Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesuprantu. Pvz jei paimti ir baltai apibrėžtus pastatus sujungti į vieną ištisinį pastatą ir į jį sudėti visas reikalingas funkcijas: auto stotis, traukinių stotis, laukiamieji, parkingas jei reikia, gal kokios parduotuvės, gal kas su maitinimu, kitos reikalingos funkcijos - ir turim hub'ą. Panagrinėjus senus pastatus, manau rastume ir įdomios architektūros, kurią būtų galima integruoti kaip naujos stoties interjero dalis, gal pvz į laukiamąjį gal kokį garvežį atitemti - ir turim įdomų interjerą.

    Čia nėra kažkoks išskirtinai aukštas mokslas - tereikia architektų, kitų specų, kurie žinotų funkcinius poreikius, susisiekimo poreikius, architektūrą ir būtų padaryta. Esu tikras, kad LIetuvoje turim tokių žmonių. Idėja - pvz duoti užduotį kokiem architektūros magistro studentams ar panašiai tegu padaro savo vizijas, o jei būtų išrinktas variantas ar keli, tegu jie komandoje išvysto bendrą projektą. Jei kompetencijos pritrūksta - pasitelkia specus iš kitur ir važiuojam. Esu tikras, kad entuziasmo padaryti gerai netruktų, nes skyrus gerą piniginę premiją bus noras ne tik gerai uždirbti, bet ir būti autoriais. Architektūrą žmonės studijuoja ne vien dėl pinigų. Manau, kad net ne pagrindinė varomoji jų jėga yra pinigai.

    O jei Geležinkeliai yra stabdis, tuomet gauti iš jų leidimą vystyti projektą už juos. Ir galima pasiūlyti net apmokėti viską pvz miestui, kad tik projektas būtų įvykdytas, kad Geležinkeliai neturėtų atmazų, kad jie pinigų neturi ar dar kas.


    Click image for larger version  Name:	Capture - Copy.JPG Views:	0 Size:	408,7 kB ID:	2205672
    Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	0 Size:	276,8 kB ID:	2205673
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.15, 15:07.

    Comment


      Hadid projekte numatytas ne tik išsiplėtimas išilgai, bet ir į dabartinės autostoties teritoriją, teritoriją priešais stotį (ją būtinai reikia tvarkyti, tik ne tokiais amfiteatrais kaip numatyta)

      Click image for larger version

Name:	citify-vilnius-connect-14.jpg
Views:	873
Size:	206,2 kB
ID:	2205676

      Comment


        Resursus, kurių reikėtų teritorijoms dešinėje gatvės pusėje atnaujinti, nukreipti ir sukoncentruoti į stoties kompleksą / hub'ą

        Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	862
Size:	209,4 kB
ID:	2205678

        Comment


          Be to, Hadid projekto masyvus minusas, kad jie, atrodo, nenumato pilnavertiško uždengimo virš patekimo į / iš traukinius

          Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	870
Size:	152,9 kB
ID:	2205681

          Comment


            Reiktų pasikviest olandus ar vokiečius, būtent stočių kompleksų projektuotojus, kurie turi atitinkamos patirties. Visokios Hadid tai tik įvaizdis ir architektūrinės fantazijos. Jos gerai atrodo renderiuose, bet mažai praktiškumo, funkcionalumo. Pinigų išmetimas dėl įvaizdžio. Palikim tai kazachams.

            Comment


              spekas nekomentuosiu, nes gaučiau ban'ą.
              Trumpas atsakymas - ne, reikiamos kvalifikacijos specialistų Lietuvoje nėra. ZHA nors ir nėra geriausias įmanomas sprendimas, bet jie bent turi kompetencijas stočių projektavimui.

              O pradėtu reiktų nuo to, kad iki šiol neturime pvz vertėjų, kurie sugebėtų korektiškai išversti specializuotą techninį tekstą.

