Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Negi sunku trečia pavara užminti iki dugno? Ai tiesa, negali, nes turbodyzelis ties 3000aps. tik krioks apsipylęs juodais dūmais
    Dyzelis maksimalią trauką pasiekia jau ties 2000 apsukom, nėra tikslo daugiau kelti, todėl ir degalų valgo mažiau nei benzas, nes nereikia variklio prievartauti.
    Flickr

    Comment


      Tie 2000 pasiekia maksimumą, ties 2500 jau uždūsta, o greitis dar tik 50km/h ...


      Taip jau sutapo, kad prieš dabartinį turbodyzelį važinėjau su turbobenzu, variklių galia buvo ta pati, sukimo momentas dyzelio kiek didesnis. Bet važiuojant dyzeliu gali apimti jausmas, kad važiuoji su sunkia priekaba ar užtrauktu rankiniu
      Paskutinis taisė Tomas; 2015.09.15, 09:04.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Tie 2000 pasiekia maksimumą, ties 2500 jau uždūsta, o greitis dar tik 50km/h ...


        Taip jau sutapo, kad prieš dabartinį turbodyzelį važinėjau su turbobenzu, variklių galia buvo ta pati, sukimo momentas dyzelio kiek didesnis. Bet važiuojant dyzeliu gali apimti jausmas, kad važiuoji su sunkia priekaba ar užtrauktu rankiniu
        Ar tikrai jau taip uzdusta,

        https://www.youtube.com/watch?v=_4yGHTHPOfs

        Kaip matom deze dirba 3000 - 4200rpm diapozone. Jei snekam apie ford focus 1,8TDCI 2001 metu - tuomet taip virs 3000rpm traukos nera
        Paskutinis taisė Darius555; 2015.09.15, 09:24.

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Tie 2000 pasiekia maksimumą, ties 2500 jau uždūsta, o greitis dar tik 50km/h ...
          Permeti į ketvirtą ir viskas bus OK.
          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Permeti į ketvirtą ir viskas bus OK.
            Tą ir sakau, važiuoji kaip su fūra
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Tą ir sakau, važiuoji kaip su fūra
              Kodėl? - prie 75-80 permeti į penktą ir ramiai greitėji iki 115-120km/h.
              Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

              Comment


                Idomi čia diskusija verda Štai jumis dvikova dyzelio vs benzo - VW Passat 1.9tdi vs BMW E39 M-power

                https://youtu.be/IrlnFrF_dbY

                Ir galiu pasakyt tik viena - šiuolaikiniai dyzeliai prie tu pačių litražų tikrai benzinus lenkia visom charakteristikom. Kitas reikalas, jog visos šiuolaikinės mašinos turi žymiai mažesni resursą nei anksčiau gamintos. Dyzeliai perkami didesniam kilometražui įveikti nei benzinai - dėl to naudoti būna labiau sudrožti. Štai jums ir priežastis galios kritime, dūmingume ir t.t.
                Iš gamyklos vienareikšmiškai - dyzelis laimi prieš benziną (turbo ar ne - nesvarbu). Su naudotais jau aiškinau kodėl tokia situacija išeina. O naujas dyzelis ne tiek jau daug ir teršia lyginant su benzu.
                Užtai ekologijos aspektu žiūrint, hibridai ir elektromobiliai abiem duoda į kaulus

                Ir manau toliau ner prasmės ginčytis - jei perki ekonomišką automobilį, tai traukos nereik ir norėt. Jei nori lakstyti - tiek benzas, tiek dyzelis daug valgys.
                Labai paprastas palyginimas:
                1,8dyzelis vs 1,8benzas - dyzelis laimės ekonomija, bet prie tokio litražo galingumas bus panašus, gal net kaikuriais atvejais benzas nežymiai bus gyvesnis.
                4,0 dyzelis vs 4,0 benzas - vienareikšmiškai pagal galia laimės dyzelis (nesveikas sukimo momentas, ko neturi benzas ir galia žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone), bet abu bus nesveikai neekonomiški.
                Taškas

