Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na, dėl modernumo tai kažin, ar jis toks bus. Kaip žinome, visi PC yra angarais ar sandėliai. Kodėl gi Lidlas turėtų kišti papildomus pinigus į išvaizdų pastatą, jei konkurentai to nedaro?
    Ir aš taip manau, juolab kad visokios maximos miesto centre daržines stato, ir niekam tai nekliūna... tai ir čia, manau, tiesiog nori nuraminti žmones. O kaip bus - pagyvensim, pamatysim.

    Pirmasis „Lidl“ prekybos centras planuojamas Kaune

    Pirmasis į Lietuvą žengiančio Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ prekybos centras bus statomas Kaune, Europos prospekte.

    Jau yra parengtas naujo prekybos centro Kaune techninis projektas, tačiau kol kas nėra žinoma, kada prasidės statybos.
    <...>
    Daina Balčiūnienė, UAB „Lidl“ komunikacijos atstovė, penktadienį VŽ patvirtino įmonės planus Kaune statyti „Lidl“ prekybos centrą, nurodydama, jog tai yra „viena iš kelių parduotuvių, kurias šiuo metu projektuojame“.

    „Norime pažymėti, kad statybos darbai Kaune nėra pradėti. Esame gavę Kauno miesto savivaldybės leidimą nugriauti sklype esančius pastatus. Šiuo metu „Lidl“ parduotuvių atidarymo data šalyje dar neskelbiama“, - pažymi p. Balčiūnienė.
    Už Vilnių be tramvajų!

    Comment


      #22
      Gera naujiena. Gal pagaliau apsiramins aiškintojai, apie brangstančias "tarptautines rinkas" ir "didėjančią maisto paklausą Marse".

      Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
      Ir aš taip manau, juolab kad visokios maximos miesto centre daržines stato, ir niekam tai nekliūna... tai ir čia, manau, tiesiog nori nuraminti žmones. O kaip bus - pagyvensim, pamatysim.
      Lidl'as išties stato "daržines", kurios yra kur kas labiau daržinės, nei Maximos, Rimi ar bet kuris kitas prekybos tinklas Lietuvoje. Nors šiaip švara ir tvarka (bet ne prabanga) Lidl'uose paprastai yra nbepriekaištinga ir dažnai geresnė, negu "normaliuose" supermarketuose (bent jau UK).

      Esmė yra pats prekybos principas, o ne išvaizda ar kažkoks dirbtinis įvaizdis. Lidl'as supermarketų srityje yra tas pats, kas Ryainair'as yra aviacijoje. Servisas ten neužima svarbaus vaidmens, bet gali būti pakankamai tikras, kad lygiai taip pat sėkmingai ir greitai nuskrisi iš A į B, bet už kur kas mažesnę kainą.
      Paskutinis taisė John; 2013.03.30, 01:30.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        #23
        Bent jau kiek teko matyti UK, tai Aldi ar Lidl - lyginant su visokiais Tesco, Sainsbury's etc - parduotuvės personalui tenka kur kas daugiau dirbti, kas (manyčiau) savo ruožtu irgi įtakoja kažkiek prekių kainas.

        „Lidl“ grįžta prie parduotuvių mažesniuose Lietuvos miestuose

        Lietuvos rinkoje daugiau nei dešimtmetį įsikurti bandantis mažų kainų prekybos tinklas „Lidl“ grįžta prie planų statyti parduotuves ir mažesniuose Lietuvos miestuose. Vokiškas prekybos tinklas šiuo metu imasi prieš daugiau nei aštuonetą metų plėtoto projekto Kėdainiuose.
        Už Vilnių be tramvajų!

        Comment


          #24
          Tai Alytuj, tai Kaune, tai Kėdainiuose ir kol kas niekur...

          Comment


            #25
            Parašė mindakas Rodyti pranešimą
            Beje dar nemačiau MAXIMOS kasininko - vyro niekada gyvenime...
            Prašom tada į fabų/pašilų Maximą šalia Ukmergės g., ten bent 3-4 tikrai yra
            Paskutinis taisė Irma; 2013.04.09, 16:25.
            *******
            Miestai.net Fb

            Comment


              #26
              Į Lietuvą žengia baltarusių prekybos tinklas

              Greitu metu Lietuvoje turėtų pradėti veikti dar vienas maisto prekybos tinklas „Fresh market“, kuris yra siejamas su Baltarusijos prekybininkais, rašo „Verslo žinios“.

