Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tarkuoja pagal viska, Lexus nauda duoda tik mazesne kaina, atmink John kad Audi bazinis modelis net lietu ratu neturi ir klimos, o baziniam Lexus gauni labai daug, susidek i A4 priedu iki bazinio IS lygio ir pamatysi kainos skirtuma ant 8k EUR.

    Ir dar priedo tu lygini IS kuris gaminamas nuo 2013 metu, o A4 nuo 2008, nes naujoji A4 dar nepardavinejama, LT pasieks tik spali

    Su Lexus susidures esu ne mazai, galiu pasakyt, kad tai buvo nebloga masina iki 2005 metu, o nebloga sakau del to, kad aplamai nebuvo gedimu pas juos, o gedimu nebuvo del to, kad ir buvo atsilike ir naudojo patikimas archajiskas technologijas, tarkim imam GS300 1999 metu ir Audi A6 2,8 tu paciu metu, pas Audi deze bus trip tronicas 5 begiu, pas GSa paprastas laiko patikrintas automatas 4 begiu, GSas igavo kazka panasaus tik nuo 2005 metu su GS III karta. O be to nuo 2005 metu krito patikimumas, salonai barska tarska, pas GS III ko nepasakytum apie GS II - ar tai premium segmentas? Lexus klube uztikau kad ir LS460 barska po 100k ridos

    Dabar matom nauja NX200t, kuriame idetas benzinins variklis su turbo iputimu, Audi jau siule i A4 2,0TFSI nuo 2005 metu, aisku pirminiuose variantuose buvo bedos su tepalo rijimu ,kolektoriaus sklendemis, taciau laikui begant issisprende viskas, taigi matom dabar Lexa po 10metu su turbo iputimu, idomu kaip jis atrodys po 200 000km ridos

    Atkreipkim dar demesi i John skaicius del svorio, Lexusas sunkesnis 40kg, o Jus kas nors bandet kada paziuret Lexus ir Audi skardu stori, Audi skardos akivaizdziai storesnes - ypatingai pas Audi tai jauciasi atidarant, uzdarant duris - tikrai jauti, kad ne skarbonke laikai. Kokia cia isvada? - O gi tai kad Lexusas nesugeba pakeist kai kuriu komponentu naujesniu technologiju lightweight medziagomis
    Paskutinis taisė Darius555; 2015.08.29, 00:36.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      What about Phaetonas?

      Man tik šiaip keistai pasirodė tavo Alfos statymas greta MB, BMW ir Audi. Na kaip imtum ir pradėtum, tarkim, lyginti Opelį su BMW. Nu iš principo galima, parinkus atitinkamus modelius ir komplektacijas.
      Toureg, tikrai geresne masina uz RX, o kainuoja ta pati, be to turi ir hibridine versija, kuri brangesne uz RX450h, jei galvojat, kad nusisneku paieskokit internete testu, arba isbandykit patys siulyciau ant didesnio greicio ant kokia 180, nors prie tokio greicio RXas tampa neprognozuojamas

      Comment


        Tik nereikia kaltint ju atsilikimu
        Tamstos girdejot apie M ir JZ serijas? Varikliams virs 20m o iki dabar, kaip tortus graibsto. Tuo laiku buvo sustriausi imanomi varikliai susirinke visus apdovanojimus. Arba greiciu dezes kaio r154 ar A422, kurios ir dabar atlaiko iki 1k ag ir skaitomos benchmarku. Visa tai dare masines gamybos masinose, kai vokieciai uzsiminejo bulku lempu keitimu ir zaide su zaiskliniais 325 ar "emkem" su 2.8ltr Tiesiog Toyota nusuko i massmarketa, kuriam visa tai neidomu, del to ir nebeliko nei Supru, nei kazko idomaus Tas pats ir su Lexus, gamina ta, ka parduoda. Zaidzia tik su IS-F ir LFA.

