Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Objektas-1 vs. Objektas-2

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai cia visi supranta, kas Baltarusija per salis ir kazin ar kas is cia esanciu noretu ten gyventi. Tiesiog ateini pasiziureti temos kaip svetur gyvena zmones, o cia is tamstos puses prikisinejimai, lyginimai su visokiais Siauliais ir Paneveziais, who cares?
    Labai paprasta. Kai žmonės nežino tikrosios padėties, nelabai pavyksta adekvačiai įvertinti nepateikus platesnio konteksto. Keli žmonės jau net pamanė, kad Gardinas Kauno lygio ir būtų taip manę.
    Parašė Knope Rodyti pranešimą
    Gardinas nuotraukose skleidžiasi kaip normalus Vidurio ir Rytų Europos miestas. Ir kažin ar labai besiskiriantis nuo mūsiškių... Kaip jums pasirodė? Ir ar nėra tos pašaipos baltarusių atžvilgiu perdėtos? Mūsų komplekso (nes prieš nieką daugiau savo regione negalime pasididžiuoti) išraiška?
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ta pati norejau rasyti. Jei nebutu rusisku uzrasu ir kitu zenklu isduodanciu ir kasnors sakytu, kad cia kuris nors Lietuvos miestas nei kiek nesuabejociau
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    Gardinas labai primena Vilnių, ypač tos gražios katalikiškos bažnyčios....
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Pastebėjau, kad gatvės labai geros kokybės. Kaunui iki tokių dar 50 metų.
    Parašė Civis Rodyti pranešimą
    O, Gardinas atrodo nepaprastai gražiai
    Parašė John
    Įdomi tema. Romai, kadangi ten buvai ir paprastai nesi politiškai šališkas tokiais klausimais, kaip Gardinas lygintųsi su Lietuvos miestais? Ne jei ne Vilniumi, tai Kauno ar Klaipėda? Turiu omeny aplinkos sutvarkymą ir miesto atmoferą?
    Iš tiesų pagal beveik visus parametrus Šiaulių-Panevėžio ar net nuo jų gauna. Kodėl tai turėtų būti įdomu? Vien todėl, kad Gardinas yra arčiausiai Lietuvos esantis didmiestis (trečdalis milijono), kuris matomas nuo Druskininkų snow arenos stogo ir, kad žinotume kiek toli nuėjo Kaunas, Klaipėda, netgi Šiauliai, Panevėžys, Marijampolė.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visoje centrinėje pėsčiųjų gatvėje - dvi picerijos. Nieko mandro, tik serviso ter nerasta (per 20 min padavėjas taip ir neatėjo).
    Kainos kosminės (tuo metu 1000 BLR buvo apie 1 Lt):
    Sriubos 10-17 Lt, karšti 23-38 Lt, picos 16-20 Lt

    Comment


      Argumentų pas tamstą - nė kvapo.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Argumentų pas tamstą - nė kvapo.
        Užtat pas tamstą argumentai vien jau tuom kvepia, kad taip sugalvojo John.

        Kuom tas tinklas geresnis už Baltijos šalių miestus, Miuncheną, Berlyną ir visus kitus Europos didmiesčius? Kuom Gudijos kelių tinklas adekvatesnis ir geresnis nei Lietuvos? Taip ir negirdėjome jokių pagrindimų. Turbūt turime priimti tiesiog kaip aksiomą, nes ponas net 4 dienas praleido Minske ir gal net kelis šimtus km. Minskas–Brestas keliu pasivažinėjo, todėl dabar laikytinas Gudijos ekspertu.

        Comment


          Parašė miestas Rodyti pranešimą
          Užtat pas tamstą argumentai vien jau tuom kvepia, kad taip sugalvojo John.

          Kuom tas tinklas geresnis už Baltijos šalių miestus, Miuncheną, Berlyną ir visus kitus Europos didmiesčius? Kuom Gudijos kelių tinklas adekvatesnis ir geresnis nei Lietuvos? Taip ir negirdėjome jokių pagrindimų. Turbūt turime priimti tiesiog kaip aksiomą, nes ponas net 4 dienas praleido Minske ir gal net kelis šimtus km. Minskas–Brestas keliu pasivažinėjo, todėl dabar laikytinas Gudijos ekspertu.
          Atsiversk žemėlapį ir viskas pasidarys labiau, nei aišku. Tas faktas, kur važinėjo ar nevažinėjo John, nieko nekeičia. Ad hominem argumentai irgi.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Atsiversk žemėlapį ir viskas pasidarys labiau, nei aišku. Tas faktas, kur važinėjo ar nevažinėjo John, nieko nekeičia. Ad hominem argumentai irgi.
            Mhm, irgi galiu:

            Atsiversk Lietuvos žemėlapį ir viskas pasidarys labiau, nei aišku. Tas faktas, ką vairavo ar nevairavo ir kur važinėjo ar nevažinėjo miestas, nieko nekeičia. Ad hominem argumentai irgi.

            Taigi, atsakymų nėra. Ko ir reikėjo tikėtis.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Atsiversk žemėlapį ir viskas pasidarys labiau, nei aišku. Tas faktas, kur važinėjo ar nevažinėjo John, nieko nekeičia. Ad hominem argumentai irgi.
              Kad Minske geri keliai tai čia aišku. Bet įdomumas prasideda išvažiavus iš Minsko. Kad ten yra geras kelių išplanavimas tai galbūt. Bet kitas klausimas yra kiek iš tų kelių yra kokybiški, atitinka kažkokius (kad ir vietinius) standartus, arba iš viso yra bent jau asfaltuoti.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                Kad Minske geri keliai tai čia aišku.
                Geri tranzitiniai keliai. T.y. kosmetiškai modernizuotas prieš daugiau nei 10 metų chruščiovinis-brežnevinis aplinkkelis. Pačiame mieste gatvių tinklas nėra prastas, bet tik radialiniai ryšiai yra išspręsti, o išilginiai nėra. T.y. visos magistralinės ir aukščiausių kategorijų gatvės, einančios skersai miestą, turi vieno lygio sankryžas kas kelis šimtus metrų, nėra greitojo nepertraukiamo eismo gatvių. Vilniuje tokios gatvės yra. Tai Tūkstantmečio, Geležinio Vilko, Oslo, iš esmės ir tokios kaip Laisvės pr. Minske jos plačios, bet reguliuojamos šviesaforų, kurie nėra susieti į kažkokį tinklą kaip Vilniuje. Taip pat neišspręstos sankryžos, nes ties jomis gatvės neišplatėja ir neturi kišenių posūkiams. 4 juostų gatvė ir ties sankryža Minske išlieka tik 4 juostų gatvė. Ir kt. Jokio tobulumo ar "geriausio Europoje" nematau.

                Comment


                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                  Kad Minske geri keliai tai čia aišku. Bet įdomumas prasideda išvažiavus iš Minsko. Kad ten yra geras kelių išplanavimas tai galbūt. Bet kitas klausimas yra kiek iš tų kelių yra kokybiški, atitinka kažkokius (kad ir vietinius) standartus, arba iš viso yra bent jau asfaltuoti.
                  Kokybė, bent iš mano patirties, panaši į tą, kuri Lietuvoje buvo kokiais 2000 metais. Standartai irgi panašesni į tuos laikus. Visgi, nepaisant to, tokie keliai ten yra adekvatūs. Turėkim omeny, kad mašinų ten yra gerokai mažiau, nei Lietuvoje ir kad savo infrastruktūrą jie taip pat upgreidina.

                  Comment


                    Miestas1 vs Miestas2

                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Apie Minsko kelius nelabai yra ką kalbėti. Adekvatumo prasme jie visiškai krauna ne tik bet kuriam iš Baltijos šalių miestų, bet apskritai daugumai Europos miestų, net neišskiriant tokių vietų, kaip Miunchenas ar Berlynas.
                    Magistralinės Minsko arterijos

                    Nugalėtojų prospektas
                    1 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRKo5
                    2 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRKpd
                    3 http://maps.yandex.ru/-/CVvMROYz
                    4 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRO4g
                    5 http://maps.yandex.ru/-/CVvMROjP
                    6 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRO2c
                    7 http://maps.yandex.ru/-/CVvMROpF
                    8 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSId
                    9 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSi6
                    10 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSmP
                    11 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSnL
                    12 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSKW
                    13 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSKw
                    14 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRS0r

                    Prityckio gatvė
                    1 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSPY
                    2 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSPk
                    3 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRS2E
                    4 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSpH
                    5 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWIY
                    6 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWIT
                    7 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWYk
                    8 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWi8
                    9 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWm4
                    10 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWZD
                    11 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWjn
                    12 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWn5
                    13 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWzW
                    14 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWOc
                    15 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRW86
                    16 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRW1b
                    17 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWLi

                    ir t.t. Kitose magistralinėse, svarbiausiose gatvėse lygiai tas pats.

                    Ir čia lakoma geresne nei Vilniuje, Rygoje, Berlyne ar Miunchene kelių infrastruktūra? Seriously?

                    Panašu, kad vistik Minske įvaldė tunelių rausimą ir požeminius darbus bei gamina šviesaforus, bet dar nedisponuoja viadukų statybos technologijomis ir nėra jų išradę.

                    Comment


                      Parašė miestas Rodyti pranešimą
                      Magistralinės Minsko arterijos

                      Nugalėtojų prospektas
                      1 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRKo5
                      2 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRKpd
                      3 http://maps.yandex.ru/-/CVvMROYz
                      4 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRO4g
                      5 http://maps.yandex.ru/-/CVvMROjP
                      6 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRO2c
                      7 http://maps.yandex.ru/-/CVvMROpF
                      8 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSId
                      9 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSi6
                      10 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSmP
                      11 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSnL
                      12 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSKW
                      13 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSKw
                      14 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRS0r

                      Prityckio gatvė
                      1 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSPY
                      2 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSPk
                      3 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRS2E
                      4 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRSpH
                      5 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWIY
                      6 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWIT
                      7 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWYk
                      8 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWi8
                      9 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWm4
                      10 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWZD
                      11 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWjn
                      12 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWn5
                      13 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWzW
                      14 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWOc
                      15 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRW86
                      16 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRW1b
                      17 http://maps.yandex.ru/-/CVvMRWLi

                      ir t.t. Kitose magistralinėse, svarbiausiose gatvėse lygiai tas pats.

                      Ir čia lakoma geresne nei Vilniuje, Rygoje, Berlyne ar Miunchene kelių infrastruktūra? Seriously?

                      Panašu, kad vistik Minske įvaldė tunelių rausimą ir požeminius darbus bei gamina šviesaforus, bet dar nedisponuoja viadukų statybos technologijomis ir nėra jų išradę.
                      geresne infrastruktura galima vadint, manau kai eina greiciau nuvykti is A i B. O Minske galiu patvirtint tai galima atlikt greiciau nei Vilniuj ar pvz Rygoj.

                      Comment


                        Parašė evvt Rodyti pranešimą
                        geresne infrastruktura galima vadint, manau kai eina greiciau nuvykti is A i B. O Minske galiu patvirtint tai galima atlikt greiciau nei Vilniuj ar pvz Rygoj.
                        Geriau išplėtotas viešasis transportas – neabejotinai. Nors pastaruoju metu ekspresiniai autobusai Vilniuje funkcionuoja visai neprastai.

                        Na, galima pagrįstai suabejoti ar tikrai Minske greičiau nuvykstama nei Rygoje ar Vilniuje. Gal Rygoje ir taip, nes ten trūksta greitojo eismo gatvių, bet Vilniuje jų tikrai daug. Visoje Geležinio Vilko gatvėje tėra dvi sankryžos ir vienas pėsčiųjų šviesaforas, bet ir šias planuojama rekonstruoti. Taigi iš Bajorų, Santariškių nuvažiuoti iki Oro uosto užtrunka neilgai. Tuomet yra dar Laisvės pr., kuris iki Viršuliškių nėra sugadintas ir iš esmės galima vadinti greitojo eismo gatve. Greitojo eismo Stepono Batoro gatvė, kuriai senokai reikėtų kapitalinio remonto, jungia su rytine miesto dalimi. Na ir keletas nutiestų aplinkkelių ar jų dalių bei jungiamųjų gatvių (Oslo, Gariūnų), kurios Vilniaus situacijoje iš esmės yra labiau vidiniam naudojimui, o ne tik tranzitui skirtos. Reik tikėtis, kad nuties Šiaurės gatvę. Tuo atveju Vilniaus gatvių tinklas būtų kone tobulas. Gaila Pilaitės–Narbuto koridorių šviesaforais sugadino...