              „Fresh market“ pagrindinė akcininkė didmeninės prekybos įmonė „Ipsun“.

              „Fresh market“ jau derasi su įvairiais Lietuvos maisto tiekėjais. Aiškėja, kad ketinama atidaryti apie 10 nedidelių parduotuvių miegamuosiuose rajonuose Vilniuje ir Kaune.

              Registrų centro duomenimis, vienintelė „Ipsun“ akcininkė – Kipre registruota bendrovė „Ipsun Holding Limited“. Tiekėjų teigimu, investicijos ateina iš Baltarusijos, o investuotojai yra susiję su didžiausio Baltarusijos prekybos tinklo „Euroopt“ akcininkais.

              „Euroopt“ turi 131 parduotuvę ir pozicionuoja save kaip žemų kainų prekybos tinklą.
              Skaityti daugiau: http://www.ekonomika.lt//naujiena/i-...#ixzz2SYR3eXuI
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                #27
                Lidl to work with Finns on Kaunas logistics centre
                http://www.balticbusinessnews.com/ar...gistics-centre
                27.06.2013, 16:33

                The incoming German Lidl low-price food retailer will build its main distribution centre near Kaunas.

                The facility will be constructed in Ramuciai just north of Kaunas on a number of adjacent land lots that span nearly 12 hectares. The location is an ideal place for a national logistics centre: it is near the crossing of the Vilnius-Kaunas-Klaipeda (East-West) and Marijampole-Kaunas-Panevezys (South-north) motorways.

                The project will be developed by Lidl's local development arm Proinvest Kaunas and Peikko Kaunas Real Estate, the Lithuanian real estate division of Finnish Peikko construction steel company. Neither side would comment the size and timeline of the project, or Peikko's status in it.

                Lidl is now going through the paperwork and land acquisition and lease for its future Lithuanian network, with a handful locations already identified for future stores that will average 1,200 sq.m. The company plans to simultaneously open several locations together with the logistics centre.

                Comment


                  #28
                  Parašė ametistas Rodyti pranešimą
                  į lietuvą žengia baltarusių prekybos tinklas
                  skaityti daugiau: http://www.ekonomika.lt//naujiena/i-...#ixzz2syr3exui
                  Так вот оно чё, Михалычь… Prieš porą dienų Žvėryne A. Mickevičiaus g. 26 užmačiau „Fresh Market“ iškabą, pagalvojau kas čia per naujas brand'as… O čia gi va pasirodo kaimynų ausys kyšo.

                  Comment


                    #29
                    Tai Lukašenkos atsakas į pliušinius meškiukus.

                    Comment


                      #30
                      Šiaip nelabai suprantu, ko Lidl'as delsia. Sąlygos kone idealios: po krizės šiek tiek pasikeitė dalies gyventojų mentalitetas - sumažėjo Super-VIP kategorijos pirkėjų, šalyje nėra išvystyta savo prekės ženklo (own brand) koncepcija, nėra nė vieno normalaus mažų kainų prekybos tinklo... atrodo, tik eik ir darykis biznį nuo pirmos dienos. Juo labiau, kad kitose šalyse viskas veikia kuo puikiausiai, o Lietuva, kaip bebūtų, nėra tarp turtingiausių ES valstybių ir visada bus pakankamai žmonių, kurie ieškos pigesnių prekių.
                      Paskutinis taisė John; 2013.06.27, 23:33.
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        #31
                        Nėra taip paprasta. Lietuvoje esami PC tinklai ir taip užima apie 80 proc. rinkos, miestuose netgi daugiau. O į kaimus eiti nėra jokios perspektyvos. Kitose ES šalyse PC skverbtis kur kas mažesnė. Aš matau tik vieną išeitį padidinti konkurenciją prekyboje - valstybė turi apriboti užimamos rinkos dalį tinklui. Ir ne išlaikant esamą status quo, o kasmet palaipsniui vis mažinant iki nustatytos ribos kiekvieno iš esamų didžiųjų tinklų užimamą rinkos dalį.

