Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Objektas-1 vs. Objektas-2

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • miestas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nu ir? Minsko aplinkelis - labai palengvino susisiekimą, trys juostos į vieną pusę, greitis 90 (jeigu ne klystu), asfaltas matosi šiek tiek "pavargęs" (bet to ir Vilniuje pakanka). Kas nepatinka?
    Sutinku, Minske yra žiedas, o vat Klaipėdoje ir Vilniuje žiedo nėra.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Nu ir? Minsko aplinkelis - labai palengvino susisiekimą, trys juostos į vieną pusę, greitis 90 (jeigu ne klystu), asfaltas matosi šiek tiek "pavargęs" (bet to ir Vilniuje pakanka). Kas nepatinka?

    Komentuoti:


  • nagi
    replied
    John "sublizgėjo", netikėtai

    Komentuoti:


  • miestas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O pagal kokius "standartus" pastatytas, pavyzdžiui, va šitas kelių mazgas Vilniuje, kurio navigacija, ženklinimas ir juostų paišymas yra turbūt kraupesni, negu Kambodžos šunkelių?

    Pagal kokius standartus pastatyti va tokie srautų susiliejimai? Arba va tokie? Pagal kokius standartus šituose ženkluose nurodytas kelias į oro uostą?
    Reikėtų būti atlaidesniam Lietuvos begaliniam atsilikimui. Juk Vilnius dar nepasiekė tokių aukštų standartų kaip Minske, kuriame infrastruktūra geriausia pasaylyje, o jai prilygsta nebent tik Singapūras ar Šanchajus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O pagal kokius "standartus" pastatytas, pavyzdžiui, va šitas kelių mazgas Vilniuje, kurio navigacija, ženklinimas ir juostų paišymas yra turbūt kraupesni, negu Kambodžos šunkelių?

    Pagal kokius standartus pastatyti va tokie srautų susiliejimai? Arba va tokie? Pagal kokius standartus šituose ženkluose nurodytas kelias į oro uostą?
    Paskutinis taisė John; 2014.08.23, 02:52.

    Komentuoti:


  • miestas
    replied
    Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
    uztenka ziema pasivazinet by keliais ir skirtumas nuo LT iskarto matosi.
    Sutinku






    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kodėl nenori lyginti su Miunchenu? Iš asmeninės patirties vertinčiau panašiai t.y. gerai-labai gerai. Minskas, šiaip, gal netgi žengia toliau šia prasme.
    Aš lyginčiau su Majamio keliais, tik tiek, kad Majamio keliai labai prasti, o Minsko geriausi pasaulyje.

    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    standartų pakėlimas nuo baltarusiškųjų iki lietuviškųjų (t.y. europietiškųjų) kainuotų visiškus centus lyginant su pvz. Minsko kelių infrastruktūros lygio kelio vagų paruošimu Vilniuje. Pvz. neabejoju, kad standartų pakėlimas Minsko dabartiniame aplinkkelyje kainuotų gerokai pigiau net nei lietuviams kainuos paruošti žemę ~30 km. 'nacionalinės svarbos projekte' Via Baltica, kas bus padaryta... turbūt niekada. Apie Minsko gatvių tinklo lygio kelio vagų paruošimą Vilniuje net nekalbų - tai kainuotų milijardus ir šį šimtmetį mes tai galime pamiršti. Tuo tarpu baltarusiams pasikelti kelių standartus iki lietuviškųjų sunku tikrai nebus ir bus galima daryti laipsniškai kelių remontų metu. Visą esminį darbą jie jau pasidarė/daro dabar.
    Diletanto pasakėlės. Vien jau visą pagrindą reikėtų iš naujo perkloti, sankasas, visas pralaidas ir drenažą perdaryti, viadukus perstatinėti ir kt. T.y. jiems nuo GOSTų tektų nuo nulio tiesti visiškai naujus kelius.

    Vienos "geriausių" Baltarusijos trasų kelio dangos sluoksnio storis




    Patys baltarusiai kritiškai žvelgia, o londoniečiai po kelių dienų viešnagės seka begalinio patoso kupinas pasakėles ir liauspes sovietinei infrastruktūrai:
    http://news.tut.by/auto/272886.html
    http://auto.tut.by/news/exclusive/369183.html

    Komentuoti:


  • miestas
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Vilniuj taip pat ir dar daigiau kokius 3 kartus.
    Minske tokių Šnipiškių kaip Vilniuje 10 kartų daugiau.

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Vilniuje tokių yra 14 kartų daugiau nei Minkske skaičiuojant per capita. Nieko panašaus į mano pateiktas nuotraukas taiop ir neparodei.
    Jei per Belarusskaje telebačanjė ir tos televizijos be jokios abejonės nešališką laidą "Kak na samom dele žyviot Evropa" tau taip sakė tai gali būt.

    Ach, tiesa, neparodžiau. O čia jei ir parodysiu nesiskaito:
    https://maps.yandex.com/-/CVvQ402x
    https://maps.yandex.com/-/CVvQ4WKq


    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Tu čia rimtai? Jei tai būtų būsimo statybvienės jos būtų aptvertos kad niekas po jas nešmirinėtų. O dabar ten yra parkavimo aikštelės.
    Kiek metų parkavimo aikštelės ten jau yra? Ką aš rašiau asfaltą ar fontanus?
    Visiškai rimtai. Aptverti? Užtruktų max. 15 min. kai bus gautas finansavimas ir visi reikiami statybų leidimai. Būtent, laikinos parkavimo aikštelės iki kol prasidės statybų darbai. Galima asfaltuot, bet kam? Vėliau reiks asfaltą lupt. Šiaip 1 kv. m. asfaltavimas kainuoja gal virš 100 litų + už darbą, tai čia apsimoka tokia investicija? Gal ponas deep'as norėtų prisidėti savo kukliu indėliu, investicija į aikštelių asfaltavimą metams?

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Niekas neneigia, kad Lietuvoje naujų kelių standartai yra geresni. Esmė ta, kad pakelti kelio standartus yra žymiai lengviau, nei pvz. pastatyti du rimtus, pilnus aplinkkelius ar rimtą magistralę. Sunkiausias dalykas kelio statyboje (ypač mieste) yra kelio vagos paruošimas (t.y. žemės išpirkimas, aplinkinės infrastruktūros darbai, ir kt.); standartų pakėlimas nuo baltarusiškųjų iki lietuviškųjų (t.y. europietiškųjų) kainuotų visiškus centus lyginant su pvz. Minsko kelių infrastruktūros lygio kelio vagų paruošimu Vilniuje. Pvz. neabejoju, kad standartų pakėlimas Minsko dabartiniame aplinkkelyje kainuotų gerokai pigiau net nei lietuviams kainuos paruošti žemę ~30 km. 'nacionalinės svarbos projekte' Via Baltica, kas bus padaryta... turbūt niekada. Apie Minsko gatvių tinklo lygio kelio vagų paruošimą Vilniuje net nekalbų - tai kainuotų milijardus ir šį šimtmetį mes tai galime pamiršti. Tuo tarpu baltarusiams pasikelti kelių standartus iki lietuviškųjų sunku tikrai nebus ir bus galima daryti laipsniškai kelių remontų metu. Visą esminį darbą jie jau pasidarė/daro dabar.
    Paskutinis taisė blitz; 2014.08.22, 23:49.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Gal kas galėtų paaiškinti kokia šitų diskusijų Lietuva vs Baltarusija, Minskas vs Vilnius, Gardinas vs Šiauliai, Lietuvos keliai vs Baltarusijos keliai ir pan. prasmė ?
    Smagiai leidžiam 5dienio vakarą

    Komentuoti:


  • miestas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Uždėk Rygos senamiestį bet kur ant Vilniaus ir vis tiek kokias 5 žvyruotas aikšteles gausi ir n asfaltuotų bei duobėtų gatvių.
    Nereik skiest. Per visą Rygos Centrs rajoną (1,2 karto mažesnis už Vilniaus Senamiesčio seniūniją) galima taip pat prirankioti dešimtis tų aikštelių ir daug kartų daugiau nei Vilniaus centre, o jei dar netyčia nuklysi į kokį Maskavas ar Sarkandaugavą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė miestas Rodyti pranešimą
    Gal paveiksliukai padės suvokti kokiu populizmu jūs užsiimate.

    Atvaizdas


    Atvaizdas

    Tai kur čia būtų Vilniaus atitikmuo? Tarp Katedros ir Šv. Mykolo gatvės, tarp Šv. Onos bažnyčios ir Prezidentūros rūmų?
    Beje, visas Vilniaus Senamiestis taip ir netilpo...
    Uždėk Rygos senamiestį bet kur ant Vilniaus ir vis tiek kokias 5 žvyruotas aikšteles gausi ir n asfaltuotų bei duobėtų gatvių.

    Komentuoti:


  • miestas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    1:10 Vilniaus nenaudai, net brazilai tiek nepasikrovė nuo vokiečių
    Gal paveiksliukai padės suvokti kokiu populizmu jūs užsiimate.




    Tai kur čia būtų Vilniaus atitikmuo? Tarp Katedros ir Šv. Mykolo gatvės, tarp Šv. Onos bažnyčios ir Prezidentūros rūmų?
    Beje, visas Vilniaus Senamiestis taip ir netilpo...

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Realybė yra ta, kad Minsko gatvių infrastruktūra, lyginant su Vilniumi, yra kosmosas ir bet kas, kam ten yra tekę būti ir, ypač, vairuoti, tai yra visiškai akivaizdu. Čia net nėra apie ką diskutuoti.
    Yra tekę vairuot. Minskui dar yra kur tobulėt.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė miestas Rodyti pranešimą
    Dėmesio: jame nėra tokių aikštelių, o mano pateikta pati pirma nuoroda neegzistuoja!
    http://goo.gl/maps/gRu8N
    :
    1:10 Vilniaus nenaudai, net brazilai tiek nepasikrovė nuo vokiečių.

    Komentuoti:


  • miestas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Aš kalbėjau apie patį senamiestį, jame nėra tokių aišktelių, kaip Vilniaus senamiesčio pačioje širdyje, ir gatvės beveik visos grįstos, kai tuo tarpu mūsiškiame tokios tik kelios.
    https://www.google.lt/maps/@54.68083...QH2g!2e0?hl=en
    Dėmesio: jame nėra tokių aikštelių, o mano pateikta pati pirma nuoroda neegzistuoja!
    http://goo.gl/maps/gRu8N

    Toliau reikėtų gal išsiaiškinti, kad Vilniaus Senamiesčio seniūnija 450 ha, o Rygos Vecpilseta 60 ha (iš kurių 25 ha Dauguvos upės vandenys), bet 30ha ir 450ha nėra skirtumo, todėl Vilniuje galim imti bet ką iš teritorijos tarp Oro uosto ir Ozo prekybcentrio, o Rygoje turime koncentruotis į Vecpilsetą, bet Maskavas jau negalima? Tiesk to, čia apie Minską, beje.

    Dėmesio: kiniškas granitas Vilniaus Senamiesčio pagrindinėse gatvėse taip pat neegizsutuoja! Rygos centro asfaltas, Minsko šaligatviai daug geriau!

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Beabejo, kad mane liūdina Vilniaus atsilikimas nuo visų kaimyninių šalių sostinių.
    Dabar visi įsivaizduokime, kad tai tiesa ir kartu paljoodeekimia:

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė miestas Rodyti pranešimą
    Tikrai ne, juoba jei reaguotum į tau rodomus atvaizdus, turėtum pripažinti, kad tiesiog toks yra tavo būdas.

