Parašė Lettered
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Automobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodel nerupi? Nuolat kartoju, kad buciau nerealiai laimingas, jog pagaliau apmokestintu dyzeliu sukeliama papildoma zala
 Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
							
						
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, tarša susidėda ne tik iš CO2, kuris išpučiamas pro dyzeliuko duslintuvą. Dyzelis valgo mažiau kuro, nei benzininis, o tai reiškia, kad reikia mažiau benzovežių, atvežančių kurą iki degalinės (o benzovėžiai taip pat turi variklius, kurie vartoja degalus ir teršia gamtą), reiškia bus mažiau gadinami keliai, kurių remontui reikalinga įvairi kelio technika (degalus vartojanti) - vėl mažiau kuro bus sudeginama, reikės mažiau naftą transportuojančių tanklaivių (kurie vartoja degalus laaabai dideliais kiekiais), pagaliau reikės išgauti mažiau naftos.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir nežiūrint to dyzeliui taikomas mažesnis akcizo mokestis.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKodel nerupi? Nuolat kartoju, kad buciau nerealiai laimingas, jog pagaliau apmokestintu dyzeliu sukeliama papildoma zala
 Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
							
						Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O benzinu paildomos zalos nereikia apmokestint? Benzino salutiniai produktai yra dar nuodingesni nei dyzelio (ivairus angliavandeniu rinkiniai) tik juos dabar visi pamirse, nes apmokestinsi benzina - soks visi i dyzelius, apmokestinsi dyzelius - visi mokes ir tyles, apmokestinsi abu - irgi soks visi i dyzelius. Apmokestint dyzelius puolama del to, kad ju didelis parkas yra bent EU, o tai jau papildoma rinkliava, kad ir apmokestins EU visus dyzelius vistiek bus europieciams su jais vaziuot pigiau, nes tarkim vokietijoje dyzeline masina i metus nuvaziuoja ~60 000km, skaiciuok kiek susitaupo lyginant su benzinuParašė ViR2 Rodyti pranešimąKodel nerupi? Nuolat kartoju, kad buciau nerealiai laimingas, jog pagaliau apmokestintu dyzeliu sukeliama papildoma zala
 Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sakai, kasdien po 164km padaro, įskaitant ir savaitgalius?Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO benzinu paildomos zalos nereikia apmokestint? Benzino salutiniai produktai yra dar nuodingesni nei dyzelio (ivairus angliavandeniu rinkiniai) tik juos dabar visi pamirse, nes apmokestinsi benzina - soks visi i dyzelius, apmokestinsi dyzelius - visi mokes ir tyles, apmokestinsi abu - irgi soks visi i dyzelius. Apmokestint dyzelius puolama del to, kad ju didelis parkas yra bent EU, o tai jau papildoma rinkliava, kad ir apmokestins EU visus dyzelius vistiek bus europieciams su jais vaziuot pigiau, nes tarkim vokietijoje dyzeline masina i metus nuvaziuoja ~60 000km, skaiciuok kiek susitaupo lyginant su benzinu
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Buna ir dar daugiau, i darba 70km ten vaziuot yra noramParašė Egiuxz Rodyti pranešimąSakai, kasdien po 164km padaro, įskaitant ir savaitgalius?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Deja turiu nuliudinti bet kuro sanaudos paskaiciuojamos teoriskai net variklio nededant I masina. ES spaudzia po truputi gamintojus pereiti ant realaus matavimo.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKuro sąnaudos yra matuojamos idealios sąlygomis, važiuojant lygiu keliu, švelniai stabdant ir greitėjant, eco padangomis, pavėjui, aišku su naujais visais filtrais, taupiu kuru ir be jokio papildomo svorio ne tik bagažinėje, bet ir pačio automobilio komplektacijoje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Važiuoti 70km į darbą ten nėra norma. Net ir važiuojant tiek per metus susidaro tik apie 32000km, dar plius kažkiek asmeniniais reikalais, t.y. apie 40000 per metus.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąBuna ir dar daugiau, i darba 70km ten vaziuot yra noramIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu draugas ten gyvena ir su Golf VI 1.6TDI per 3 su trupuciu metu padare 220 000km. Vazinejant i darba po 130km i diena ir savaitgaliais. Frankfurte nusipirkti buta pvz kainuoja kosmosa, todel tenka pirkti kur Manheime ir panasiai. Gali aisku ten rast 3 metu dyzeli ir 60 000km nubegusi, bet dazniausiai matomas variantas 3metai ~= 200 000kmParašė Tomas Rodyti pranešimąVažiuoti 70km į darbą ten nėra norma. Net ir važiuojant tiek per metus susidaro tik apie 32000km, dar plius kažkiek asmeniniais reikalais, t.y. apie 40000 per metus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Protinga daryti apibendrinančias išvadas apie vidutinę Vokietijos automobilio ridą pagal vieno emygerio atvejįParašė Darius555 Rodyti pranešimąNu draugas ten gyvena ir su Golf VI 1.6TDI per 3 su trupuciu metu padare 220 000km. Vazinejant i darba po 130km i diena ir savaitgaliais. Frankfurte nusipirkti buta pvz kainuoja kosmosa, todel tenka pirkti kur Manheime ir panasiai. Gali aisku ten rast 3 metu dyzeli ir 60 000km nubegusi, bet dazniausiai matomas variantas 3metai ~= 200 000km
Kaip Tomas parašė apsirikai nei daug nei mažai - tik 4 kartus
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Benzinai buna tikrai su keliolika tukstanciu, dyzeli teko matyt metu senumo su 130 000km ir tikrai ne kokia darbine Skoda, bet A6 allroad, teko ir MB GL matyt su 320 000km keliu metu senumo.Parašė Tomas Rodyti pranešimąTaip, be abejo tokių atvejų pasitaiko. Bet statistiškai vidutinė automobilio metinė rida Vokietijoje yra keliolika (nebepamenu kiek tiksliau) tūkstančių kilometrų.
Uztat pas mus zmones ir verkia kaip prisiperka cia lietuvoj turguj su atsuktom ridom. Nueik i turgu ir pamatysi ar 10metu senumo dyzelis ar 3 metu bus rida 180k-250k
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atsisesk i A6 is salono suprasi tuomet apie ka parasiauParašė daktaras Rodyti pranešimąNu nu. Gal nevarom ant to, ką kažin ar bandėm. Škoda 2014m iš salono, benzas - pasaka o ne mašina po visų dėvėtų dyzelinių kledarų turėtų :-)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
o ka galvoji apie e61 530d?Parašė Darius555 Rodyti pranešimąAtsisesk i A6 is salono suprasi tuomet apie ka parasiauWhen a man lies, he murders some part of the world
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
As aplamai ne ta norejau parasyt, norejau parasyt kad prabangiu markiu automobiliai buna su didelemis ridomis Vokietijoje, kas yra mazai tiketina, kad jos buve firmu ar vadybininku masinos.Parašė daktaras Rodyti pranešimąNesiginčiju šiuo klausimu, bet naujos neįperku, o dėvėtos mašinos už tokią kainą man neįsiūlysi :-)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vėlgi ta pati statistika rodo, kad dauguma premium automobilių Vokietijoje (lygiai kaip ir Lietuvoje) yra ant įmonės .Parašė Darius555 Rodyti pranešimąAs aplamai ne ta norejau parasyt, norejau parasyt kad prabangiu markiu automobiliai buna su didelemis ridomis Vokietijoje, kas yra mazai tiketina, kad jos buve firmu ar vadybininku masinos.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 
Comment