                        Comment


                          #32
                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Šiaip nelabai suprantu, ko Lidl'as delsia. Sąlygos kone idealios: po krizės šiek tiek pasikeitė dalies gyventojų mentalitetas - sumažėjo Super-VIP kategorijos pirkėjų, šalyje nėra išvystyta savo prekės ženklo (own brand) koncepcija, nėra nė vieno normalaus mažų kainų prekybos tinklo... atrodo, tik eik ir darykis biznį nuo pirmos dienos. Juo labiau, kad kitose šalyse viskas veikia kuo puikiausiai, o Lietuva, kaip bebūtų, nėra tarp turtingiausių ES valstybių ir visada bus pakankamai žmonių, kurie ieškos pigesnių prekių.
                          Yra tų tinklų, pvz. Cento, arba seniau buvo Supernetto, bet dabar tos pačios pigios prekės atvežtos į Rimi, arba Maximoje yra Optima pigių produktų serija, žodžių nėra būtina viso atskiro tinklo su parduotuvėmis, esmė, kad pigaus šlamšto galima nusipirkti, tik dabar žmonės jau protingesni tampa, supranta, kad svarbu sveikata, skaito etiketės, populiarėja visokie ūkininkų turgūs, beto labiausiai mažėja tas pigiausias prekes perkančių žmonių rinka, jie daugiausia emigruoja.
                          Flickr

                          Comment


                            #33
                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Yra tų tinklų, pvz. Cento, arba seniau buvo Supernetto, bet dabar tos pačios pigios prekės atvežtos į Rimi, arba Maximoje yra Optima pigių produktų serija, žodžių nėra būtina viso atskiro tinklo su parduotuvėmis, esmė, kad pigaus šlamšto galima nusipirkti, tik dabar žmonės jau protingesni tampa, supranta, kad svarbu sveikata, skaito etiketės, populiarėja visokie ūkininkų turgūs, beto labiausiai mažėja tas pigiausias prekes perkančių žmonių rinka, jie daugiausia emigruoja.
                            Čia ir esmė, kad pigių tinklų parduodamos prekės nėra šlamštas. Value (t.y. šlamšto) segmento maisto prekių Lidluose praktiškai nėra. Tačiau be viduriniojo segmento jau yra ir premium lygio produktų. Esmė, kad tie segmentai pigiuose supermarketuose yra pigesni, nei tradiciniuose. Būten čia slypi visas jų veiklos principas.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              #34
                              No offence, bet susidaro įspūdis, kad nelabai supranti, kas yra duscount supermarketai ir ką jie parduoda bei kodėl jie pigūs.
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                #35
                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Čia ir esmė, kad pigių tinklų parduodamos prekės nėra šlamštas. Value (t.y. šlamšto) segmento maisto prekių Lidluose praktiškai nėra. Tačiau be viduriniojo segmento jau yra ir premium lygio produktų. Esmė, kad tie segmentai pigiuose supermarketuose yra pigesni, nei tradiciniuose. Būten čia slypi visas jų veiklos principas.
                                Koks tada esminis skirtumas nuo visokių Maximų? Maxima, Rimi, Iki turi ne tik visokių "value" prekių linijas kaip Optima ar Cento, bet ir "normalių" su prekybos tinklo simbolika ir tos prekės kainuoja maždaug trečdaliu pigiau už "brandines" tas pačias prekes. Žodžiu sudėtinga jiems būtų konkuruoti, todėl turbūt ir neateina į rinką.
                                Flickr

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Koks tada esminis skirtumas nuo visokių Maximų? Maxima, Rimi, Iki turi ne tik visokių "value" prekių linijas kaip Optima ar Cento, bet ir "normalių" su prekybos tinklo simbolika ir tos prekės kainuoja maždaug trečdaliu pigiau už "brandines" tas pačias prekes. Žodžiu sudėtinga jiems būtų konkuruoti, todėl turbūt ir neateina į rinką.
                                  Skirtumas toks, kad jie taupo ant pastatų (Lidlai dažniausiai atrodo kaip baisūs skardiniai sandėliai, o ir viduje net tokio grožio kaip vidutinėje maximoje nėra ), vietos (stovi kur nors arčiau miesto pakraščio ir šiaip neprestižinėse vietose) ir turi didelius tinklus dėl ko užsakydami išsideri ženkliai mažesnes kainas.

