Tikrai keista, kad nepasitaikė.
Jei tai IKI, tai iš 10 apsipirkimų, 9 kartus nebus bent vienos norimos prekės su gera akcija. Net ir kalbant apie atrodytų nesibaigiančius dalykus - bulvės, morkos, svogūnai. Jei gera akcija tai bent pusę kartų nebebūna net tokių prekių. Kai bulvių nebūna, tai bent būna kitos rūšies už trigubą kainą, bet kai morkų ar svogūnų nebūna, tai nelabai ir kitų variantų lieka.
Kitose parduotuvėse gal rečiau, bet bent 5 kartus iš 10. Net Lidl, kuris ale optimalus su prekių kieku, bent 3 kartus iš 10 nebus geros akcijos prekės.
Gal dar laikas įtakoja, aš labiau į vakarą perku.
Nesu niekad turėjęs tokios problemos, gal čia tik Kaune taip.
Tikrai keista, kad nepasitaikė.
Jei tai IKI, tai iš 10 apsipirkimų, 9 kartus nebus bent vienos norimos prekės su gera akcija. Net ir kalbant apie atrodytų nesibaigiančius dalykus - bulvės, morkos, svogūnai. Jei gera akcija tai bent pusę kartų nebebūna net tokių prekių. Kai bulvių nebūna, tai bent būna kitos rūšies už trigubą kainą, bet kai morkų ar svogūnų nebūna, tai nelabai ir kitų variantų lieka.
Kitose parduotuvėse gal rečiau, bet bent 5 kartus iš 10. Net Lidl, kuris ale optimalus su prekių kieku, bent 3 kartus iš 10 nebus geros akcijos prekės.
Gal dar laikas įtakoja, aš labiau į vakarą perku.
Nesu niekad turėjęs tokios problemos, gal čia tik Kaune taip. O šita 1+1 tendencija man nepatinka, pavyzdžiui, jei nori kokį naują produktą išbandyt, tai nelinkstu iškart du vienetus imt. Taip pat, jei įprastai žmonės pirkdavo betkokius čipsus, svarbu būtų su akcija, ir dabar pirks iškart du pokus, mums kaip labiausiai nutukusiems europiečiams turbūt nebus į naudą.
Niekas neverčia čipsų valgyti, net jei gatvėje nemokamai dalintų.
Didesnė problema su akcijomis, kad prekių akcijinių paprasčiausiai nebūna, kalbant apie geriausias akcijas.
Galiu atsidaryti bet kurios parduotuvės akcijų leidinuką ir pasakyti, kurių prekių nebus (vidutiniškai tai būtų 2-4 geriausios akcijos iš leidinuko), bei būti teisus 1/3 ar 1/2 kartų.
Akivaizdu, kad čia yra bent etikos problema kai viliojami pirkėjai neturint prekių.
Nes jei paprastas pirkėjas žino, kurių prekių nebus, tai akcijas rengiantys tikrai žino.
Nesu niekad turėjęs tokios problemos, gal čia tik Kaune taip. O šita 1+1 tendencija man nepatinka, pavyzdžiui, jei nori kokį naują produktą išbandyt, tai nelinkstu iškart du vienetus imt. Taip pat, jei įprastai žmonės pirkdavo betkokius čipsus, svarbu būtų su akcija, ir dabar pirks iškart du pokus, mums kaip labiausiai nutukusiems europiečiams turbūt nebus į naudą.
Didesnė problema su akcijomis, kad prekių akcijinių paprasčiausiai nebūna, kalbant apie geriausias akcijas.
Galiu atsidaryti bet kurios parduotuvės akcijų leidinuką ir pasakyti, kurių prekių nebus (vidutiniškai tai būtų 2-4 geriausios akcijos iš leidinuko), bei būti teisus 1/3 ar 1/2 kartų.
Akivaizdu, kad čia yra bent etikos problema kai viliojami pirkėjai neturint prekių.
Nes jei paprastas pirkėjas žino, kurių prekių nebus, tai akcijas rengiantys tikrai žino.
Kažkoks naujas trendas atsiradęs, vietoj įprastinių akcijų masiškai pradėjo eit 1+1, 2+1 ir t.t? Galėtų bent gal logiškai parinkt kam taikyti, ne kokiai sumuštinių duonai, kuri po 2 dienų sugenda.
Pernai tvirčiausias pozicijas išlaikė Maxima LT“, turinti 32,6 proc. rinkos, nors 2020 metais jos lyderystė buvo dar ryškesnė (33,7 proc.).
Antroje pozicijoje, kaip ir pernai, išlieka „Palink“, valdanti „Iki“ parduotuves (13,3 proc). Kol kas trečioje vietoje yra „Norfa“, kurios rinkos dalis pernai siekė 10,9 proc. ir buvo 0,3 proc. punkto mažesnė nei 2020 metais. Sulaukus „Lidl“ duomenų, tikėtina, kad bus šių dviejų prekybininkų susikeitimas vietomis. Tuo metu „Rimi“ išsilaikė penktoje vietoje.
Toliau rašo, kad kol kas neišnaudoja pilnai naujų sandėlių prie IX forto, pirmą parduotuvę Vilniuje stato Pilaitėje ir apsieina be rinkodaros - neturi lojalumo kortelių ir nesireklamuoja TV.
Kauno „Šilas“ plečiasi į Vilnių: investuos 13 mln. Eur
Mažmeninės prekybos bendrovės „Eiginta“, valdančios parduotuves „Šilas“, sprendimas centralizuoti prekių tiekimą į parduotuves iš vieno logistikos centro atvėrė galimybę turėti parduotuvių bet kurioje Lietuvos vietoje. Iki 2023 m. rudens suplanuotos keturių-penkių parduotuvių statybos sostinėje, dar tiek pat – Kaune ir Kauno rajone.
Pridėjus trijų parduotuvių atnaujinimą, investicijos šiuo laikotarpiu sieks 13 mln. Eur. Vertinant ilgesnę perspektyvą, sostinėje tikimasi turėti bent 10 parduotuvių.
Viena pažystama labai mėgsta lidl nes "vis randą ką nors naujo". Kitiems arčiausia būtų "tiesiog yra ir tiek", kartais apsilanko betp rioriteto neskiria.
Komentuoti: