Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tarsa bet kokiu atveju didesne, be to nauju dyzeliu eksplatacija labai brangi. Aleksio vazineja su VW Passat 1991m., nereikia kreipt dėmesio i tokias kalbas
    Nauju benzinu eksplotacija irgi labai brangi.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Kuom eksplotacija brangesnė ir didesnė tarša, kai nauji dyzeliai apskritai ima mažai kuro ir turi be katalizatoriaus dar ir du suodžių filtrus? Esmė yra ne kuro tipas, o automobilio amžius, kažin, ar 20 metų senumo benzininis VW passatas, kuris ima kuro 2-3 kartus daugiau nei naujas dyzelis, bus kuom nors ekologiškesnis.
      Man dar kyla klausimas ar koks Prius su atmosferiniu varikliu nelabiau tersia nei naujas dyzelis su Euro 5+ ar Euro 6
      Paskutinis taisė Darius555; 2016.12.07, 11:04.

      Comment


        Šiaip tai pagal EURO standartus nauji benzininiai taip pat turėtų būti tikrinami dėl kietųjų mikrodalelių (PM). Kodėl to nedaroma TA Lietuvoje? Taip pat benziniuose gali staigiai šokti CO/CH išmetimai esant aukštiems apsisukimams, bet tokie testai patikroje irgi neatliekami. Benzininiams 4000-5000 aps. yra normalu, ko nepasakysi apie dyzelius. Tuo pačiu, kažkodėl, pas dyzelius nematuojami aromatinių anglivandenių (THC) išmetimai. Kas yra didžiausias tiesioginis nuodas.

        Taip kad su tais matavimais ne viskas taip paprasta, ką rodo tyrimai ir net skandalai.

        Ir kažkodėl čia niekas nešneka, kad reikia drausti (apmokęstinti) automobilių eksplotaciją būtent pagal kategorijas, remiantis EURO standartais, o ne kažkokiomis pievomis.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Šiaip tai pagal EURO standartus nauji benzininiai taip pat turėtų būti tikrinami dėl kietųjų mikrodalelių (PM). Kodėl to nedaroma TA Lietuvoje? Taip pat benziniuose gali staigiai šokti CO/CH išmetimai esant aukštiems apsisukimams, bet tokie testai patikroje irgi neatliekami. Benzininiams 4000-5000 aps. yra normalu, ko nepasakysi apie dyzelius. Tuo pačiu, kažkodėl, pas dyzelius nematuojami aromatinių anglivandenių (THC) išmetimai. Kas yra didžiausias tiesioginis nuodas.

          Taip kad su tais matavimais ne viskas taip paprasta, ką rodo tyrimai ir net skandalai.

          Ir kažkodėl čia niekas nešneka, kad reikia drausti (apmokęstinti) automobilių eksplotaciją būtent pagal kategorijas, remiantis EURO standartais, o ne kažkokiomis pievomis.
          Pagal EURO yra visoj vakaru europoj apmokestinama.Pvz NL gali but didesni mokesciai benzinui nei Euro 5+ ar Euro 6 turinciui dyzeliui.

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            Pagal EURO yra visoj vakaru europoj apmokestinama.Pvz NL gali but didesni mokesciai benzinui nei Euro 5+ ar Euro 6 turinciui dyzeliui.
            Apie tai ir šneka. Bet pas mus agituojama uždrausti visus dyzelinius. Suprask - lieka tik "švarūs" benzininiai ir dujiniai, bele tik neaiški TA praeita? Galėsiui drąsiai varinėti 80-ųjų BMW 750

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Apie tai ir šneka. Bet pas mus agituojama uždrausti visus dyzelinius. Suprask - lieka tik "švarūs" benzininiai ir dujiniai, bele tik neaiški TA praeita? Galėsiui drąsiai varinėti 80-ųjų BMW 750
              As tai skaitau kad reiktu padaryt kaip Olandijoj - visur mokamas brangus parkingas, dideli mokesciai remiantis Euro standartais ir isvystytas visuomeninis transportas.

              Puola ten xebra elektromobilius pirkt, nes parkingas uz dyka ir krovimas - ateis tokia diena kaip si gerove baigsis

              Comment


                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                Pas visus stovi po 2 katalizatorius ir SCR pradedant nuo Euro 6. Euro 5+ SCR neturi taciau turi visa kruva katalizatoriu ir t.t. Per technikine tarsa rodo 0
                Tai iš kur tos šnekos apie "dyzelių taršą" ir ateities nebuvimą dyzeliams? Pabrėžiu, kad kalbam tik apie naujus variklius.

                Comment


                  Parašė vdt Rodyti pranešimą
                  Prie ko čia automobilio/elektromobilio kaina? Buvo kalba apie eksplotaciją. Gal nežinote ką reiškia terminas "eksplotacija"?
                  Naujas dyzelis kainuoja X pinigų, "batareika" - 3X pinigų, metinė dyzelio eksploatacija kainuoja Y pinigų, o "batareikos" - 0,1Y. Per 10 metų X+10Y turi būti mažesni nei 3X+Y. Tada dyzelis yra pigesnis.
                  Parašė vdt Rodyti pranešimą
                  Tuo pačiu, noriu priminti, kad laukiu faktų apie tai jog TA metu tarša yra didesnė.
                  Nusistovėjęs variklio darbo režimas yra mažiau taršesnis nei nenusistovėjęs - tai yra šiluminių variklių teorijos pradmėnys.
                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Tarsa bet kokiu atveju didesne, be to nauju dyzeliu eksplatacija labai brangi. Aleksio vazineja su VW Passat 1991m., nereikia kreipt dėmesio i tokias kalbas
                  1991 dyzelis žalios Umwelt-Plakette neturėtų.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Apie tai ir šneka. Bet pas mus agituojama uždrausti visus dyzelinius. Suprask - lieka tik "švarūs" benzininiai ir dujiniai, bele tik neaiški TA praeita? Galėsiui drąsiai varinėti 80-ųjų BMW 750
                    Dyzelis senas ar naujas, bet jo tarsa kietosiom dalelem, azoto junginiais ir kitais kancerogenais yra nepalyginamai didesnis nei to pacio 1980 BMW 750 benzo

                    O draudimas eis palaipsniui. Pirma eliminuos visus tarsiausius dyzelius, kurie yra didziausia beda (pre euro3), o po to palaipsniui ir likusiems ateis galas

                    Dyzelio vieta yra tik sunkiajam transporte ir furgonuose, bet tikrai ne miestu automobiliuose

                    Comment


                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                      Dyzelis senas ar naujas, bet jo tarsa kietosiom dalelem, azoto junginiais ir kitais kancerogenais yra nepalyginamai didesnis nei to pacio 1980 BMW 750 benzo
                      Tikrai? Reikės patentuoti siūlymą pasaulio mokslininkams.
                      Tai kaip praeina dyzeliai bent Euro 5 standartą? Turbūt 20 l benzino sudega be pėdsakų išskirdami tik H2O ir O2...

                      Comment


                        Reikalavimai Euro kategorijoms yra skirtingi benzui ir dyzeliui

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Reikalavimai Euro kategorijoms yra skirtingi benzui ir dyzeliui
                          Na taip:

                          Tier Date CO THC NMHC NOx HC+NOx PM PN [#/km]
                          Diesel
                          Euro 1† July 1992 2.72 (3.16) - - - 0.97 (1.13) 0.14 (0.18) -
                          Euro 2 January 1996 1.0 - - - 0.7 0.08 -
                          Euro 3 January 2000 0.64 - - 0.50 0.56 0.05 -
                          Euro 4 January 2005 0.50 - - 0.25 0.30 0.025 -
                          Euro 5a September 2009 0.50 - - 0.180 0.230 0.005 -
                          Euro 5b September 2011 0.50 - - 0.180 0.230 0.005 6×1011
                          Euro 6 September 2014 0.50 - - 0.080 0.170 0.005 6×1011
                          Petrol (Gasoline)
                          Euro 1† July 1992 2.72 (3.16) - - - 0.97 (1.13) - -
                          Euro 2 January 1996 2.2 - - - 0.5 - -
                          Euro 3 January 2000 2.3 0.20 - 0.15 - - -
                          Euro 4 January 2005 1.0 0.10 - 0.08 - - -
                          Euro 5 September 2009 1.0 0.10 0.068 0.060 - 0.005** -
                          Euro 6 September 2014 1.0 0.10 0.068 0.060 - 0.005** 6×1011***

                          Ir ką matom?
                          Naujam dyzeliui NOX dabar vos didesni.
                          Užtat benzinui lakiųjų angliavandenių junginių (VOC) išmetimai yra pakankamai nemaži. Dalis jų, pvz.: benzenas, yra itin kancerogeniški. Juolab nedidelė koncentracija NOX yra natūraliai ore. CO irgi benzinui leidžiama daugiau, nors jo poveikis panašus į NOX.
                          Mikrodalelių reikalavimai praktiškai suvienodėjo.
                          Net Euro 1 reikalavimai praktiškai vienodi benzinui ir dyzeliui.
                          Tai kaip, ar skanu bus važiuoti už penkialitrinio BMW??

                          Comment


                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            Dyzelis senas ar naujas, bet jo tarsa kietosiom dalelem, azoto junginiais ir kitais kancerogenais yra nepalyginamai didesnis nei to pacio 1980 BMW 750 benzo

                            O draudimas eis palaipsniui. Pirma eliminuos visus tarsiausius dyzelius, kurie yra didziausia beda (pre euro3), o po to palaipsniui ir likusiems ateis galas

                            Dyzelio vieta yra tik sunkiajam transporte ir furgonuose, bet tikrai ne miestu automobiliuose
                            O tu gal nori paskaiciuot kiek ismeta palyginimui su dyzeliu tas V12 CO ir CH?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Tai iš kur tos šnekos apie "dyzelių taršą" ir ateities nebuvimą dyzeliams? Pabrėžiu, kad kalbam tik apie naujus variklius.
                              Gal kazkas kazkam sumokejo ir panasiai :-). Teoriju isvedziot galima n

                              Tokie gamintojai kaip Ford,Toyota nesugeba pagamint tokiu dyzeliniu varikliu kaip vokieciu gamintojai. O europoj dyzeliu vazineja >50%
                              Paskutinis taisė Darius555; 2016.12.07, 14:37.

                              Comment


                                Tai kad ir vokiečiai nelabai sugeba, prisiminus neseną skandalą JAV?

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Na taip:

                                  Tier Date CO THC NMHC NOx HC+NOx PM PN [#/km]
                                  Diesel
                                  Euro 1† July 1992 2.72 (3.16) - - - 0.97 (1.13) 0.14 (0.18) -
                                  Euro 2 January 1996 1.0 - - - 0.7 0.08 -
                                  Euro 3 January 2000 0.64 - - 0.50 0.56 0.05 -
                                  Euro 4 January 2005 0.50 - - 0.25 0.30 0.025 -
                                  Euro 5a September 2009 0.50 - - 0.180 0.230 0.005 -
                                  Euro 5b September 2011 0.50 - - 0.180 0.230 0.005 6×1011
                                  Euro 6 September 2014 0.50 - - 0.080 0.170 0.005 6×1011
                                  Petrol (Gasoline)
                                  Euro 1† July 1992 2.72 (3.16) - - - 0.97 (1.13) - -
                                  Euro 2 January 1996 2.2 - - - 0.5 - -
                                  Euro 3 January 2000 2.3 0.20 - 0.15 - - -
                                  Euro 4 January 2005 1.0 0.10 - 0.08 - - -
                                  Euro 5 September 2009 1.0 0.10 0.068 0.060 - 0.005** -
                                  Euro 6 September 2014 1.0 0.10 0.068 0.060 - 0.005** 6×1011***

                                  Ir ką matom?
                                  Naujam dyzeliui NOX dabar vos didesni.
                                  Užtat benzinui lakiųjų angliavandenių junginių (VOC) išmetimai yra pakankamai nemaži. Dalis jų, pvz.: benzenas, yra itin kancerogeniški. Juolab nedidelė koncentracija NOX yra natūraliai ore. CO irgi benzinui leidžiama daugiau, nors jo poveikis panašus į NOX.
                                  Mikrodalelių reikalavimai praktiškai suvienodėjo.
                                  Net Euro 1 reikalavimai praktiškai vienodi benzinui ir dyzeliui.
                                  Tai kaip, ar skanu bus važiuoti už penkialitrinio BMW??
                                  Wiki rašo, kad benzenas yra SKYSTIS.. tai išbėga jis iš duslintuvo? ar kaip čia yra?
                                  Neišmeskite spalvų

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Tai kad ir vokiečiai nelabai sugeba, prisiminus neseną skandalą JAV?
                                    Kas liecia ekologija sukciauja pasirodo visi, bet VW kazkaip sugebejo kazkas iskust - pateikt irodymus ir t.t. Kitu gamintoju nebenori kabint nes tai bus smugis ekonomikai

                                    As siaip turejau omeny - kad tokia dinaminka ir ekonomika bei ilgaamziskumu dyzeliu niekas nepagamina taip gerai kaip vokieciai

                                    Comment


                                      Parašė dts Rodyti pranešimą
                                      Wiki rašo, kad benzenas yra SKYSTIS.. tai išbėga jis iš duslintuvo? ar kaip čia yra?
                                      O kas čia tokio stebuklingo??
                                      Boiling point 80C. Gali kai kurie junginiai ir kondesuotis, matome gi kai dažnai laša iš duslintuvo. Kad ir tas pats nesudegęs benzinas ar jo skilimo/skaidymosi produktai, t.t. ir VOC.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        O kaip su įmonės administracijos, vadybininkų automobiliais? Kas ten sukontroliuos, kiek kur į realius susitikimus važinėjama, ar į pasimatymus su klientais ar meiluže, kuris automobilis naudojamas ir darbuotojų, o kuris tik žmonos ir t.t.? Nėra viskas taip paprasta, kad visoms komercinės paskirties transporto priemonėms taikom legvatą, o lengviesiems automobiliams ne. Gal ir reiktų tokią tvarką įvesti, bet yra įmonių, kurios tikrai nesišvaisto prabangiais automobiliais, o tuos, kuriuos turi, realiai naudoja tik įmonės reikmėms.
                                        Gal reikėtų Lietuvoje irgi įvesti įmonių automobilių (komercinio transporto) registracijos numerius kitokios spalvos kaip pavyzdžiui Norvegijoje. Už tokį transportą gali susigrąžinti PVM, bet jis turi atitikti komercinio transporto reikalavimus, t.y. 2 sėdimos vietos tiktai ir t.t. Kitų reikalavimų nežinau, bet Norvegijoje taip yra.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                          Gal reikėtų Lietuvoje irgi įvesti įmonių automobilių (komercinio transporto) registracijos numerius kitokios spalvos kaip pavyzdžiui Norvegijoje. Už tokį transportą gali susigrąžinti PVM, bet jis turi atitikti komercinio transporto reikalavimus, t.y. 2 sėdimos vietos tiktai ir t.t. Kitų reikalavimų nežinau, bet Norvegijoje taip yra.
                                          Ką tie numeriai pakeistų? Dabar ir taip dauguma naujai parduotų brangių visureigių Lietuvoje registruojami kaip komercinis transportas (Q7, Land Cruiser) ir jie teoriškai atitinka N1 keliamus reikalavimus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X