Pirkėjų praktiškai irgi neturėjo, tai Outlet'e užsidarė. Vietoj jų "turkiška" krautuvė, iš foto panašu irgi be savitarnos: https://www.vilniusoutlet.lt/alifood
"We believe colleagues serving customers delivers a better customer experience and therefore we have taken the decision to remove self-checkouts in the majority of our stores," announced Booths, a supermarket chain in northern England that’s been selling groceries for more than 170 years. <...>
“We pride ourselves on great customer service and you can’t do that through a robot.” His chain will remove the self-checkout kiosks from all but two of its 28 stores.
Pagal tokią logiką jokia kritika neįmanoma, nes:
Nepatinka kainos - atidaryk savo parduotuvę
Nepatinka krepšinis - eik ir pažais geriau nei Žalgiris
Nepatinka medicina - operuok pats
Nepatinka švietimas - pats mokyk savo vaikus namie
Nepatinka kelių būklė - išsiasfaltuok pats
Čia duris atvėrė pirmoji prekybos tinklo „Maisto logistikos centras“ parduotuvė. <...>
Iš žemųjų Panerių atvykusi Valentina iš parduotuvės išėjo tuščiomis. „Man nieko naujo, kaip ir visur, vienas kitas produktas gal ir mažesne kaina, bet aš daugiau nevažiuosiu, prekių mažai, kainos panašios“. <...>
Borisas išėjo iš parduotuvės su pilnu maišu. <...> Valymo priemonių pirko, tai tikrai pigiau, o kitos prekės – kainos panašios, kaip „Norfoje“. Aplinka – viskas puiku, tačiau su mašina labai nepatogu atvažiuot, nėra kur arti pasistatyti“. <...>
Į Lietuvos rinką įžengęs naujasis mažmeninės prekybos tinklas „Maisto logistikos centras“ kitais metais žada plėtra – atidaryti šešias parduotuves Kaune, Klaipėdoje, Alytuje, Utenoje, Jonavoje, Mažeikiuose.
Rašo lietuviški produktai sudaro 70 proc. asortimento. Norfoj atėjus Lidl buvo 85 proc.
Nu ką ir besakyt – tikri genijai tie LIDL analitikai. Lenkiu žemai galvą.
Galiu pasufleruoti, ką daryti toliau: jei LIDL atsisakys mažmeninės prekybos ir veiks tik kaip didmeninės prekybos sandėlis, tai fūromis ir mikroautobusais bus nuperkama dar daugiau.
Šiaip tai Lidl nedaro nieko baisiai išskirtinio, gal tik visus su mažu prekių skaičiumi susijusius dalykus, kas realiai yra vienintelis išskirtinumas. O šiaip visi retaileriai, įskaitant nemaisto, vadovaujasi panašiais principais ir marketingu.
Tenka kontaktuoti su internal LIDL žmonėmis, tai būtent ne kažkokie rant'ai forume ar bendrai žmonių asmeniniai nepasitenkinimai sprendžia jų sprendimus kaip valdyti retail'ą, o statistinės analizės, skaičiai ir pinigai. Tarkim man tiesiai šviesiai pasakė, kad ilgą laiką neįvedė mažų krepšelių dėl to, kad analizė rodo, kad su didesniais vežimais daugiau nuperkama. Kuponai, beveik identiškai ką aprašė viršuje - kai yra reikalavimas juos aktyvuoti, tada du pliusai - neaktyvavus nuperka už didesnę kainą + peržvelgiant kuponus siekiant aktyvuoti pamatoma prekė, kurios galbūt neplanavo pirkti atėjęs į parduotuvę, bėt pamatęs kupono nuolaidą nuperkama.
O kaip pamatuoja kiek negauna pajamų dėl to, kad nėra krepšelių ir žmonės būtent dėl to neina? Arba kiek negauta pajamų, nes neima vežimo ir paima tik tiek prekių kiek telpa rankose (krepšelyje tiltpų 6-7 kartus daugiau)?
ne kažkokie rant'ai forume ar bendrai žmonių asmeniniai nepasitenkinimai sprendžia jų sprendimus kaip valdyti retail'ą, o statistinės analizės, skaičiai ir pinigai. Tarkim man tiesiai šviesiai pasakė, kad ilgą laiką neįvedė mažų krepšelių dėl to, kad analizė rodo, kad su didesniais vežimais daugiau nuperkama.
Nu ką ir besakyt – tikri genijai tie LIDL analitikai. Lenkiu žemai galvą.
Galiu pasufleruoti, ką daryti toliau: jei LIDL atsisakys mažmeninės prekybos ir veiks tik kaip didmeninės prekybos sandėlis, tai fūromis ir mikroautobusais bus nuperkama dar daugiau.
Komentuoti: