Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    O Lidle, kiek esu matęs užsienyje, daug patrauklumo nematau... Galbūt tik Lidlas labiau išsianalizavęs rinką ir nemiegos kaip skandinavai su Prisma, o priešingai - atras tą cinkelį, kuris pritrauks klientus.
    Daug patrauklumo nematai, nes tavo smegenis Maxima su savo marketingu per daugiau nei 10 metų išdulkino per visus galus Maximos reklamos paremtos smagiu apsipirkimo, smagiu laisvalaikio leidimu parduotuvėje, smagiu prisipirkimu ko reikia ir ko nereikia.

    Lidl visiškai kitoks požiūris ir strategija. Maximiniai pirkėjai eina į pardę akis paganyti ir prisikrauna vežimą maistų maistelių, net ir to, ko nereikia, nes lentynos nukrautos visomis rūšimis kiekvieno produkto, didžiosios Maximos net mini Senukais tapusios, o tos akcijos tik dar labiau skatina vartojimą, kas iš esmės Maximai tik į naudą. Žodžiu, maximiniai pirkėjai į pardes eina akių ganyti.

    Į Lidl žmonės eina apsipirkti to, ko reikia. Lidl pirkėjui nerūpi, ar kainos kampas nuplyšęs, ar parduotuvės langas nenuvalytas, ar tualetinį popierių reikės iš gamyklinės pakuotės išimti. Nes jis žino, kad už tai jis gerokai sutaupo. Lidl pirkėjas nėra išlepęs, jis gerai žino, ko eina į parduotuvę ir maždaug žino, kiek sumokės prie kasos, net nežiūrėdamas kiek kas kainuoja.

    Lidl kas savaitę po du kartus išleidžiamos naujos sezoninės prekės, tai jas perka irgi kam reikia. Jų atveža nedaug, nes po kelių dienų keičia naujomis.

    Net ir kai kurių čia komentuojančiųjų pabrėžiama parduotuvės estetika manęs nestebina, nes Maxima visą šį gyvavimo laikotarpį skyrė didžiulį dėmesį gražiai apipavidalinti mėsos, batono, pieno skyrius, reklamomis kūrė estetinį vaizdą, lentynas nuolatos kraudavo taip, kad pakuočių atspalviai skatintų pirkimą, Maximose visada lentynos nukrautos prekėmis, nes taip atrodo estetiškiau ir skatina pirkimą (o vyresniems tuščios lentynos primena sovietmetį, kas skatina slogius prisiminimus ir mažina vartojimą). Muzika ir ta Maximose groja garsiau, kad dirgintų ir skatintų vartojimą.

    Lidl estetika nėra taip svarbu, nes Lidl pirkėjų mąstymas visai kitoks. Bėda, kad Lietuvoje labai mažai pagal Lidl filosofiją mąstančiųjų, todėl John ir sako, kad jam bus įdomu pamatyti, kaip viskas rutuliosis.
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Apie nuolaidų korteles - Lidle jos bus ar ne? Kaip yra kitose šalyse?
    Discounteriai paprastai nuolaidų kortelių neturi. Nes pas juos ir taip pigu Lidl - ne išimtis.
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Na kad nebuvo pigių tinklų, tai ne visai tiesa Norfa, pigiau grybo... Bet iki šiol tos sandėlio tipo parduotuvės nesulaukdavo dėmesio. O dėl įpročių sutinku, kad šalis jauna, bet per 15-20 metų tikrai susiformavę, gal ir ne patys stipriausi, bet tikrai konservatyvūs įpročiai. Lidl parodys, kiek jie stiprūs.
    Norfa nėra disounteris, tai yra kaimo tipo mieste esanti parduotuvė vidutines ir žemas pajamas gaunantiems, o tinklas veikia tikrai ne kaip dicounteris.

    Pirmasis, panašus į dicounterį, buvo turbūt Pigiau grybo, paskui Iki įsigijo lenkų Leader Price fanšizę, bet nesisekė. Taupa, Taupau, Taupyk, Taupukas linko marketingu link discounterių, bet pats tinklas veikė tikrai ne kaip disounteris. Parkui atsirado Super Netto (priklausė Rimi), bet irgi neprilipo, nes marketingas tik iš dalies buvo kaip discounterio, pačios pardės užnešė į discounterius, bet labai trūko stipresnės strategijos, buvo taip palikta tarsi pasroviui. Įtariu, Rimi pamatė, kad jiems pernas nuo to Super Netto neaugo, nenustebčiau, jei tradicinės Rimi klientai rinkosi ir Super Netto, nors Rimi tikslas buvo iš kitų tinklų į Super Netto pritraukti klientų.

    Lidl turi didelę patirtį, todėl jam yra daugiau galimybių sėkmei bandant įsitvirtinti kaip discounteriui.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2015.08.16, 19:40.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
      Daug patrauklumo nematai, nes tavo smegenis Maxima su savo marketingu per daugiau nei 10 metų išdulkino per visus galus Maximos reklamos paremtos smagiu apsipirkimo, smagiu laisvalaikio leidimu parduotuvėje, smagiu prisipirkimu ko reikia ir ko nereikia.

      Lidl visiškai kitoks požiūris ir strategija. Maximiniai pirkėjai eina į pardę akis paganyti ir prisikrauna vežimą maistų maistelių, net ir to, ko nereikia, nes lentynos nukrautos visomis rūšimis kiekvieno produkto, didžiosios Maximos net mini Senukais tapusios, o tos akcijos tik dar labiau skatina vartojimą, kas iš esmės Maximai tik į naudą. Žodžiu, maximiniai pirkėjai į pardes eina akių ganyti.

      Į Lidl žmonės eina apsipirkti to, ko reikia. Lidl pirkėjui nerūpi, ar kainos kampas nuplyšęs, ar parduotuvės langas nenuvalytas, ar tualetinį popierių reikės iš gamyklinės pakuotės išimti. Nes jis žino, kad už tai jis gerokai sutaupo. Lidl pirkėjas nėra išlepęs, jis gerai žino, ko eina į parduotuvę ir maždaug žino, kiek sumokės prie kasos, net nežiūrėdamas kiek kas kainuoja.

      Lidl kas savaitę po du kartus išleidžiamos naujos sezoninės prekės, tai jas perka irgi kam reikia. Jų atveža nedaug, nes po kelių dienų keičia naujomis.

      Net ir kai kurių čia komentuojančiųjų pabrėžiama parduotuvės estetika manęs nestebina, nes Maxima visą šį gyvavimo laikotarpį skyrė didžiulį dėmesį gražiai apipavidalinti mėsos, batono, pieno skyrius, reklamomis kūrė estetinį vaizdą, lentynas nuolatos kraudavo taip, kad pakuočių atspalviai skatintų pirkimą, Maximose visada lentynos nukrautos prekėmis, nes taip atrodo estetiškiau ir skatina pirkimą (o vyresniems tuščios lentynos primena sovietmetį, kas skatina slogius prisiminimus ir mažina vartojimą). Muzika ir ta Maximose groja garsiau, kad dirgintų ir skatintų vartojimą.

      Lidl estetika nėra taip svarbu, nes Lidl pirkėjų mąstymas visai kitoks. Bėda, kad Lietuvoje labai mažai pagal Lidl filosofiją mąstančiųjų, todėl John ir sako, kad jam bus įdomu pamatyti, kaip viskas rutuliosis.
      Discounteriai paprastai nuolaidų kortelių neturi. Nes pas juos ir taip pigu Lidl - ne išimtis.Norfa nėra disounteris, tai yra kaimo tipo mieste esanti parduotuvė vidutines ir žemas pajamas gaunantiems, o tinklas veikia tikrai ne kaip dicounteris.

      Pirmasis, panašus į dicounterį, buvo turbūt Pigiau grybo, paskui Iki įsigijo lenkų Leader Price fanšizę, bet nesisekė. Taupa, Taupau, Taupyk, Taupukas linko marketingu link discounterių, bet pats tinklas veikė tikrai ne kaip disounteris. Parkui atsirado Super Netto (priklausė Rimi), bet irgi neprilipo, nes marketingas tik iš dalies buvo kaip discounterio, pačios pardės užnešė į discounterius, bet labai trūko stipresnės strategijos, buvo taip palikta tarsi pasroviui. Įtariu, Rimi pamatė, kad jiems pernas nuo to Super Netto neaugo, nenustebčiau, jei tradicinės Rimi klientai rinkosi ir Super Netto, nors Rimi tikslas buvo iš kitų tinklų į Super Netto pritraukti klientų.

      Lidl turi didelę patirtį, todėl jam yra daugiau galimybių sėkmei bandant įsitvirtinti kaip discounteriui.
      Jau beveiki 5 metai, kai Maximą iškeičiau į Prismą. Suprantu, ką sakai. Bet man komfortas svarbus. Ir Prismoje ne tik platesni praėjimai ir net masinių akcijų metu ne taip erzina žmonių srautai, kaip Maximoj, bet ir aptarnavimas malonus, nuoširdus, ne taip, kaip pervargusių Maximos pardavėjų. O kai šią vasarą buvau Koso Lidle, užkniso ne tik žmonės su vežimais siauruose praėjimuose, bet ir susiraukusios graikės su prekių vežimėliais, vežančios prekes į lentynas. Jokių, atsiprašau, maždaug slysk iš čia. O dabar prisiminiau 2009 m. atsitikimą Berlyno Lidle, Varšuvos gatvėje. Mes nežinojom, kad Lidl nepriima Visa. Bandėm atsiskaityti, tai tokio įtūžusio pardavėjos snukio ir Lietuvoje ne dažnai pamatysi.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Aldi kaip suprantu yra "prastenis" už Lidl'ą?
        Man jie beveik vienodi. Na, aš dažniau girdžiu, kad Aldi yra geresnis negu Lidl. Būtent Aldi gali rasti daugiau pliusų negu Lidl.

        Aldi minusas, kad jie neturi šviežių kepinių, Lidl turi.
        Aldi, man asmeniškai, labiau patinka ypatybė - platesni praėjimai, daugiau šviesos (ar tikrai apšvietimas stipresnis, o gal tik sienų ir grindų spalvų deriniai tokie, kad taip atrodo, nežinau).
        Aldi man kažkaip pasitaikydavo, kad yra tvarkingiau.
        Aldi yra didesnis bakalėjos pasirinkimas.
        Kiek pastebėjau, susidariau įspūdį, kad Aldi šiek tiek didesnės negu Lidl.
        Aldi daugiau pusfabrikabių, Lidl daugiau šviežios gamybai produkcijos (daugiau mėsos ypač). Bet paskutiniu metu pastebiu ryškų Lidl šuolį vejantis Aldi ties pusfabrikačiais.
        Tiek Aldi, tiek Lidl vienas kitą labai mėgsta kopijuoti ir jie labai lenktyniauja tarpusavyje. Kokį pusmetį su pavydu važiuoji į Aldi vien dėl mėgstamo kokio nors produkto, o žiūrėk, jau ir Lidl atsiranda kažkas panašaus. Mane tai tikrai stebina.

        Man atrodo, kad Aldi labiau orientuojasi į šiek tiek labiau negu vidutinę pirkėjų klasę, o Lidl vos žemiau. Kainų skirtumų nelabai pastebiu. Faktiškai viskas vienodai. Vieni sako, kad Aldi pigiau, kiti sako, kad Lidl. Manau, kad čia labai susiję su tuo, ką mėgsti labiau pirkti.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Kas žino, kas čia bus, ko nebus. Kol kas remiamės kitų šalių pavyzdžiais, apie tai ir diskutuojam
          Blaiviu protu mąstant gali nesudėtingai atsakyti, kad Lidl tikrai bus šviežių kepinių, tarp kurių gal netgi lietuviška duona, o jei ne, tai labai skanus šviesios duonos pakaitalas (normalus kepalas, tik tešla kažkas tarp duonos ir batonos, žodžiu, minkšta duona).
          Bus fasuotų mėsų, bus fasuotų mišrainių, bus daržovių, vaisių, bakalėja. Bus, mano akimis, viskas, ko eiliniam lietuviui vartotojui reikia kasdieniam vartojimui. Visos kasdienio vartojimo prekės.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Prisma man irgi patinka, ten pasirinkimas žymiai didesnis. Tenka specialiai važiuoti į ją, kai norisi kažko geresnio ar įdomesnio. Tačiau vaisiai ir daržovės ten yra prastesni, daug II klasės, tad aišku kainos yra mažesnės. Pamatai ir dingsta noras kažką iš jų pirkti.

            O kalbant apie tas 'lojalumo' korteles.. Užsiknisti su jomis galima. Kiekviena parduotuvė turi turėti savo. O kas man keisčiausia, jog daugybė žmonių tas korteles beveik privalo jas turėti, nes Maximoje negaus -30% nuolaidos kažkam be jos.
            Įdomu būtų sužinoti koks procentas pirkėjų jas naudoja. Jei beveik visi jas turi, tai ar nebūtų geriau, žmonių patogumui, jas panaikinti ir tiesiog duoti tą -30% nuolaidą visiems? Bet turbūt yra svarbiau stebėti žmonių perkamas prekes.

            Kur tik nueisi, ten kortelės. Maistas, degalai, vaistinė, drabužiai/avalynė, mob. operatoriai, kavinės, pramogos. Visur kortelės. O kai reikia jas visas į piniginę susidėti, kuri išstorėja kiek tik įmanoma, prasideda linksmybės.
            Bent aš, kai pagalvoju kiek jų reikia su savimi tampytis, išvis palieku ją namie, pasiimu vairuotojo pažymėjimą ir banko kortelę. O jei nueini į parduotuvę ir užmatai kokią nemažą nuolaidą, kuriai aišku reikia kortelės, tos prekės nepirksi, nes gi kvaila mokėti pilną kainą, o galiausiai galbūt suprasti jog tau jos išvis nereikėjo ir tai tiesiog buvo impulsas.

            Čia nelabai ne į temą, bet pradėjau galvoti apie all-in-one kortelės, kaip pavyzdžiui https://www.plastc.com/card kaina aišku didoka šiuo metu, bet toks dalykas būtų įdealus.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Mes nežinojom, kad Lidl nepriima Visa. Bandėm atsiskaityti, tai tokio įtūžusio pardavėjos snukio ir Lietuvoje ne dažnai pamatysi.
              Lidl ir Aldi, kaip ir Maximoje, kasose veikia konvejerio principas. Kasininkams alga skaičiuojama pagal spartą, praleistų prekių kiekį per valandą, klientų skaičių ir suprekiautą sumą - yra tam tikra formulė. Jei į Lidl kasą pirkėjas atsineš prekę be barkodo, tai gali susilaukti dar ne tokios kasininko reakcijos Maximoje, beje, irgi pirkėjui nešama "atsakomybė" už tokius bajerius ir pirkėjų skundai dėl neva nesančio barkodo ir pirkėjo nepatogumų išmetimi į šiukšlyną neskaitomi. Čia turbūt dėl to, kad Lidl, kaip ir Maximose, labai mažai dirba kasų ir stengiamasi kasų pralaidumą išnaudoti 100 proc. Todėl bet koks smulkus užlaikymas kasininkui kainuoja minusą nuo algos.

              Beje, kai paminėjai, kad tau svarbu patogumas, platūs praėjimai, ramybė nuo kitų pirkėjų parduotuvėje, tai į Lidl gali eiti anksti ryte, kada nėra daug pirkėjų. Arba išvis teks Lidl atsisakyti. Piko metu Lidl tikrai bus žmonių. Tiesiog tavo lūkesčiai nelabai atitinka Lidl strategijos.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Lidl ir Aldi, kaip ir Maximoje, kasose veikia konvejerio principas. Kasininkams alga skaičiuojama pagal spartą, praleistų prekių kiekį per valandą, klientų skaičių ir suprekiautą sumą - yra tam tikra formulė. Jei į Lidl kasą pirkėjas atsineš prekę be barkodo, tai gali susilaukti dar ne tokios kasininko reakcijos Maximoje, beje, irgi pirkėjui nešama "atsakomybė" už tokius bajerius ir pirkėjų skundai dėl neva nesančio barkodo ir pirkėjo nepatogumų išmetimi į šiukšlyną neskaitomi. Čia turbūt dėl to, kad Lidl, kaip ir Maximose, labai mažai dirba kasų ir stengiamasi kasų pralaidumą išnaudoti 100 proc. Todėl bet koks smulkus užlaikymas kasininkui kainuoja minusą nuo algos.
                Viršūnė, užsienietis, nesusigaudantis dėl apmokėjimo, turi sugerti nepatenkintos pardavėjos neigiamą energiją. Ar tikrai ant to pastatyta Lidl esmė? Kur vakarietiška kultūra ir pakantumas?

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Beje, kai paminėjai, kad tau svarbu patogumas, platūs praėjimai, ramybė nuo kitų pirkėjų parduotuvėje, tai į Lidl gali eiti anksti ryte, kada nėra daug pirkėjų. Arba išvis teks Lidl atsisakyti. Piko metu Lidl tikrai bus žmonių. Tiesiog tavo lūkesčiai nelabai atitinka Lidl strategijos.
                  Na čia bus matyt. Jei Lidl turės vokiškų bulvių salotų, vokiško pieno, vokiškų kepeninių dešrų, prasuksiu pakeliui iš darbo dėl jų ir nesiskųsiu ankštumu Privalumai gali nugalėti trūkumus

