Nesuprantu. Pvz jei paimti ir baltai apibrėžtus pastatus sujungti į vieną ištisinį pastatą ir į jį sudėti visas reikalingas funkcijas: auto stotis, traukinių stotis, laukiamieji, parkingas jei reikia, gal kokios parduotuvės, gal kas su maitinimu, kitos reikalingos funkcijos - ir turim hub'ą. Panagrinėjus senus pastatus, manau rastume ir įdomios architektūros, kurią būtų galima integruoti kaip naujos stoties interjero dalis, gal pvz į laukiamąjį gal kokį garvežį atitemti - ir turim įdomų interjerą.
Čia nėra kažkoks išskirtinai aukštas mokslas - tereikia architektų, kitų specų, kurie žinotų funkcinius poreikius, susisiekimo poreikius, architektūrą ir būtų padaryta. Esu tikras, kad LIetuvoje turim tokių žmonių. Idėja - pvz duoti užduotį kokiem architektūros magistro studentams ar panašiai tegu padaro savo vizijas, o jei būtų išrinktas variantas ar keli, tegu jie komandoje išvysto bendrą projektą. Jei kompetencijos pritrūksta - pasitelkia specus iš kitur ir važiuojam. Esu tikras, kad entuziasmo padaryti gerai netruktų, nes skyrus gerą piniginę premiją bus noras ne tik gerai uždirbti, bet ir būti autoriais. Architektūrą žmonės studijuoja ne vien dėl pinigų. Manau, kad net ne pagrindinė varomoji jų jėga yra pinigai.
O jei Geležinkeliai yra stabdis, tuomet gauti iš jų leidimą vystyti projektą už juos. Ir galima pasiūlyti net apmokėti viską pvz miestui, kad tik projektas būtų įvykdytas, kad Geležinkeliai neturėtų atmazų, kad jie pinigų neturi ar dar kas.

Čia nėra kažkoks išskirtinai aukštas mokslas - tereikia architektų, kitų specų, kurie žinotų funkcinius poreikius, susisiekimo poreikius, architektūrą ir būtų padaryta. Esu tikras, kad LIetuvoje turim tokių žmonių. Idėja - pvz duoti užduotį kokiem architektūros magistro studentams ar panašiai tegu padaro savo vizijas, o jei būtų išrinktas variantas ar keli, tegu jie komandoje išvysto bendrą projektą. Jei kompetencijos pritrūksta - pasitelkia specus iš kitur ir važiuojam. Esu tikras, kad entuziasmo padaryti gerai netruktų, nes skyrus gerą piniginę premiją bus noras ne tik gerai uždirbti, bet ir būti autoriais. Architektūrą žmonės studijuoja ne vien dėl pinigų. Manau, kad net ne pagrindinė varomoji jų jėga yra pinigai.
O jei Geležinkeliai yra stabdis, tuomet gauti iš jų leidimą vystyti projektą už juos. Ir galima pasiūlyti net apmokėti viską pvz miestui, kad tik projektas būtų įvykdytas, kad Geležinkeliai neturėtų atmazų, kad jie pinigų neturi ar dar kas.
Comment