Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Formaliai net nėra tokios žodžio "akcija" reikšmės, apie kurią čia eina kalba

    "|ãkcija sf. (1) DŽ, TrpŽ
    1. veikimas kuriam nors tikslui pasiekti: Dramoje visi herojų poelgiai yra stiprios vidinės akcijos rezultatas rš."

    http://www.lkz.lt/startas.htm
    Silpna logika. Šiek tiek pakeiskim lkz.lt pavyzdį, ar žodžio "akcija" definiciją jau neatitiks?

    "|ãkcija sf. (1) DŽ, TrpŽ
    1. veikimas kuriam nors tikslui pasiekti: Versle prekybos centrų akcijos pritraukti klientus darant nuolaidas prekių kainoms yra vienas iš puikios rinkodaros elementų je."

    Šiuo atveju pavyzdyje panaudojau žodį "rinkodara". Gal yra norinčių paprieštarauti, kad rinkodara tai yra veikimas tikslui pasiekti?

    p.s.: aptikau, jog dsanto dirba savo "juodą" darbą ir delfyje:

    http://prntscr.com/bsk7d8



    Straipsnis:

    http://www.delfi.lt/verslas/nuomones....d?id=71726166
    Paskutinis taisė Jemelia; 2016.07.14, 00:09.

    Comment


      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
      Kai kurių skaniausių produktų nemačiau, pvz. Crownfield Crunchy Musli
      Bet yra ir siūlau paragaut Dulano Schwarzwald kumpį ir Alesto riešutus, džiovintas spanguoles.
      Kaip tik šiandien paragavau Švarcvaldo kumpio. Skonis puikus Pasidariau sumuštinių su šviežiomis Fitness bandelėmis. Mmmm Kaina - 1,29 € / 100 g.



      Comment


        Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
        Silpna logika. Šiek tiek pakeiskim lkz.lt pavyzdį, ar žodžio "akcija" definiciją jau neatitiks?

        "|ãkcija sf. (1) DŽ, TrpŽ
        1. veikimas kuriam nors tikslui pasiekti: Versle prekybos centrų akcijos pritraukti klientus darant nuolaidas prekių kainoms yra vienas iš puikios rinkodaros elementų je."

        Šiuo atveju pavyzdyje panaudojau žodį "rinkodara". Gal yra norinčių paprieštarauti, kad rinkodara tai yra veikimas tikslui pasiekti?
        Apie tai ir eina kalba, kad šiuo atveju ta prekybininkų vykdoma akcija nėra realių nuolaidų pritaikymas, o tiesiog užrašų "akcija" pridėliojimas, ir niekas neįrodys, kad akcija būtinai turi būti tų nuolaidų pritaikymas, nes formaliai niekur nėra apibrėžta.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Apie tai ir eina kalba, kad šiuo atveju ta prekybininkų vykdoma akcija nėra realių nuolaidų pritaikymas, o tiesiog užrašų "akcija" pridėliojimas, ir niekas neįrodys, kad akcija būtinai turi būti tų nuolaidų pritaikymas, nes formaliai niekur nėra apibrėžta.
          Jau buvom aptarę - Lidl pripažino, jog toks elgesys, kai vitrinos informuoja apie akciją, o jose ne visada yra akcijinės (t.y sumažintomis kainomis) prekės, yra klaida. Pagal vieną iš paskutinių dsanto postų sprendžiant, jie jau ir konkrečių priemonių tai klaidai taisyti imasi. Apie teismus aš nekalbu.

          Comment


            Bet yra ir siūlau paragaut Dulano Schwarzwald kumpį ir Alesto riešutus, džiovintas spanguoles.
            Švarcvaldo kumpio yra ir Iki bei Maksimoje. Tik kitokios pakuotės. Kainų neatsimenu.
            Alesto 200 g pakuotės riešutų (anakardžiai, riešutų mišinys ir kt.) kaina Lidle panaši į užkeltą: be kelių centų 3 eurai. JK Lidle identiška pakuotė kainuoja tik maždaug 1,75 svaro. Gal Johnas patikslins kainą .

            Comment


              Pasipiktinusi alytiškė: nuėjau į „Lidl“ ir supratau, kad esame maustomi

              Nors prekybos centrų boikoto atgarsiai jau nutilo, pirkėjai iki šiol pastebi, kad nei naujo žaidėjo atėjimas į rinką, nei pats boikotas, kainų prekybos centruose nepakeitė. Alytiškė Laura Radzevičiūtė ilgą laiką apsipirkinėjusi turgeliuose pasidalijo savo patirtimi apsiperkant dviejuose prekybos centruose.
              Pirkėjos čekyje matosi daugiausiai užsienietiškos prekės, o Saulytė rėžia savo išmoktą kalbą apie Lietuvoje pagamintas, išaugintas...

