Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Dyzeliai smirda, vibruoja, yra triukšmingi. Toyota/Lexus pabandė, nesigavo - natūralu, kad atsisakė. Jei tojotai kaip tojotai, tai Lexusui neatitinka rafinuotumo standartų.
    Taip teisingai uztat matome rezultata - Lexus pardavimus europoje ko pasekoje net kai kurie modeliai kaip GS jau nera net siulomi

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą

      Kaip nelieka traukos pojūčio su EV? Nissan Leaf - 0-50 km/h: 3.1 s; 0-100 km/h in 8.0 s. Čia be jokio lago ir trukčiojimų.
      Skaitykit/pabraukit tekstą iki galo

      Nors man asmeniškai Leaf patiko, bet sakyčiau pojūčiai labai tokie nevienareikšmiai - tikėjausi daugiau, analogišką pagreitėjimo rezultatą rodantį auto su vidaus degimo varikliu ( ypač dyzelį - daug niutonmetru) man vairuoti ženkliai smagiau. Kaip rašiau būtent tas tolygumas ir mažina pagreičio subjektyvų jutimą ir tai yra dėl objektyvaus mechanizmo - organizmo adaptacijos.

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

        Taip teisingai uztat matome rezultata - Lexus pardavimus europoje ko pasekoje net kai kurie modeliai kaip GS jau nera net siulomi
        Natūralu, galu varomų sedanų Europoje daug neparduosi.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Natūralu, galu varomų sedanų Europoje daug neparduosi.
          Kam reikalingas galu varomas brangus sedanas? Kad žiemą į stulpą lengviau įsipaišytum? Europos gamintojai jau suprato, kad didelis ir galingas automobilis turi būti varomas visais keturiais ratais, japonai kaip visada atsilieka.
          Flickr

          Comment


            Tai taip, Lexus modelių gama visada buvo azijietiška/amerikietiška, tik ne taip senai atsirado modeliai "einantys" ir Europoj, tokie kaip NX, o dabar ir naujas UX. Naujas ES jei neturės universalo kėbulo irgi liks tik nišiniu modeliu.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Pvz. nauji VW Touareg, Audi Q8 net neturi benzininių versijų, tik dyzelines, taip pat spėju Audi, BMW koks 80% pardavimų yra dyzeliai, ypač premium segmento SUV ir dideli sedanai bei universalai. Taip, kad greičiau pereisim tiesiai prie elektrinių variklių, nei į tarpinius atgyvenusius hibridus.
              Priklauso nuo rinkos, yra rinkų kur šitie modeliai pardavinėjami tik su benzininiu varikliu (BMW visi modeliai USA nuo kitų metų bus benzinas arba plugin hibridai). Aš nevertinu pagal emocijas, tiesiog statistika rodo, kad dyzelių pardavimai mažėja, hibridų didėja. Tas pats Volkswagen pastoviai pristabdo Golf GTE ir Passat GTE pardavimus ir ne dėl kokio broko ar baterijų trūkumo, o tiesiog nebespėja su paklausa. Nepaisant to skiria didelius resursus plėtrai, jau kitąmet bus parduodamas atnaujintas modelis su didesne baterija (ją gaus ir naujasis Superb hibridas). IR apskritai premium segmentas yra lašas jūroje.
              Visi tiesiai į elektrą iškart neperšoks, nebent atsirastų pigi technologija, bet patentų teisė reiškia, kad net tokia technologija greičiausiai pradžioje bus skirta generuoti pelnui ir tik vėliau masinei gamybai (be to tuo metu pamatysim rekordiškai mažas benzino kainas). Paskutinio masinio lengvojo dyzelinio auto dienos bus suskaičiuotos anksčiau už paskutinio masinio benzininio hibrido, pirmą kartą (NOT) tai išgirdote čia.

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Tai taip, Lexus modelių gama visada buvo azijietiška/amerikietiška, tik ne taip senai atsirado modeliai "einantys" ir Europoj, tokie kaip NX, o dabar ir naujas UX. Naujas ES jei neturės universalo kėbulo irgi liks tik nišiniu modeliu.
                As tau dar karta sakau kol dyzelio nepasiulysi europoje paradavimu nebus.Kiek tu NX parduoda tai lasas juroj pries Q5 ir X3 pardavimus, nors ir bando priviliot zymiai mazesne kaina

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Dyzeliai smirda, vibruoja, yra triukšmingi. Toyota/Lexus pabandė, nesigavo - natūralu, kad atsisakė. Jei tojotai kaip tojotai, tai Lexusui neatitinka rafinuotumo standartų.
                  BMW X5 M dyzeliui sustojus prie šviesaforo, dreba sėdynė. Kalbu apie 5-8 metų senumo auto.

