o as kol kas isvis nezadu keist
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Štai taip, anot Road&Track, turėtų atrodyti Tesla Model S - antrasis Tesla Motors modelis.
Planuojama prekybos pradžia: 2010 pabaiga.
Varomas elektra
400 km iš 1 pakrovimo
<6 sekundės 0-100
http://www.roadandtrack.com/article....rticle_id=7201
Beje, Tesla Motors planuoja pelną, gautą parduodant Roadster bei Model S, skirti trečiojo nedidelio modelio subsidijavimui. Nors šiuose automobiliuose naudojamos baterijos yra ypač brangios (dėl to Roadsteris kainuoja apie $110k, Model S kainuos apie $60k), šios subsidijos turėtų kompensuoti mažosios "teslos" baterijos kainą ir tą modelį padaryti įperkamą beveik kiekvienam.Paskutinis taisė Vaidas; 2008.10.25, 18:39.
Comment
-
Vaidai: gal žinai, kodėl konkrečiai tos baterijos yra tokios brangios? Dėl to, kad daromos iš kažkokių retų medžiagų, ar dėl to, kad jų gamyba nėra plačiai paplitus? Nes jei tai - antras variantas, jį išspręsti nebūtų labai sunku.
Negaliu sulaukti, kada elektromobiliai pradės rimtai skintis pozicijas rinkoje. Atrodo, kad tai - nebe už kalnų!You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Geros 6-9 celių (nežinau, ar tai galima lietuviškai vadinti ląstelėmis ) Li-Ion baterijos ir nešiojamam kompiuteriui yra gana brangios, nors jos gaminamos masiškai. Matyt tai vis tik susiję su medžiagomis. Automobilis turi apie 6800 celių, taigi tokia kaina visai nestebina.
Beje, radau gana išsamų straipsnį apie Teslos naudojamas baterijas: http://www.teslamotors.com/display_d...terySystem.pdfPaskutinis taisė Vaidas; 2008.10.27, 12:53.
Comment
-
Parašė Vaidas Rodyti pranešimąGeros 6-9 celių (nežinau, ar tai galima lietuviškai vadinti ląstelėmis ) Li-Ion baterijos ir nešiojamam kompiuteriui yra gana brangios, nors jos gaminamos masiškai. Matyt tai vis tik susiję su medžiagomis. Automobilis turi apie 6800 celių, taigi tokia kaina visai nestebina.
Beje, radau gana išsamų straipsnį apie Teslos naudojamas baterijas: http://www.teslamotors.com/display_d...terySystem.pdf
Dokumentelis jau senokas, bet esme manau nepasikeite. Is jo matyti, kad gamybos sanaudos sudaro tik nedidele akumuliatoriaus kainos dali. Todel padidinus apimtis is gamybos nesutaupysi. Greiciau jau atvirksciai, nes del nepakankamos pasiulos zymiai pabrangs zaliava.
Yra kalbu, kad licio baterijos gali pikti mazdaug perpus. Bet tai dar vistiek gerokai per brangu net 100km nuvaziuojantiems hibridams (dabartiniai ~12000eur atpigs iki tarkim 6000) jau nekalbant apie "tikrus" elektromobilius.
Pridekim dar tai, kad automobilinems baterijoms keliami zymiai didesni reikalavimai nei laptopinems. Tesla kaip mazaserijinis gamintojas juos gal ir apeina, bet pries pradedant masine gamyba teks garantuot, kad baterijos tikrai saugios naudoti.
Comment
-
"Per naujos 7 serijos debiutą Lietuvoje BMW salonas virto muziejumi"
http://www.alfa.lt/straipsnis/10236448„Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.
Comment
-
Čia labiau į "Šiaip linksma" tiktų, bet, kad širdį skauda.. kaip šitaip iš Prelude galima išsidirbinėt
http://www.autogidas.lt/skelbimas.html?01.14223367
Comment
-
"Porsche Panamera" - pasaulinės premjeros belaukiant
Olandijoje „AutoTelegraaf” paskelbė, anot leidinio, oficialias „Porsche Panamera” nuotraukas ir susijusią techninę informaciją.
„Panamera” - tai ketverių durų kupė, konkuruosianti su tokiais modeliais kaip „Mercedes-Benz CLS”, pasirodysiančiu „Audi A7 2+2″ ir „Aston Martin Rapide”. Automobilio ilgis sieks 4,97 m, plotis 1,9 m, o aukštis - 1,4 m. Tuo tarpu ratų bazė bus lygi 2,9 m. Pasaulinės premjeros belaukiančio „Porsche” svoris sieks 2 tonas.
Jei abejojate ar naujasis „Porsche” gaminys praras jau legendiniais tapusius techninius duomenis, „AutoTelegraaf” nori jus nuraminti - anot leidinio, gamintojai planuoja S ir „Turbo” automobilio variantus. Pirmuoju atveju „Panamera” bus aprūpintas 4,8 l darbinio tūrio V8 tipo varikliu, išvystysiančiu 400 AJ galią. Tuo tarpu „Turbo” versija turės tą patį motorą ir turbiną, ko pasekoje būsimus pirkėjus džiugins 500 AJ rezultatas. Spėjama, jog ateityje motorų gamą turėtų papildyti V6 tipo varikliai ir „Turbo S” versija, pasiūlysianti virš 600 AJ galią.
„Porsche Panamera” gamybos pradžioje planuojama 20 000 automobilio vienetų. Metinės gamybos apimtys turėtų siekti 50 000 vnt., tačiau tai priklausys nuo paklausos. JAV, Europos ir Azijos prekybos salonuose keturvietis kupė pasirodys 2009 m.„Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąPorsche sedanas?.. Keturiom durim?.. Jau kai tą nelemtą džipą išleido, buvo kažkaip graudu, dabar iš viso.. Kas toliau? Minivenas? Kablukas?You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąPorsche sedanas?.. Keturiom durim?.. Jau kai tą nelemtą džipą išleido, buvo kažkaip graudu, dabar iš viso.. Kas toliau? Minivenas? Kablukas?
Siaip galima prisiminti BMW ir MB automobiliu gamos "pratesima" su MB A klase ir 1 serijos BMW... jau nekalbant apie "nusivaziavusi" Jaguar (nors dabar ju masinos lyg ir neblogos, ir gali realiai konkuruoti kainomis).
Tai gali buti ir del pasaulio turetejimo. Jei anksciau Porsche galejo sau leisti tik turciai (t.y. koks 1-2% visos populiacijos), tai siandien tai sau gali leistu kur kas daugiau. Galbut neiskart 911 Turbo, bet kazkoki "hibridini" varianta tarp sedano ir coupe uz siek tiek mazesne kaina... kodel ne. Porsche nubyres daugiau $. Panasiai elgiasi daugelis, o kurie taip nesielgia, buna subsidijuojami is savo "Motineliu" (Bugatti, Lamborghini, Ferrari ir pan.).
Comment
Comment