                  Comment


                    Parašė kek Rodyti pranešimą
                    Kur tik nueisi, ten kortelės. Maistas, degalai, vaistinė, drabužiai/avalynė, mob. operatoriai, kavinės, pramogos. Visur kortelės. O kai reikia jas visas į piniginę susidėti, kuri išstorėja kiek tik įmanoma, prasideda linksmybės.
                    Bent aš, kai pagalvoju kiek jų reikia su savimi tampytis, išvis palieku ją namie, pasiimu vairuotojo pažymėjimą ir banko kortelę. O jei nueini į parduotuvę ir užmatai kokią nemažą nuolaidą, kuriai aišku reikia kortelės, tos prekės nepirksi, nes gi kvaila mokėti pilną kainą, o galiausiai galbūt suprasti jog tau jos išvis nereikėjo ir tai tiesiog buvo impulsas.
                    Aš turiu visų Lietuvos parduotuvių tinklų korteles, bet nuolat piniginėje jų nelaikau. Tiesiog, planuojant apsiprekinimą, paimu tos parduotuvės kortelę. O kas liečia impulsą perkant akcijinę prekę - praverčia popieriukas su prekių sąrašu.
                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Aš turiu visų Lietuvos parduotuvių tinklų korteles, bet nuolat piniginėje jų nelaikau. Tiesiog, planuojant apsiprekinimą, paimu tos parduotuvės kortelę. O kas liečia impulsą perkant akcijinę prekę - praverčia popieriukas su prekių sąrašu.
                      Aš nešiojuosi visas korteles, kas užnisa. Galėtų apsijungti daugiau parduotuvių, kaip tai padarė IKI, Senukai, Gintarinė vaistinė, išleisdami bendrą kortelę.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Galėtų apsijungti daugiau parduotuvių, kaip tai padarė IKI, Senukai, Gintarinė vaistinė, išleisdami bendrą kortelę.
                        Šitie tarpusavy beveik nekonkuruoja (vieni parduoda maistą, kiti - cementą, treti - tabletes), todėl ir susitarė.
                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Viršūnė, užsienietis, nesusigaudantis dėl apmokėjimo, turi sugerti nepatenkintos pardavėjos neigiamą energiją. Ar tikrai ant to pastatyta Lidl esmė? Kur vakarietiška kultūra ir pakantumas?
                          Pardavėjas pavargęs išliejo įtūžį (Vakaruose svarbiau yra žmogus, o ne tiesiog išmokta apsimestinė pagarba vien dėl to, kad tuo metu žmogus moka pinigus ir yra klientas, ir jam neva negalima rodyti tuo metu kilusių emocijų t.y. Vakaruose nesvetima empatija, o ir paties kliento reakcija yra visiškai priešinga negu lietuviams būdinga) bjauria mimika, o pirkėjas visiškai asmeniškai neprisiėmė ir ignoravo tokią mimiką, bet iš dalies užjautė pardavėją. Visiškai brandžios visuomenės socialinė elgsena kasdienėje socialinėje situacijoje. Lietuviams dar teks pakentėti, kol jie subręs ir "aš klientas, todėl svarbiausias" mąstysena įgis daugiau variantų. Kad dar nemokame panašiose socialinės situacijose ramiai reaguoti, tai faktas. Bet, manau, situacija bekeliaujant gerėja. Vien lietuviai emigrantai kiek gerosios patirties atveža tautai.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Pardavėjas pavargęs išliejo įtūžį (Vakaruose svarbiau yra žmogus, o ne tiesiog išmokta apsimestinė pagarba vien dėl to, kad tuo metu žmogus moka pinigus ir yra klientas, ir jam neva negalima rodyti tuo metu kilusių emocijų t.y. Vakaruose nesvetima empatija, o ir paties kliento reakcija yra visiškai priešinga negu lietuviams būdinga) bjauria mimika, o pirkėjas visiškai asmeniškai neprisiėmė ir ignoravo tokią mimiką, bet iš dalies užjautė pardavėją. Visiškai brandžios visuomenės socialinė elgsena kasdienėje socialinėje situacijoje. Lietuviams dar teks pakentėti, kol jie subręs ir "aš klientas, todėl svarbiausias" mąstysena įgis daugiau variantų. Kad dar nemokame panašiose socialinės situacijose ramiai reaguoti, tai faktas. Bet, manau, situacija bekeliaujant gerėja. Vien lietuviai emigrantai kiek gerosios patirties atveža tautai.
                            Oi tik nereikia perdėt. Pasimetęs užsienietis ne tas pats, kas "svarbiausias klientas". Nepriėmiau aš to asmeniškai, bet susidariau nuomonę apie tinklą, kur prekės skanuojamos žaibo greičiu, o neduok dieve, klientas kažko nesusigaudys ir sustabdys tą žaibo liniją. Priminė sovietmetį, kur pardavėja buvo dievas ir leisdavo sau išlieti įtūžį ant kliento.
                            Paskutinis taisė dsanto; 2015.08.16, 22:37.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Oi tik nereikia perdėt. Pasimetęs užsienietis ne tas pats, kas "svarbiausias klientas". Nepriėmiau aš to asmeniškai, bet susidariau nuomonę apie tinklą, kur prekės skanuojamos žaibo greičiu, o neduok dieve, klientas kažko nesusigaudys ir sustabdys tą žaibo liniją. Priminė sovietmetį, kur pardavėja buvo dievas ir leisdavo sau išlieti įtūžį ant kliento.
                              Ach, tik nereikia perdėti. Sovietmečiu atsiduoda Maxima. Lidl - nė iš tolo. Aš manau, kad mes į situaciją žiūrime iš skirtingų pozicijų, už tai nesusikalbame.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Ach, tik nereikia perdėti. Sovietmečiu atsiduoda Maxima. Lidl - nė iš tolo. Aš manau, kad mes į situaciją žiūrime iš skirtingų pozicijų, už tai nesusikalbame.
                                Kaip tik skurdus prekių asortimentas sovietmetį ir primena.
                                Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                Comment