              Siekiame ir ateityje sieksime, kad „Maxima“ klientams būtų geriausiu pasirinkimu ir toliau savo klientams siūlysime platų asortimentą produktų, pagamintų ar išaugintų mūsų šalyje, aukštą kokybę ir ją atitinkančią gerą kainą, apsipirkimo patogumą. „Maxima“ už tai klientų vertinama jau 25-erius metus, tikimės išsaugoti savo klientų pasitikėjimą, patenkinti jų poreikius ir lūkesčius ir sėkmingai rinkoje konkuruoti ir ateityje

              Comment


                Bet tai kokia antraštė! . Galima pagalvoti, kad mausto Lidlas, bet straipsnyje tai rašoma apie Maximą.
                Šiaip tai pats skundas skystas, daugiau emocijų nei argumentų arba skaičių.

                Po „Lidl“ atėjimo į Lietuvą: „Maxima“ skelbia apie rekordinę plėtrą
                Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=71809086

                Matyt, žada užstatyti kiekvieną tuščią sklypą, kad neliktų vietos kitiems .
                Paskutinis taisė senasnamas; 2016.07.15, 11:45.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Pasipiktinusi alytiškė: nuėjau į „Lidl“ ir supratau, kad esame maustomi



                  Pirkėjos čekyje matosi daugiausiai užsienietiškos prekės, o Saulytė rėžia savo išmoktą kalbą apie Lietuvoje pagamintas, išaugintas...
                  Nu tamponų ar įklotų Lietuvoje neužauginsi, kaip ir betkur kitur.
                  Straipsnis absurdiškas ir skirtas žiopliams, kurie aklai tiki antraštėmis ar keliais pirmais sakiniais, net nesigilindami į faktus.
                  Užtenka pasižiūrėti į čekių nuotraukas ir viskas tampa aišku. Kai vietoje krūvos higienos prekių ir visokių prausiklių, kurie turbūt užemė vieną minėtą maišą, kitoje parduotuvėje pasiimti po vieną pakelį, tai nenuostabu, kad išleidi mažiau. Bet ir maišą išsineši tuštesnį.

                  Akivaizdu, kad didžioji pirkinių krepšelio dalis (ir išlaidos jam) nebuvo skirti garbingiems svečiams, nors bandoma teigti kitaip. Nebent ponia planavo juos pavaišinti tamponais.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Nu tamponų ar įklotų Lietuvoje neužauginsi, kaip ir betkur kitur.
                    Straipsnis absurdiškas ir skirtas žiopliams, kurie aklai tiki antraštėmis ar keliais pirmais sakiniais, net nesigilindami į faktus.
                    Užtenka pasižiūrėti į čekių nuotraukas ir viskas tampa aišku. Kai vietoje krūvos higienos prekių ir visokių prausiklių, kurie turbūt užemė vieną minėtą maišą, kitoje parduotuvėje pasiimti po vieną pakelį, tai nenuostabu, kad išleidi mažiau. Bet ir maišą išsineši tuštesnį.

                    Akivaizdu, kad didžioji pirkinių krepšelio dalis (ir išlaidos jam) nebuvo skirti garbingiems svečiams, nors bandoma teigti kitaip. Nebent ponia planavo juos pavaišinti tamponais.
                    Išvis straipsniai apie Lidlą lempiniai

                    Comment


                      Tikrai taip. Moterėlei ryškus PMSas. Pati prisipirko tamponų pusei metų už 20€, o paskui ėmė piktintis maksimomis.
                      Čia net juokingiau nei dsanto nuotykis Lidle su 52 pakeliais sūrio
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Rekomenduoju juodąjį šokoladą Bellarom Rich Chocolate. Tikrai skanus ir nebrangus, 1,19 € / 200 g. Dar ir sertifikuotas:

                        https://en.wikipedia.org/wiki/UTZ_Certified

                        http://ekopirk.lt/info/eko-faktai/ek...d-good-inside/


                        Paskutinis taisė dsanto; 2016.07.15, 19:17.

                        Comment


                          Net Vynoteka pajautė Lidl įtaką...

                          „Lidl“ įtaka: „Vynotekose“ mažės maisto prekių

                          UAB „Gelsva“, reaguodama į Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl“ plėtrą Lietuvoje, pertvarko savo 50 specializuotų parduotuvių tinklą atsisakydama „Solo“ prekės ženklo ir prekybos šviežiais maisto produktais.

                          Marius Gumbrevičius, „Gels­vos“, valdančios parduotuvių tinklą „Vynoteka“, savininkas ir direktorius, sako, kad prekyba maisto produktais neturi ateities, nes konkurencija rinkoje tapo gniuždanti. „Nematome galimybių konkuruoti su „Lidl“, paliekame ...

                          Šį straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai.
                          Gal kas gali pasidalinti pilnu straipsniu?

                          Comment


                            Fasuota sūdyta ar rūkyta lašiša RIMI, Maxima nuo 23 iki 30€/kg.
                            Lidl 16€/kg Norvelitos tokiame siaurame juodame įpakavime, >17€ iš Vokietijos toks plokščias platus. Be jokių akcijų.
                            RIMI su akcija 20.45€
                            Paskutinis taisė Arunasx; 2016.07.16, 19:48.
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Fasuota sūdyta ar rūkyta lašiša RIMI, Maxima nuo 23 iki 30€/kg.
                              Lidl 16€/kg Norvelitos tokiame siaurame juodame įpakavime, >17€ iš Vokietijos toks plokščias platus. Be jokių akcijų.
                              Tai kaip ir lašišos didkepsniai. Maximoj, Prismoj iki 15 €, Rimi dar brangiau. O Lidle 11,99 € be jokių akcijų. Užsimaniau žuvies

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Užsimaniau žuvies
                                Meškerę nusipirk, mažiau nolife'insi

                                Comment


                                  Parašė Austras Rodyti pranešimą
                                  Meškerę nusipirk, mažiau nolife'insi
                                  Oi nepatinka man žvejot, bet ačiū Šiandien įsitikinau, kad Baltų pr. tikrai mažesnės eilės ir nėra tokio prekių trūkumo. Vakar vakare Šiaurės pr. nebuvo bananų, šokoladinio pudingo, vyšnių sirupo (buvo likęs tik aviečių). Bulvių salotų jau savaitė kaip nėra. Šiandien Baltų pr. visko radau.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Net Vynoteka pajautė Lidl įtaką...

                                    „Lidl“ įtaka: „Vynotekose“ mažės maisto prekių



                                    Gal kas gali pasidalinti pilnu straipsniu?

                                    „Lidl“ įtaka: „Vynotekose“ mažės maisto prekių

                                    UAB „Gelsva“, reaguodama į Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl“ plėtrą Lietuvoje, pertvarko savo 50 specializuotų parduotuvių tinklą atsisakydama „Solo“ prekės ženklo ir prekybos šviežiais maisto produktais.
                                    Marius Gumbrevičius, UAB „Gelsva“, valdančios parduotuvių tinklą „Vynoteka“, savininkas ir direktorius, įsitikinęs, kad „Lidl“ pakoreguos mažmeninės prekybos lyderių gretas.
                                    Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
                                    Marius Gumbrevičius, UAB „Gelsva“, valdančios parduotuvių tinklą „Vynoteka“, savininkas ir direktorius, įsitikinęs, kad „Lidl“ pakoreguos mažmeninės prekybos lyderių gretas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
                                    Marius Gumbrevičius, „Gels­vos“, valdančios parduotuvių tinklą „Vynoteka“, savininkas ir direktorius, sako, kad prekyba maisto produktais neturi ateities, nes konkurencija rinkoje tapo gniuždanti.
                                    „Nematome galimybių konkuruoti su „Lidl“, paliekame jiems šitą rinką. Didžiosiose „Vynotekose“ turėsime užkandžių, derančių prie gėrimų, pavyzdžiui, ikrų, tačiau pienas, cukrus ir bananai yra „Lidl“ reikalai ir mes iš šio verslo traukiamės“, – sako p. Gumbrevičius.
                                    Anot jo, pagrindinė prekybininkų problema yra ta, kad „Lidl“ gerokai pigiau įsigyja prekių, todėl ir kainas gali pasiūlyti žemesnes. Pavyzdžiui, kai kurių rinkos dalyvių teiginiai, kad „Lidl“ bananus po 0,66 Eur pardavinėjo nuostolingai, gali būti nepagrįsti, nes ši mažmenininkė gali iškart nupirkti visą laivą bananų už gerokai mažesnę kainą nei kiti, perkantys mažesnius kiekius.
                                    Rinkoje atsiradus tokio kalibro dalyviui, prekybininkams verta išgryninti savo strategiją ir įvertinti, kurios veiklos taps mažiau konkurencijos, mano pašnekovas. Jis skaičiuoja, kad atsisakydama prekybos maisto produktais bendrovė nieko nepraras, priešingai – dirbs pelningiau.
                                    Šiuo metu tinklas pertvarko parduotuves, atsižvelgdamas į jų dydį. Mažiausiose, 30–100 kv. m, prekiaujama populiariausiais gėrimais, vidutinėse, 100–200 kv. m, parduotuvėse asortimentas didesnis, o didžiausiose (per 300 kv. m) parduotuvėse paliekamas ir kai kurių maisto produktų pasirinkimas.
                                    Dabar maisto prekės, įskaitant vandenį ir sultis, sudaro apie 25% bendrovės pardavimų.
                                    Bendrovė nepateikia Registrų centrui finansinių ataskaitų, tačiau, pasak p. Gumbrevičiaus, „Gelsvos“ pardavimo pajamos per pastaruosius dvejus metus beveik nesikeitė ir siekė 30 mln. Eur. Šiemet planuojamas 10% apyvartos augimas. Grynojo pelno bendrovė, šiuo metu turinti 450 darbuotojų, neatskleidžia.
                                    Išėjo iš „Akropolio“
                                    „Gelsva“ turi nuosavą centrinį sandėlį, biurų pastatą ir vieną parduotuvę Liepkalnio gatvėje, Vilniuje. Visos kitos „Vynotekos“ dirba nuomotose patalpose. Nuomos mokesčiai ir atlyginimai sudaro didžiąją dalį bendrovės išlaidų.
                                    „Kai kur nuomos kainos yra kosminės. Pavyzdžiui, pernai vasarą išėjome iš Vilniaus „Akropolio“, nes ten už 1 kv. m buvo prašoma apie 60 Eur. Tokią nuomą mokėdama parduotuvė nebuvo nuostolinga, bet ir pelno neuždirbo. Mes pakankamai žinomi, galime dirbti be Vilniaus „Akropolio“, – įsitikinęs p. Gumbrevičius.
                                    Tačiau „Vynotekos“ veikia Klaipėdos ir Šiaulių „Akro­po­liuose“, kur, pasak pašnekovo, nuoma kainuoja daug, bet yra racionalaus dydžio. Tiesa, kai kur patalpas galima išsinuomoti ir už 1 kv. m mokant vos 2 Eur.
                                    Mokumo galimybės priklauso nuo pelno, o jo uždirbti galima perkant gerą vyną už nedidelę kainą.
                                    „Derybos su tiekėjais yra kaip kinas – reikia vaidinti, – šypsosi p. Gumbrevičius. – Žinoma, ir tiekėjai skirtingi. Pavyzdžiui, vokiečiai iškart pasako realią kainą, o su italais reikia derėtis.“ Svarbiausia turėti tai, ko neturi didieji tinklai. Ne mažiau svarbu surinkti gerą pardavėjų komandą. „Vynotekos“ asortimentą sudaro 2.000 alkoholinių gėrimų.
                                    „Žinau, kad kai kurie tinklai Lenkijoje, norėdami pritraukti pirkėjų, 40% visų prekių parduoda nuostolingai ir uždirba iš likusių 60%. Pas mus to dar tikrai nėra, bet atėjus „Lidl“ situacija keisis“, – mano p. Gumbrevičius.
                                    „Maxima LT“ perstumdė padalinius ir pasamdė naujų vadovų
                                    PST statys „Lidl“ Šiauliuose ir Ukmergėje
                                    Ir „Lidl“, ir „Maxima“: sporto žvaigždės koziris
                                    Vienas svertų parduoti prekes greičiau nei konkurentai yra gera kaina, o dabar, į rinką atėjus „Lidl“, kainas teks koreguoti visiems, įsitikinęs pašnekovas. Šiuo metu „Vynotekose“ 80% prekių parduodama per akcijas.
                                    Didžiąją dalį pardavimų sudaro importinių gėrimų segmentas. Tinklas prekiauja visų Lietuvos alkoholinių gėrimų gamintojų produkcija, tačiau ji, palyginti su įvežtine, „Vy­notekose“ ne tokia populiari.
                                    Latvijoje „Vynoteka“ turi 14 specializuotų gėrimų parduotuvių, bandė dirbti ir Lenkijoje, tačiau ten įsitvirtinti nepavyko. Šiuo metu vertinami kai kurių Estijos specializuotų parduotuvių tinklų pasiūlymai įsigyti jų akcijų.
                                    „Įsitikinome, kad Lenkijoje be 200 parduotuvių tinklo nėra ko veikti, didelė konkurencija. Todėl dabar, žiūrėdami į kitas šalis, plėtrą planuojame per įsigijimus“, – sako p. Gumbrevičius.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Tiesa, poroje vietų dar likę Akcijų užrašai, bet greičiausiai tai tik laiko klausimas
                                      Ilgai tas laikas tęsiasi.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Ilgai tas laikas tęsiasi.
                                        A Vilniuj irgi dar tęsiasi?

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          A Vilniuj irgi dar tęsiasi?
                                          Taip - užrašas "Akcija" + balti kainų lapeliai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X