Parašė kasparas.v
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
									
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Pritariu nematau as ten jokio grozio su ta senaja traukiniu stotim taip pat kaip ir su Vilniaus oro uostu.
 - 1 patinka
 
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Labai tikra žinia. Po to, kai KPD galutinai apsispręs, kas yra saugotina, tada bus svarstoma kaip elgtis su stoties pastatu. Jis gali būti perstatomas, galima taip išsireikšt. Gali būti griaunamas centrinis fligelis, paliekami šoniniai ir pan. Yra daug niuansų, kurie bus dar ilgai šlifuojami, tame tarpe ir centrinės stoties būsima išvaizda, jeigu galima taip pasakytParašė ttttt Rodyti pranešimą
 Čia tikiuos paveluotos balandžio 1 žinios? Nes kitaip tai būtų debilizmo viršūnė. Ta prasme jau nekalbant apie kas vertinga, kas ne, sukišt tiek laiko, pastangų ir mokesčių mokėtojų pinigų į projektavimą ir galiausiai nuspręst griaut projekto kirtinį akmenį aplink kurį viskas ir sukosi? Are you fckn kidding me... Tai tipo jeigu svarsto griaut, tai svarsto ir projektuot viską iš naujo?Paskutinis taisė Alfas Vingys; 2022.04.15, 11:00.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Čia tikiuos paveluotos balandžio 1 žinios? Nes kitaip tai būtų debilizmo viršūnė. Ta prasme jau nekalbant apie kas vertinga, kas ne, sukišt tiek laiko, pastangų ir mokesčių mokėtojų pinigų į projektavimą ir galiausiai nuspręst griaut projekto kirtinį akmenį aplink kurį viskas ir sukosi? Are you fckn kidding me... Tai tipo jeigu svarsto griaut, tai svarsto ir projektuot viską iš naujo?Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąAntra žinia, kad LG konsultuojasi su KPD dėl galimybės griauti centrinį stoties pastatą. Kas toje stotyje vertinga, kas ne, po konsultacijų aiškės kas bus su stoties pastatu
 
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Dabartinė Vilniaus administracija labai mėgsta PR daryti pristatydama gražias vizualizacijas projektų, kurie neaišku kada ir apskritai ar realiai bus įgyvendinti. LG irgi manau dabar galvoje tikrai ne naujų glamūrinių stočių statyba, o kaip nebankrutuoti.Parašė Edd Rodyti pranešimąIš pradžių surengia didžiulį tarptautinį arch. konkursą kurio tikslas suprojektuoti naują terminalą ir aplinkines teritorijas, naujas terminalas, visos prieigos ir t.t. yra suplanuojamos taip kad sietųsi/jungtųsi su senu centriniu stoties pastatu. Tada jau kai yra rezultatai pradeda galvoti o gal išvis nereikia senos centrinės stoties...
 - 6 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Iš pradžių surengia didžiulį tarptautinį arch. konkursą kurio tikslas suprojektuoti naują terminalą ir aplinkines teritorijas, naujas terminalas, visos prieigos ir t.t. yra suplanuojamos taip kad sietųsi/jungtųsi su senu centriniu stoties pastatu. Tada jau kai yra rezultatai pradeda galvoti o gal išvis nereikia senos centrinės stoties...
 - 8 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Iš patikimų šaltinių informacija, kad projektas nėra stabdomas, bet dėl suprantamų priežasčių nėra pinigų. Taigi derinamas koncesijos būdas, kad pritraukti valdytoją, kuris plėtos ir administruos visą projektą. Kokia apimtim būtų koncesija ir kiek prisidėtų kiti partneriai geležinkeliai, savivaldybė vyriausybė, kol kas derinama.
 