                                  Maxima atsiduoda sovietmeciu? jau ne pirma karta is sio dalyvio girdziu keistu pasisakymu, pradedu itart, kad mazu busi prie acto garintoju?
                                  Maximos back office yra pripazintas vienu geriausiu europoje, maximos top management head huntina ne tik LTU veikiantys tinklai, bet ir lenkai ar vokieciai (buvus maximos apskaitos vyr vyr vyr motera dabar daro tvarka aldi, o tokiu pavyzdziu labai labai nemazai). Taip pat ir Lietuvos imones, nesusijusios su mazmenine prekyba head huntina Maximos administracijos darbuotojus net labiau nei Senuku, nes tai zmones su smegenim, praeje viena sudetingiausiu virtuviu ir ismokytu dirbti laikantis pazangiausiu JAV prekybos metodu. Taip, kad tamsta tavo mylimoj Lidl bus begale Maximos buvusio personalo

                                  O man idomu, kiek realiai is jusu nueje i prekybos centra skaiciuoja jame kainas ir lygina su kitais? Psichologiniu aspektu tai yra saviitaigos daugiau nei realios kalkuliacijos, o pagal fenomenologija, tai isvis toliau uz tvoros esancios parduotuves 99% pirkeju neina, o is tu, kurie eina 95% ja pasirinko del to, kad turi saviitaiga (is anksto turi savo bias apie brand perception), jog ji yra arba pigiausia arba kitaip geriausiai atitinka ju lukescius.
                                  Atejes LIDL nesiulys mazesniu kainu en masse, jis siulys tam tikro krepselio mazesnes kainas, o visa kita +- tas pats, kas pas konkurentus. Taciau taip, bendra kainu lygi - marzas, gali dar siek tiek sumazint, bet prekybcentriai tikrai nepuls pardavinet zemiau savikaintos. Jau ir dabar ju marzos juokingos ir uzsidirba daugiau is lentynu ir kitu, tiesiogiai su galutinio vartotojo produktu, nesusijusiu veiklu

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    Ach, tik nereikia perdėti. Sovietmečiu atsiduoda Maxima. Lidl - nė iš tolo. Aš manau, kad mes į situaciją žiūrime iš skirtingų pozicijų, už tai nesusikalbame.
                                    Kuo Maxima atsiduoda sovietmečiu? Prekių gausa, noru įtikti pirkėjams? Sovietmečiu prekių nebūdavo, reikdavo blato, o pardavėjos galėjo apšaukti pirkėją. Pritarčiau Aleksio, kad greičiau Lidl kažkiek primintų sovietmetį, o ne Maxima.

                                    Comment


                                      Nėra čia ko ginčytis. Lidl'ai skirtingose šalyse skiriasi. Jei gimtojoje Vokietijoje tai dažnai tikros arklidės (pastebėjimas grynai subjektyvus, nes DE esu buvęs gal 4 lidluose, o jų ten tūkstančiai), tai Airijoje (kur sėdi Ametistas), ar JK (John'as) Lidl'ai matyt yra 1/2 velnio parduotuvės. Gal iš dalies ir dėl to, kad dauguma atveju jos žymiai naujesnės.

                                      Beje Ametistas visai be reikalo trupina batoną ant Norfos. Kaip tik lankiausi vienoje maždaug prieš mėnesį atidarytoje Norfoje, tai pagal bendrą vaizdą lengvai nuneša bet kokią Maximą
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Nėra čia ko ginčytis. Lidl'ai skirtingose šalyse skiriasi. Jei gimtojoje Vokietijoje tai dažnai tikros arklidės (pastebėjimas grynai subjektyvus, nes DE esu buvęs gal 4 lidluose, o jų ten tūkstančiai), tai Airijoje (kur sėdi Ametistas), ar JK (John'as) Lidl'ai matyt yra 1/2 velnio parduotuvės. Gal iš dalies ir dėl to, kad dauguma atveju jos žymiai naujesnės.

                                        Beje Ametistas visai be reikalo trupina batoną ant Norfos. Kaip tik lankiausi vienoje maždaug prieš mėnesį atidarytoje Norfoje, tai pagal bendrą vaizdą lengvai nuneša bet kokią Maximą
                                        Iš esmės Lidl'ai UK ir DE niekuo nesiskiria.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Iš esmės Lidl'ai UK ir DE niekuo nesiskiria.
                                          Tada Lidlui bus liūdesiukas
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X