        Kas del IS250, tai esu vazinejas daug tik su IS220d, nes tevukas toki turejo labai senais laikais, bet vienas draugas tebeturi IS250, tai taip, valgo daug, bet traukia normaliai + niekas jame gyvenime nebyra

        Parodykit Japona, kuris dyzeliais uzsiima... JAV ir Japonijos rinkai dyzeliai neidomus, o traktoriaus variklius tik Europoj dievina. Galiausiai mid-east, net toj pacioj Turkijoj, kur kuras kosminis - visur tik benzas. Labai maza rinka, kad specialiai del Europos kurtu dyzelinius variklius, todel ir naudoja BMW. Pastarieji varikliai isvis net nera BMW, o bendras vaisius su PSA

        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Toureg, tikrai geresne masina uz RX, o kainuoja ta pati, be to turi ir hibridine versija, kuri brangesne uz RX450h, jei galvojat, kad nusisneku paieskokit internete testu, arba isbandykit patys siulyciau ant didesnio greicio ant kokia 180, nors prie tokio greicio RXas tampa neprognozuojamas
        VW, kuris brangesnis uz Lexus? Aciu ne Naujos kartos nebedaro Touregu hibridu, nes nepasitvirtino Ir apskritai, RX yra JAV rinkos zveris, del to jo top speed tera 200km, nes ten greiciau nera kur vazineti
        Paskutinis taisė ViR2; 2015.08.29, 00:36.

        Comment


          Taip savo laiku Japonai irgi tikrai turejo kaip ikast Vokieciams, bet dabar jie yra atsilike, niekas ju nekaltina

          IS250 zinok gera masina, bet A4 tikrai geresne

          Pastarieji varikliai isvis net nera BMW, o bendras vaisius su PSA

          Taip 1,6 yra bendras su PSA, bet 2,0 yra grynakraujis BMWeee ir turbut geriausias dyzelis savo kategorijoj siai dienai

          zaide su zaiskliniais 325 ar "emkem"

          325 buvo atmosferinis variklis ir turejo 142kW 1991 metu gale. Tuo metu Supra 3,0 ir su turbo panasiai spaude, Vir2, kur tu cia zaidima matai.

          VW, kuris brangesnis uz Lexus? Aciu ne Naujos kartos nebedaro Touregu hibridu, nes nepasitvirtino Ir apskritai, RX yra JAV rinkos zveris, del to jo top speed tera 200km, nes ten greiciau nera kur vazineti

          O kodel ne? Toureg'as zymiai smagesnis, manau net pats pripazint nenori, bet tu jis isbandyk, man irgi noretusi uz tokia kaina, kad butu zenkliukas premium segmento ant jo, bet jis tikrai vertas tu pinigu - ten tikras premium segmento atstovas - dinamika, medziagu kokybe nepriekaistinga, ant jo bazes gi ir Cayane padarytas
          Paskutinis taisė Darius555; 2015.08.29, 00:49.

          Comment


            Dar priedo pseudoanekdotas, Vokietijoje ir Japonijoje buvo apklausti jauno amziaus vyrai - kokio automobilio noretu. Atsakymas buvo tas pats - BMW

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              Dar priedo pseudoanekdotas, Vokietijoje ir Japonijoje buvo apklausti jauno amziaus vyrai - kokio automobilio noretu. Atsakymas buvo tas pats - BMW
              Teisingumo dėlei, reiktų pasakyti, kad japonai turi vieną dalyką, kurio neturi nei vokiečiai, nei šiaip niekas kitas: GTR.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Teisingumo dėlei, reiktų pasakyti, kad japonai turi vieną dalyką, kurio neturi nei vokiečiai, nei šiaip niekas kitas: GTR.
                Audi RS5
                Audi R8
                BMW M3,M4
                MB C 63 AMG
                Porsche 911 turbo
                Porsche 911 GT3

                Siaip GTR labai gerai pasirodziusi masina, o ir kaina ne taip kanda kaip Porsche

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  Audi RS5
                  Audi R8
                  BMW M3,M4
                  MB C 63 AMG
                  Porsche 911 turbo
                  Porsche 911 GT3

                  Siaip GTR labai gerai pasirodziusi masina, o ir kaina ne taip kanda kaip Porsche

                  Ką turi reikšti tos išvardintos mašinos? Nė viena iš jų netraukia iki GTR su savo realiu performance.