                        Minske greitojo nepertraukiamo eismo gatvių, kurių sankryžos būtų išspręstos išimtinai tik skirtingose lygiuose, matyti neteko.

                        Comment


                          Parašė miestas Rodyti pranešimą
                          Minske greitojo nepertraukiamo eismo gatvių, kurių sankryžos būtų išspręstos išimtinai tik skirtingose lygiuose, matyti neteko.
                          Jei nėra, tai gal nėra poreikio. O ten, kur yra - ten tie viadukai stovi jau senai. Ypač sentrinėje miesto dalyje, kur erdvės labiau suspaustos. Vienas jų matosi jau pirmoje paties duotoje nuorodoje. Periferijose su tokiu erdviu tinklu, jei ir atsiras būtinybė tokiems bešviesoforiams koridoriam ateityje, tai erdvės statyboms palikta su rezervu.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            Jei nėra, tai gal nėra poreikio. O ten, kur yra - ten tie viadukai stovi jau senai. Ypač sentrinėje miesto dalyje, kur erdvės labiau suspaustos. Vienas jų matosi jau pirmoje paties duotoje nuorodoje. Periferijose su tokiu erdviu tinklu, jei ir atsiras būtinybė tokiems bešviesoforiams koridoriam ateityje, tai erdvės statyboms palikta su rezervu.
                            Poreikio? Gal lėšų, techninių įgūdžių, mokytų kadrų?

                            Antai Rygoje sovietmečiu buvo tiltų ir viadukų statybos trestas, tai jie prisistatė pilna estakadų kur reikia ir kur nereikia. Pas juos ir Pabaltijo geležinkelių centras, tai jie geležinkelių prielektrifikavo... Dabar kadangi kaimyninėj ryčiau esančioje šaly panaši ekonominė sistema,– panašiai viskas ir funkcionuoja. Yra metrostrojaus organizacija, todėl gerai moka kasinėti ir turi įdirbio bei kadrų, atitinkamos technikos, net kasimo skydų. Vadinas prikasinėta šimtais požeminių perėjų, be to nuolat stato metro. O su viadukais gavosi "ups". Panašiai kaip su Ščiutino viaduku, statytu dešimtmetį. Panaši situacija buvo ir Lietuvoj, tačiau po Nepriklausomybės viskas ėmė sparčiai keistis, o kelių tiesimo ir kelių objektų statybos bendrovės kūrėsi Kaune, Panevėžy, Vilniuje. Na, o Baltarusijoj tiesiog iki šiol nedisponuojama technologijomis ir įranga, tad statoma naudojant paprastesnius inžinierinius sprendimus, o kapitalistus ir jų specialistus kviesti neleidžiama valdžios. Kita vertus kai net lietuvių virėjai dirba Minsko elitiniuose restoranuose, lietuviai stato parduotuves, baldų fabrikus, gamina fasadus visiems Minsko daugiaaukščiams, tad keista, jog nenori pasikviesti kelių ir viadukų projektuotojų.

                            Šitame straipsnyje patys prisipažįsta, kad tiltų ir viadukų nelabai stato, o ir visame Minske jų, įskitant dvigubus, tėra 180, o tai yra gana nedaug. Na, iliustracijai galima paminėti, jog per paskutiniuosius 10 metų Vilniuje pastatyta gerokai virš 20 tiltų ir viadukų.

                            Comment


                              Parašė miestas Rodyti pranešimą
                              Poreikio? Gal lėšų, techninių įgūdžių, mokytų kadrų?

                              Antai Rygoje sovietmečiu buvo tiltų ir viadukų statybos trestas, tai jie prisistatė pilna estakadų kur reikia ir kur nereikia. Pas juos ir Pabaltijo geležinkelių centras, tai jie geležinkelių prielektrifikavo... Dabar kadangi kaimyninėj ryčiau esančioje šaly panaši ekonominė sistema,– panašiai viskas ir funkcionuoja. Yra metrostrojaus organizacija, todėl gerai moka kasinėti ir turi įdirbio bei kadrų, atitinkamos technikos, net kasimo skydų. Vadinas prikasinėta šimtais požeminių perėjų, be to nuolat stato metro. O su viadukais gavosi "ups". Panašiai kaip su Ščiutino viaduku, statytu dešimtmetį. Panaši situacija buvo ir Lietuvoj, tačiau po Nepriklausomybės viskas ėmė sparčiai keistis, o kelių tiesimo ir kelių objektų statybos bendrovės kūrėsi Kaune, Panevėžy, Vilniuje. Na, o Baltarusijoj tiesiog iki šiol nedisponuojama technologijomis ir įranga, tad statoma naudojant paprastesnius inžinierinius sprendimus, o kapitalistus ir jų specialistus kviesti neleidžiama valdžios. Kita vertus kai net lietuvių virėjai dirba Minsko elitiniuose restoranuose, lietuviai stato parduotuves, baldų fabrikus, gamina fasadus visiems Minsko daugiaaukščiams, tad keista, jog nenori pasikviesti kelių ir viadukų projektuotojų.

                              Šitame straipsnyje patys prisipažįsta, kad tiltų ir viadukų nelabai stato, o ir visame Minske jų, įskitant dvigubus, tėra 180, o tai yra gana nedaug. Na, iliustracijai galima paminėti, jog per paskutiniuosius 10 metų Vilniuje pastatyta gerokai virš 20 tiltų ir viadukų.
                              O kiek Vilniuje pastatyta metro ir požeminių perėjų? Jei jų prioritetai skiriasi nuo mūsiškių, tai dar nereiškia kad būtent mūsiškiai kažkuo pranašesni.

                              Comment


                                Keliai ten yra adekvatūs pragyvenimo lygiui, turimų pinigų kiekiui, transporto intensyvumui... Matyt tai turėta omenyje vartojant sąvoką 'adekvatumas'? Palyginti su Berlynu dar gal ir galima (ten bazė likusi nuo DDR), bet su Miunchenu tai yra visiškai beprasmiai lyginimai.... Tas pats, kas sakyti, kad Pekino metro žymiai lenkia pirmąjį pasaulyje pastatytą Londono metro (juk tai tiesa
                                As much power as necessary, as much freedom as possible

                                Comment


                                  Parašė miestas Rodyti pranešimą
                                  Poreikio? Gal lėšų, techninių įgūdžių, mokytų kadrų?

                                  Antai Rygoje sovietmečiu buvo tiltų ir viadukų statybos trestas, tai jie prisistatė pilna estakadų kur reikia ir kur nereikia. Pas juos ir Pabaltijo geležinkelių centras, tai jie geležinkelių prielektrifikavo... Dabar kadangi kaimyninėj ryčiau esančioje šaly panaši ekonominė sistema,– panašiai viskas ir funkcionuoja. Yra metrostrojaus organizacija, todėl gerai moka kasinėti ir turi įdirbio bei kadrų, atitinkamos technikos, net kasimo skydų. Vadinas prikasinėta šimtais požeminių perėjų, be to nuolat stato metro. O su viadukais gavosi "ups". Panašiai kaip su Ščiutino viaduku, statytu dešimtmetį. Panaši situacija buvo ir Lietuvoj, tačiau po Nepriklausomybės viskas ėmė sparčiai keistis, o kelių tiesimo ir kelių objektų statybos bendrovės kūrėsi Kaune, Panevėžy, Vilniuje. Na, o Baltarusijoj tiesiog iki šiol nedisponuojama technologijomis ir įranga, tad statoma naudojant paprastesnius inžinierinius sprendimus, o kapitalistus ir jų specialistus kviesti neleidžiama valdžios. Kita vertus kai net lietuvių virėjai dirba Minsko elitiniuose restoranuose, lietuviai stato parduotuves, baldų fabrikus, gamina fasadus visiems Minsko daugiaaukščiams, tad keista, jog nenori pasikviesti kelių ir viadukų projektuotojų.

