Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rokas Rodyti pranešimą
    Vilniuj važinėjas vienas baltas toks analogas. Pamatytum, pakeistum savo nuomonę apie bltą spalvą
    Kaune, prie savivaldybes, juoda anksciau daznai matydavau. Nors aisku dar ziurint koks baltas, per google paieskojus ismeta ir tokiu, graziu svytinciu atspalviu baltu.

    Comment



      Aišku, jei baltas, kaip šaldytuvas, tai tada jo

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Yra ir daugiau privalumu... pvz automatine parkavimo sistema LS modeliuose... na ir visokiu kitokiu japonisku technologiju sedevru
        Na taip, visokios technologiju naujoves irgi japonisku masinu privalumas. Bet akies kazkodel netraukia, vokiskos masinos vistiek geriausios!

        Comment






          maybach exeleros (jei kam nors ka nors tai sako.cia geresnis uz ta mersa
          Paskutinis taisė Mjso; 2007.12.07, 00:20.

          Comment


            Parašė Mjso Rodyti pranešimą




            maybach exeleros (jei kam nors ka nors tai sako.cia geresnis uz ta mersa
            isvaizda primena Batman'obili nezinau techniniu parametru, bet isvaizda Merso ispudingesne.

            Comment


              Specifications
              At the Concours d'Elegance
              At the Concours d'Elegance

              * Length : 5.89 m (19.3 ft)
              * Width : 2.14 m (7.0 ft)
              * Weight : 2660 kg (5864 lb)
              * Engine : Bi-Turbo V12 oct-turbo from Maybach 57 S 700 hp (SAE) (522 kW), 1020 N·m (737 ft·lbf)
              * Top speed : 351 km/h (218 mph)
              * 0-62 MPH : 4.4 seconds
              * Tyres : 315/25 ZR 23 Fulda Exelero

              * Fuel used for Top speed test: 110 octane
              * Cost: Approx. $3,765,432.10 (USD)

              Comment


                beje nepasakiau kad yra sukurti tik vienas ar du modeliai ;D

                Comment


                  Parašė Rokas Rodyti pranešimą
                  Jei ką nors geresnio žinot - parodykit
                  LS460. Gal negeresnis, bet tam pačiam lygy tai tikrai.
                  You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                  Comment


                    Nepamirskim, kad yra ir LS600

                    Comment


                      Žinau iškrisiu čia iš konteksto ir daugeliui pasirodys, jog tai kibirai...Bet bent man mieliausios mašinos yra šie Citroen gaminiai: Citroen DS Pallais ir Citroen 2CV. Šie modeliai seniai tapo automobilio dizaino ikonomis ir man turi kažkokio žavesio.

                      Sex'ovas ir elegantiškas Citroen DS Pallais






                      Linksmasis Citroen 2CV


                      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                      Dordrechtas/Haarlemas
                      Nesebaras/Plovdivas
                      Kiolnas

                      Comment


                        O ką manai apie C6? Man tai visai patinka
                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                        Comment


                          Parašė blitz Rodyti pranešimą
                          O ką manai apie C6? Man tai visai patinka
                          C6 yra gėris, bet man arčiau širdies C5.
                          Be to, dabar atnaujintas Citroen 2CV visai nieko žiūrisi, nors iš pradžių man šlykštus atrodė ir galvojau, ką su dizainu padrė -bet tai automobilis į kurį daug kartų žiūrėdamas pripranti. (nors tai visai kita kategorija nei C5 ar juolab C6, bet tokie automobiliukai žavi mane).
                          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                          Dordrechtas/Haarlemas
                          Nesebaras/Plovdivas
                          Kiolnas

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Nepamirskim, kad yra ir LS600
                            Tai kad jūs abu lyginat skirtingus segmentus...

                            LS460/600 vs MB S, BMW 7, VW Phaeton, Audi A8, etc.

                            MB CL vs BMW 6, Bentley Continental GT, etc.

                            O tas 'gerumas', čia jau kas ko ieško... Treke iš to mersedeso nieko gero, nes tai nėra sportinis automobilis. Komforto atžvilgiu vėlgi, elektronikos ir įvairių važiavimo kontrolės sistemų gausa mažina vairavimo malonumą. Kaina pernelyg didelė, AMG versijos apie 200K EUR. Žodžiu, automobilis labai turtingam pižonui ir tiek...

                            Jei man reiktų rinktis, iš biznio klasės segmento - Lexus LS, iš sportinių kupe, tikriausiai Corvette Z06 arba Acura NSX. Pirmojo techninės charakteristikos artimos F430 ir Gallardo, bet kaina mažesnė daugiau nei dvigubai. Aišku Chevrolet'as ne Ferrari, bet vairavimo malonumas panašus. O antrasis - devyniasdešimtųjų klasika. Yra ir naujesnė versija, tik jo kaina jau panaši kaip Z06...

                            Man sportinio automobilio etalonas galėtų būti šis:
                            http://www.youtube.com/watch?v=-n-S26Tx4Z8

                            Jokių elektronikų, tik tai ko reikia vairavimui. Geros būklės egzemplioriaus su nedidele rida kaina šiuo metu būtų apie 60-70K USD.


                            Beje kažkada buvo kalbama apie treko prie Lentvario statybas, ten berods Brundzos iniciatyva buvo, bet panašu, kad viskas ir baigėsi tik kalbomis. Gal kas daugiau turi informacijos?

                            Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                            Žinau iškrisiu čia iš konteksto ir daugeliui pasirodys, jog tai kibirai...Bet bent man mieliausios mašinos yra šie Citroen gaminiai: Citroen DS Pallais ir Citroen 2CV. Šie modeliai seniai tapo automobilio dizaino ikonomis ir man turi kažkokio žavesio.
                            Aš jaučiu panašius sentimentus kai kuriems 80-90-ųjų modeliams, ypač Lexus SC 400 (1991-1999), Alfa 75, Alfa 155, Audi Quattro ir kt.

                            Comment


                              Juokingiausia kad "Ekspertai" parašo jog elektronikos gausa mažina vairavimo malonumą Įdomu kiek iš jų vairavo MB CL ? Ir dar norėčiau pamatyt kaip jį drąsiai vairuotų be stabilumo kontrolių ir pan.

                              Comment


                                Parašė sak76 Rodyti pranešimą
                                Tai kad jūs abu lyginat skirtingus segmentus...

                                LS460/600 vs MB S, BMW 7, VW Phaeton, Audi A8, etc.

                                MB CL vs BMW 6, Bentley Continental GT, etc.

                                O tas 'gerumas', čia jau kas ko ieško... Treke iš to mersedeso nieko gero, nes tai nėra sportinis automobilis. Komforto atžvilgiu vėlgi, elektronikos ir įvairių važiavimo kontrolės sistemų gausa mažina vairavimo malonumą. Kaina pernelyg didelė, AMG versijos apie 200K EUR. Žodžiu, automobilis labai turtingam pižonui ir tiek...


                                Jei man reiktų rinktis, iš biznio klasės segmento - Lexus LS, iš sportinių kupe, tikriausiai Corvette Z06 arba Acura NSX. Pirmojo techninės charakteristikos artimos F430 ir Gallardo, bet kaina mažesnė daugiau nei dvigubai. Aišku Chevrolet'as ne Ferrari, bet vairavimo malonumas panašus. O antrasis - devyniasdešimtųjų klasika. Yra ir naujesnė versija, tik jo kaina jau panaši kaip Z06...

                                Man sportinio automobilio etalonas galėtų būti šis:
                                http://www.youtube.com/watch?v=-n-S26Tx4Z8

                                Jokių elektronikų, tik tai ko reikia vairavimui. Geros būklės egzemplioriaus su nedidele rida kaina šiuo metu būtų apie 60-70K USD.


                                Beje kažkada buvo kalbama apie treko prie Lentvario statybas, ten berods Brundzos iniciatyva buvo, bet panašu, kad viskas ir baigėsi tik kalbomis. Gal kas daugiau turi informacijos?



                                Aš jaučiu panašius sentimentus kai kuriems 80-90-ųjų modeliams, ypač Lexus SC 400 (1991-1999), Alfa 75, Alfa 155, Audi Quattro ir kt.
                                1. BMW 6 nesilygina su MB CL, nes ne ta klasė. BMW 6 su MB CLS lygint reik.

                                2. MB CL'as buvo sukurtas, kaip labai greitas bei labai komfortiškas auto. Jei tau komforto ir vairavimo malonumo trūksta, tai... Pirmiausia pravažiuok su juo, o tada kritikuok, "kritike"

                                Comment


                                  Parašė Rokas Rodyti pranešimą
                                  1. BMW 6 nesilygina su MB CL, nes ne ta klasė. BMW 6 su MB CLS lygint reik.

                                  2. MB CL'as buvo sukurtas, kaip labai greitas bei labai komfortiškas auto. Jei tau komforto ir vairavimo malonumo trūksta, tai... Pirmiausia pravažiuok su juo, o tada kritikuok, "kritike"
                                  Rokai klysti, MB CL butent ir yra tam pačiam segmente su BMW 6. CLS dar laukia konkurento iš BMW, jis kogero bus BMW 8 serija

                                  Comment


                                    Parašė sak76 Rodyti pranešimą
                                    Tai kad jūs abu lyginat skirtingus segmentus...

                                    LS460/600 vs MB S, BMW 7, VW Phaeton, Audi A8, etc.

                                    MB CL vs BMW 6, Bentley Continental GT, etc.
                                    Taip - tu visiškai teisus. Neįsivaizduoju kaip užmačiau, kad ten S-klasė
                                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                    Comment


                                      Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                                      Žinau iškrisiu čia iš konteksto ir daugeliui pasirodys, jog tai kibirai...Bet bent man mieliausios mašinos yra šie Citroen gaminiai: Citroen DS Pallais ir Citroen 2CV. Šie modeliai seniai tapo automobilio dizaino ikonomis ir man turi kažkokio žavesio.

                                      Sex'ovas ir elegantiškas Citroen DS Pallais




                                      DS'as yra automobilių automobilis visapusiškai. Tada kai jis pasirodė tai buvo toks kosminis aparatas lyginant su to meto automobiliais. Net ir dabar daugelis neturi to, ką jis turėjo jau tada. Kiek žinau su keleta smulkių atnaujinimų jis buvo gamintas ~30 metų, tai irgi daug ką pasako.

                                      O kaip jums naujasis C5?





                                      Universalas:







                                      Nežinau kaip jums, bet man jis tikriausiai vienas gražiausių 'žemiškų' automobilių, o žinant, kad tai Citroen tai turi būti tikrai nepaprastas automobilis .

                                      Comment


                                        /\ Nauja Citroen dizaino kryptis man tikrai patinka, ypač po praėjusios kartos modelių, kurie buvo tikrai visiškai neįdomūs. Reikia tikėtis, kad pagerėjo kokybės kontrolė...
                                        Beje, lyginant su pagrindiniais konkurentais (Laguna ir 407), C5 tikrai visa galva aukščiau

                                        Comment


                                          Mėgstu solidžius automobilius tokius kaip:

                                          AUDI S8



                                          VOLVO S60



                                          Kokia Jūsų nuomonė apie šiuos "mašiniukus" ?
                                          „Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X