                  Daug ką pasakantis sąrašas: https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

                  Nissan GT-R Nismo dulkina praktiškai visas serijines mašinas, išskyruys Aventador Superveloce ir 918 Spyder, kurie kainuoja belenkiek kartų daugiau ir faktiškai nelabai laikytini serijinėmis mašinomis. Čia nelabai yra daugiau ką komentuoti, nes GTR'as daro visus, daro pro visur ir daro labai smarkiai.
                  Paskutinis taisė John; 2015.08.29, 01:23.

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Parodykit Japona, kuris dyzeliais uzsiima... JAV ir Japonijos rinkai dyzeliai neidomus, o traktoriaus variklius tik Europoj dievina. Galiausiai mid-east, net toj pacioj Turkijoj, kur kuras kosminis - visur tik benzas. Labai maza rinka, kad specialiai del Europos kurtu dyzelinius variklius, todel ir naudoja BMW. Pastarieji varikliai isvis net nera BMW, o bendras vaisius su PSA
                    Pažįstami, kurie per dieną prasuka labai daug, perka tik dizelius, nes kitaip neįsivaizduoja. JAV akcizai maži, dėl to ten dizelis nieko nepritaupo.

                    Comment


                      Tikrai taip, jei per menesi prasuki 3-4000km is kuriu dauguma ilgi atstumai, tai dyzelis apsimoka, kitais atvejais - ne, ypac visokie 1.3, 1.5 ir panasios kubaturos traktoriukai, kurie tik rupesciu papildomu sukelia, o naudos mazai

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Ką turi reikšti tos išvardintos mašinos? Nė viena iš jų netraukia iki GTR su savo realiu performance.

                        Daug ką pasakantis sąrašas: https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

                        Nissan GT-R Nismo dulkina praktiškai visas serijines mašinas, išskyruys Aventador Superveloce ir 918 Spyder, kurie kainuoja belenkiek kartų daugiau ir faktiškai nelabai laikytini serijinėmis mašinomis. Čia nelabai yra daugiau ką komentuoti, nes GTR'as daro visus, daro pro visur ir daro labai smarkiai.
                        Ar tu rinkdamasis masina is GTR + mano saraso kreiptum i tai demesi?

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          Ar tu rinkdamasis masina is GTR + mano saraso kreiptum i tai demesi?
                          Pamatęs sąraše GTR'ą, toliau net nežiūrėčiau.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Pamatęs sąraše GTR'ą, toliau net nežiūrėčiau.
                            O tau neatrodo pvz, kad galbut tu su Porsche 911 Turbo S, tame ziede gal parodytum geresni rezultata nei su GTR. Tos milisekundes absoliuciai nieko nereiskia, reikia sest bandyt visas, aisku jeigu iperki ir pasirinkt ta, kuri tau geriausiai limpa. Aisku GTR kaina labai veikia 98 000EUR, uz tiek RS6 neiseina net ar koks M5, o cia prasau - Nissan padejo i vieta supercarus, kuriu kainos jau sesiu nuliu zonoje dazniausiai buna

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Tikrai taip, jei per menesi prasuki 3-4000km is kuriu dauguma ilgi atstumai, tai dyzelis apsimoka, kitais atvejais - ne, ypac visokie 1.3, 1.5 ir panasios kubaturos traktoriukai, kurie tik rupesciu papildomu sukelia, o naudos mazai
                              Aš turiu 1.5l dyzelį, į metus prisuku apie 15tūkst.km, į benzinus net nežiūriu.
                              Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                              Comment


                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                Tikrai taip, jei per menesi prasuki 3-4000km is kuriu dauguma ilgi atstumai, tai dyzelis apsimoka, kitais atvejais - ne, ypac visokie 1.3, 1.5 ir panasios kubaturos traktoriukai, kurie tik rupesciu papildomu sukelia, o naudos mazai
                                Dizelis su nemaža galia dar ir nedaug srebia.

