Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal skiriasi kelionių skaičiavimas? Man Vilniuje labai įtartinai atrodo 30% kelionių pėsčiomis. Sakykim jei grįžau namo automobiliu ir tada pėstute nuėjau į parduotuvę už kelių šimtų metrų - tai buvo 2 kelionės (1 auto + 1 pėsčiomis)?
    Manau tokios apklausos vyksta maždaug "Kokiu būdu/kaip dažnai jūs vykstate į darbą?", "Kokiu į parduotuves?", "Kokiu jūsų vaikai vyksta į mokslus?" ir tada skaičiuojamas bendras vidurkis iš viso, o ne tai, kad jūs važiavot 2 valandas pirmyn atgal iš Pagirių Jaunimo 69-sios sodų gatvės ir darbą NMC, o paskui per 15 minučių nuėjot į pakelės Aibę čipsų ir bendrai gaunasi, kad 50% jūsų kelionių yra automobiliu, o 50% pėsčiomis.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

      Manau tokios apklausos vyksta maždaug "Kokiu būdu/kaip dažnai jūs vykstate į darbą?", "Kokiu į parduotuves?", "Kokiu jūsų vaikai vyksta į mokslus?" ir tada skaičiuojamas bendras vidurkis iš viso, o ne tai, kad jūs važiavot 2 valandas pirmyn atgal iš Pagirių Jaunimo 69-sios sodų gatvės ir darbą NMC, o paskui per 15 minučių nuėjot į pakelės Aibę čipsų ir bendrai gaunasi, kad 50% jūsų kelionių yra automobiliu, o 50% pėsčiomis.
      Pagal tokius klausimus ir gautųsi 50/50 Tik nežinau kur įsiskaičiuotų pasivažinėjimai dviračiu, be tikslo, tik šiaip pasportuot ir pravėdint galvą. Nors jei važiuočiau mašina į sporto klubą pasportuot turbūt tai įsiskaitytų kaip kelionė automobiliu

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Iš PP:




        Dar šiaip įdomi citata iš PP:



        Čia rimtai darnaus judumo tokie siektini rezultatai? Tikiuosi ne visam miestui. Jei tokie siektini rezultatai 2030 metams tai daug ką paaiškintų. Palyginimui Helsinkis: 50% kelionių atliekama viešuoju transportu ir tik 28% automobiliu.

        Nors turbūt kalba tik apie šią teritoriją? Nes judu.lt vienam pristatyme rašo kad planuoja 2030 kad VT sudarys 30% (dabar jau yra 24%)
        Tai gi aiskiai SImasiaus chebra sake, kol neatsiras toje vietoje ten keliasdesimt tukstanciu vaziuojanciu VT, tol VT nebus

        Comment


          Parašė TIME Rodyti pranešimą

          Tai gi aiskiai SImasiaus chebra sake, kol neatsiras toje vietoje ten keliasdesimt tukstanciu vaziuojanciu VT, tol VT nebus
          O kai atsiras "reikės maksimaliai išnaudoti turimą infrastruktūrą", nes pagalvot biškutėlį į ateitį yra per sunki užduotis VMS aukščiausio lygio savo sričių profesionalams.

          Comment


            Bet negali but, kad Simasiaus chebra tik apsimeta tokiais durniais? Nes itakingas Simasines mafijos narys yra Gulbinas, vienas is buvusiu Bolt vadovu ir jie supranta, kad geras VT butu pagrindinis konkurentas Boltui, ju nebepavyktu taip propoguot.

            Nes, pvz, vadovaujantis ju logika dviraciu taku tiesti is vis nebutu galima (dviraciu takai padeda ir Bolt paspirtukam) - commuteriu dviraciu labai mazai, nuo spalio iki balandzio is vis beveik nera, taciau VMS teisingai sako, kad kol nebus dviraciu taku, nebus kas jais ir vazinejas. Taciau, pritaikant pacios VMS logika, kol nebus ten kazkiek tukstanciu dviratininku, vazinejanciu kreidelemis nupaisytais "takais", per suluzususius saligatvius ar pavojingsi gatveje, tol negali buti geresniu taku tiesimo net svarstoma. Taciau, VMS atstovai patys supranta, kad to niekada nebus. Pakalnis nepaaiskino kodel tas negalioja viesajam tranaportui

            Comment


              ''Vilniaus miesto savivaldybė gegužės 15 d. pritarė Vilkpėdėje, šalia planuojamo daugiafunkcinio komplekso „Akropolis Vingis“, numatomų infrastruktūros objektų gerinimo sprendimų projektiniams pasiūlymams. Šie pasiūlymai susiję su šalia komplekso esančių Eigulių g., Geležinio Vilko g., Gerosios Vilties g. ir M. K. Čiurlionio g. būsimais pokyčiais.''

              https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...zos-ir-ziedai/

              Comment


                Vėl naujas viešinimas. Yra projekto pokyčių, kiek sumažėjo apimtis, labiau išdirbta architektūra ir viešos erdvės.

                Pavyzdys plano:

                ankstesnis


                naujas



                Vienas pagrindinių įėjimų nuo Vingio parko:

                ankstesnis


                naujas

                Comment


                  Gal kas žinot, ar čia galutinis variantas krantinės, ar bus normali statyba kaip pvz. Piliamiesčio kvartale Kaune? Nes dabar kaip tokio didelio gyvenamo ir ateityje komercinio kvartalo vieša erdvė prie upės atrodo labai nesolidžiai, kažkokie sodybėlės lygio mediniai laipteliai link šabakštyno.







                  Pvz. Piliamiestis:

                  Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.25, 14:58.
                  Flickr

                  Comment


                    Lettered Dabartinis variantas šiuo atveju turbūt yra geriau negu plati betoninė krantinė nutolus nuo pastatų kažkur nuokalnėj.

                    --->
                    Click image for larger version  Name:	Citify-Neries-krantinės-ties-quotreVingisquot-04.jpg Views:	0 Size:	170,3 kB ID:	2106401
                    Click image for larger version  Name:	Citify-Neries-krantinės-ties-quotreVingisquot-02.jpg Views:	0 Size:	186,5 kB ID:	2106402
                    Paskutinis taisė AšNeRobotas; 2024.01.25, 15:20.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Gal kas žinot, ar čia galutinis variantas krantinės, ar bus normali statyba kaip pvz. Piliamiesčio kvartale Kaune? Nes dabar kaip tokio didelio gyvenamo ir ateityje komercinio kvartalo vieša erdvė prie upės atrodo labai nesolidžiai, kažkokie sodybėlės lygio mediniai laipteliai link šabakštyno.
                      Kaip patys pasakojo, miestas nori islaikyti kuo naturalesne aplinka ten ir nieko daugiau neleis. Prie namu virsuj bus sutvarkyta viesoji erdve....ir siaip, realiai projekto kieme Vingio parkas, todel turbut kaip tik tikslas kuo privatesne aplinka sukurti.

                      Comment


                        Butu pristate,o Akropolio dar nezinia kiek lauksim.

                        Comment


                          Pritarta projektiniams pasiūlymams.

                          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...pristatymas-2/

                          Comment


                            Mes dažnai mėgstam skųstis, bet šį kartą galima ir pasidžiaugti. Jeigu Lietuvoje bus pastatytas didelis prekybos centras, kuris atrodys taip:



                            Tai manau šitoj vietoj pralenksim ne tik kažkokias Baltijos šalis, o turbūt nemažai ir vakarų Europos šalių. Bent jau man neteko matyti daug tokių naujos statybos prekybos centro pavyzdžių plyname lauke. Turbūt tokių yra ir galima tokių išgooglint, bet bet kokiu atveju mano supratimas tai yra aukščiausias standartas kaip turėtų būti statomi tie didieji prekybos centrai.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              Mes dažnai mėgstam skųstis, bet šį kartą galima ir pasidžiaugti. Jeigu Lietuvoje bus pastatytas didelis prekybos centras, kuris atrodys taip:

                              Tai manau šitoj vietoj pralenksim ne tik kažkokias Baltijos šalis, o turbūt nemažai ir vakarų Europos šalių. Bent jau man neteko matyti daug tokių naujos statybos prekybos centro pavyzdžių plyname lauke. Turbūt tokių yra ir galima tokių išgooglint, bet bet kokiu atveju mano supratimas tai yra aukščiausias standartas kaip turėtų būti statomi tie didieji prekybos centrai.
                              Aplenksim nebent kai didelis prekybos centras bus aprūpintas dideliu VT.

                              Comment


                                Senasis akras liks nepatogus ir neišvaizdus, o vieta gerai.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                  Aplenksim nebent kai didelis prekybos centras bus aprūpintas dideliu VT.
                                  Kaip bežiūrėsi, žmonės į PC važiuoja apsipirkti. O tempti po dvi pilnas setkas į ir iš troleibuso tai sovietinė atgyvena. Todėl vistiek didžioji dauguma važiuos automobiliu. Beje buvau PC Romoje, tai ten net įėjimo pėstiesiems nėra, tik įvažiavimas į požeminę stovėjimo aikštelę po pačiu prekybcentriu.

                                  Comment


                                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                    Kaip bežiūrėsi, žmonės į PC važiuoja apsipirkti. O tempti po dvi pilnas setkas į ir iš troleibuso tai sovietinė atgyvena. Todėl vistiek didžioji dauguma važiuos automobiliu. Beje buvau PC Romoje, tai ten net įėjimo pėstiesiems nėra, tik įvažiavimas į požeminę stovėjimo aikštelę po pačiu prekybcentriu.
                                    Labai priklauso nuo situacijos, pvz. Kauno Akropolis generuoja tikrai gerą pėsčiųjų srautą, ypač iš greta esančių VT stotelių. Į PC nebūtinai apsipirkinėti taip kad rankose netilptų yra einama - vis gi yra ir smulkesnių produktų parduotuvių, restoranų, ar šiaip veiklų, iš kurių nereikia temptis maišų. Taip, reikia suprasti kad nemaža dalis pirkėjų realiai įmanoma bus aptarnauti tik su atitinkama infrastruktūra automobiliams, bet pamiršti apie visus kitus nėra gera idėja.

                                    Comment


                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                      Labai priklauso nuo situacijos, pvz. Kauno Akropolis generuoja tikrai gerą pėsčiųjų srautą, ypač iš greta esančių VT stotelių. Į PC nebūtinai apsipirkinėti taip kad rankose netilptų yra einama - vis gi yra ir smulkesnių produktų parduotuvių, restoranų, ar šiaip veiklų, iš kurių nereikia temptis maišų. Taip, reikia suprasti kad nemaža dalis pirkėjų realiai įmanoma bus aptarnauti tik su atitinkama infrastruktūra automobiliams, bet pamiršti apie visus kitus nėra gera idėja.
                                      Be abėjo pėsčiųjų irgi bus, bet ten nuo Savanorių prospekto iki naujojo Akropolio panašus atstumas kaip Kaune nuo troleibuso iki Akropolio. O Savanorių prospekte susisiekimas tikrai geras. Be to jeigu bus poreikis tai manau Maxima paleis savo autobusą, pavyzdžiui Akropolis1-Centras-Akropolis2, kaip buvo jų autobusai į Maximą bazę, nežinau ar dar važinėja.

                                      Comment


                                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                        Kaip bežiūrėsi, žmonės į PC važiuoja apsipirkti. O tempti po dvi pilnas setkas į ir iš troleibuso tai sovietinė atgyvena. Todėl vistiek didžioji dauguma važiuos automobiliu. Beje buvau PC Romoje, tai ten net įėjimo pėstiesiems nėra, tik įvažiavimas į požeminę stovėjimo aikštelę po pačiu prekybcentriu.
                                        Apsipirkti galima internetu, į PC žmonės eina pramogauti.

                                        Comment


                                          Tai tikrai nemažas multifunkcinis kvartalas, todėl gaila kad apie viešąjį transportą nelabai pagalvota. Akropolis yra ~110.000m2, tačiau toje teritorijoje dar lygiai tiek pat ploto kiek Akropoliui bus skirta ir biurams/butams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X