                  Comment


                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                    As tau dar karta sakau kol dyzelio nepasiulysi europoje paradavimu nebus.Kiek tu NX parduoda tai lasas juroj pries Q5 ir X3 pardavimus, nors ir bando priviliot zymiai mazesne kaina
                    Dar pernai beveik pusė automobilių ES buvo parduota su dyzeliniais varikliais, šiemet bus gal trečdalis.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Dar pernai beveik pusė automobilių ES buvo parduota su dyzeliniais varikliais, šiemet bus gal trečdalis.
                      Is kur tokios prognozes pas tave? Garantuoju kad santykis bus tas pats - nes kol kas dar nera kitu alternatyvu.Pasiulyk tu pvz vokieciui vazinejanciam kas diena i darba 70km geresne alternatyva
                      nei VW Passat 2.0TDI.Autobahne greitis 120km/h taigi hibridai atkrenta.Elektromobiliai kol kas per brangus

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                        BMW X5 M dyzeliui sustojus prie šviesaforo, dreba sėdynė. Kalbu apie 5-8 metų senumo auto.
                        Audi SQ7 4.0TDI salone niekas nedreba nevibruoja absoliuciai jokio garso salone ir niekas nesmirda ir be to labai nedaug kuro valgo turint omeny kad po kapotu 320kW.Is kur istraukei ta X5 M su drebanciu varikliu gal rida jau virs 500 000km
                        Paskutinis taisė Darius555; 2018.11.23, 12:23.

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          Pasiulyk tu pvz vokieciui vazinejanciam kas diena i darba 70km geresne alternatyva
                          Retas tiek daug važinėja. Dyzelis yra brangesnis, daugiau priežiūros, visokie katalizatoriai. Viskas susideda. Manau, kad jei per dieną nuvažiuoji nedaugiau 30km, tai dyzelio pirkti neapsimoka. Pvz. Citybee nėra nei vieno dyzelio, nėra dujų, tik start stop sistemos. Patikėk, verslas tai tikrai moka skaičiuoti pinigus.
                          Paskutinis taisė andyour; 2018.11.23, 12:48.

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                            Is kur tokios prognozes pas tave?
                            Fricų statistika visagalė. Šiais metais per 9 mėnesius faterlande parduota 2 673 418 automobiliai, iš jų dyzelių 855 316 (32%).
                            Pernai per tą patį laiką 2 611 821 auto, iš jų 1 053 662 (40%) dyzelinių.

                            https://www.kba.de/SharedDocs/Publik...cationFile&v=3
                            Paskutinis taisė Tomas; 2018.11.23, 13:17.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą

                              Retas tiek daug važinėja. Dyzelis yra brangesnis, daugiau priežiūros, visokie katalizatoriai. Viskas susideda. Manau, kad jei per dieną nuvažiuoji nedaugiau 30km, tai dyzelio pirkti neapsimoka. Pvz. Citybee nėra nei vieno dyzelio, nėra dujų, tik start stop sistemos. Patikėk, verslas tai tikrai moka skaičiuoti pinigus.
                              Pritariu kad neapsimoka jei i menesi tik 1000km.Ypac jei trumpais atstumais vazineji.

                              Patikek ir nauji benzinai brangiai remontuojasi ir visokio slamsto ten prideta buna.Nebent jei imtum kokia Toyota ten bus viskas senoviska ir paprasta

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                Fricų statistika visagalė. Šiais metais per 9 mėnesius faterlande parduota 2 673 418 automobilių, iš jų dyzelių 855 316 (32%).
                                Pernai per tą patį laiką 2 611 821 auto, iš jų 1 053 662 (40%) dyzelinių.

                                https://www.kba.de/SharedDocs/Publik...cationFile&v=3
                                Nu tai kitais metais bus dyzeliu 55% nes WLTP parodys kas yra kas

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  Patikek ir nauji benzinai brangiai remontuojasi ir visokio slamsto ten prideta buna.Nebent jei imtum kokia Toyota ten bus viskas senoviska ir paprasta
                                  "Šlamštas" yra visokiuose 1 litro Golfuose.
                                  Paskutinis taisė andyour; 2018.11.23, 14:24.

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Fricų statistika visagalė. Šiais metais per 9 mėnesius faterlande parduota 2 673 418 automobiliai, iš jų dyzelių 855 316 (32%).
                                    Pernai per tą patį laiką 2 611 821 auto, iš jų 1 053 662 (40%) dyzelinių.

                                    https://www.kba.de/SharedDocs/Publik...cationFile&v=3
                                    Na tai logiška, kad golfų parduoda daugiau nei Q7, tik įdomu, kurie automobiliai atneša daugiau pajamų ir pelno?
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Kuo skiriasi šie varikliai:
                                      Golf 1 litro TSI 115AG
                                      Auris 1.6 litro su įpurškimu 130AG, ne hibridas
                                      Paskutinis taisė andyour; 2018.11.23, 14:30.

                                      Comment


                                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                        Nu tai kitais metais bus dyzeliu 55% nes WLTP parodys kas yra kas
                                        Nebus, nes gamintojai jau pristabdė dyzelinių variklių gamybos linijas, tiesiog nebus pasiūlos. O WLTP yra gerai, nes tai yra spyris į užpakalį blogiesiems hibridams (BMW, Mercedes), Toyota ir Kia hibridai į limitus patenka, nors ir nebeatitinka gamintojo deklaruojamų skaičių, bet tai suprantama, nes keičiasi metodika. Jeigu dyzelio paklausa išliks tokia kaip šiemet arba padidės, tai tuomet tiesiog pamatysim dyzelinių auto kainų šuolį.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          Kuo skiriasi šie varikliai:
                                          Golf 1 litro TSI 115AG
                                          Auris 1.6 litro su įpurškimu 130AG, ne hibridas
                                          Golf - Tiesioginio ipurskimo 3 cilindru benzinins variklis su turbo kompresoriumi
                                          Auris - 4 cilindru atmosferinis variklis pasizymintis besaikiu apetitu benzinui

                                          Kaip matai Auris yra 10 metu atgal pries golfa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X