Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kur bus nauja AS, jei ją sugalvotų konvertuoti? Kokia dar biblioteka? Kliedesiai.
    Juk parašyta,kad tai akademinis / baigiamasis darbas. Problemos su teksto suvokimu?
    N N N

    Comment


      Juk parašyta, kad
      "Vilnius Connect“ projekto siūlymuose nėra sprendžiamas šio pastato klausimas.

      Comment


        Kaip ir laikas skelbti rezultatus...

        Comment


          Kažkaip keistoka, pradėjo iš vidaus remontuoti Pelesos g. 10 esantį, geležinkeliams priklausantį, pastatą. Negi jis liks Connect projekto papuošalu...
          Suprantama, kad išsikrausčius iš Mindaug g. gali trūkti patalpų, bet ar tai nebus blogas pranašas, kad projektas labai užsitęs ir geležinkeliečiai dar ilgai neturės naujų patalpų?

          Comment


            Parašė Robyla Rodyti pranešimą
            Kažkaip keistoka, pradėjo iš vidaus remontuoti Pelesos g. 10 esantį, geležinkeliams priklausantį, pastatą. Negi jis liks Connect projekto papuošalu...
            Galiu papildyti - geležinkeliams priklausanti pastatą Geležinkelio g. 12 taip pat pradėjo remontuoti iš vidaus.

            Comment


              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
              Kažkaip keistoka, pradėjo iš vidaus remontuoti Pelesos g. 10 esantį, geležinkeliams priklausantį, pastatą. Negi jis liks Connect projekto papuošalu...
              Suprantama, kad išsikrausčius iš Mindaug g. gali trūkti patalpų, bet ar tai nebus blogas pranašas, kad projektas labai užsitęs ir geležinkeliečiai dar ilgai neturės naujų patalpų?
              Rimtai manai kad Vilnius Connect turi kažkokią perspektyvą buti įgyvendintas?? Bent jau tokią pačią apimtimi kuria pristatė architektai ir pats Šimašius??
              Šiai dienai mano manymu Vilnius Connect temą reikėtų vertinti piešimo konkurso lygyje, ir tiek.
              Net ir pats paprasčiausias konversijos planas Valstybėj kainuotų virš 100 milijonų eurų o pačios statybos užtruktų kaip minimum 5 metus. Žinant faktą kad dėl ekonominių priežasčių atsisakoma finansuoti žymiai paprastesnius projektus(VU fakultetai, Marijampolės sporto arena, Sporto rūmai) Vilnius Connect šiai dienai atrodo kaip graži pasaka todėl jaigu kažkas šiai dienai remontuoja patalpas Pelesos arba Geležinkelio gatvėje nereikėtų stebėtis nes geriausių atvejų ten žmonės dirbs dar ne vienerius metus.
              Paskutinis taisė Kublickij; 2021.09.12, 12:24.

              Comment


                Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                Kažkaip keistoka, pradėjo iš vidaus remontuoti Pelesos g. 10 esantį, geležinkeliams priklausantį, pastatą. Negi jis liks Connect projekto papuošalu...
                Suprantama, kad išsikrausčius iš Mindaug g. gali trūkti patalpų, bet ar tai nebus blogas pranašas, kad projektas labai užsitęs ir geležinkeliečiai dar ilgai neturės naujų patalpų?
                Remontuoja, nes iki verslo centrų statybos toje teritorijoje yra dar daug metų. Pirmas etapas visada buvo ir yra Stotis ir jos prieigos. Po to reikia išmontuoti esamus nenaudojamus kelius ir tada galima daryt arch. konkursus toms teritorijoms. Tai 5 metai sakyčiau mažiausiai, o tokiam laikui remontą daryt jau visai logiška.

