Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lidl yra parduotuvės vargšams, t.y. ne tiek konkuruos, kiek papildys kitus tinklus.
    Pradėjus Lidlui dirbti paaiškės, kad sėkmingai krizę įveikusioje Baltijos tigrėje gyvena neproporcingai daug vargšų .

    Lietuviškas kapitalas eilinį kartą vergus išruryjo, che che che
    Kad Fresh Market kapitalas nelabai lietuviškas, bet nėra didelio skirtumo. Laisvai gali būti, kad Lietuvoje verslui pavyks tokią praktiką ir įteisinti. Nors kai kurie sėkmingai tvarkosi ir be jokių įteisinimų.

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Pradėjus Lidlui dirbti paaiškės, kad sėkmingai krizę įveikusioje Baltijos tigrėje gyvena neproporcingai daug vargšų .
      Gryna teisybė. Lidl'as pvz. net nebando eiti į turtingąją Estiją.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Dėl penkių gyventojų rinkos Lidlas nemato reikalo stengtis. Lietuvoje keliais gyventojais daugiau, tai šiokį tokį dėmesį parodė - jau turbūt antras dešimtmetis kaip "eina į rinką" .

        Comment


          Kaip ten nebūtų, bet graudžiai atrodo darbuotojai žinodami, kad po šio sekmadienio liks bedarbiais. Man kyla ir kitas klausimas, ką jie darys su prekių pertekliumi, kadangi visko jie neišparduos, nebent padarys dideles nuolaidas, bet kai parduotuvių liko saujelė, o prekių n, tai labai įdomu pasidarė.
          Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Kiek esu buvęs Lidluose Vokietijoje, tai "aukštais standartais" ten net nekvepia. Greičiau primena Lietuvos bažnytkaimių "Aibes".
            O ką turi omeny rašydamas apie "standartus"? Švaros? Serviso? Prekių kokybės?

            Pastarasis dedamasis UK atveju floatina šiek tiek aukščiau už Tesco/Asda mid-range own brand kategoriją. T.y. pagrindinė Lidl'o asortimento dalis yra panašaus arba gerensio lygio už atitinkamos konkurentų own brand kategorijos. Lyginant su branded produktais lygis šiek tiek žemesnis, arba toks pat t.y. iš princiopo galioja ta pati norma, kaip ir konkurentų atveju (Tesco/Asda/Sainsbury's).

            Tik yra vienas 'bet': kaina. Ji yra mažesnė už konkurentų analogus. Gana ženkliai: 15-20%

            O turint omeny tą faktą, kad Lietuvoje segmentavimas pagal kokybės lygius apskritai yra infantilumo stadijoje, man žiauriai smalsu, kas bus, kai Lidl'as ateis su savo asortimentu, kuriame be jų core (t.y. mid-range) produktų bus dar ir premium segmentas, kuris paskutiniu metu UK tiesiog skyrocket'ino. Šiuo požiurių tradiciniai lietuviški supermarketai būtų tiesiog išdulkinti pro visus galus and beyond. Klausimas tik ar Lidl'as būtent tai ir darys ar visgi 'taikysis prie rinkos' (= nebrandžios ir neišlavintos rinkos) ir bandys konkuruoti vien mid-range kategorijoje, kuri Maximoje/Iki/Norfoje yra geriausia, kas yra.

            Bet kokiu atveju, Maximos, Iki, Rimi ir Norfos vadovybėje šiuo metu turėtų būti ženkliai padidėjęs perspiracijos intensyvumas, nes ateina gigantas, kuris pakeis dalykus. Gerai yra tai, kad iš to išloš visi, įskaitant tuos, kurie neis šopintis į Lidl'ą.
            Paskutinis taisė John; 2015.08.06, 01:59.

            Comment


              Tai ir gali būti Lidl'o sėkmės pagrindu - Lietuvoje apskritai nėra diskaunterių ir savo pirkėją turėtų rasti. Pvz. Norvegijoje įvyko atvirkščiai - ten ir taip dominuoja vietiniai diskaunteriai, o Lidl'as neturėjo ką pasiūlyti - nei geresnių kainų, nei geresnio pasirinkimo. Teko parsiduoti vietiniams "maksiminiams".

              Bet yra dar vienas dalykas. Vakar paskaičiau, kad kažkur prieš metus Lidl'as atleido savo CEO ir CMO. T.y. Lidl'o viduje vyksta kažkokios razborkės ir nė kiek nenustebčiau jei plėtrai Lietuvoje vėl būtų užtrauktas rankinis, o pastatytos parduotuvės pasipuoš vieno iš tautinių tinklų ženklais.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Neaišku dėl ko ten tą vadovą keitė, gal ne dėl požiūrių į plėtrą Lietuvoje nesutapimo . Šią vasarą Lidl patvirtino savo plėtrą JAV. Lietuva, aišku, nėra kažkokia prioritetinė rinka, tai nebent gali sulaukti mažiau dėmesio, kai yra svarbesnių projektų. Stabdytų turbūt tik tada, jei kažkur kažkas imtų nesisekti ir būtų rimtai peržiūrėta strategija.

                Comment


                  Be abejo Lietuva čia ne prie ko. bet Aldi/Lidl hard discounter formatas išsisėmė net Vokietijoj ir jie (bent jau Lidl) pereidinėja prie soft discounter modelio (kurio realizaciją UK ir garbina John'as), o tai susiję su nemažais iššūkiais organizacijos viduje.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Tai ir gali būti Lidl'o sėkmės pagrindu - Lietuvoje apskritai nėra diskaunterių ir savo pirkėją turėtų rasti. Pvz. Norvegijoje įvyko atvirkščiai - ten ir taip dominuoja vietiniai diskaunteriai, o Lidl'as neturėjo ką pasiūlyti - nei geresnių kainų, nei geresnio pasirinkimo. Teko parsiduoti vietiniams "maksiminiams".

                    Bet yra dar vienas dalykas. Vakar paskaičiau, kad kažkur prieš metus Lidl'as atleido savo CEO ir CMO. T.y. Lidl'o viduje vyksta kažkokios razborkės ir nė kiek nenustebčiau jei plėtrai Lietuvoje vėl būtų užtrauktas rankinis, o pastatytos parduotuvės pasipuoš vieno iš tautinių tinklų ženklais.
                    Kas norės Lidl'o "daržinių"? Tikrai ne Maximos/Iki/Rimi. Ir turbūt net ne Norfos. O NT kainos šiuo metu irgi jiems pelno neatneštų. Labai abejotina, kad eitų į nuostolį dėl kažkokių savo vidinių nesutarimų. Ypač, kai Lietuvoje nėra discounterių, o tie patys lietuviai mielai šopinasi Lenkijos discounteriouse. Dar vienas dalykas, Lietuvoje iki šiol nėra supratimo apie premium ("aukščiausios rūšies") prekių kategoriją. Čia vėl Lidl'ui puiki galimybė užimti rinką, nes patirties toje srityje jie irgi turi.

                    Kaip ir nėra jokių priežasčių nežengti į rinką. Ypač, kai visa fizinė infrastruktūra, ir nemaža dalis human resources, jau paruošta veikimui.
                    Paskutinis taisė John; 2015.08.07, 01:35.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Lietuvoje iki šiol nėra supratimo apie premium ("aukščiausios rūšies") prekių kategoriją. Čia vėl Lidl'ui puiki galimybė užimti rinką, nes patirties toje srityje jie irgi turi.
                      Tai Lidlas imtu visa spektrą - nuo pigiausių ko Lietuvoje nera, iki brangiausių ko Lietuvoje irgi nėra? Vien LIDL spektras būtų daug platesnis nei visų iki šiol esamų tinklų. Kur specializacija dingtų?

                      Comment


                        „Lidl“ plėtra tęsiasi: šalia sraunios gatvės – nauja parduotuvė
                        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=68656684

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Tai Lidlas imtu visa spektrą - nuo pigiausių ko Lietuvoje nera, iki brangiausių ko Lietuvoje irgi nėra? Vien LIDL spektras būtų daug platesnis nei visų iki šiol esamų tinklų. Kur specializacija dingtų?
                          Šiaip tai Lietuvoje yra daugmaž viskas. Tiesiog tai nėra pateikta, kaip turėtų būti, brandžioje supermarketų rinkoje. Žmonės nelabai supranta, kas ir kodėl priklauso kuriai kategorijai, o supermarketai nelabai varginasi tai keisti. Lidl'as turi toje srityje nemažai patirties skirtingose rinkose ir galės tai nesunkiai įgyvendinti Lietuvoje. Su jų specializacija tai nesipjauna.