                Comment


                  Visgi yra dalykų, kurių japonai nesugebės padaryti niekada: https://www.youtube.com/watch?v=ilCy...youtu.be&t=20s

                  Comment


                    Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą
                    4,0 dyzelis vs 4,0 benzas - vienareikšmiškai pagal galia laimės dyzelis (nesveikas sukimo momentas, ko neturi benzas ir galia žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone)
                    Tokius taškinius teiginius derėtų kažkuo pagrįsti
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Tokius taškinius teiginius derėtų kažkuo pagrįsti
                      Galite palyginti 535i ir 535d techninius duomenis, abu varikliai tokio pat litražo, abu su 2 turbinomis, bet dyzelis ne tik 40% ekonomiškesnis, bet iki 100 km/h įsibėgi 0,5 sek. greičiau. Paėmus mažesnio darbinio tūrio 520i ir 520d, degalų sąnaudų skirtumas gerokai mažesnis, o benzinas įsibėgi jau minimaliai greičiau.

                      http://www.bmw.lt/lt_rb/en/newvehicl...echnical_data/
                      Paskutinis taisė Lettered; 2015.09.16, 08:29.
                      Flickr

                      Comment


                        http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2838

                        Parodyk man dyzelyje galią žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2838

                          Parodyk man dyzelyje galią žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone
                          Eiliniam vairuotojui tos excelinės diagramos su arklio galiomis, sukimo momentais, apsukomis visiškai neįdomios, svarbus tik realus įsibėgėjimas ir kuro sąnaudos.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2838

                            Parodyk man dyzelyje galią žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone

                            https://www.youtube.com/watch?v=_4yGHTHPOfs

                            Kaip matom pavara meta prie 4500rpm ir nedusta prie 2500rpm

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Galite palyginti 535i ir 535d techninius duomenis, abu varikliai tokio pat litražo, abu su 2 turbinomis, bet dyzelis ne tik 40% ekonomiškesnis, bet iki 100 km/h įsibėgi 0,5 sek. greičiau. Paėmus mažesnio darbinio tūrio 520i ir 520d, degalų sąnaudų skirtumas gerokai mažesnis, o benzinas įsibėgi jau minimaliai greičiau.

                              http://www.bmw.lt/lt_rb/en/newvehicl...echnical_data/
                              Be to, kad ir benzininiai nauji neekonomiski jie turi ir kita trukuma - aptarnavimo kastus, kurie nera mazesni nei dyzelio. Tarkim Audi 3.0TFSI ar BMW x35i benzininiai megsta perkaist, padegint tepalus, paknist prota elektra (babinos visokios kuriu kainai kaip dyzelio purkstuko), pacios turbinos subyret ir uznest skeveldras and voztuvu ir juos palankstyt. Ir ivertinu visus uz ir pries - tikrai dyzelis laimi. Man vienintelis dyzelio trukumas - vibracija lyginant su analogisku benzinu ir tai kad ilgai susyla iki darbines temperaturos, o tai reiskia negali duok didesniu sukiu tuo metu.

                              Taciau yra kita iseitis. Galima rinktis atmosferinius benzinius variklius kuriuos vis dar deda Lexus (EU rinkai nesiulo tokiu modeliu del oro tarsos). Jie turi maziau kaprizu nei modernus vokiski, taciau jie dar labiau megsta kura ir yra vangoki pries vokiecius - nesuteikia tokio malonumo kaip tarkim Audi ar BMW apginkluoti turbinomis
                              Paskutinis taisė Darius555; 2015.09.16, 09:30.

