Parašė andyour
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Automobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pats kaip tik neseniai Vilniuje nuomavausi būtent benzininį auto ir iš smalsumo tikrinau ekonomiją tarp Palangos ir Šiaulių. 1.8L Avensis variklis (pravažiavęs apie 30K km) užmiestyje valgė 4,7L (brošiūroje reklamuojama 4,9L). Manyčiau tai gana neblogas rodiklis tokio dydžio mašinai su benzino varikliu. Pirkti dyzelio dėl ekonomijos šiais laikais paprasčiausiai neapsimoka. Ypač turint omeny dažnai psichopatišką Lietuvos vairuotojų kultūrą (kuo daugiau gazo ir po to kuo daugiau stabdžio), dėl kurios bet kokia degalų ekonomija renkantis kuro tipą tampa beprasmė. Nebent yra kitų privalumų pirkti dyzelį?Paskutinis taisė John; 2016.10.17, 12:04.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1) Turbūt ekonomiją vertinai pagal kompo parodymus?Parašė John Rodyti pranešimąPats kaip tik neseniai Vilniuje nuomavausi būtent benzininį auto ir iš smalsumo tikrinau ekonomiją tarp Palangos ir Šiaulių. 1.8L Avensis variklis (pravažiavęs apie 30K km) užmiestyje valgė 4,7L (brošiūroje reklamuojama 4,9L). Manyčiau tai gana neblogas rodiklis tokio dydžio mašinai su benzino varikliu. Pirkti dyzelio dėl ekonomijos šiais laikais paprasčiausiai neapsimoka. Ypač turint omeny dažnai psichopatišką Lietuvos vairuotojų kultūrą (kuo daugiau gazo ir po to kuo daugiau stabdžio), dėl kurios bet kokia degalų ekonomija renkantis kuro tipą tampa beprasmė. Nebent yra kitų privalumų pirkti dyzelį?
2) Turbūt važiavai 70-90 km/h?
3) Viskam yra sava taikymo sritis: benzinas - maži atstumai, maži greičiai, miestas; dyzelis: greitkeliai, didelis atstumai.
4) Privalumai: dyzelis turi didesnį max sukimo momentą, pikas prie žemesnių sūkių (kai kam labiau dera prie vairavimo stiliaus/temperamento), yra ilgaamžiškesnis (dyzelinas/suodžiai natūraliai tepa degimo kamerą).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Emigraves Rodyti pranešimą1) Turbūt ekonomiją vertinai pagal kompo parodymus?
2) Turbūt važiavai 70-90 km/h?
3) Viskam yra sava taikymo sritis: benzinas - maži atstumai, maži greičiai, miestas; dyzelis: greitkeliai, didelis atstumai.
4) Privalumai: dyzelis turi didesnį max sukimo momentą, pikas prie žemesnių sūkių (kai kam labiau dera prie vairavimo stiliaus/temperamento), yra ilgaamžiškesnis (dyzelinas/suodžiai natūraliai tepa degimo kamerą).
1) Taip. Kas su tuo blogai?
2) Ne, leistinu greičiu +10km/h t.y. 90-100km/h (atitinkamai lėčiau, kur yra kitokie greičio ribojimai).Paskutinis taisė John; 2016.10.17, 12:42.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Realios degalų sąnaudos yra 1-2l didesnės nei rodo kompiuteris. Bent man taip gaunasi pamatavus pagal realiai įsipiltą kiekį ir nuvažiuotą atstumą ir palyginus su kompiuterio rodomu vidurkiu.Parašė John Rodyti pranešimą1) Taip. Kas su tuo blogai?
2) Ne, leistinu greičiu +10km/h t.y. 90-100km/h (atitinkamai lėčiau, kur yra kitokie greičio ribojimai).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paklaida gali būti keli %, bet tikrai ne 1-2L. Na nebent sunaudoji 15-20L/100km. Visgi iš savo patirties (vertinau didelius atstumus) turiu pasakyti, kad kompo ir realus sunaudojimas yra tokie patys, bent kiek įmanoma tai įvertinti.Parašė Lettered Rodyti pranešimąRealios degalų sąnaudos yra 1-2l didesnės nei rodo kompiuteris. Bent man taip gaunasi pamatavus pagal realiai įsipiltą kiekį ir nuvažiuotą atstumą ir palyginus su kompiuterio rodomu vidurkiu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek pastebėjau, tai mieste skirtumas didesnis nei užmiestyje, bet kelių procentų paklaida galima nebent tokiu atveju, jei būtų sumontuotas fizinis skaitiklis, panašiai kaip vandens namuose. Realiai skirtumai žymiai didesni, plius čia dar irgi ant stendo, o ne realiame kelyje:Parašė John Rodyti pranešimąPaklaida gali būti keli %, bet tikrai ne 1-2L. Na nebent sunaudoji 15-20L/100km. Visgi iš savo patirties (vertinau didelius atstumus) turiu pasakyti, kad kompo ir realus sunaudojimas yra tokie patys, bent kiek įmanoma tai įvertinti.
Degalų sąnaudos, l/100 km
Automobilis Greitis Prietaisų skydelyje Skaitiklyje
ŠKODA Octavia 50 km/h 5,4 6,4
ŠKODA Octavia 90 km/h 4,7 5,7
SEAT Leon 50 km/h 7,9 8,8
SEAT Leon 90 km/h 7,5 8,3
VW Golf 50 km/h 5,7 7,5
VW Golf 90 km/h 4,6 5,99
http://www.delfi.lt/auto/patarimai/d....d?id=62911499Paskutinis taisė Lettered; 2016.10.17, 13:10.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Priklauso ir nuo vairavimo įgūdžių/charakterio bei suvokimo, kaip ir kada variklis naudoja degalus. Vertinant ant stendo paklaidos gali būti tikrai didesnės, nei realiomis sąlygomis.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKiek pastebėjau, tai mieste skirtumas didesnis nei užmiestyje, bet kelių procentų paklaida galima nebent tokiu atveju, jei būtų sumontuotas fizinis skaitiklis, panašiai kaip vandens namuose. Realiai skirtumai žymiai didesni, plius čia dar irgi ant stendo, o ne realiame kelyje:
Degalų sąnaudos, l/100 km
Automobilis Greitis Prietaisų skydelyje Skaitiklyje
ŠKODA Octavia 50 km/h 5,4 6,4
ŠKODA Octavia 90 km/h 4,7 5,7
SEAT Leon 50 km/h 7,9 8,8
SEAT Leon 90 km/h 7,5 8,3
VW Golf 50 km/h 5,7 7,5
VW Golf 90 km/h 4,6 5,99
http://www.delfi.lt/auto/patarimai/d....d?id=62911499
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
visi Volkswagen group automobiliaiParašė Lettered Rodyti pranešimąKiek pastebėjau, tai mieste skirtumas didesnis nei užmiestyje, bet kelių procentų paklaida galima nebent tokiu atveju, jei būtų sumontuotas fizinis skaitiklis, panašiai kaip vandens namuose. Realiai skirtumai žymiai didesni, plius čia dar irgi ant stendo, o ne realiame kelyje:
Degalų sąnaudos, l/100 km
Automobilis Greitis Prietaisų skydelyje Skaitiklyje
ŠKODA Octavia 50 km/h 5,4 6,4
ŠKODA Octavia 90 km/h 4,7 5,7
SEAT Leon 50 km/h 7,9 8,8
SEAT Leon 90 km/h 7,5 8,3
VW Golf 50 km/h 5,7 7,5
VW Golf 90 km/h 4,6 5,99
http://www.delfi.lt/auto/patarimai/d....d?id=62911499
 esu realius skaičiavimus atlikęs, kiek galima nuvažiuoti pilnu baku su 2012m dyzeliniu opel ir  2013m hibridine toyota, taip pat palyginau kiek apskaičiavimai skyrėsi nuo borto kompiuterio parodymų - toyota paskaičiavo 0.2 mažesnes sąnaudas nei realios, opel 0.1 mažesnes.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tas tiesa, tiesioginis įpurškimas ir turbo mažina skirtumą tarp benzino ir dyzelio apskritai, bet dyzelinas vis tiek savo degimo charakteristikomis tinkamesnis didesniam sukimo momentui ir mažesniem sūkiam.Parašė Tomas Rodyti pranešimąTurbodyzelis turi didesnį sukimo momentą už atmosferinį benzą, bet jei benzas irgi turbo - visai nebūtinai.
Matyt tu lucky John'as, nes žinant kuro sąnaudų variklyje matavimo principus, galima suprasti, jog tai tik apytikslis spėjimas.Parašė John Rodyti pranešimąPaklaida gali būti keli %, bet tikrai ne 1-2L. Na nebent sunaudoji 15-20L/100km. Visgi iš savo patirties (vertinau didelius atstumus) turiu pasakyti, kad kompo ir realus sunaudojimas yra tokie patys, bent kiek įmanoma tai įvertinti.
Viską reikia skaičiuoti. Smaukantis po kelis km mieste su atsuktos ridos drožalu tai be abejo tinka.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąRenkasi, nes šiuolaikiniai dyzeliai prikišti visokių ekologinių filtrų, kurie brangiai eksplotuojasi, purkštukų bėdos kosmosą kainuoja, dyzelio eksplotavimas tampa brangus malonumas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal tiesiog toks mano vairavimo pobūdis. Reikai daryti kuo mažiau "šokinėjimų" tarp žemų tarp aukštų apsukų ir vice versa, jungti tinkamą pavarą tinkamu laiku, neriedėti laisva pavara, etc. Kuo mažiau visokių šokinėjimų ir junginėjimų, tuo tikslesni kompo reading'ai.Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
Matyt tu lucky John'as, nes žinant kuro sąnaudų variklyje matavimo principus, galima suprasti, jog tai tik apytikslis spėjimas.Paskutinis taisė John; 2016.10.17, 13:31.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sutapimas. Nėra pagrindo kažką išbalansuoti tavo nupieštų režimų nesilaikymu.Parašė John Rodyti pranešimąGal tiesiog toks mano vairavimo pobūdis. Reikai daryti kuo mažiau "šokinėjimų" tarp žemų tarp aukštų apsukų ir vice versa, jungti tinkamą pavarą tinkamu laiku, neriedėti laisva pavara, etc. Kuo mažiau visokių šokinėjimų ir junginėjimų, tuo tikslesni kompo reading'ai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mokant vairuoti ir nesielgiant kelyje taip, lyg kas nors į užpakalį būtų įkišęs petardą, hibridas gali būti labai ekonomiškas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMieste hybridas šiuo metu geriausiai tinka. Vilniaus taksistai sako, kad Prius su dujom už keliolioka eurų per dieną prasuka
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne išbalansuoti, o tiesiog turėti tikslesnius readingus. Kuo daugiau apstovumo, tuo tikslesni parodymai.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąSutapimas. Nėra pagrindo kažką išbalansuoti tavo nupieštų režimų nesilaikymu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, aš pats pirkčiau Prius iš USA, bet 90% kelio nuvažiuoju Vilnius-Kaunas, o trasai pirkt hybrido neapsimokaParašė John Rodyti pranešimąMokant vairuoti ir nesielgiant kelyje taip, lyg kas nors į užpakalį būtų įkišęs petardą, hibridas gali būti labai ekonomiškas.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kuo būtent tai turėtų būti grindžiama?Parašė John Rodyti pranešimąNe išbalansuoti, o tiesiog turėti tikslesnius readingus. Kuo daugiau apstovumo, tuo tikslesni parodymai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu 90% kilometražo eina Vilnius-Kaunas, tokiu atveju geriausia nusipirkti traukinio abonementą.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip, aš pats pirkčiau Prius iš USA, bet 90% kelio nuvažiuoju Vilnius-Kaunas, o trasai pirkt hybrido neapsimoka
							
						
Comment
 
Comment