 Antra žinia, kad LG konsultuojasi su KPD dėl galimybės griauti centrinį stoties pastatą. Kas toje stotyje vertinga, kas ne, po konsultacijų aiškės kas bus su stoties pastatu
 - 8 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Klausimas - kas girdėti ties pokyčiais stoties rajone? Pamenu, buvo Šimašiaus ir jo komandos pokalbis praeitą savaitę - ar Vilnius Connect tema buvo iškelta?
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Skirtumas yra tik vienas, kad konferencijų centro nedaryti Sporto rūmų vietoje nusprendė Vyriausybė, nepaisant to, kad Vilniaus savivaldybė ragino nekeisti sprendimo ir daryti konferencijų centrą.Parašė ttttt Rodyti pranešimąSu Paupiu nebuvo nieko nerealaus, iškart buvo aišku, kad bus puikus rezultatas, nes tai buvo suplanuota vieno (na beveik) vystytojo. Lygiai taip pat dabar yra aišku, kad puikus rezultatas bus ir Velgos teritorijoje. Čia gi mes turime situacija, kai pačiame miesto centre stovi apleistas išskirtinės architektūros, paveldo sąrašė esantis objektas, kuris pagal planus jau praeitais metais turėjo tapti kongresų centru, bet yra atsisakoma akivaizdaus sprendimo ir kuriami kažkokie planai, kurie reiškia, kad optimistiškiausiu atveju, jeigu išvis tai bus įgyvendinta, tas kongresų centras Vilniuje atsiras tik po kokių 5-7 metų ir žinoma kainuos žymiai daugiau. Na o pačiame Vilniaus centre turėsime raudos draustinį, kur jeigu daryt viską taip, kaip nori žydai (tarp jų ir tas Šimašiaus draugelis-patarėjas iš Izraelio, kuris šia tema stipriai jį įtakojo, taip stipriai, kad jeigu būtų mero valia, jis griautų Sporto rūmus), teritorija bus aptverta ir nebus galima net ant pievos pasėdėti. 
 
 Esant tokiam Vyriausybės sprendimui, savivaldybė bando siūlyti kitas vietas. Panašiai darė ir kai ėjo kalbos apie Vyriausybės miestelio statybas, tada savivaldybė irgi pati siūlė įvairias vietas. Ir tai yra gera iniciatyva iš savivaldos pusės, nepaisant to, kad galutinį sprendimą priima ne ji.
 - 4 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Valstybė jau daugiau nei 5-7 metus tą kongresų centrą statė ir nieko net nepradėjo statyti, tai su visais žydų kapinių teritorijos reikalais nėra jokios garantijos kad ir dabar kažkas ten pajudėtų ir būtų pastatyta greitai ir pigiai. O apskritai rimtas žydų muziejus nebūtų blogas dalykas - jeigu rimtai į jį žydai pasižiūrės, tai turėtų būti ir architektūriškai, ir turiniu stiprus, o žinant kiek žydai buvo svarbūs Vilniaus istorijai, tai turbūt bus ir geresnis Vilniaus miesto ir jo istorijos muziejus, nei bet kuris kitas valstybės ar savivaldybės muziejus.Parašė ttttt Rodyti pranešimąSu Paupiu nebuvo nieko nerealaus, iškart buvo aišku, kad bus puikus rezultatas, nes tai buvo suplanuota vieno (na beveik) vystytojo. Lygiai taip pat dabar yra aišku, kad puikus rezultatas bus ir Velgos teritorijoje. Čia gi mes turime situacija, kai pačiame miesto centre stovi apleistas išskirtinės architektūros, paveldo sąrašė esantis objektas, kuris pagal planus jau praeitais metais turėjo tapti kongresų centru, bet yra atsisakoma akivaizdaus sprendimo ir kuriami kažkokie planai, kurie reiškia, kad optimistiškiausiu atveju, jeigu išvis tai bus įgyvendinta, tas kongresų centras Vilniuje atsiras tik po kokių 5-7 metų ir žinoma kainuos žymiai daugiau. Na o pačiame Vilniaus centre turėsime raudos draustinį, kur jeigu daryt viską taip, kaip nori žydai (tarp jų ir tas Šimašiaus draugelis-patarėjas iš Izraelio, kuris šia tema stipriai jį įtakojo, taip stipriai, kad jeigu būtų mero valia, jis griautų Sporto rūmus), teritorija bus aptverta ir nebus galima net ant pievos pasėdėti. 
 
