„Rimi“ Baltijos šalyse perkanti Danijos „Salling Group“ bent artimiausiu metu reikšmingų permainų „Rimi“ parduotuvėse neplanuoja, bet grupės prezidentas, dar pernai pristatydamas metinius rezultatus akcentavęs grupės įsitraukimą į kainų karus, tai garantuoja ir Lietuvos mažmeninės prekybos dalyviams – kainos bus labai svarbi „Rimi“ darbotvarkės dalis.
Pagrindiniu augimo veiksniu bendrovė vadino savo iniciatyvą „Priskrig“ („Kainų karas“), per kurią tinkluose „Bilka“, „Fotex“ ir „Netto“ buvo reikšmingai sumažintos būtiniausių prekių kainos.
Pagrindiniu augimo veiksniu bendrovė vadino savo iniciatyvą „Priskrig“ („Kainų karas“), per kurią tinkluose „Bilka“, „Fotex“ ir „Netto“ buvo reikšmingai sumažintos būtiniausių prekių kainos.
Komentuoti: