Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Skaitykit/pabraukit tekstą iki galoParašė andyour Rodyti pranešimą
Kaip nelieka traukos pojūčio su EV? Nissan Leaf - 0-50 km/h: 3.1 s; 0-100 km/h in 8.0 s. Čia be jokio lago ir trukčiojimų.
Nors man asmeniškai Leaf patiko, bet sakyčiau pojūčiai labai tokie nevienareikšmiai - tikėjausi daugiau, analogišką pagreitėjimo rezultatą rodantį auto su vidaus degimo varikliu ( ypač dyzelį - daug niutonmetru) man vairuoti ženkliai smagiau. Kaip rašiau būtent tas tolygumas ir mažina pagreičio subjektyvų jutimą ir tai yra dėl objektyvaus mechanizmo - organizmo adaptacijos.
Comment
-
Natūralu, galu varomų sedanų Europoje daug neparduosi.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Taip teisingai uztat matome rezultata - Lexus pardavimus europoje ko pasekoje net kai kurie modeliai kaip GS jau nera net siulomiIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Kam reikalingas galu varomas brangus sedanas? Kad žiemą į stulpą lengviau įsipaišytum? Europos gamintojai jau suprato, kad didelis ir galingas automobilis turi būti varomas visais keturiais ratais, japonai kaip visada atsilieka.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Natūralu, galu varomų sedanų Europoje daug neparduosi.
Comment
-
Tai taip, Lexus modelių gama visada buvo azijietiška/amerikietiška, tik ne taip senai atsirado modeliai "einantys" ir Europoj, tokie kaip NX, o dabar ir naujas UX. Naujas ES jei neturės universalo kėbulo irgi liks tik nišiniu modeliu.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Priklauso nuo rinkos, yra rinkų kur šitie modeliai pardavinėjami tik su benzininiu varikliu (BMW visi modeliai USA nuo kitų metų bus benzinas arba plugin hibridai). Aš nevertinu pagal emocijas, tiesiog statistika rodo, kad dyzelių pardavimai mažėja, hibridų didėja. Tas pats Volkswagen pastoviai pristabdo Golf GTE ir Passat GTE pardavimus ir ne dėl kokio broko ar baterijų trūkumo, o tiesiog nebespėja su paklausa. Nepaisant to skiria didelius resursus plėtrai, jau kitąmet bus parduodamas atnaujintas modelis su didesne baterija (ją gaus ir naujasis Superb hibridas). IR apskritai premium segmentas yra lašas jūroje.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pvz. nauji VW Touareg, Audi Q8 net neturi benzininių versijų, tik dyzelines, taip pat spėju Audi, BMW koks 80% pardavimų yra dyzeliai, ypač premium segmento SUV ir dideli sedanai bei universalai. Taip, kad greičiau pereisim tiesiai prie elektrinių variklių, nei į tarpinius atgyvenusius hibridus.
Visi tiesiai į elektrą iškart neperšoks, nebent atsirastų pigi technologija, bet patentų teisė reiškia, kad net tokia technologija greičiausiai pradžioje bus skirta generuoti pelnui ir tik vėliau masinei gamybai (be to tuo metu pamatysim rekordiškai mažas benzino kainas). Paskutinio masinio lengvojo dyzelinio auto dienos bus suskaičiuotos anksčiau už paskutinio masinio benzininio hibrido, pirmą kartą (NOT) tai išgirdote čia.
Comment
-
As tau dar karta sakau kol dyzelio nepasiulysi europoje paradavimu nebus.Kiek tu NX parduoda tai lasas juroj pries Q5 ir X3 pardavimus, nors ir bando priviliot zymiai mazesne kainaParašė Tomas Rodyti pranešimąTai taip, Lexus modelių gama visada buvo azijietiška/amerikietiška, tik ne taip senai atsirado modeliai "einantys" ir Europoj, tokie kaip NX, o dabar ir naujas UX. Naujas ES jei neturės universalo kėbulo irgi liks tik nišiniu modeliu.
Comment
-
BMW X5 M dyzeliui sustojus prie šviesaforo, dreba sėdynė. Kalbu apie 5-8 metų senumo auto.Parašė Tomas Rodyti pranešimąDyzeliai smirda, vibruoja, yra triukšmingi. Toyota/Lexus pabandė, nesigavo - natūralu, kad atsisakė. Jei tojotai kaip tojotai, tai Lexusui neatitinka rafinuotumo standartų.
- 1 patinka
Comment
-
Dar pernai beveik pusė automobilių ES buvo parduota su dyzeliniais varikliais, šiemet bus gal trečdalis.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
As tau dar karta sakau kol dyzelio nepasiulysi europoje paradavimu nebus.Kiek tu NX parduoda tai lasas juroj pries Q5 ir X3 pardavimus, nors ir bando priviliot zymiai mazesne kainaIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Is kur tokios prognozes pas tave? Garantuoju kad santykis bus tas pats - nes kol kas dar nera kitu alternatyvu.Pasiulyk tu pvz vokieciui vazinejanciam kas diena i darba 70km geresne alternatyvaParašė Tomas Rodyti pranešimą
Dar pernai beveik pusė automobilių ES buvo parduota su dyzeliniais varikliais, šiemet bus gal trečdalis.
nei VW Passat 2.0TDI.Autobahne greitis 120km/h taigi hibridai atkrenta.Elektromobiliai kol kas per brangus
Comment
-
Audi SQ7 4.0TDI salone niekas nedreba nevibruoja absoliuciai jokio garso salone ir niekas nesmirda ir be to labai nedaug kuro valgo turint omeny kad po kapotu 320kW.Is kur istraukei ta X5 M su drebanciu varikliu gal rida jau virs 500 000kmParašė andyour Rodyti pranešimą
BMW X5 M dyzeliui sustojus prie šviesaforo, dreba sėdynė. Kalbu apie 5-8 metų senumo auto.Paskutinis taisė Darius555; 2018.11.23, 12:23.
Comment
-
Retas tiek daug važinėja. Dyzelis yra brangesnis, daugiau priežiūros, visokie katalizatoriai. Viskas susideda. Manau, kad jei per dieną nuvažiuoji nedaugiau 30km, tai dyzelio pirkti neapsimoka. Pvz. Citybee nėra nei vieno dyzelio, nėra dujų, tik start stop sistemos. Patikėk, verslas tai tikrai moka skaičiuoti pinigus.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąPasiulyk tu pvz vokieciui vazinejanciam kas diena i darba 70km geresne alternatyvaPaskutinis taisė andyour; 2018.11.23, 12:48.
Comment
-
Fricų statistika visagalė. Šiais metais per 9 mėnesius faterlande parduota 2 673 418 automobiliai, iš jų dyzelių 855 316 (32%).Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Is kur tokios prognozes pas tave?
Pernai per tą patį laiką 2 611 821 auto, iš jų 1 053 662 (40%) dyzelinių.
https://www.kba.de/SharedDocs/Publik...cationFile&v=3
Paskutinis taisė Tomas; 2018.11.23, 13:17.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Pritariu kad neapsimoka jei i menesi tik 1000km.Ypac jei trumpais atstumais vazineji.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Retas tiek daug važinėja. Dyzelis yra brangesnis, daugiau priežiūros, visokie katalizatoriai. Viskas susideda. Manau, kad jei per dieną nuvažiuoji nedaugiau 30km, tai dyzelio pirkti neapsimoka. Pvz. Citybee nėra nei vieno dyzelio, nėra dujų, tik start stop sistemos. Patikėk, verslas tai tikrai moka skaičiuoti pinigus.
Patikek ir nauji benzinai brangiai remontuojasi ir visokio slamsto ten prideta buna.Nebent jei imtum kokia Toyota ten bus viskas senoviska ir paprasta
Comment
-
Nu tai kitais metais bus dyzeliu 55% nes WLTP parodys kas yra kasParašė Tomas Rodyti pranešimą
Fricų statistika visagalė. Šiais metais per 9 mėnesius faterlande parduota 2 673 418 automobilių, iš jų dyzelių 855 316 (32%).
Pernai per tą patį laiką 2 611 821 auto, iš jų 1 053 662 (40%) dyzelinių.
https://www.kba.de/SharedDocs/Publik...cationFile&v=3
Comment
-
"Šlamštas" yra visokiuose 1 litro Golfuose.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąPatikek ir nauji benzinai brangiai remontuojasi ir visokio slamsto ten prideta buna.Nebent jei imtum kokia Toyota ten bus viskas senoviska ir paprastaPaskutinis taisė andyour; 2018.11.23, 14:24.
Comment
-
Na tai logiška, kad golfų parduoda daugiau nei Q7, tik įdomu, kurie automobiliai atneša daugiau pajamų ir pelno?Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Fricų statistika visagalė. Šiais metais per 9 mėnesius faterlande parduota 2 673 418 automobiliai, iš jų dyzelių 855 316 (32%).
Pernai per tą patį laiką 2 611 821 auto, iš jų 1 053 662 (40%) dyzelinių.
https://www.kba.de/SharedDocs/Publik...cationFile&v=3
Comment
-
Nebus, nes gamintojai jau pristabdė dyzelinių variklių gamybos linijas, tiesiog nebus pasiūlos. O WLTP yra gerai, nes tai yra spyris į užpakalį blogiesiems hibridams (BMW, Mercedes), Toyota ir Kia hibridai į limitus patenka, nors ir nebeatitinka gamintojo deklaruojamų skaičių, bet tai suprantama, nes keičiasi metodika. Jeigu dyzelio paklausa išliks tokia kaip šiemet arba padidės, tai tuomet tiesiog pamatysim dyzelinių auto kainų šuolį.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Nu tai kitais metais bus dyzeliu 55% nes WLTP parodys kas yra kas
Comment
-
Golf - Tiesioginio ipurskimo 3 cilindru benzinins variklis su turbo kompresoriumiParašė andyour Rodyti pranešimąKuo skiriasi šie varikliai:
Golf 1 litro TSI 115AG
Auris 1.6 litro su įpurškimu 130AG, ne hibridas
Auris - 4 cilindru atmosferinis variklis pasizymintis besaikiu apetitu benzinui
Kaip matai Auris yra 10 metu atgal pries golfa
Comment
Comment