 O dėl Vilniaus Connect vakarinės dalies, tai manau valstybės pinigai būtų išleisti geriau investuojant į tą miesto vietą. Žalgirio stadiono teritorija tokioj geroj vietoj kad ir be valstybės įsikišimo sėkmingai vystoma privataus sektoriaus, o Naujamiesčio teritorijoms papildomas impulsas būtų naudingas.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Bet čia skirtingi dalykai - Ukmergės g. yra vizija užstatytai gatvei su daug privačių savininkų, čia kalbama apie valstybės įmonei priklausančią teritoriją, kurioje jau kurį laiką numatyta konversija. Ir ne visos vizijos yra tik svajonės, tikrai nemažai vizijų yra realizuojama. Pvz Paupys prasidėjo nuo skambios ir tuo metu ne visiems realia atrodančios Architektūros parko vizijos.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
 
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Prie ko cia? Normali ideja paskirstyti landmarkus po miesto centra tolygiai, kad miestas butu gyvas ir, kad nesigautu kaip koks Minskas, kur viskas palei viena-dvi gatves, o kitur visiskai nieko.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 R. Šimašius: naujas kongresų centras galėtų būti pastatytas stoties rajone vietoj nebenaudojamų bėgių
 
 Man tai jau pradeda kvepėti Ukmergės gatvės rekonstrukcija 2.0Vyriausybei atsisakant planų Kongresų centrą Vilniuje įrengti rekonstravus sporto rūmus, sostinės meras Remigijus Šimašius sako, kad toks centras galėtų būti pastatytas geležinkelio stoties teritorijoje.
 
 Jo teigimu, šiuo metu numatytos trys alternatyvos centrui, dėl kurių kalbamasi su Ekonomikos ir inovacijų ministerija, tačiau, savivaldybės nuomone, objektas galėtų atsirasti ties vadinamuoju grįžračiu – puslankio formos geležinkelio bėgių įrengimu vagonams pasukti į kitą kelią.
 
 „Mūsų nuomone, atsižvelgiant į centro funkcijas, į miesto interesus bei plėtros planus į pietinę pusę, į stoties rajono atgimimą – toks Kongresų centras labiausiai tiktų Lietuvos geležinkelių teritorijoje prie grįžračio, kuris nebenaudojama, visai greta Dariaus ir Girėno gatvės“, – BNS penktadienį sakė R. Šimašius.
 
 
 
 Anot jo, ši vieta tinkama, nes yra arti centro, ją patogu pasiekti, lankytojai modernų Kongresų centrą išvystų su integruotais ar greta stovinčiais kultūros paveldo pastatais, o pats pastatas taptų „naujos besiplėtojančios teritorijos prie miesto centro akcentas”.
 
 Meras vylėsi, kad ir Vyriausybė, ir „Lietuvos geležinkeliai“ galėtų bendradarbiauti vystant šią idėją.
 
 Ankstesnės Vyriausybės planavo Kongresų centrą įrengti rekonstravus dešiniajame Neries krante priešais senamiestį esančius Vilniaus koncertų ir sporto rūmus, tačiau premjerė Ingrida Šimonytė sausio pabaigoje interviu LRT tvirtino, kad po metus trukusių konsultacijų šiuo metu apleistame pastate svarstoma įrengti žydų istorijai skirtą muziejų.  
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Na, deja, bet praėjimo neįgaliesiems, vežimėliams ir dviračiams reikalingas jua šiandien o ne po poros metu, tai gal neįvardinčiau kaip išmetimas į balą. Nauduojuosi šiuo tiltu pastoviai - šių sprendimų labai, labai reikia. Tai turėjo buti padaryta prieš 20 metų jau aikšu, o ne dabar. O Vilnius Connect mastu, gal nebus problemų pašalinti kelis papildomus pandusus ir įrengti naują normalų tiltą.Paskutinis taisė Resutas; 2021.11.03, 14:30.
 - 3 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Tai tame ir esmė, kad šitas tiltas ne tik nėra jo dalis, bet dar ir prieštarauja tam, kas yra pasiūlyta laimėjusiame projekte. Ten išvis planuojami pastatai be jokio praėjimo, o dar vienas potencialus tiltas numatomas iš Zanavykų g. į Panerių g. kas yra logiška. Kišti pinigus į tokį autostrados pėsčiųjų tilto lygio pristroikę reikštų, kad Vilnius Connect lauksim dar kokius 10 metų, arba kad jis bus sugadintas šito tilto, nes tektų stipriai keist projektą, kadangi tiltas būtų pusės dengtų peronų vietoje ir tektų atsisakyt bent jau Naujininkų pusėje suprojektuoto pagrindinio ofisų/komercijos pastato.Parašė Resutas Rodyti pranešimą
 Bte čia ir yra eilinis pesčiujų tiltas Projektas nėra VIlnius Connect dalis, tai tiesiog pandusu sumontavimai realiai ir esamo tilto remontas. Tai atsakas į Naujininkų bendruomenės prašymus dėl galimybės nebuvimo nauduotis viaduku neįgaliems, su vežimeliais, dviračiais. Projektas nėra VIlnius Connect dalis, tai tiesiog pandusu sumontavimai realiai ir esamo tilto remontas. Tai atsakas į Naujininkų bendruomenės prašymus dėl galimybės nebuvimo nauduotis viaduku neįgaliems, su vežimeliais, dviračiais.
 
 Iš tikrujų reiktų pasidžiaugti, nes buvo realiai sureagota, anskčiau į tokius prašymus buvo ignoruojama iš viso. O Vilnius Connect net sprendimai jokie nėra vis dar aiškus, tad realus susisiekimas vargu ar bus ir po kokių 5 metų.
 
 - 8 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Tai šį tiltą vis vieną gi griaus po 5-8 metų, jei RB čia atsiras.
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Bte čia ir yra eilinis pesčiujų tiltasParašė MindesAcc Rodyti pranešimą
 Atrodo kaip koks eilinis pesciuju tiltas per koki greitkeli. Galvojau bus kazkas ispudingiau kartu su stoties atnaujimo projektu. Projektas nėra VIlnius Connect dalis, tai tiesiog pandusu sumontavimai realiai ir esamo tilto remontas. Tai atsakas į Naujininkų bendruomenės prašymus dėl galimybės nebuvimo nauduotis viaduku neįgaliems, su vežimeliais, dviračiais. Projektas nėra VIlnius Connect dalis, tai tiesiog pandusu sumontavimai realiai ir esamo tilto remontas. Tai atsakas į Naujininkų bendruomenės prašymus dėl galimybės nebuvimo nauduotis viaduku neįgaliems, su vežimeliais, dviračiais.
 
 Iš tikrujų reiktų pasidžiaugti, nes buvo realiai sureagota, anskčiau į tokius prašymus buvo ignoruojama iš viso. O Vilnius Connect net sprendimai jokie nėra vis dar aiškus, tad realus susisiekimas vargu ar bus ir po kokių 5 metų.
 - 3 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Brėžiniuose žiurėkite, viskas ten gan aišku. Bus statomi du pandusai, vienas į pirmą peroną su išėjimu į Stoties aikštę ir Galežinkelio g. ten kur dabar laiptai, ir antras paskutiniame perone prie Peleso g. (šio metu tas peronas keleiviams nenauduojamas, bet čia gal dėl Rail Balticos).Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
 Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus. Ir šiaip, neaišku kur tas pandusas nusileidžia Pelesos g. pusėje. Gal kažkas supratot?
 
 Laiptai visi bus demontuoti, atnaujinti tik į 1 peroną ir į gatvę.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Laiptus į peronus demontuot turėtų išvis.Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
 Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus. Ir šiaip, neaišku kur tas pandusas nusileidžia Pelesos g. pusėje. Gal kažkas supratot?Parašė Resutas Rodyti pranešimąTvarkys pesčiųjų tiltą per geležinkėlį stotyje. Projektuojami apndusai nešgaliems.
 Komentuoti:









Komentuoti: