Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Man patinka jūsų požiūris į ekologiją. Džiaugiatės, kad JAV dyzelius skalpuoja dėl kažkokių biurokratinių reikalavimų filtrams ir VW turės perprogramuot softą ir sumokėti baudą, tuo tarpu čia Lietuvoje po pačio nosim važinėja n kartų taršesni seni VW dyzeliai su išpjautais filtrais arba dar senesni, kur tų filtrų niekada net nebuvo, bet šitas faktas visiškai nejaudina. Toks iš jūsų ir ekologas, svarbu tik pastumti ant dyzelių.
    Kodel nerupi? Nuolat kartoju, kad buciau nerealiai laimingas, jog pagaliau apmokestintu dyzeliu sukeliama papildoma zala Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2

    Comment


      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
      Taip, tarša susidėda ne tik iš CO2, kuris išpučiamas pro dyzeliuko duslintuvą. Dyzelis valgo mažiau kuro, nei benzininis, o tai reiškia, kad reikia mažiau benzovežių, atvežančių kurą iki degalinės (o benzovėžiai taip pat turi variklius, kurie vartoja degalus ir teršia gamtą), reiškia bus mažiau gadinami keliai, kurių remontui reikalinga įvairi kelio technika (degalus vartojanti) - vėl mažiau kuro bus sudeginama, reikės mažiau naftą transportuojančių tanklaivių (kurie vartoja degalus laaabai dideliais kiekiais), pagaliau reikės išgauti mažiau naftos.

      Comment


        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
        Kodel nerupi? Nuolat kartoju, kad buciau nerealiai laimingas, jog pagaliau apmokestintu dyzeliu sukeliama papildoma zala Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
        Ir nežiūrint to dyzeliui taikomas mažesnis akcizo mokestis.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          Kodel nerupi? Nuolat kartoju, kad buciau nerealiai laimingas, jog pagaliau apmokestintu dyzeliu sukeliama papildoma zala Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
          O benzinu paildomos zalos nereikia apmokestint? Benzino salutiniai produktai yra dar nuodingesni nei dyzelio (ivairus angliavandeniu rinkiniai) tik juos dabar visi pamirse, nes apmokestinsi benzina - soks visi i dyzelius, apmokestinsi dyzelius - visi mokes ir tyles, apmokestinsi abu - irgi soks visi i dyzelius. Apmokestint dyzelius puolama del to, kad ju didelis parkas yra bent EU, o tai jau papildoma rinkliava, kad ir apmokestins EU visus dyzelius vistiek bus europieciams su jais vaziuot pigiau, nes tarkim vokietijoje dyzeline masina i metus nuvaziuoja ~60 000km, skaiciuok kiek susitaupo lyginant su benzinu

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            O benzinu paildomos zalos nereikia apmokestint? Benzino salutiniai produktai yra dar nuodingesni nei dyzelio (ivairus angliavandeniu rinkiniai) tik juos dabar visi pamirse, nes apmokestinsi benzina - soks visi i dyzelius, apmokestinsi dyzelius - visi mokes ir tyles, apmokestinsi abu - irgi soks visi i dyzelius. Apmokestint dyzelius puolama del to, kad ju didelis parkas yra bent EU, o tai jau papildoma rinkliava, kad ir apmokestins EU visus dyzelius vistiek bus europieciams su jais vaziuot pigiau, nes tarkim vokietijoje dyzeline masina i metus nuvaziuoja ~60 000km, skaiciuok kiek susitaupo lyginant su benzinu
            Sakai, kasdien po 164km padaro, įskaitant ir savaitgalius?

            Comment


              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
              Sakai, kasdien po 164km padaro, įskaitant ir savaitgalius?
              Buna ir dar daugiau, i darba 70km ten vaziuot yra noram

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Kuro sąnaudos yra matuojamos idealios sąlygomis, važiuojant lygiu keliu, švelniai stabdant ir greitėjant, eco padangomis, pavėjui, aišku su naujais visais filtrais, taupiu kuru ir be jokio papildomo svorio ne tik bagažinėje, bet ir pačio automobilio komplektacijoje.
                Deja turiu nuliudinti bet kuro sanaudos paskaiciuojamos teoriskai net variklio nededant I masina. ES spaudzia po truputi gamintojus pereiti ant realaus matavimo.

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  Buna ir dar daugiau, i darba 70km ten vaziuot yra noram
                  Važiuoti 70km į darbą ten nėra norma. Net ir važiuojant tiek per metus susidaro tik apie 32000km, dar plius kažkiek asmeniniais reikalais, t.y. apie 40000 per metus.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Važiuoti 70km į darbą ten nėra norma. Net ir važiuojant tiek per metus susidaro tik apie 32000km, dar plius kažkiek asmeniniais reikalais, t.y. apie 40000 per metus.
                    Nu draugas ten gyvena ir su Golf VI 1.6TDI per 3 su trupuciu metu padare 220 000km. Vazinejant i darba po 130km i diena ir savaitgaliais. Frankfurte nusipirkti buta pvz kainuoja kosmosa, todel tenka pirkti kur Manheime ir panasiai. Gali aisku ten rast 3 metu dyzeli ir 60 000km nubegusi, bet dazniausiai matomas variantas 3metai ~= 200 000km

                    Comment


                      Taip, be abejo tokių atvejų pasitaiko. Bet statistiškai vidutinė automobilio metinė rida Vokietijoje yra keliolika (nebepamenu kiek tiksliau) tūkstančių kilometrų.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                        Nu draugas ten gyvena ir su Golf VI 1.6TDI per 3 su trupuciu metu padare 220 000km. Vazinejant i darba po 130km i diena ir savaitgaliais. Frankfurte nusipirkti buta pvz kainuoja kosmosa, todel tenka pirkti kur Manheime ir panasiai. Gali aisku ten rast 3 metu dyzeli ir 60 000km nubegusi, bet dazniausiai matomas variantas 3metai ~= 200 000km
                        Protinga daryti apibendrinančias išvadas apie vidutinę Vokietijos automobilio ridą pagal vieno emygerio atvejį

                        Kaip Tomas parašė apsirikai nei daug nei mažai - tik 4 kartus

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Taip, be abejo tokių atvejų pasitaiko. Bet statistiškai vidutinė automobilio metinė rida Vokietijoje yra keliolika (nebepamenu kiek tiksliau) tūkstančių kilometrų.
                          Benzinai buna tikrai su keliolika tukstanciu, dyzeli teko matyt metu senumo su 130 000km ir tikrai ne kokia darbine Skoda, bet A6 allroad, teko ir MB GL matyt su 320 000km keliu metu senumo.

                          Uztat pas mus zmones ir verkia kaip prisiperka cia lietuvoj turguj su atsuktom ridom. Nueik i turgu ir pamatysi ar 10metu senumo dyzelis ar 3 metu bus rida 180k-250k

                          Comment


                            Kai žmogus gyvena automobilyje natūralu, kad renkasi kažką geriau nei škoda
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Nu nu. Gal nevarom ant to, ką kažin ar bandėm. Škoda 2014m iš salono, benzas - pasaka o ne mašina po visų dėvėtų dyzelinių kledarų turėtų :-)

                              Comment


                                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                Nu nu. Gal nevarom ant to, ką kažin ar bandėm. Škoda 2014m iš salono, benzas - pasaka o ne mašina po visų dėvėtų dyzelinių kledarų turėtų :-)
                                Atsisesk i A6 is salono suprasi tuomet apie ka parasiau

                                Comment


                                  Nesiginčiju šiuo klausimu, bet naujos neįperku, o dėvėtos mašinos už tokią kainą man neįsiūlysi :-)

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                    Atsisesk i A6 is salono suprasi tuomet apie ka parasiau
                                    o ka galvoji apie e61 530d?

                                    Comment


                                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                      Nesiginčiju šiuo klausimu, bet naujos neįperku, o dėvėtos mašinos už tokią kainą man neįsiūlysi :-)
                                      As aplamai ne ta norejau parasyt, norejau parasyt kad prabangiu markiu automobiliai buna su didelemis ridomis Vokietijoje, kas yra mazai tiketina, kad jos buve firmu ar vadybininku masinos.

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        o ka galvoji apie e61 530d?
                                        Kelintu metu?

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          As aplamai ne ta norejau parasyt, norejau parasyt kad prabangiu markiu automobiliai buna su didelemis ridomis Vokietijoje, kas yra mazai tiketina, kad jos buve firmu ar vadybininku masinos.
                                          Vėlgi ta pati statistika rodo, kad dauguma premium automobilių Vokietijoje (lygiai kaip ir Lietuvoje) yra ant įmonės .
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X