                          Lidl'o marketingo principas yra būti ne šiaip pigiausiems, bet būti pigesniems atitinkamoje kategorijoje. Tarkim, UK (tikriausiai ir kitur) Lidl'o own-brand prekės atitinkamoje kategorijoje yra visada pigesnės, nei Tesco ar kitų tradicinių supermarketų. Tai galioja visoms kategorijoms, įskaitant premium. Aišku, galima bandyti ieškoti vienokių ar kitokių trūkumų (ir jų tikriausiai pavyktų rasti), bet faktas tas, kad net augant UK ekonomikai, Lidl'as (ir Aldi) tebeeauga dviženkliais skaičiais. Tai yra gana neįtikėtina.

                          Nepamirškim, kad UK yra istoriškai labai snobiška rinka, kuri yra visiška priešingybė vokiškai "taupymo" ideologijai. Lietuvoje, manau, Lidl'as turės easy ride, nes "vargšų", kuriuos minėjo Tomas, Lietuvoje yra į valias.
                          Paskutinis taisė John; 2015.08.08, 01:08.

                          Comment


                            O aš manyčiau, kad lengva bus ne dėl to, kad daug vargšų. Viena priežastis, kad lietuviai tiesiog spiečiais puls į užsienietiškos parduotuvės atidarymą ir jeigu ten kainos bus mažesnės, o prekės priimtinos, tuomet gali susidaryti ir pastovi klientūra. O susidaryti gali ir dėl to, kad lietuviai nesivadovauja principu "laikas - pinigai". Škias, kad vakariečiai net pinigo po darbo valandų nesistengia pakelt, nes jų "darbo laikas kainuoja daugiau už gulintį pinigą", nors po darbo jie tų mistinių didelių pinigų nebegauna. Sakyčiau, kad lietuviai šiuo atveju protingesni ir dėl kelių sunkiai uždirbtų eurų tikrai nepatingės iki Lidlo pakeliaut. Į jį neis nebent pižonai, kuriems apsipirkinėt Maximoj ar Norfoj su varguoliais yra ne lygis, nes mokėt už tą patį Rimi brangiau yra geriau.
                            Paskutinis taisė Egiuxz; 2015.08.08, 15:29.

                            Comment


                              Apie „Lidl“ atėjimą daugelis dar nė nežino
                              http://vz.lt/sektoriai/prekyba/2015/...-dar-ne-nezino
                              Tarp nežinančių apie naujo mažmenininko atėjimą daugiausia yra vyresnio ir pensinio amžiaus, aukštojo išsilavinimo neturinčių, mažesnių vietovių (iki 20.000 žmonių) gyventojų, taip pat turinčių mažesnes pajamas.
                              Analizė rodo, kad šio tinklo Lietuvoje labiausiai laukia 25–44 metų aukštąjį išsilavinimą turintys, dirbantys respondentai, kurių bendras šeimos narių skaičius siekia keturis ir daugiau narių. Taip pat respondentai, gyvenantys didmiesčiuose, Alytaus ir Kauno apskrityse.
                              Įdomus paradoksas, kad Lidlo daugiausia laukia tie, kurie finansiniu požiūriu puikiai gyvena ir be jo.
                              Paskutinis taisė senasnamas; 2015.08.16, 12:16.

                              Comment


                                Nes kuo daugiau turi, tuo mažiau leidi.

                                Comment


                                  Nes kuo daugiau turi, tuo mažiau leidi.
                                  Nebūtinai . Tiesiog praktiški žmonės žiūri kainos/kokybės santykį, mažiau vaikosi visokių madų ir nemato reikalo primokėti už gražesnį prekių išdėstymą. Pagal tą tyrimą tai nepanašu, kad Lidlas Lietuvoje bus tik vargšų parduotuvė kaip kažkas sakė. Kaip tik žmonės gal eis ieškoti vokiškos kokybės . Jau vien kilmės šalis Vokietija daugelį veikia magiškai.

