Parašė Darius555
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Automobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jo bet buna vairuojami vadovu/direktoriu, kurie pas klientus nelaksto, o tik i darba vazineja ir minimaliai darbo reikalais ir tai sugeba per metus 100k prisukt kai kurieParašė Tomas Rodyti pranešimąVėlgi ta pati statistika rodo, kad dauguma premium automobilių Vokietijoje (lygiai kaip ir Lietuvoje) yra ant įmonės .
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
jo, priešFaceLiftinisParašė Darius555 Rodyti pranešimą?
Pries face lift norejai pasakyt?
							
						When a man lies, he murders some part of the world
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Variklis 3,0 neuzmusamas, automatine deze irgi be problemu. Megsta pabiret vairo koloneles - remonto kaina kosmine, buna ateinga galas ir turbinai. Bet visumoj automobilis tikrai geras, vidurkis degalu 9/100km. Jei yra uz ka imciau po facelift modeli, smagesne greiciu deze ir geresne dinamikaParašė liutass Rodyti pranešimąjo, priešFaceLiftinis
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prisiminkim, kad didžioji dalis specialiojo ir sunkiojo transporto varomi dyzelinu. Taip pat šį kurą naudoja traktoriai, ekskavatoriai, kranai, kombainai, traukiniai ir t.t.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKodel nerupi? Nuolat kartoju, kad buciau nerealiai laimingas, jog pagaliau apmokestintu dyzeliu sukeliama papildoma zala
 Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2Paskutinis taisė Eisinas; 2015.09.25, 17:12.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Todėl Lietuvoje dyzelinis automobilis teisingesnis pasirinkimas. O be to, rusiško "pacho" irgi pilna. Baltarusiškas retesnis, bet ir daug geresnis. Perki 20 metų vokišką mašiną su paprastu siurbliu ir forsunkom, pili visas pamazgas ir važiuoji pigiau nei VT. Prieš techninę išimi oro filtrą ir įsipili kuro degalinėje. Tiek lietuvio dyzelis mato degalines.Parašė Eisinas Rodyti pranešimąPrisiminkim, kad didžioji dalis specialiojo ir sunkiojo transporto varomi dyzelinu. Taip pat šį kurą naudoja traktoriai, ekskavatoriai, kranai, kombainai, traukiniai ir t.t.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Eisinas Rodyti pranešimąPrisiminkim, kad didžioji dalis specialiojo ir sunkiojo transporto varomi dyzelinu. Taip pat šį kurą naudoja traktoriai, ekskavatoriai, kranai, kombainai, traukiniai ir t.t.
Pratesiant minti... ...ir miestui skirti nedideli automobiliai...
Dyzelis teturi likti ten, kur kolkas nepakeiciamas - sunkiajame ir lengvajame KOMERCINIAME transporte, bet ne zubrinant po miestus ir nuodijant gyventojus
Del to netrukus i Paryziu ir Roma pavyks ivaziuot tik su komerciniu dyzeliuParašė Darius555 Rodyti pranešimąO benzinu paildomos zalos nereikia apmokestint? Benzino salutiniai produktai yra dar nuodingesni nei dyzelio (ivairus angliavandeniu rinkiniai) tik juos dabar visi pamirse, nes apmokestinsi benzina - soks visi i dyzelius, apmokestinsi dyzelius - visi mokes ir tyles, apmokestinsi abu - irgi soks visi i dyzelius. Apmokestint dyzelius puolama del to, kad ju didelis parkas yra bent EU, o tai jau papildoma rinkliava, kad ir apmokestins EU visus dyzelius vistiek bus europieciams su jais vaziuot pigiau, nes tarkim vokietijoje dyzeline masina i metus nuvaziuoja ~60 000km, skaiciuok kiek susitaupo lyginant su benzinu
Dyzelis yra desimtimis kartu daugiau kancerogenu isskiriantis kuras nei benzinas, jau nekalbant apie NOx, suodzius/kietasias daleles. Tai kuras, kurio miestuose neturetu buti.
Tavo minimas vokieciu atvejis tik irodo, kad tiek pravaziuojama ne miestuose, o autostradoj. Toks dyzelio panaudojimas yra normalus, bet prasideda issigimimas, kuomet perkamas mazalitrazis kibiras su 1.3 ar 1.5 dyzeliniu motoru ir nuolat sukamas po miesta. Tokiu bairiu neturetu buti.
Dyzelio daug apmokestint negalima del komercinio transporto, taciau galima ivesti ekologijos ir masinu mokesti. Ko kazkodel nesiryztama padaryti tiek ilgai pas mus, nors tai issprestu kruva problemu iskaitant pagerintu biudzeto iplaukasPaskutinis taisė ViR2; 2015.09.27, 12:59.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bent jau Vilniuje tokių mašinų nedaug beliko. Mano aplinkoje visi kurą pilą tik legalų.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąTodėl Lietuvoje dyzelinis automobilis teisingesnis pasirinkimas. O be to, rusiško "pacho" irgi pilna. Baltarusiškas retesnis, bet ir daug geresnis. Perki 20 metų vokišką mašiną su paprastu siurbliu ir forsunkom, pili visas pamazgas ir važiuoji pigiau nei VT. Prieš techninę išimi oro filtrą ir įsipili kuro degalinėje. Tiek lietuvio dyzelis mato degalines.