Net pats Lidlas nemano, kad kris. Maximos marketingo skyrius būtent geriausia dirba ir labiausiai pasiruošė Lidl atėjimui. Maximų daug, gali geras akcijines kainas koreguot, kol LIDL nebus pakankamai daug, tikrai nebus batai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie "Lidl"
Collapse
X
-
Lidl mineralinis po 0.29 (1.5L) berods gaminamas-pilstomas Lietuvoje. Neturiu po ranka butelio.
Beveik kiekvienas tinklas turi lentynų apačioje pigaus mineralinio.
Tiek, kad mineraliniu sotus nebūsi + LT vanduo ir šiaip kokybiškas.
Čia panašiai kaip su makaronais Amber pasta. Trumpų makaronų gamybos linija įmonėjė tai viena, įpakavimas tik kitas. O kaina svyruoja nuo iki. Perka žmonės pavadinimą-pakuotę.
Comment
-
Parašė Galis Rodyti pranešimąar man taip tik atrodo ar "iki" nesu matęs didelių, visad būna kur tarp daugiabučių įkišta,kelios kasos, o žmonės dažniausiai eina pirkti vos kelių produktų.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNet pats Lidlas nemano, kad kris. Maximos marketingo skyrius būtent geriausia dirba ir labiausiai pasiruošė Lidl atėjimui. Maximų daug, gali geras akcijines kainas koreguot, kol LIDL nebus pakankamai daug, tikrai nebus batai
Šiaip, labai gali būti, kad Maxima ne tik kris, bet bus tiesiog sutarkuota per artimiausius kelis metus. Mano prognozė būtų market share kritimas bent jau perpus.Paskutinis taisė John; 2016.06.14, 21:16.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIKI yra daugiausiai. Tačiau ten tik akcijines prekes dauguma perka, kurių nėra daug palygint. Kam reikės rimčiau apsipirkt, tikrai nubėgs į LIDL ar konkurentus. Tiesa savaitgali IKI mačiau akcijų ir daug daugiau normalių prekių.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąUK krenta Tesco, kurio marketingo skyrius yra kokį milijoną kartų didesnis ir daugiau patyręs, nei Maximos, IKI, Rimi ir Norfos kartu sidėjus. Ir visvien krenta. O Maxima nekris?
Comment
-
Parašė Galis Rodyti pranešimąna jei parėjai iš darbo ir reikia tik duonos, pieno, kumpio ir sūrio tai neisi į lidlą už 2 km. nubegsi į iki už 300 metrų. bet gal tik taip sutapo kad kur gyvendavau stovėdavo kokia maža iki tai toks gal ir apgaulingas įvaizdis susiformavo.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMaxima, nekris. Pavojus nebent bus IKI, kur jei ne akcija, prekės ganėtinai didelės. RIMI pats brangiausias tinklas, bet ten ir prekių yra aukštesnės kokybės, kurias labiau renkasi didžiųjų miestų gyventojui. Pvz Alytui nepasiteisino, tenka užsidaryt.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąMan kaip tik pasirodė, kad IKI atstovauja tą aukštesnę kokybę - kepykla, darbuotojų kultūringumas, jaukus interjeras. Ką pastebėjau RIMI, tai didelį asortimentą, bet ne kokybę.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąMan kaip tik pasirodė, kad IKI atstovauja tą aukštesnę kokybę - kepykla, darbuotojų kultūringumas, jaukus interjeras. Ką pastebėjau RIMI, tai didelį asortimentą, bet ne kokybę.
IKI labai priklauso nuo parduotuvės. Vilniuje kurios tenka lankytis Žvėryne ir Lazdynuose, tai man viskas ten Tiesa, kuomet gyvenau Kaune, IKI Žaliakalnis labai patiko.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJau ta darbuotojų kultūra tai visur vienoda /\
Suprasti galima, atleisti - ne
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąMan kaip tik pasirodė, kad IKI atstovauja tą aukštesnę kokybę - kepykla, darbuotojų kultūringumas, jaukus interjeras. Ką pastebėjau RIMI, tai didelį asortimentą, bet ne kokybę.
Comment
-
Parašė kaiser Rodyti pranešimąGaliu tik pasakyti - cha Bent jau tos, kurios man pakeliui, tai tikrai nežiba "aukštesne kokybe" ar itin maloniu aptarnavimu. Kaip tik prieš kokią savaitę išėjęs iš vienos IKI žmonai pasakiau kad visišku "kolchozu" pavirto. Kasininkas su pažįstamom bedantėm mergelėm kažkokiais pošlais bajeriukais kaitaliojosi. Kita IKI, kuri senu adresu man vienas artimiausių centrų buvo, įstrigo kaip parduotuvė kurioje visada eilėj pastovėt netrumpai teks. Nesvarbu, daug žmonių ar ne. Žodžiu, kažkoks likimo valiai paliktas tinklas. Bent jau Panevėžyje. Tik centre prie stoties esanti IKI dar kažkiek padoresnė.
Comment
-
-
Lyg ir siekiama objektyvaus visų tinklų palyginimo, tačiau straipsnio pradžia išduoda tyrimo tikslą
„Lidl“ stebuklo Lietuvoje nesukūrė – nors ir siūlo pigesnių ar dar nematytų maisto produktų, daug sutaupyti nepavyks. Be to, kai kurių prekių ten su žiburiu nerasi. 15min žurnalistai palygino pagrindinių pigiausių maisto produktų kainas skirtinguose prekybos tinkluose. Kainų skirtumai – tokie maži, kad sunku pasakyti, kuris prekybos tinklas yra pigiausias.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąČia niekas neatsakys Faktas, kad IKI, RIMI, Norfa nukraujuos labiau. Bent iš pradžių
Antra, TNS atliko pirkėjų apklausą neseniai. Galim ginčytis su apklausų metodologija ir pan., bet rezultatai yra tokie: prieš atėjimą Maximos pirkėjų tarpe nusiteikimas pereiti į Lidl buvo 14%, Norfos jau tik 6%, Iki 4.5%, o Rimi išvis niekingas.
Info čia: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ams-663-636297
Trečia, taip, UK labiausiai kentėjo Tesco, kas yra kaip tik maždaug Maximos atitikmuo - nei per brangus, nei per pigus, catch-all prekybos centras. Kiti discounteriai, kaip ir koks Waitrose, ne taip pajuto.
Beje, kalbant apie prekybos centrų kokybę, gerumą ir pan. Iš didžiųjų tinklų yra du, kuriuose kokybė nuo vieno prekybos centro iki kito nelabai skiriasi - tai Rimi ir Norfa. Pirmajame visur gana aukštas lygis, antrajame visur gana žemas. O va jau Maxima ir Iki gali skirtis kaip diena ir naktis priklausomai nuo vietos mieste, darbuotojų ir dar bileko. Labai geras pavyzdys yra Fabijoniškėse - IKI prie Ukmergės gatvės ir Stanevičiaus gatvėje skiria keli šimtai metrų, bet šviesmečiai kokybėje. To priežastis - pro vieną pravažiuoja daugybė automobilių, važiuojančių į naujus rajonus ir šalia paties PC yra nauji rajonai, o prie kito iš esmės gyvena pensininkai arba artėjantys link pensijos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip, labai gali būti, kad Maxima ne tik kris, bet bus tiesiog sutarkuota per artimiausius kelis metus. Mano prognozė būtų market share kritimas bent jau perpus.
Maxima 40%*0,5 + Iki,Norfa,Rimi,kiti 60%*0.3 = beveik 40 proc.
Taigi LIDLAS taps nauja Maxima (kuri turi apie 40 proc. rinkos) jau per kelis metus.
a) Be įsigijimų tai neįmanoma.
b) Berods tapti didžiausiu nėra LIDL strategija (kol kas) nei vienoj šaly.
Comment
Comment