                                  Comment


                                    Nebūtinai ir dėl to. Tiesiog daugiau uždirbantys ir išsilavinę seka naujienas labiau, žino aktualijas geriau ir tt. Neturtingiausieji tuo domisi mažiau, todėl mažiau ir žino apie tą patį Lidl.

                                    Bet kokiai naujienai turbūt būtų panašus pasiskirtymas

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      O ką turi omeny rašydamas apie "standartus"? Švaros? Serviso? Prekių kokybės?

                                      Pastarasis dedamasis UK atveju floatina šiek tiek aukščiau už Tesco/Asda mid-range own brand kategoriją. T.y. pagrindinė Lidl'o asortimento dalis yra panašaus arba gerensio lygio už atitinkamos konkurentų own brand kategorijos. Lyginant su branded produktais lygis šiek tiek žemesnis, arba toks pat t.y. iš princiopo galioja ta pati norma, kaip ir konkurentų atveju (Tesco/Asda/Sainsbury's).

                                      Tik yra vienas 'bet': kaina. Ji yra mažesnė už konkurentų analogus. Gana ženkliai: 15-20%

                                      O turint omeny tą faktą, kad Lietuvoje segmentavimas pagal kokybės lygius apskritai yra infantilumo stadijoje, man žiauriai smalsu, kas bus, kai Lidl'as ateis su savo asortimentu, kuriame be jų core (t.y. mid-range) produktų bus dar ir premium segmentas, kuris paskutiniu metu UK tiesiog skyrocket'ino. Šiuo požiurių tradiciniai lietuviški supermarketai būtų tiesiog išdulkinti pro visus galus and beyond. Klausimas tik ar Lidl'as būtent tai ir darys ar visgi 'taikysis prie rinkos' (= nebrandžios ir neišlavintos rinkos) ir bandys konkuruoti vien mid-range kategorijoje, kuri Maximoje/Iki/Norfoje yra geriausia, kas yra.

                                      Bet kokiu atveju, Maximos, Iki, Rimi ir Norfos vadovybėje šiuo metu turėtų būti ženkliai padidėjęs perspiracijos intensyvumas, nes ateina gigantas, kuris pakeis dalykus. Gerai yra tai, kad iš to išloš visi, įskaitant tuos, kurie neis šopintis į Lidl'ą.
                                      Gal galite rašyti lietuviškai, ar bent parašyti vertimą prie angl. žodžių, nes dažnai nesuprantu šių žodžių esmės Ačiū.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Apie „Lidl“ atėjimą daugelis dar nė nežino
                                        http://vz.lt/sektoriai/prekyba/2015/...-dar-ne-nezino


                                        Įdomus paradoksas, kad Lidlo daugiausia laukia tie, kurie finansiniu požiūriu puikiai gyvena ir be jo.
                                        Kur čia eiliniai žmonės žinos, jei net pats Lidl'as dar nežino, kada ateis (bent nėra jokios oficialios informacijos).
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Nebūtinai . Tiesiog praktiški žmonės žiūri kainos/kokybės santykį, mažiau vaikosi visokių madų ir nemato reikalo primokėti už gražesnį prekių išdėstymą. Pagal tą tyrimą tai nepanašu, kad Lidlas Lietuvoje bus tik vargšų parduotuvė kaip kažkas sakė. Kaip tik žmonės gal eis ieškoti vokiškos kokybės . Jau vien kilmės šalis Vokietija daugelį veikia magiškai.
                                          Esu buvęs Lidluose Vokietijoje ir Kose. Šiaip iš esmės įspūdis kaip š parduotuvių... Aplinka baisoka, pasirinkimas prastas. Tikiuosi, Lietuvoje bus aukštesnis lygis. Labai tikiuosi, bus vokiško pieno, kurio skonis man labai patinka. Ir dar vokiškų bulvių salotų. Aišku, visokios vokiškos dešros bus taip pat super. O ar Lidluose apsipirkinėsiu rimčiau ir išsamiau, bus matyt po atidarymų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X