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ir tai yra labai rimta problema. Del tokiu buduliu buvo suteiktos teises policijai atimineti TA, taciau reiketu ne tik atimti, bet ir konfiskuoti TP ypac jei pagauna su prichimycinta filtravimo sistema ir ypac jei tai dyzelisParašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąTodėl Lietuvoje dyzelinis automobilis teisingesnis pasirinkimas. O be to, rusiško "pacho" irgi pilna. Baltarusiškas retesnis, bet ir daug geresnis. Perki 20 metų vokišką mašiną su paprastu siurbliu ir forsunkom, pili visas pamazgas ir važiuoji pigiau nei VT. Prieš techninę išimi oro filtrą ir įsipili kuro degalinėje. Tiek lietuvio dyzelis mato degalines.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O prie ko čia oro filtro nebuvimas? Nėra jokio reikalavimo turėti oro filtrą - tai tik viena iš priemonių, ilginančių variklio tarnavimo laiką. Jeigu mašinos savininkui to nereikia, gali ir be oro filtro važinėti.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąir tai yra labai rimta problema. Del tokiu buduliu buvo suteiktos teises policijai atimineti TA, taciau reiketu ne tik atimti, bet ir konfiskuoti TP ypac jei pagauna su prichimycinta filtravimo sistema ir ypac jei tai dyzelis
Taip pat nereikia pamiršti, kad ne visas kuras iš Belarusijos yra nelegalus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kur ten parašyta apie oro filtrą? Esminis filtras dyzeliniuose varikliuose yra kietųjų dalelių filtrai (DPF, FAP ir kaip bepavadinsi). Kadangi pas mus važinėja tikrai ne naujausi automobiliai, tai dažnu atveju prireikus kažkokio aptarnavimo/remonto tokiam filtrui, jis einant pigiausiu keliu yra išpjaunamas. Va tuomet visi važiuojantys ar einantys iš paskos tokiam automobiliui ir skendi juodų dūmų debesyje, bei godžiai sukvėpuoja visas tas daleles.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO prie ko čia oro filtro nebuvimas? Nėra jokio reikalavimo turėti oro filtrą - tai tik viena iš priemonių, ilginančių variklio tarnavimo laiką. Jeigu mašinos savininkui to nereikia, gali ir be oro filtro važinėti.
Taip pat nereikia pamiršti, kad ne visas kuras iš Belarusijos yra nelegalus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Su išpjautu filtru neteršia daugiau nei senesni modeliai, kurie niekada neturėjo jokių filtrų, beto ir techninę praeina, kur griežtai tikrinamas dūmingumas.Parašė sleader Rodyti pranešimąO kur ten parašyta apie oro filtrą? Esminis filtras dyzeliniuose varikliuose yra kietųjų dalelių filtrai (DPF, FAP ir kaip bepavadinsi). Kadangi pas mus važinėja tikrai ne naujausi automobiliai, tai dažnu atveju prireikus kažkokio aptarnavimo/remonto tokiam filtrui, jis einant pigiausiu keliu yra išpjaunamas. Va tuomet visi važiuojantys ar einantys iš paskos tokiam automobiliui ir skendi juodų dūmų debesyje, bei godžiai sukvėpuoja visas tas daleles.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Virtęs pelenais rašė apie oro filtro demontavimą prieš TA, ViR2 parašę, kad už tokius dalykus reikia atiminėti TA (nors variklio be oro filtro išmetamos dujos bus kaip tik ekologiškesnis).Parašė sleader Rodyti pranešimąO kur ten parašyta apie oro filtrą?
Jiegu su turbina viskas yra OK, juodų dumų beveik nebus.Parašė sleader Rodyti pranešimąEsminis filtras dyzeliniuose varikliuose yra kietųjų dalelių filtrai (DPF, FAP ir kaip bepavadinsi). Kadangi pas mus važinėja tikrai ne naujausi automobiliai, tai dažnu atveju prireikus kažkokio aptarnavimo/remonto tokiam filtrui, jis einant pigiausiu keliu yra išpjaunamas. Va tuomet visi važiuojantys ar einantys iš paskos tokiam automobiliui ir skendi juodų dūmų debesyje, bei godžiai sukvėpuoja visas tas daleles.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad dūmų uždangą pradėdami judėti paleidžia didžioji dalis bent kokius 5 m. naudotų dyzelių...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJiegu su turbina viskas yra OK, juodų dumų beveik nebus.Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geriausiu metų automobiliu Baltijos šalyse vienbalsiai išrinktas naujasis "Volvo XC90". Šis Švedijos gamykloje gamintas visureigis buvo vienu laukiamiausių šiais metais daugelyje pasaulio rinkų.
Kiek anksčiau buvo pranešama, kad "Volvo Cars" šiemet tikisi rekordinio pelno. Taip pat neseniai koncerno "Volvo" padalinys "Volvo Cars" buvo susiskaidytas į tris padalinius-gamyklas Europos (Švedija), Azijos (Kinija) ir Amerikos (JAV) rinkoms.

Šaltinis
Daugiau informacijos: Išrinktas Baltijos šalių metų automobilis: „TopGear“ komisijos ir DELFI skaitytojų simpatijos sutapoPaskutinis taisė Silber418; 2015.10.08, 21:11.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sveiki
Senokai žiūriu kas nors ką nors rašė
 Norėjau pasiteirauti dėl lambo, ar kas nors mėginot važiuoti, jei taip ar patiko?
Nes radau pasiūlymus http://www.geradovana.lt/lamborghini , visai sudomino, nesu tokio žveris vairavus
 Ką manot?
							
						
Comment
 
							
						
Comment