              Comment


                Sudėtų brangias granitines plyteles tam kvartale, pasodintų gražių augalų,perdažytų slaviško stiliaus geležinkelio stoties stogą, pastatytų naują autobusų stotį-bent vaizdas kitas būtų, dabar tai sovietinės sostinės rajoniukas…

                Comment


                  Šiandien kaip tik pro ten teko eiti vakare. Ta vieta ties autobusų stoties įėjimu, tie kioskai, snarglinės, ištrupėję šaligatviai. Ne, rodykit kokias norit BVP lenteles, niekas nepadės, visiškas Rytų Europos užkampis.

                  Comment


                    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
                    Šiandien kaip tik pro ten teko eiti vakare. Ta vieta ties autobusų stoties įėjimu, tie kioskai, snarglinės, ištrupėję šaligatviai. Ne, rodykit kokias norit BVP lenteles, niekas nepadės, visiškas Rytų Europos užkampis.
                    Neinvestuojant į infrastruktūrą visumoje BVP augimas lėtės. Važinėsime naujomis autotransporto priemonėmis, o vaikščioti aplink kelius negalėsime dėl "išartų" takų su plytelių trupiniais.

                    Comment


                      Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                      Sudėtų brangias granitines plyteles tam kvartale, pasodintų gražių augalų,perdažytų slaviško stiliaus geležinkelio stoties stogą, pastatytų naują autobusų stotį-bent vaizdas kitas būtų, dabar tai sovietinės sostinės rajoniukas…
                      Kaip manai, kaip į naujos AS statybą greta esamos reaguotų esamos AS savininkai?

                      Comment


                        Tai jeigu BVP lėtės bus kaltinami "usual suspects" - biurokratija ir mokėsčiai.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Nesuprantu. Pvz jei paimti ir baltai apibrėžtus pastatus sujungti į vieną ištisinį pastatą ir į jį sudėti visas reikalingas funkcijas: auto stotis, traukinių stotis, laukiamieji, parkingas jei reikia, gal kokios parduotuvės, gal kas su maitinimu, kitos reikalingos funkcijos - ir turim hub'ą. Panagrinėjus senus pastatus, manau rastume ir įdomios architektūros, kurią būtų galima integruoti kaip naujos stoties interjero dalis, gal pvz į laukiamąjį gal kokį garvežį atitemti - ir turim įdomų interjerą.

                          Čia nėra kažkoks išskirtinai aukštas mokslas - tereikia architektų, kitų specų, kurie žinotų funkcinius poreikius, susisiekimo poreikius, architektūrą ir būtų padaryta. Esu tikras, kad LIetuvoje turim tokių žmonių. Idėja - pvz duoti užduotį kokiem architektūros magistro studentams ar panašiai tegu padaro savo vizijas, o jei būtų išrinktas variantas ar keli, tegu jie komandoje išvysto bendrą projektą. Jei kompetencijos pritrūksta - pasitelkia specus iš kitur ir važiuojam. Esu tikras, kad entuziasmo padaryti gerai netruktų, nes skyrus gerą piniginę premiją bus noras ne tik gerai uždirbti, bet ir būti autoriais. Architektūrą žmonės studijuoja ne vien dėl pinigų. Manau, kad net ne pagrindinė varomoji jų jėga yra pinigai.

                          O jei Geležinkeliai yra stabdis, tuomet gauti iš jų leidimą vystyti projektą už juos. Ir galima pasiūlyti net apmokėti viską pvz miestui, kad tik projektas būtų įvykdytas, kad Geležinkeliai neturėtų atmazų, kad jie pinigų neturi ar dar kas.


                          Click image for larger version Name:	Capture - Copy.JPG Views:	0 Size:	408,7 kB ID:	2205672
                          Click image for larger version Name:	Capture3.JPG Views:	0 Size:	276,8 kB ID:	2205673
                          Plaukioji siek tiek. Veikiantis depas yra kuri iskelt greitai neimanoma, kitur privati nuosavybe, kitur gelezinkeliu valdymo centras. Bp ir detalus lygtais sutvarkytas, bet dar daug kitos dokumentacijos sutvarkyt reikia. Realiai daug ka paproektavus, numacius rail baltikai vieta, galima pstatus statyt vietoj kelyno toliau siek tiek. Depa konvertuot, kitose vietose ofisus statyt.
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
                            Šiandien kaip tik pro ten teko eiti vakare. Ta vieta ties autobusų stoties įėjimu, tie kioskai, snarglinės, ištrupėję šaligatviai. Ne, rodykit kokias norit BVP lenteles, niekas nepadės, visiškas Rytų Europos užkampis.
                            Nesakyk, Romos kvartalai tarp Santa Maria Maggiore ir Roma Termini man kažką primena.

                            Arba, turėdami laiko, prasieikite virtulaliame ture nuo https://www.google.com/maps/@40.7877...oASAFQAw%3D%3D iki https://www.google.com/maps/@40.7930...oASAFQAw%3D%3D
                            Taip užkampis. Taip, Pietūs. Bet likęs miestukas neatrodo taip ... įdomiai kaip stoties prieigos.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Nesakyk, Romos kvartalai tarp Santa Maria Maggiore ir Roma Termini man kažką primena.
                              Pietuose gelbsti šviesa, daug šviesos. Jei būtų mažiau saulės, vaizdas būtų daug liūdnesnis.

                              Comment


                                Parašė R.M. Rodyti pranešimą
                                Panašu, kad Vilnius Connect po truputi laidojamas. Bent jau LTG dalis. Savivaldybė dar bando atsiskirti ir toliau tęsti aikštės projektą. Paskutiniu metu visi didesni projektai stoja (Ministerijų miestelis, Vilnius Connect, Rail Baltica iki Vilniaus).
                                Dar galima pridėti nacionalinį stadioną, Lietuvos banko būstinę

                                Comment


                                  Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                                  Dar galima pridėti nacionalinį stadioną, Lietuvos banko būstinę
                                  Banko būstinė nesusijus. Ten antigravitaciją pirma reikia atrasti.

                                  Comment


                                    Parašė R.M. Rodyti pranešimą
                                    Panašu, kad Vilnius Connect po truputi laidojamas. Bent jau LTG dalis. Savivaldybė dar bando atsiskirti ir toliau tęsti aikštės projektą. Paskutiniu metu visi didesni projektai stoja (Ministerijų miestelis, Vilnius Connect, Rail Baltica iki Vilniaus). Iš savivaldybės protokolų:
                                    Elementarus įrodymas,kad LTG yra eilinė disfunkcinė valstybės įmonė. Normalios įmonės, kritus pajamom bandytų kurti naujus verslo srautus. Šiuo atvėju, jei LTG būtų normali įmonė, ji stengtusi rekonstruot stotis didžiuosiuise miestuose, kad atsirastu kuo daugiau komercijos, vystytų biurų projektus, parduotų nereikalingą nekilnojamąjį turtą, ieškotų NT vystymo partnerių ir pan. Vilniuj, Kaune, Klaipėdoj, Šiauliuose ir Panevežyje LTG turi tiek nekilnojamo turto miestų centruose, kad tikrai galėtų išvystyt pelningą verslo kryptį. Bet, kaip matome gebėjimų lygis pas juos yra ant tiek žemas, kad gebama tik kalbėti apie žalumą, tvarumą, įtrauktį, lygybė, darnumą ir t.t., bet ne užsiimti pirminių ir antrinių funkcijų geru atlikimu ir vystymu.

                                    Comment


                                      Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                      Elementarus įrodymas,kad LTG yra eilinė disfunkcinė valstybės įmonė. Normalios įmonės, kritus pajamom bandytų kurti naujus verslo srautus. Šiuo atvėju, jei LTG būtų normali įmonė, ji stengtusi rekonstruot stotis didžiuosiuise miestuose, kad atsirastu kuo daugiau komercijos, vystytų biurų projektus, parduotų nereikalingą nekilnojamąjį turtą, ieškotų NT vystymo partnerių ir pan. Vilniuj, Kaune, Klaipėdoj, Šiauliuose ir Panevežyje LTG turi tiek nekilnojamo turto miestų centruose, kad tikrai galėtų išvystyt pelningą verslo kryptį. Bet, kaip matome gebėjimų lygis pas juos yra ant tiek žemas, kad gebama tik kalbėti apie žalumą, tvarumą, įtrauktį, lygybė, darnumą ir t.t., bet ne užsiimti pirminių ir antrinių funkcijų geru atlikimu ir vystymu.
                                      Pala, o ne tu ten mane visaip užsipuolei, kai dar prieš porą metų tiesiog pasakiau akivaizdų dalyką, kad Zahos projektas iš esmės yra palaidotas? Ta prasme, bent kiek sekant ir gilinantis, tai buvo aišku jau seniai, o ne tik tada, kai LTG ar SuMinas išleidžia PR pranešimą spaudai

                                      O šiaip, žinoma, tiesa, kad LTG prastai varo. Čia bendrai valstybės transporto strategijos dalis, turbūt nemaža dalimi susivedanti į "mažų mokesčių" politiką, kai tokiems dalykams (kaip, beje, iir kelių priežiūrai) elementariai nebelieka pinigų. Pridėkim dar nekompetenciją ir negebėjhimą vykdyti didelių projektų, ir turim vieną šūdiniausių transporto sistemų tarp ES šalių.
                                      Paskutinis taisė John; 2025.06.16, 11:57.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Pala, o ne tu ten mane visaip užsipuolei, kai dar prieš porą metų tiesiog pasakiau akivaizdų dalyką, kad Zahos projektas iš esmės yra palaidotas? Ta prasme, bent kiek sekant ir gilinantis, tai buvo aišku jau seniai, o ne tik tada, kai LTG ar SuMinas išleidžia PR pranešimą spaudai

                                        O šiaip, žinoma, tiesa, kad LTG prastai varo. Čia bendrai valstybės transporto strategijos dalis, turbūt nemaža dalimi susivedanti į "mažų mokesčių" politiką, kai tokiems dalykams (kaip, beje, iir kelių priežiūrai) elementariai nebelieka pinigų. Pridėkim dar nekompetenciją ir negebėjhimą vykdyti didelių projektų, ir turim vieną šūdiniausių transporto sistemų tarp ES šalių.
                                        Bent, kad taip prastai bus tai nesitikėjau. Nors ir atrodė, kad gali lėčiau projektas vykti ir mažesnėm apmintim, bet, kad tiesiog bus numestas, tai negalvojau. Tikrai atrodė, kad bus bandoma susitvarkyti su pertekliniu turtu, nepaisant viso PR. Ypač, kai LTG finasiniai rezultatai ne patys geriausi ir reikia pinigų bei efektyvumo. Aišku, visiška LTG nekompetencija ir atsainumas privedė prie ten, kur esame dabar.

                                        Comment


                                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                          Plaukioji siek tiek. Veikiantis depas yra kuri iskelt greitai neimanoma, kitur privati nuosavybe, kitur gelezinkeliu valdymo centras. Bp ir detalus lygtais sutvarkytas, bet dar daug kitos dokumentacijos sutvarkyt reikia. Realiai daug ka paproektavus, numacius rail baltikai vieta, galima pstatus statyt vietoj kelyno toliau siek tiek. Depa konvertuot, kitose vietose ofisus statyt.
                                          Dėl to ir pakomentavau, kad paskatinti diskusiją ir pakomentuotų daugiau žinantys žmonės apie situaciją, nes aš nežinau nei kas vyksta tuose pastatuose, nei kam priklauso etc.. Bet kažkodėl gi Hadid projekte tai sprendžiami ne tik visi tie pastatai, bet ir įlipama į autostoties teritoriją, teritoriją priešais gelžstotį, tad rėmiausi ir projekto sprendiniais.
                                          Paskutinis taisė spekas; 2025.06.17, 16:34.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X