Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • newyork90
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    Jeigu pavyktu ji kaip nors nugriaut tai aleliuja.
    Pritariu nematau as ten jokio grozio su ta senaja traukiniu stotim taip pat kaip ir su Vilniaus oro uostu.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Čia tikiuos paveluotos balandžio 1 žinios? Nes kitaip tai būtų debilizmo viršūnė. Ta prasme jau nekalbant apie kas vertinga, kas ne, sukišt tiek laiko, pastangų ir mokesčių mokėtojų pinigų į projektavimą ir galiausiai nuspręst griaut projekto kirtinį akmenį aplink kurį viskas ir sukosi? Are you fckn kidding me... Tai tipo jeigu svarsto griaut, tai svarsto ir projektuot viską iš naujo?
    Labai tikra žinia. Po to, kai KPD galutinai apsispręs, kas yra saugotina, tada bus svarstoma kaip elgtis su stoties pastatu. Jis gali būti perstatomas, galima taip išsireikšt. Gali būti griaunamas centrinis fligelis, paliekami šoniniai ir pan. Yra daug niuansų, kurie bus dar ilgai šlifuojami, tame tarpe ir centrinės stoties būsima išvaizda, jeigu galima taip pasakyt
    Paskutinis taisė Alfas Vingys; 2022.04.15, 11:00.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Jeigu pavyktu ji kaip nors nugriaut tai aleliuja.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
    Antra žinia, kad LG konsultuojasi su KPD dėl galimybės griauti centrinį stoties pastatą. Kas toje stotyje vertinga, kas ne, po konsultacijų aiškės kas bus su stoties pastatu
    Čia tikiuos paveluotos balandžio 1 žinios? Nes kitaip tai būtų debilizmo viršūnė. Ta prasme jau nekalbant apie kas vertinga, kas ne, sukišt tiek laiko, pastangų ir mokesčių mokėtojų pinigų į projektavimą ir galiausiai nuspręst griaut projekto kirtinį akmenį aplink kurį viskas ir sukosi? Are you fckn kidding me... Tai tipo jeigu svarsto griaut, tai svarsto ir projektuot viską iš naujo?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Iš pradžių surengia didžiulį tarptautinį arch. konkursą kurio tikslas suprojektuoti naują terminalą ir aplinkines teritorijas, naujas terminalas, visos prieigos ir t.t. yra suplanuojamos taip kad sietųsi/jungtųsi su senu centriniu stoties pastatu. Tada jau kai yra rezultatai pradeda galvoti o gal išvis nereikia senos centrinės stoties...
    Dabartinė Vilniaus administracija labai mėgsta PR daryti pristatydama gražias vizualizacijas projektų, kurie neaišku kada ir apskritai ar realiai bus įgyvendinti. LG irgi manau dabar galvoje tikrai ne naujų glamūrinių stočių statyba, o kaip nebankrutuoti.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Iš pradžių surengia didžiulį tarptautinį arch. konkursą kurio tikslas suprojektuoti naują terminalą ir aplinkines teritorijas, naujas terminalas, visos prieigos ir t.t. yra suplanuojamos taip kad sietųsi/jungtųsi su senu centriniu stoties pastatu. Tada jau kai yra rezultatai pradeda galvoti o gal išvis nereikia senos centrinės stoties...

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Iš patikimų šaltinių informacija, kad projektas nėra stabdomas, bet dėl suprantamų priežasčių nėra pinigų. Taigi derinamas koncesijos būdas, kad pritraukti valdytoją, kuris plėtos ir administruos visą projektą. Kokia apimtim būtų koncesija ir kiek prisidėtų kiti partneriai geležinkeliai, savivaldybė vyriausybė, kol kas derinama.

    Antra žinia, kad LG konsultuojasi su KPD dėl galimybės griauti centrinį stoties pastatą. Kas toje stotyje vertinga, kas ne, po konsultacijų aiškės kas bus su stoties pastatu

    Komentuoti:


  • CWave
    replied
    Klausimas - kas girdėti ties pokyčiais stoties rajone? Pamenu, buvo Šimašiaus ir jo komandos pokalbis praeitą savaitę - ar Vilnius Connect tema buvo iškelta?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Su Paupiu nebuvo nieko nerealaus, iškart buvo aišku, kad bus puikus rezultatas, nes tai buvo suplanuota vieno (na beveik) vystytojo. Lygiai taip pat dabar yra aišku, kad puikus rezultatas bus ir Velgos teritorijoje. Čia gi mes turime situacija, kai pačiame miesto centre stovi apleistas išskirtinės architektūros, paveldo sąrašė esantis objektas, kuris pagal planus jau praeitais metais turėjo tapti kongresų centru, bet yra atsisakoma akivaizdaus sprendimo ir kuriami kažkokie planai, kurie reiškia, kad optimistiškiausiu atveju, jeigu išvis tai bus įgyvendinta, tas kongresų centras Vilniuje atsiras tik po kokių 5-7 metų ir žinoma kainuos žymiai daugiau. Na o pačiame Vilniaus centre turėsime raudos draustinį, kur jeigu daryt viską taip, kaip nori žydai (tarp jų ir tas Šimašiaus draugelis-patarėjas iš Izraelio, kuris šia tema stipriai jį įtakojo, taip stipriai, kad jeigu būtų mero valia, jis griautų Sporto rūmus), teritorija bus aptverta ir nebus galima net ant pievos pasėdėti.
    Skirtumas yra tik vienas, kad konferencijų centro nedaryti Sporto rūmų vietoje nusprendė Vyriausybė, nepaisant to, kad Vilniaus savivaldybė ragino nekeisti sprendimo ir daryti konferencijų centrą.

    Esant tokiam Vyriausybės sprendimui, savivaldybė bando siūlyti kitas vietas. Panašiai darė ir kai ėjo kalbos apie Vyriausybės miestelio statybas, tada savivaldybė irgi pati siūlė įvairias vietas. Ir tai yra gera iniciatyva iš savivaldos pusės, nepaisant to, kad galutinį sprendimą priima ne ji.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Su Paupiu nebuvo nieko nerealaus, iškart buvo aišku, kad bus puikus rezultatas, nes tai buvo suplanuota vieno (na beveik) vystytojo. Lygiai taip pat dabar yra aišku, kad puikus rezultatas bus ir Velgos teritorijoje. Čia gi mes turime situacija, kai pačiame miesto centre stovi apleistas išskirtinės architektūros, paveldo sąrašė esantis objektas, kuris pagal planus jau praeitais metais turėjo tapti kongresų centru, bet yra atsisakoma akivaizdaus sprendimo ir kuriami kažkokie planai, kurie reiškia, kad optimistiškiausiu atveju, jeigu išvis tai bus įgyvendinta, tas kongresų centras Vilniuje atsiras tik po kokių 5-7 metų ir žinoma kainuos žymiai daugiau. Na o pačiame Vilniaus centre turėsime raudos draustinį, kur jeigu daryt viską taip, kaip nori žydai (tarp jų ir tas Šimašiaus draugelis-patarėjas iš Izraelio, kuris šia tema stipriai jį įtakojo, taip stipriai, kad jeigu būtų mero valia, jis griautų Sporto rūmus), teritorija bus aptverta ir nebus galima net ant pievos pasėdėti.
    Valstybė jau daugiau nei 5-7 metus tą kongresų centrą statė ir nieko net nepradėjo statyti, tai su visais žydų kapinių teritorijos reikalais nėra jokios garantijos kad ir dabar kažkas ten pajudėtų ir būtų pastatyta greitai ir pigiai. O apskritai rimtas žydų muziejus nebūtų blogas dalykas - jeigu rimtai į jį žydai pasižiūrės, tai turėtų būti ir architektūriškai, ir turiniu stiprus, o žinant kiek žydai buvo svarbūs Vilniaus istorijai, tai turbūt bus ir geresnis Vilniaus miesto ir jo istorijos muziejus, nei bet kuris kitas valstybės ar savivaldybės muziejus.

    O dėl Vilniaus Connect vakarinės dalies, tai manau valstybės pinigai būtų išleisti geriau investuojant į tą miesto vietą. Žalgirio stadiono teritorija tokioj geroj vietoj kad ir be valstybės įsikišimo sėkmingai vystoma privataus sektoriaus, o Naujamiesčio teritorijoms papildomas impulsas būtų naudingas.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Bet čia skirtingi dalykai - Ukmergės g. yra vizija užstatytai gatvei su daug privačių savininkų, čia kalbama apie valstybės įmonei priklausančią teritoriją, kurioje jau kurį laiką numatyta konversija. Ir ne visos vizijos yra tik svajonės, tikrai nemažai vizijų yra realizuojama. Pvz Paupys prasidėjo nuo skambios ir tuo metu ne visiems realia atrodančios Architektūros parko vizijos.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Prie ko cia? Normali ideja paskirstyti landmarkus po miesto centra tolygiai, kad miestas butu gyvas ir, kad nesigautu kaip koks Minskas, kur viskas palei viena-dvi gatves, o kitur visiskai nieko.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    R. Šimašius: naujas kongresų centras galėtų būti pastatytas stoties rajone vietoj nebenaudojamų bėgių

    Vyriausybei atsisakant planų Kongresų centrą Vilniuje įrengti rekonstravus sporto rūmus, sostinės meras Remigijus Šimašius sako, kad toks centras galėtų būti pastatytas geležinkelio stoties teritorijoje.

    Jo teigimu, šiuo metu numatytos trys alternatyvos centrui, dėl kurių kalbamasi su Ekonomikos ir inovacijų ministerija, tačiau, savivaldybės nuomone, objektas galėtų atsirasti ties vadinamuoju grįžračiu – puslankio formos geležinkelio bėgių įrengimu vagonams pasukti į kitą kelią.

    „Mūsų nuomone, atsižvelgiant į centro funkcijas, į miesto interesus bei plėtros planus į pietinę pusę, į stoties rajono atgimimą – toks Kongresų centras labiausiai tiktų Lietuvos geležinkelių teritorijoje prie grįžračio, kuris nebenaudojama, visai greta Dariaus ir Girėno gatvės“, – BNS penktadienį sakė R. Šimašius.



    Anot jo, ši vieta tinkama, nes yra arti centro, ją patogu pasiekti, lankytojai modernų Kongresų centrą išvystų su integruotais ar greta stovinčiais kultūros paveldo pastatais, o pats pastatas taptų „naujos besiplėtojančios teritorijos prie miesto centro akcentas”.

    Meras vylėsi, kad ir Vyriausybė, ir „Lietuvos geležinkeliai“ galėtų bendradarbiauti vystant šią idėją.

    Ankstesnės Vyriausybės planavo Kongresų centrą įrengti rekonstravus dešiniajame Neries krante priešais senamiestį esančius Vilniaus koncertų ir sporto rūmus, tačiau premjerė Ingrida Šimonytė sausio pabaigoje interviu LRT tvirtino, kad po metus trukusių konsultacijų šiuo metu apleistame pastate svarstoma įrengti žydų istorijai skirtą muziejų.
    Man tai jau pradeda kvepėti Ukmergės gatvės rekonstrukcija 2.0

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Na, deja, bet praėjimo neįgaliesiems, vežimėliams ir dviračiams reikalingas jua šiandien o ne po poros metu, tai gal neįvardinčiau kaip išmetimas į balą. Nauduojuosi šiuo tiltu pastoviai - šių sprendimų labai, labai reikia. Tai turėjo buti padaryta prieš 20 metų jau aikšu, o ne dabar. O Vilnius Connect mastu, gal nebus problemų pašalinti kelis papildomus pandusus ir įrengti naują normalų tiltą.
    Paskutinis taisė Resutas; 2021.11.03, 14:30.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    Bte čia ir yra eilinis pesčiujų tiltas Projektas nėra VIlnius Connect dalis, tai tiesiog pandusu sumontavimai realiai ir esamo tilto remontas. Tai atsakas į Naujininkų bendruomenės prašymus dėl galimybės nebuvimo nauduotis viaduku neįgaliems, su vežimeliais, dviračiais.

    Iš tikrujų reiktų pasidžiaugti, nes buvo realiai sureagota, anskčiau į tokius prašymus buvo ignoruojama iš viso. O Vilnius Connect net sprendimai jokie nėra vis dar aiškus, tad realus susisiekimas vargu ar bus ir po kokių 5 metų.
    Tai tame ir esmė, kad šitas tiltas ne tik nėra jo dalis, bet dar ir prieštarauja tam, kas yra pasiūlyta laimėjusiame projekte. Ten išvis planuojami pastatai be jokio praėjimo, o dar vienas potencialus tiltas numatomas iš Zanavykų g. į Panerių g. kas yra logiška. Kišti pinigus į tokį autostrados pėsčiųjų tilto lygio pristroikę reikštų, kad Vilnius Connect lauksim dar kokius 10 metų, arba kad jis bus sugadintas šito tilto, nes tektų stipriai keist projektą, kadangi tiltas būtų pusės dengtų peronų vietoje ir tektų atsisakyt bent jau Naujininkų pusėje suprojektuoto pagrindinio ofisų/komercijos pastato.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai šį tiltą vis vieną gi griaus po 5-8 metų, jei RB čia atsiras.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Atrodo kaip koks eilinis pesciuju tiltas per koki greitkeli. Galvojau bus kazkas ispudingiau kartu su stoties atnaujimo projektu.
    Bte čia ir yra eilinis pesčiujų tiltas Projektas nėra VIlnius Connect dalis, tai tiesiog pandusu sumontavimai realiai ir esamo tilto remontas. Tai atsakas į Naujininkų bendruomenės prašymus dėl galimybės nebuvimo nauduotis viaduku neįgaliems, su vežimeliais, dviračiais.

    Iš tikrujų reiktų pasidžiaugti, nes buvo realiai sureagota, anskčiau į tokius prašymus buvo ignoruojama iš viso. O Vilnius Connect net sprendimai jokie nėra vis dar aiškus, tad realus susisiekimas vargu ar bus ir po kokių 5 metų.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

    Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus. Ir šiaip, neaišku kur tas pandusas nusileidžia Pelesos g. pusėje. Gal kažkas supratot?
    Brėžiniuose žiurėkite, viskas ten gan aišku. Bus statomi du pandusai, vienas į pirmą peroną su išėjimu į Stoties aikštę ir Galežinkelio g. ten kur dabar laiptai, ir antras paskutiniame perone prie Peleso g. (šio metu tas peronas keleiviams nenauduojamas, bet čia gal dėl Rail Balticos).

    Laiptai visi bus demontuoti, atnaujinti tik į 1 peroną ir į gatvę.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

    Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus.
    Laiptus į peronus demontuot turėtų išvis.

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Tvarkys pesčiųjų tiltą per geležinkėlį stotyje. Projektuojami apndusai nešgaliems.
    Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus. Ir šiaip, neaišku kur tas pandusas nusileidžia Pelesos g. pusėje. Gal kažkas supratot?

    Komentuoti:

Working...
X