Dvivietis "kabrikas" su RWD. Turėtų būti gana smagus, nors ir ne ypač praktiškas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Chinese automaker inks deal to buy Volvo
China's Zhejiang Heely Holding Group has reached an agreement with Ford Motors to take over Ford's Volvo Unit. The deal to buy the struggling Swedish company has been two years in the making.
After two years of negotiations, a deal has been signed by China's Zhejiang Heely Holding Group that confirms its takeover of Volvo.
Volvo had been a part of the American Ford Motor Group since 1999.
The takeover deal was signed by Ford's financial director Lewis Booth and Geely's president Li Shufu on Sunday at Volvo's headquarters in Gothenburg, Sweden.
Geely gets a bargain
The reported price tag of Volvo is around $1.8 billion (1.35 billion euros), considerably less than the $6.4 billion Ford paid for Volvo in 1999.
That would make it the biggest purchase by a Chinese car manufacturer.
Volvo had been operating at a loss, and Ford hopes to use the money made in the deal to focus on its core brands in the United States. Geely, meanwhile, has been looking to increase its stake in the European market for some time.
mz/AFP/AP/Reuters
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimą
Comment
-
Va dar vieno hibrido vaizdai:
Nežinau kaip jums, bet man hibridai asocijuojasi su transseksualais.
Ne hibridas - Ford Focus RS 500. Apsiseilėjau.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąVa dar vieno hibrido vaizdai:
Youtube video
Nežinau kaip jums, bet man hibridai asocijuojasi su transseksualais.
Ne hibridas - Ford Focus RS 500. Apsiseilėjau.
Youtube video
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąŠiaip tą video papostinau todėl, kad ten parodo, kad hibridai, iš esmės, yra beprasmiai objektai (bent jau kol kas).
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąŠiaip tą video papostinau todėl, kad ten parodo, kad hibridai, iš esmės, yra beprasmiai objektai (bent jau kol kas).
Comment
-
"A hybrid vehicle is a vehicle that uses two or more distinct power sources to move the vehicle"
Niekur nesakoma, kad tie galios šaltiniai turi būti identiško dydžio ar identiškai naudojami. Su Prius, teoriškai, gali važiuoti (kažkiek laiko) ir išsijungęs variklį.
Bet kokiu atveju, tie dalykai yra hibridai pagal apibrėžimą.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Jūs nemaišykit "hibridų" su "elektomobiliais". Hibridas pagal apibrėžimą yra "mišrūnas", gautas sukryžminus du skirtingus kažką Kitaip tariant, hibridas privalo turėti IR vidaus degimo IR elektros variklį. Jei automobilis varomas tik elektra - jis jau ne hibridas
Be to, kalbant apie hibridus, reikėtų nepamiršt ne tik ekonominės naudos, bet ir ekologinių aspektų.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąJūs nemaišykit "hibridų" su "elektomobiliais". Hibridas pagal apibrėžimą yra "mišrūnas", gautas sukryžminus du skirtingus kažką Kitaip tariant, hibridas privalo turėti IR vidaus degimo IR elektros variklį. Jei automobilis varomas tik elektra - jis jau ne hibridas
Be to, kalbant apie hibridus, reikėtų nepamiršt ne tik ekonominės naudos, bet ir ekologinių aspektų.
Comment
-
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąIr kas ten tokio labai ekologiškesnio lyginant su šiuolaikiniais dyzeliais (Blue motion, Bluetec ir pan.)?
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąTurbūt dyzeliui irgi turi asociaciją :].
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAš vis nesuprantu, kodėl niekas negalima dyzelinių hibridų. BMW liktai planuoja išleisti kitąmet tokį.
O hibridu atsiradimo pagrindine priezastis yra stabdziu energijos isisavinimas, nes vidaus variklis nesugeba jos isisavinti, skirtingai nei elektros variklis dirbantis rekuperaciniu rezimu.
Comment
-
Gal norite savo automobilio gražių nuotraukų? Sudalyvaukite mano konkurse čia: http://www.facebook.com/album.php?ai...2561419&ref=mf
Comment
-
Iš esmės hibridiniai automobiliai tikrai yra visiška nesąmonė ir ta ekologija ten iš esmės nekvepia. Tos šiek tiek mažesnės degalų sąnaudos tikrai niekada neatstos energijos sąnaudų reikalingų pagaminti antrą variklį tam pačiam automobiliui. Ką jau kalbėti apie prabangą su savimi visada tampytis du variklius, iš kurių vienu metu dažniausiai veiks tik vienas, taip antrąjį jau pareikalavusį daug resursų jo gamybai laikysiantis be jokio darbo - visiškas resursų švaistymas.
Tačiau nieko čia nepadarysi. Kalbant apie vidaus degimo variklius, kad ir itin taupius dyzelinius, kurie šiuo metu tikriausiai ir yra ekologiškiausias sprendimas, vis tik manau jog tai jau yra visiška atgyvena, kuri iš visų jėgų palaikoma tik labai įtakingų personų nenoro jos atsisakyti (kalbu apskirtai apie vidaus degimo variklius). Sutikit, jog praktiškai niekur kitur seniai jau nieko nebedeginame, kad galėtume atlikti kokį nors darbą, senų seniausiai visa tai pakeitė elektra, tik jos pačios gavybai dar naudojame labai neefektyvius būdus...
Kaip bebūtų, per naktį viskas nepasikeičia ir vieną rytą pabudę visi nepersėsim į elektromobilius, degalinėse vietoj kuro neatsiras lizdai krauti automobilio baterijai, būtent todėl ir palaikau visą šitą hibridinį judėjimą. Tai tiesiog natūraliausias būdas palengva adaptuotis ir pradėti sugyventi su jau tikiuosi netolima ateitimi. Todėl palaikau hibridinius automobilius, nors ir esu įsitikinęs, kad tai yra bereikalingas resursų švaistymas, bet be to būtų sunku pasiekti tai, link ko panašu galų gale judame, t.y. normalių paprastų elektramobilių.
Beje, visiems, kuriuos domina ši tema, labai norėčiau parekomenduoti filmą Who Killed the Electric Car?
Comment
Comment