Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pats jau ir keletą kartų buvau lidl'e. Paėmiau plaktuvą ir daržovių pjaustyklę. Tai kol kas labai patenkintas. kas nustebino, tai kad made in Germany ir 3metai garantija. Pažiūrėjus, kad panašūs daiktai Senukuose kainuoja 2x ir dar made in China, tai nekyla abejonių kur pirkti
    Vakar vakare Ateities g. Vilniuje LIDL su pasirinkim uaju skurdoka, kai kurie mėsos šaldytuvias visiškai tušti, anei vienos prekės

    Comment


      Įdomu, kodėl tada ant etikečių yra toks pasirinkimas? Gal čia tam, kad "ruskojazyčnoje naselenije" galėtų kirilica pasiskaityti aprašymus ir šį bei tą suprasti apie prekes?
      Gal viskas yra paprasčiau - tos prekės skirtos tik būtent toms rinkoms. Manau, kad jie pakankamai nuodugniai išsinagrinėja kiekvienos rinkos poreikius ir pritaiko asortimentą. Pvz., Lietuvos Lidluose yra prekių, kurių būtų problemiška rasti ne tik Vakarų šalių Lidluose, bet ir didesnio asortimento prekybos centruose: sūdyti lašiniai, kiaulės taukai, grikiai, varškė.
      Paskutinis taisė senasnamas; 2016.06.10, 09:46.

      Comment


        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
        Lankstumas gali padėti ne tik daugiau išleisti, bet ir sutaupyti . Pvz., jei yra patrauklių akcijų, pieną galima keisti į kefyrą, o varškę - į sūrį.
        Pienas yra pienas, kefyras yra kefyras, o sūrio aš nevalgau.

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          Gal viskas yra paprasčiau - tos prekės skirtos tik būtent toms rinkoms. Manau, kad jie pakankamai nuodugniai išsinagrinėja kiekvienos rinkos poreikius ir pritaiko asortimentą. Pvz., Lietuvos Lidluose yra prekių, kurių būtų problemiška rasti ne tik Vakarų šalių Lidluose, bet ir didesnio asortimento prekybos centruose: sūdyti lašiniai, kiaulės taukai, grikiai, varškė.
          Na, nežinau, nežinau...
          Pvz., lenkiškas geriamas Pilos jogurtas. Aprašymas lietuvių ir bulgarų kalbomis, nors tokį patį jogurtą rasi ir Čekijoj, Slovakijoj ar Rumunijoj. Tai kaip čia suprasti?

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Gamintojams ir jų darbuotojams smūgis tas, kad Lidl daug didesnis krepšelio procentas yra ne LT gamintojų. Aišku jei sakai, kad iškart ras kam parduot prarastą dalį, tada jokių problemų jiems.
            Čia gali būti ir pliusas ir minusas, galbūt atsiras gamintojų, kurie sugebės patekti į LIDL ir išeiti į platesnius vandenis, bet priklausomai nuo to kiek % rinkos užims LIDL'as tai gali būti ir taip kad kai kurie gamintojai jei ne užsidarys tai jų apyvartos gali ženkliai trauktis.

            Comment


              Parašė HSV Rodyti pranešimą
              Na, nežinau, nežinau...
              Pvz., lenkiškas geriamas Pilos jogurtas. Aprašymas lietuvių ir bulgarų kalbomis, nors tokį patį jogurtą rasi ir Čekijoj, Slovakijoj ar Rumunijoj. Tai kaip čia suprasti?
              Gal tai dvi skurdziausiausios rinkos, kurioms kaina pritraukta "derinant" kokybe?

              Comment


                Gal tai dvi skurdziausiausios rinkos, kurioms kaina pritraukta "derinant" kokybe?
                Kad identiškų produktų Lidl kainos Lietuvoje nėra žemesnės nei Vakarų šalyse. O mitas, kad į Rytų Europą tiekiami kažkokie antrarūšiai produktai, neturi pagrindo.

                Comment


                  nebus degustacijos?

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Kad identiškų produktų Lidl kainos Lietuvoje nėra žemesnės nei Vakarų šalyse. O mitas, kad į Rytų Europą tiekiami kažkokie antrarūšiai produktai, neturi pagrindo.
                    Pabraukta yra atskira tema. O kad padaryti kazkoki jogurta pigiau buten dviem rinkom tai nematau tame kazko neimanomo.

                    Comment


                      Jau Lidl faceboke turi 53 tūkst.gerbeju

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Žodžiu, atkris dalis pirkėjų turistų į Lenkiją, o tie, kurie nevažiavo, galės pasijausti kaip Lenkijoj
                        Dar ir ekonomiką augins, nes pinigus išleis Lietuvoje

                        Comment


                          Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                          Visiškai nepritariu Šiandien ir aš radau progą nueiti į Lidlą. Užtrukau viduj gal kokia 15 min. Kainų nelyginau, nes neturiu apie jas bent kiek rimtesnio supratimo - žmona su dukra šeimyną apipirkinėja. Akivaizdu, kad asortimentas skurdus. Duonos gal kokios 5 rūšys, kai tuo tarpu Maksėj, net greta namų esančioje mažoje, - pasirinkimas kelis kartus gausesnis. Mačiau ledų - akcijinių: vieną vienintelę rūšį šaldiklyje! Tiesa, dar buvo tų dėžutėse 2-3 rūšys, berods. Pats vaizdas viduje - tarsi kluone ar angare, nes skirtingai nuo kitų prekybos centrų, salės erdvė lentynomis nėra padalinta, matosi bendras salės vaizdas nuo krašto iki krašto, nuo galo iki kasų. Gausus tualetinio popieriaus (suskaičiavau 5 rūšis) ir ypatingai visokio vandens (stalo, šaltinio, mineralinio, dar kažkaip užvadinto) pasirinkimas. Alus, apie kurio kainas bent šiek tiek nutuokiu, pasirodė net brangesnis nei Maksėj Na, neskaitant to pigaus gėrimo pavadinimu Argus Prie kasų po 7-8 žmones, maniškė eilė ištirpo labai greitai - gal kokias tris minutes teužtrukau eilėj su buteliu lietuviško mineralinio vandens. Prasto skonio, tarp kitko - toks įspūdis, kad jame vien tik angliarūgštė, jokių mineralų. Nors rašo, kad yra

                          Kažkada esu apsipirkinėjęs Lidl parduotuvėse Vokietijoje - išlikę prisiminimai buvo teigiami - mažos, gan jaukios. Dabar kažkiek pagedo, atvirai tariant.
                          Matosi, kad maximine logika vadovaujatės ir per šituos Maximos lupikavimo metus pirkėjai tapo maximinės logikos aukomis. Maxima yra didybės manija užsikrėtęs parduotuvių ir PC tinklas ir jų tikslas apkrėsti šita manija žmones.

                          Lidl principas visai kitoks, Lietuvoje visiškai neregėtas, bet Europoje pirkėjų žinomas. Į Lidl žmogus ateina ne slampinėti parduotuvėje ir stovėti prie duonos skyriaus minutę mąstant, kurią pirkti, bet ateina greitai apsipirkti. Lidl tikslas siūlyti gerą kainą, o siūlant daug rūšių to paties produkto tokį tikslą pasiekti taptų sudėtingiau.

                          Daug negatyvo matau jūsų pasisakyme ir kalbant apie parduotuvės dydį. Mano supratimu, parduotuvė ir turi būti kompaktiška. Lentynų aukštis maloniai ne per aukštas - tai sukuria erdvumo pojūtį. Kas, kad XXX Maxima didžiulė, bet aukštos lentynos ir blankus apšvietimas dėl taupymo tiesiog sukuria klaustrofobijos pojūtį, lėto ritmo muzika išvis padaro tai, kad vos ne miegas ima tose Maximose. Lidl, atvirkščiai, padeda pirkėjui sutaupyti ir pinigų, ir laiko. Manau, kad iš 5 rūšių duonos kepalą tikrai galima išsirinkti! Sakau, Maxima tiek susargdino lietuvius didybės manija. Reikia 20 rūšių, nors sėslaus būdo lietuviai vis tiek linkę neeksperimentuoti ir dažniausiai perka pamėgstą vieną rūšį. Lidl čia įneša šiokių tokių pokyčių pasiūlydama permąstyti savo pirkimo įpročius ne tik pasiūlydama naujų, neišbandytų, rūšių, bet kartu siūlo sutaupyti laiko ir pinigų.

                          Kai kuriems tai nėra priimtina, nes sunku keisti įpročius, sunku atsikratyti didybės manijos.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Matosi, kad maximine logika vadovaujatės ir per šituos Maximos lupikavimo metus pirkėjai tapo maximinės logikos aukomis. Maxima yra didybės manija užsikrėtęs parduotuvių ir PC tinklas ir jų tikslas apkrėsti šita manija žmones.
                            Machima daugiau asocijuojasi su optima linija nei su didybe
                            Suka machinacijas su mokesčiais, darbuotojus visada išnaudodavo, tiekėjus išnaudoja.

                            Comment


                              Parašė AudriusGTS Rodyti pranešimą
                              Jau Lidl faceboke turi 53 tūkst.gerbeju
                              Stebiu šio skaičiaus kitimą jau kurį laiką ir laukiu kada aplenks machimą su norfa, nes iki ir rimi už nugaros jau
                              Neišmeskite spalvų

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Matosi, kad maximine logika vadovaujatės ir per šituos Maximos lupikavimo metus pirkėjai tapo maximinės logikos aukomis. Maxima yra didybės manija užsikrėtęs parduotuvių ir PC tinklas ir jų tikslas apkrėsti šita manija žmones.

                                Lidl principas visai kitoks, Lietuvoje visiškai neregėtas, bet Europoje pirkėjų žinomas. Į Lidl žmogus ateina ne slampinėti parduotuvėje ir stovėti prie duonos skyriaus minutę mąstant, kurią pirkti, bet ateina greitai apsipirkti. Lidl tikslas siūlyti gerą kainą, o siūlant daug rūšių to paties produkto tokį tikslą pasiekti taptų sudėtingiau.

                                Daug negatyvo matau jūsų pasisakyme ir kalbant apie parduotuvės dydį. Mano supratimu, parduotuvė ir turi būti kompaktiška. Lentynų aukštis maloniai ne per aukštas - tai sukuria erdvumo pojūtį. Kas, kad XXX Maxima didžiulė, bet aukštos lentynos ir blankus apšvietimas dėl taupymo tiesiog sukuria klaustrofobijos pojūtį, lėto ritmo muzika išvis padaro tai, kad vos ne miegas ima tose Maximose. Lidl, atvirkščiai, padeda pirkėjui sutaupyti ir pinigų, ir laiko. Manau, kad iš 5 rūšių duonos kepalą tikrai galima išsirinkti! Sakau, Maxima tiek susargdino lietuvius didybės manija. Reikia 20 rūšių, nors sėslaus būdo lietuviai vis tiek linkę neeksperimentuoti ir dažniausiai perka pamėgstą vieną rūšį. Lidl čia įneša šiokių tokių pokyčių pasiūlydama permąstyti savo pirkimo įpročius ne tik pasiūlydama naujų, neišbandytų, rūšių, bet kartu siūlo sutaupyti laiko ir pinigų.

                                Kai kuriems tai nėra priimtina, nes sunku keisti įpročius, sunku atsikratyti didybės manijos.
                                Aš mėgau Prismą dėl įvairesnio asortimento, bet supratau, kad realiai perku tik konkrečiai išsirinktas prekes - tai ką duoda tas perdėtas asortimentas? Lidle bandau prekę po prekės, kol kas išsibrokavo tik standartinė duona. Man labai lipo pati idėja - pasirinkimas mažas, bet sutaupai laiko naršydamas tarp produktų, lygindamas kainas ir pan. Reikia pieno, imi pieną, reikia koldūnų, imi koldūnus. Simple. Svarbiausia, kad tiktų kokybė ir kaina. That's all.

                                Comment


                                  Ir jūs šituos duodat savo šunims? Šiaip šunų maistas parduodamas veterinarinėse..

                                  Comment


                                    Parašė wrm Rodyti pranešimą
                                    Ir jūs šituos duodat savo šunims? Šiaip šunų maistas parduodamas veterinarinėse..
                                    Aš asmeniškai nepirkau. Šio sauso ėdalo sudėties nemačiau, bet konservų (Orlando) sudėtis tikrai prasta.

                                    Comment


                                      Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                                      gal kas kur įrankių tą lagaminą dar matė?
                                      Šitą? https://www.lidl.lt/lt/Pasiulymai-35.htm?articleId=349

                                      Šita akcija buvo nuo birželio 6 d., tai didelė tikimybė, kad jau išpirkta ir jau artimiausiu metu nebus. Paprastai šituos specialius pasiūlymus su tokiomis nekasdienio vartojimo prekėmis atveža retokai ir tikrai mažais kiekiais, kad nebūtų priklauta pilna lentyna ir neišpirkta, nes tokie pasiūlymai su skirtingomis prekėmis būna 2 kartus per savaitę - pirmadieniais ir ketvirtadieniais. Todėl jei labai reikia, visada siūlau jau pirmos dienos pirmąją pusę ateiti pirkti. Jei prekė nėra paklausi ar jos kiekiai atvežti didesni, tai jų bus ir dar kokias kelias dienas neišpirkta. Bet toks dalykas kaip įrankių rinkinys tikrai nėra labai paklausus ir toks lagaminėlis jau užima šiek tiek vietos lentynoje, tai atitinkamai ir kiekis atvežtas bus nedidelis - kad kuo greičiau būtų išpirkta.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Man labai lipo pati idėja - pasirinkimas mažas, bet sutaupai laiko naršydamas tarp produktų, lygindamas kainas ir pan.
                                        Tai ne tik reikia lyginti, bet kai būna bendra nuolaida visai firmos produkcijai, dar turi perskaičiuoti ir vėl viską sulyginti su kitom kainom.

                                        Comment


                                          Parašė wrm Rodyti pranešimą
                                          Ir jūs šituos duodat savo šunims? Šiaip šunų maistas parduodamas veterinarinėse..
                                          Tikriausiai jie kaip tu savo augintinių nelaiko vieno kraujo vaikais?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X