šiaip štai čia gana įdomi Regitros 2007 m. ataskaita. Ypač pabaiga: pasirodo 2006 m užregistruoti du savo gamybos automobiliai ir 1 ferraris, o 2007 m. net du ferrariai - tiesa naudoti
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Vakar apturėjau įdomią ekskursiją po naktinį Vilniaus centrą ir senamiestį. Daug ko nesitikėjau, bet širdis sudrebėjo tada, kai iš Gynėjų g. į Gedimino pr. įsuko Bugatti Veyron ir paspaudė "iki dugno". Jausmas malonus, ypač naktį. Ačiū kažkam
Nors BMW, prispažinsiu, nelabai prie širdies man, bet šio debiuto laukiu. Įdomus tiek dizainas bus, tiek techninės naujovės, visgi S klasę naują vien geru dizainu peršokt sunkoka būtų
Nors BMW, prispažinsiu, nelabai prie širdies man, bet šio debiuto laukiu. Įdomus tiek dizainas bus, tiek techninės naujovės, visgi S klasę naują vien geru dizainu peršokt sunkoka būtų
O as pasakysiu atvirksciai. Nors man BMW patinka labiausiai is visu masinu, bet sitas 7 kazkoks atsokes nuo realybes, kosminis ateiviu laivas. Gal kokiais 2020 metais ir bus norma toks dizainas, bet dabar per didelis suolis nuo buvusio modelio.
Netradicinį automobilį „Solo“ pristatė Vengrijos kompanija „Antro“, pasiryžusi pasaulį nustebinti ne tik unikaliu modeliu, bet ir galima jo serijine gamyba.
Kompanija sugalvojo rinkai pateikti tokį automobilį, kuris pirkėjus viliotų unikaliu dizainu bei ypač mažomis kuro sąnaudomis. Taip gimė modernus trivietis „Solo“ modelis. Tai nėra dar viena „teorinė koncepcija“ – modelis yra veikiantis ir gali vienu metu vežti tris suaugusius žmones.
Automobilis sveria 270 kg. Gana netradicinis salono išdėstymas – vairuotojas sėdi automobilio viduryje, o du keleiviai įsitaiso iš abiejų jo pusių.
100 km „Solo“ sunaudoja tik apie 1,5-2 litrus degalų. Tokių kuro sąnaudų pakanka važiuoti didžiausiu 140 km per val. greičiu.
Variklis dirba naudodamas benziną arba etilo spiritą. Tačiau šis „senovinis“ kuras naudojamas tik ilgų kelionių metu. Miestuose, kuomet reikia nuvažiuoti nuo 15 iki 25 km, naudojamas elektros variklis, maitinamas saulės elementais – jais padengtas visas automobilio paviršius.
Jeigu kompanijai pavyktų išpildyti savo svajonę ir pradėti serijinę gamybą, toks modelis kainuotų apie 18 tūkst. dolerių.
Vėliau „Antro“ planuoja projektuoti stambesnį modelį – jame be vairuotojo bus numatytos 5 vietos keleiviams. Kadangi modelis bus orientuotas į šeimyninius poreikius, konstruktoriai iškėlė sau rimtą iššūkį – suprojektuoti automobilį, pasidalinantį į kelias dalis. Pavyzdžiui, šeimai atvažiavus į miestą, automobilis pasidalins į dvi dalis – vieni vaikai važiuos su tėčiu, kiti su mama skirtingais reikalais.
O as pasakysiu atvirksciai. Nors man BMW patinka labiausiai is visu masinu, bet sitas 7 kazkoks atsokes nuo realybes, kosminis ateiviu laivas. Gal kokiais 2020 metais ir bus norma toks dizainas, bet dabar per didelis suolis nuo buvusio modelio.
Taip tik atrodo. Man pvz dabar esantis atrode labai jau atsokes nuo senojo e38, galvojau netgi senasis visgi grazesnis, bet begant metams nuomone visiskai pasikeite i kita puse..
Taip tik atrodo. Man pvz dabar esantis atrode labai jau atsokes nuo senojo e38, galvojau netgi senasis visgi grazesnis, bet begant metams nuomone visiskai pasikeite i kita puse..
Nu bus matyt. Bet pvz. naujas X5 atrodo tikrai labai prastai, net mazai kuo panasus i BMW, senasis zymiai geresnis dizaino prasme. Tai bijau, kad su 7 irgi tas pats bus.
Nu bus matyt. Bet pvz. naujas X5 atrodo tikrai labai prastai, net mazai kuo panasus i BMW, senasis zymiai geresnis dizaino prasme. Tai bijau, kad su 7 irgi tas pats bus.
Skonio reikalas Man naujas X5 kur kas gražesnis už seną
Comment