                                  Šitame straipsnyje patys prisipažįsta, kad tiltų ir viadukų nelabai stato, o ir visame Minske jų, įskitant dvigubus, tėra 180, o tai yra gana nedaug. Na, iliustracijai galima paminėti, jog per paskutiniuosius 10 metų Vilniuje pastatyta gerokai virš 20 tiltų ir viadukų.
                                  Minsko infrastruktūra tikrai paveža jo poreikius- vadinasi ji gera bet kokiu atveju netgi ir tuo jeigu ir nebutu nei vieno viaduko.
                                  Jei Minske dar idiegtu tokia šviesoforu sistema , kaip Vilniuje, tai esant mizernam automobiliu kiekiui pagal tokio dydžio miestą(apie 2 mil. gyv.), butu dar geriau!


                                  O ponas "ekzpertusas" kažką skaičiuoja čia kažkokius viadukus, technologijas ir teigia, kad Minsko infrastruktūra yra prasta. Tai ne diskusija tai trolinimas kai neišmanėlis nepaprastai aktyviai daugelyje temų vos ne per jėga perša savo nevykusius isitikinimus ir fantazijas ir nesibodi beprasmiškai diskutuoti su kiekvienu gindamas savo nesamonigus paistalus.tikras trolis

                                  Comment


                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                    Jei Minske dar idiegtu tokia šviesoforu sistema , kaip Vilniuje, tai esant mizernam automobiliu kiekiui pagal tokio dydžio miestą(apie 2 mil. gyv.), butu dar geriau!
                                    Jei, tai... Jei Vilniuje būtų 1000 kilometrų metro, tai būtų geriau už Šanchajų!!

                                    Kol kas kalbame kas yra.

                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                    O ponas "ekzpertusas" kažką skaičiuoja čia kažkokius viadukus, technologijas ir teigia, kad Minsko infrastruktūra yra prasta. Tai ne diskusija tai trolinimas kai neišmanėlis nepaprastai aktyviai daugelyje temų vos ne per jėga perša savo nevykusius isitikinimus ir fantazijas ir nesibodi beprasmiškai diskutuoti su kiekvienu gindamas savo nesamonigus paistalus.tikras trolis
                                    Suprantu jūsų įžeistus patriotinius jausmus, bet labiau pasitikiu operuojamais faktais, kurie kalba patys už save nei įsižeidusio ir užpykusio trolio įniršiu grįstas blevyzgėles, puolimus ir asmeninius įžeidinėjimus, kurie neva pateisina Minsko infrastruktūrą ar neva veikia kaip argumentas. Tikrai beviltiškas trolis.

                                    Šiuo metu Minske esama 180 tilto tipo statinių. Tarp jų daugiau kaip 25 tiltai per vandens telkinius ir upes – Svisločę, Slepiankos vandens sistemą, Myšką, Lišiną, Cną; daugiau kaip 45 viadukų virš transporto magistralėmis ir geležinkeliais; apie 20 geležinkelio tiltų ir beveik 90 įvairių pėsčiųjų tiltų ir viadukų.
                                    Taigi, viadukų Minske tiesiog mažiau nei Vilniuje, o iš 45 esamų daugiau nei pusė yra Minsko aplinkkelyje.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      O kiek Vilniuje pastatyta metro ir požeminių perėjų? Jei jų prioritetai skiriasi nuo mūsiškių, tai dar nereiškia kad būtent mūsiškiai kažkuo pranašesni.
                                      Kelių prasme taip, mūsiškiai pranašesni. O metro Vilniuje paprasčiausiai nėra. Gal „Rentinys“ kada nors tiek sustiprės, kad ir jo lobizmas nugalės kaip kad Minsko metrostrojaus organizacijos atveju. O gal net nemokamai galėsime išsikasti jei įteisins subotnikus ir studentų varymą nemokamai dirbti metro statybose paskaitų metu.

                                      Comment


                                        gal tu bent apsilankyk minske, paskui diskutuok

                                        Comment


                                          gal tu bent apsilankyk Vilniuje, paskui diskutuok

                                          Comment

                                          Working...
                                          X