                              Comment


                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                Man vienintelis dyzelio trukumas - vibracija lyginant su analogisku benzinu ir tai kad ilgai susyla iki darbines temperaturos, o tai reiskia negali duok didesniu sukiu tuo metu.
                                O kodėl negali su neužšilusiu dyzeliniu varikliu sukelt apsukų? Dar nesusidūriau su problemom kažkokiom, užsikuri, palauki kokį 10 sekundžių, jei pirmą kartą kuri tą dieną ir važiuoji gazas-dugnas. Žiemą juk juo labiau nelauksi pusės valandos, kad galėtum didesnius sūkius duot. Kol šaltas dar geriau traukia .
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Zinoma, gi nelauks ukininkai ir nekaitins traktoriu pries isvaziuojant i laukus! Gi spes bulbes suput ar rugiai nudziut jei dar reikes laukt, kol traktorius isils

                                  O cia pas visua benzinus babinos musa kardana? Net keista, kaip tokie technologiski vokieciai dar montuoja babinas i benzus, matyt cia susimoke, kad visi persestu ant dyzeliuko, nes dyzeliukai gi valo ora vaziuodami )

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                    O kodėl negali su neužšilusiu dyzeliniu varikliu sukelt apsukų? Dar nesusidūriau su problemom kažkokiom, užsikuri, palauki kokį 10 sekundžių, jei pirmą kartą kuri tą dieną ir važiuoji gazas-dugnas. Žiemą juk juo labiau nelauksi pusės valandos, kad galėtum didesnius sūkius duot. Kol šaltas dar geriau traukia .
                                    Norejau pasakyt kol pilnai nesusiles sukt iki red line'o nesveika.,O laukti kol pilnai susisls reikia daugiau nei pas benzina.

                                    Comment


                                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                      Zinoma, gi nelauks ukininkai ir nekaitins traktoriu pries isvaziuojant i laukus! Gi spes bulbes suput ar rugiai nudziut jei dar reikes laukt, kol traktorius isils

                                      O cia pas visua benzinus babinos musa kardana? Net keista, kaip tokie technologiski vokieciai dar montuoja babinas i benzus, matyt cia susimoke, kad visi persestu ant dyzeliuko, nes dyzeliukai gi valo ora vaziuodami )
                                      Babinos eina ant kiekvieno cilindro, nesvarbu ar pas japona ar pas vokieti.Gali pavadinti solenoidu ar dar kitaip jei tik tau nuo to bus geriau. Pas kai kuriuos japonus dar gali rast sistema ir su laidais, pvz Subaru 2.5.

                                      Tu turbut taip nemegsti dyzeliu nes gauni malku nuo ju daznai.

                                      Comment


                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        Zinoma, gi nelauks ukininkai ir nekaitins traktoriu pries isvaziuojant i laukus! Gi spes bulbes suput ar rugiai nudziut jei dar reikes laukt, kol traktorius isils

                                        O cia pas visua benzinus babinos musa kardana? Net keista, kaip tokie technologiski vokieciai dar montuoja babinas i benzus, matyt cia susimoke, kad visi persestu ant dyzeliuko, nes dyzeliukai gi valo ora vaziuodami )
                                        Bus linksma skaityti jūsų post'us, kai kada nors pats persėsite į dyzelį.

                                        CO2 emisijos mišriu režimu, g/km.
                                        535i: 196–186
                                        535d: 148–138
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2015.09.16, 13:21.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Jei jau tokia diskusija išniro, tai gal kas nors paaiškinti, kodėl iš padrožtų benzininių išmetimo sistemos eina beveik nematomas, bet neįmanomai bjaurus (neabejoju, kad ir nuodingas) dūmas. Važiuoti iš paskos tokio automobilio praktiškai neįmanoma, net įjungus recirkuliaciją.
                                          Tuo tarpu gerokai stipriau dūmijančius dyzelius dar galima iškęsti.
                                          Kame čia benzino "ekologiškumo" paslaptis?

                                          P.S. autoservise buvo apakę, kad gal daugiau nei pusmetį važinėju su neveikiančiu radiatoriaus ventiliatoriumi (variklis Duratorq 1.8 downgrad'intas 74kW)
                                          Paskutinis taisė Sula; 2015.09.16, 14:01.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X