    Nėra žvyruotų aikštelių?
    http://goo.gl/maps/gRu8N
    http://goo.gl/maps/c0s2y
    http://goo.gl/maps/DZHZK
    http://goo.gl/maps/MTIQ0
    http://goo.gl/maps/TdM3T

    Tavo būdas kaip suprantu kompleksuoti dėl tariamo Lietuvos atsilikimo ir nepripažinti realybės, labai globalu ir tarptautiška.
    Aš kalbėjau apie patį senamiestį, jame nėra tokių aišktelių, kaip Vilniaus senamiesčio pačioje širdyje, ir gatvės beveik visos grįstos, kai tuo tarpu mūsiškiame tokios tik kelios. Beabejo, kad mane liūdina Vilniaus atsilikimas nuo visų kaimyninių šalių sostinių. Kai pats važiuodamas dviračiu prasidursit padangą ant krantinės išsikišusios armatūros, galbūt praeis noras nešioti rožinius akinius.

    https://www.google.lt/maps/@54.68083...QH2g!2e0?hl=en
    https://www.google.lt/maps/@54.68176...P0fA!2e0?hl=en
    https://www.google.lt/maps/@54.67939...nVyg!2e0?hl=en
    https://www.google.lt/maps/@54.67907...XCXg!2e0?hl=en
    https://www.google.lt/maps/@54.67849...lN9A!2e0?hl=en
    https://www.google.lt/maps/@54.67781...3cAQ!2e0?hl=en
    https://www.google.lt/maps/@54.67951...SXHw!2e0?hl=en
    https://www.google.lt/maps/@54.68028...kFlA!2e0?hl=en
    https://www.google.lt/maps/@54.68531...DlRQ!2e0?hl=en
    https://www.google.lt/maps/@54.67873...!2e0!3e5?hl=en
    Paskutinis taisė Lettered; 2014.08.22, 23:05.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Skirtumas, kad Minske tokių Šnipiškių – dešimtys rajonų.
    Vilniuj taip pat ir dar daigiau kokius 3 kartus.

    Jei tris tokius takelius visame mieste laikysi "visur" tada taip. Bėda, kad Minske tokių takelių dešimtis kartų daugiau, o geriausiu atveju nebent asfalto užtėkš ir tiek žinių.
    Vilniuje tokių yra 14 kartų daugiau nei Minkske skaičiuojant per capita. Nieko panašaus į mano pateiktas nuotraukas taiop ir neparodei.

    Parašė miestas Rodyti pranešimą
    T
    Viską, ką parodei iš Vilniaus – tai būsimos statybvietės. Vieta, kur numatytas Seimo viešbutis ir/ar koncertų salė; vieta, kur bus statomas viešbučių kompleksas; vieta, kur bus statomi 25 aukštų ofisiniai pastatai ir t.t. Įdomu kuris verslininkas, sklypo savininkas būtų tiek kvailas, kad metams ar dvejiems ten įrenginėtų botanikos sodus ar šviečiančius fontanus.
    Tu čia rimtai? Jei tai būtų būsimo statybvienės jos būtų aptvertos kad niekas po jas nešmirinėtų. O dabar ten yra parkavimo aikštelės.
    Kiek metų parkavimo aikštelės ten jau yra? Ką aš rašiau asfaltą ar fontanus?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip iš Miesto bandymų pateikti kažkokius "įrodymus" apie jo fantazijose egzistuojantį Vilniaus gatvių pranašumą prieš Minsko gatvių infrastruktūrą, susidaro įspūdis, kad žmogus arba neturi visiškai jokio supratimo apie ką kalba arba elementariai trolina. Kitokio paaiškinimo nesugalvojau.

    Realybė yra ta, kad Minsko gatvių infrastruktūra, lyginant su Vilniumi, yra kosmosas ir bet kas, kam ten yra tekę būti ir, ypač, vairuoti, tai yra visiškai akivaizdu. Čia net nėra apie ką diskutuoti.

    Kad Vilnius bent prisivytų Minską gatvių tinklo adekvatumo ir efektyvumo prasme, reiktų turbūt net ne vieno milijardo Eurų investicijų į gatvių tinklo plėtrą, aplinkkelių ir kitos infrastruktūros statybą ir ~10 metų intensyvių statybos darbų, mobilizavus visą laisvą Lietuvos darbo jėgą
    Paskutinis taisė John; 2014.08.22, 22:47.

    Komentuoti:


  • miestas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Rygoje beabejo, kad geriau, senamiestyje beveik visos gatvės grįstos kaip priklauso tokiai vietai ir nėra žvyruotų stovėjimo aikštelių. Tavo būdas kaip suprantu kompleksuoti dėl kaimynų pažangos ir nepripažinti realybės, labai provincialu ir lietuviška.
    Tikrai ne, juoba jei reaguotum į tau rodomus atvaizdus, turėtum pripažinti, kad tiesiog toks yra tavo būdas.

    Nėra žvyruotų aikštelių?
    http://goo.gl/maps/gRu8N
    http://goo.gl/maps/c0s2y
    http://goo.gl/maps/DZHZK
    http://goo.gl/maps/MTIQ0
    http://goo.gl/maps/TdM3T

    Tavo būdas kaip suprantu kompleksuoti dėl tariamo Lietuvos atsilikimo ir nepripažinti realybės, labai globalu ir tarptautiška.

    Komentuoti:


  • miestas
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    1. Tu čia rimtai? Rodai statybų aikštelės nuotrauką ir klausi kur šaligatvis.
    2. Aš tokių takelių ne nedrįsčiau rodyt nes praktiškai kur bedursi Vilniuj ant žemėlapio ten tokį rasi.

    Štai čia prašom tiesiai NMC.
    https://maps.google.com/maps?q=vilni...56.82,,0,-1.31
    Tai aš turėčiau klausti: "Tu čia rimtai? Rodai statybų aikštelės nuotrauką ir klausi kur šaligatvis."



    2. Jei tris tokius takelius visame mieste laikysi "visur" tada taip. Bėda, kad Minske tokių takelių dešimtis kartų daugiau, o geriausiu atveju nebent asfalto užtėkš ir tiek žinių.


    Na, dėkui dėkui už NMC, tik vėlgi, koks tikslas rodyti būsimą statybvietę?

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Šnipiškių atitikmuo Minske, skirtumas tik tas kad Šnipiškės centre, o čia miesto pakraštį. Vilniaus pakraščiuose tokių irgi pilna.
    Skirtumas, kad Minske tokių Šnipiškių – dešimtys rajonų.

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Antakalnio gatvė yra svarbi Vilniaus arterija, kitos šalutinės gatvės. Na sakykim 1:0 Vilniaus naudai.
    Antakalnio reikėtų paremontuoti, bet ji tikrai nėra tokio rango gatvė kaip Geležinio Vilko ar ta Minsko gatvė. Na, ten važinėja kortežai į Turniškes, vadinas mūsų valstybės vadovai solidarizuojasi su piliečiais, nes Minske tik Lukašenkos prospektas, kuriuo jis kasdien važinėja iš savo palociaus į kitą palocių, blizga, o kitur

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Tu čia vėl rimtai statybvietes lygini su 19 amžiaus Vilniaus parkingais?

    Tam kad neterštum miesto ir nepaverstum paprasčiausiu purvynu. Daugiau nei dešimtmetį egzistuojančius parkingus reikia vadinti parkingais, o ne būsimomis statybos, nes tokiu atveju būsimos statybos yra apskritai viskas kas nėra saugotina kaip paveldas.

    Rezultatas pakoreaguotas į 3:1 Minsko naudai. O kaip dėl kelių ženklinimo?
    Viską, ką parodei iš Vilniaus – tai būsimos statybvietės. Vieta, kur numatytas Seimo viešbutis ir/ar koncertų salė; vieta, kur bus statomas viešbučių kompleksas; vieta, kur bus statomi 25 aukštų ofisiniai pastatai ir t.t. Įdomu kuris verslininkas, sklypo savininkas būtų tiek kvailas, kad metams ar dvejiems ten įrenginėtų botanikos sodus ar šviečiančius fontanus.

    Komentuoti:

Working...
X