                                  Pas mus analogas būtų Cento ir SuperNetto, tik jose kainos nėra ženkliai mažesnės, matyt, dėl nebuvimo didelio pasaulinio tinklo dalimi ir dėl to prekių pirkimo iš tiekėjų ne tokiomis mažomis kainomis.

                                  http://www.granitonline.pl/assets/im...20Katowice.jpg
                                  http://auto.pege.org/2005-ravenna-ca...iano_print.jpg
                                  http://3.bp.blogspot.com/-SkiA8a2FXi...61408.lidl.jpg
                                  http://img.ibtimes.com/www/data/imag.../20/322291.jpg

                                  Iš nuotraukų, manau, matosi esminis skirtumas nuo Maximos ar tuo labiau Iki.
                                  Paskutinis taisė index; 2013.06.28, 10:23.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    Skirtumas toks, kad jie taupo ant pastatų (Lidlai dažniausiai atrodo kaip baisūs skardiniai sandėliai, o ir viduje net tokio grožio kaip vidutinėje maximoje nėra ), vietos (stovi kur nors arčiau miesto pakraščio ir šiaip neprestižinėse vietose) ir turi didelius tinklus dėl ko užsakydami išsideri ženkliai mažesnes kainas.

                                    Pas mus analogas būtų Cento ir SuperNetto, tik jose kainos nėra ženkliai mažesnės, matyt, dėl nebuvimo didelio pasaulinio tinklo dalimi ir dėl to prekių pirkimo iš tiekėjų ne tokiomis mažomis kainomis.

                                    http://www.granitonline.pl/assets/im...20Katowice.jpg
                                    http://auto.pege.org/2005-ravenna-ca...iano_print.jpg
                                    http://3.bp.blogspot.com/-SkiA8a2FXi...61408.lidl.jpg
                                    http://img.ibtimes.com/www/data/imag.../20/322291.jpg

                                    Iš nuotraukų, manau, matosi esminis skirtumas nuo Maximos ar tuo labiau Iki.
                                    Panašiai kaip Promo cash&carry, bet nzn. ar labai jau gerai jiems ten sekasi. Kažin, ar dėl tokių dalykų kas nors labai susitaupo, keli centai nuo prekių.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2013.06.28, 10:35.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Panašiai kaip Promo cash&carry, bet nzn. ar labai jau gerai jiems ten sekasi. Kažin, ar dėl tokių dalykų kas nors labai susitaupo, keli centai nuo prekių.
                                      Klausimas, bet kažkiek matyt visgi susitaupo (sunku pasakyti, nes nežinau savikainos sudėties ). Kitas dalykas, kad net ir normalio kokybės jų private label prekės (t.y. panašesnės į Maxima favorit nei Optima linija) greičiausiai yra gerokai pigesnės, nes iš tiekėjų perkamos labai dideliais kiekiais.

                                      Matyt taip, pataupant po truputi iš visų pusių ir gaunama mažesnė kaina. Dar neatmeskim, kad ir šiaip jų vadyba greičiausiai daug efektyvesnė.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė arte Rodyti pranešimą
                                        Так вот оно чё, Михалычь… Prieš porą dienų Žvėryne A. Mickevičiaus g. 26 užmačiau „Fresh Market“ iškabą, pagalvojau kas čia per naujas brand'as… O čia gi va pasirodo kaimynų ausys kyšo.
                                        „Fresh Market“ iškaba jau ir Lentvaryje.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Koks tada esminis skirtumas nuo visokių Maximų? Maxima, Rimi, Iki turi ne tik visokių "value" prekių linijas kaip Optima ar Cento, bet ir "normalių" su prekybos tinklo simbolika ir tos prekės kainuoja maždaug trečdaliu pigiau už "brandines" tas pačias prekes. Žodžiu sudėtinga jiems būtų konkuruoti, todėl turbūt ir neateina į rinką.
                                          Todėl, kad Lidl savo ženklo prekės dažniausiai yra pigesnės, nei atitinkamos tradicinių supermarketų prekės.
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X