                                Comment


                                  Bet turi vibracija, specifine smarve ir slykstu garsa ir in general - begalo buki varikliai turintys nezmoniska turbo laga. Plius trankantis tik miestu ir ypac mazais atstumais - kemsas dpf, katalozatoriai ir egr, kuriuos pastoviai plaut reikia, norint, kad kazkas bent vaziuotu tiesiog neverta, 1.4 turbo benzas ir valgys panasiai ir trauka daug geriau ir komforto daugiau, o ir prieziuros tiek nereiks

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Bet turi vibracija, specifine smarve ir slykstu garsa ir in general - begalo buki varikliai turintys nezmoniska turbo laga. Plius trankantis tik miestu ir ypac mazais atstumais - kemsas dpf, katalozatoriai ir egr, kuriuos pastoviai plaut reikia, norint, kad kazkas bent vaziuotu
                                    Tau garsas nepatinka, kitam patinka arba jis nekreipia į tai dėmesio, smarvės beveik nesijaučia, visokie filtrų užsikimšimai profilaktiškai gydomi kartas nuo karto važiuojant 60km/h antru bėgiu apie 20-30km atstumą (kad išdegtų suodžiai) arba išvis išpjaunant filtrą ir perčipuojant kompą (kainuoja ~150€).
                                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Tau garsas nepatinka, kitam patinka arba jis nekreipia į tai dėmesio, smarvės beveik nesijaučia, visokie filtrų užsikimšimai profilaktiškai gydomi kartas nuo karto važiuojant 60km/h antru bėgiu apie 20-30km atstumą (kad išdegtų suodžiai) arba išvis išpjaunant filtrą ir perčipuojant kompą (kainuoja ~150€).
                                      Jei automobilis tvarkingas, kokia smarvė gali jaustis salone? Nebent baltarankis nemoka piltis kuro ir apsipila puse drabužių ir rankas, veža kanistra į kurią taip pat nemokėjo pilti ir perpylė, arba išmetimo sistema netvarkinga. Daugiau nežinau dėl ko gali jaustis kažkokia smarvė.

                                      Comment


                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        Bet turi vibracija, specifine smarve ir slykstu garsa ir in general - begalo buki varikliai turintys nezmoniska turbo laga. Plius trankantis tik miestu ir ypac mazais atstumais - kemsas dpf, katalozatoriai ir egr, kuriuos pastoviai plaut reikia, norint, kad kazkas bent vaziuotu tiesiog neverta, 1.4 turbo benzas ir valgys panasiai ir trauka daug geriau ir komforto daugiau, o ir prieziuros tiek nereiks
                                        Jei nori didesnės mašinos nei Honda civic, tai neišvengiamai bus 2l benzinas. O tada jau ir atitinkamos sąnaudos. Dėl vibracijos pritariu, kai atsisėdi į pvz. BMW X5 dizelį ir prie sankryžos dreba sėdynė, tai atrodo kažkaip nenormaliai.
                                        Paskutinis taisė andyour; 2015.08.30, 12:22.

                                        Comment


                                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                          Jei automobilis tvarkingas, kokia smarvė gali jaustis salone? Nebent baltarankis nemoka piltis kuro ir apsipila puse drabužių ir rankas, veža kanistra į kurią taip pat nemokėjo pilti ir perpylė, arba išmetimo sistema netvarkinga. Daugiau nežinau dėl ko gali jaustis kažkokia smarvė.
                                          Tikriausiai, jis smarve vadina tą vos-vos-vos užuostomą kvapelį iš išmetimo vamzdžio. O salone jokio dvoko nebūna.
                                          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X