žinau, turiu tą džiaugsmą Jau pradeda rūdyti kaip kokia Mazda.
                                      Nors ant įvaizdžio VAG jau bene dešimtmetį traukia.
                                      Dėkui už patarimą.

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                        Kokia tikimybė, kad šitas vienas automobilis (gal net buvęs daužtas US ir atvežtas į rusiją) ir dar keli atvejai atspindi 720000 parduotų Teslų kokybę?
                                        Mini kad auto nauja, 3000 nuvažiavus. Taigi pilna atsiliepimų apie tas Teslas, net turint galvoje kad čia truputi kultas ir daugeliui jin patinka ne dėl to kad gera mašina, o dėl to kad mažiau teršia.

                                        Comment


                                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                          Mini kad auto nauja, 3000 nuvažiavus. Taigi pilna atsiliepimų apie tas Teslas, net turint galvoje kad čia truputi kultas ir daugeliui jin patinka ne dėl to kad gera mašina, o dėl to kad mažiau teršia.
                                          O kas svarbiau, surinkimo kokybė, ar galia, ekonomija ir ekologija?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X