                Comment


                  Mano galva šiek tiek kitaip (aišku priklausys nuo pasirinkto projekto): prieš pradedant stoties rekonstrukciją – pirmas žingsnis iš statybinių - ardomųjų darbų, tai būtent pradėti ardyti nenaudojamus ir nereikalingus kelius. Taip bus ruošiama statybvietė keleivių terminalui, kuris bus vienas iš pagrindinių šio projekto konstruktyvų ir „Connect“ funkcinių elementų, kas ir yra šio projekto esmių esmė.
                  Paraleliai galima skelbti visokius architektūrinius konkursus potencialios teritorijos užstatymui, įskaitant anksčiau minėtus LG naujus biurus.
                  Toliau - ką vadiname prieigomis, ar tik stoties aikštę, ar ir numatomą patekimą į keleivių terminalą iš Pelesos g. ... Nejaugi statys terminalą ir paliks esamą situaciją Naujininkų pusėje? Jeigu ne, tai tvarkys
                  prieigas iš Pelesos g. pusės, kuriose yra minėti seni LG pastatai. Sutvarkyti prieigas, o vėliau jose pradėti biurų ar namų statybas – įprasta, šios VMS valdžios praktika, bet norėtųsi tikėti, kad pamokos yra išmoktos ir loginis darbų eiliškumas bus išlaikytas. LG išsikrausčius iš Mindaugo g., išaugo ir naujų patalpų poreikis, todėl tai taps vienu iš prioritetinių užduočių.
                  Taip pat nemanau, kad projekto vystymas bus išmėtytas į tokius skirtingus, o tuo pačiu susijusius etapus, nes už skirtingus etapus, atsakingos skirtingos įstaigos ar vystytojai. Savivaldybė turi savo vystymo dalį, LG savo. Atlaisvintos dalies teritorijos vystymas greičiausiai bus perduotas privatiems verslams, kuris gali vykti paraleliai.
                  Manyčiau, kad 2023 -ieji bus lūžio metai tos teritorijos realiai konversijai, kitaip jo likimas gali būti lydimas 2007 metų neįgyvendintam, Stoties rajono konversijos, projektui. Pasikeis VMS valdžia, papūs naujai - seni vėjai ir neaišku kokie bus sudėlioti prioritetai, todėl čia turėtų būti šios valdžios pasididžiavimas, grand grand, o gal net mega infrastruktūrinis projektas. Sarkastiškai juokauju, bet norėčiau tikėti, kad 2024 galėsime kelti pokyčių vizualinius įrodymus šioje forumo temoje.

                  Paskutinis taisė Robyla; 2021.09.14, 14:27.

                  Comment


                    Geležinkelių pozicija ir planas toks: kelių statybų/rekonstrukcijų grafikas, o ir stoties rekonstrukcijos grafikas susiveda į Rail Baltica atšakos į Vilnių tiesimą. Kol kas nėra aiškaus termino, kada prasidės tos atšakos tiesimas, nuo kur ji prasidės ir kada pasieks patį Vilnių. Tad tikėtina, kad stoties projekto realizacija prasidės ne anksčiau nei 2025 m.

                    Comment


                      Parašė Goodoo Rodyti pranešimą
                      Geležinkelių pozicija ir planas toks: kelių statybų/rekonstrukcijų grafikas, o ir stoties rekonstrukcijos grafikas susiveda į Rail Baltica atšakos į Vilnių tiesimą. Kol kas nėra aiškaus termino, kada prasidės tos atšakos tiesimas, nuo kur ji prasidės ir kada pasieks patį Vilnių. Tad tikėtina, kad stoties projekto realizacija prasidės ne anksčiau nei 2025 m.
                      Kad ir kokia dalimi tai būtų susiję su RB, pagrindas - Stoties rajono konversija, kurios viena iš dalių apima keleivių terminalą kaip tokį, kurio iki šiol nebuvo, o keleiviai laukia arba stačiom, arba ant smirdančių 4-ių suoliukų seno pastato viduje. Jis reikalingas ne tik laukiant RB. Pats terminalas, kaip minėjau, atliks pagrindinę funkciją, sujungiant Naujininkus su Senamiesčiu - Naujamiesčiu. Niekur gi neminima, kad atnaujins stotį dėl RB. Tikslai kitokie, bet dalinai susiję su jūsų minimu projektu.

                      Comment


                        Dėl keleivių terminalo, turėčiau pastabų:
                        Vilnius jau ne Kybartai ir stotis turėtų būti solidi (nepravažiuojama), kaip visų didelių miestų, tuo labiau, kad turi aplinkelį.
                        Manau, kad LG turėtų projektuotojams duoti maždaug tokią užduotį.
                        Pvz.: pirmas kelias Kauno kryptis - šalia paspirtukai ir dviračiai, kad kauniečiai galėtų važiuoti į darbą tiesiai iš traukinio.
                        Antras kelias Tallinno kryptis
                        Trečias kelias Berlyno kryptis
                        Ketvirtas kelias Viennos kryptis
                        Penktas kelias Klaipedos kryptis (visos vėžės europinės, tik Klaipėdos plati vėžė)
                        Autobusai, troleibusai ir taxi atvaziuoja iš senamiesčio ir sustoja šalia kelių galo, toliau pravažiuoja skersai visų kelių ir išvažiuoja į Naujininkus (arba atvirkščiai)
                        Viskas po vienu stogu, visos traukinių kryptys eina į vakarus.

                        Po tuo pačiu stogu kitoje kelio pusėje yra du keliai į rytus (abu plačios vėžės) vienas į Minską, o kitas perspektyvai gal į Ukrainą ir Rusiją. Taigi būtų kaip ir dvi stotys, o tarp jų automobilinis kelias, bet viskas po vienu stogu. (rytinėj stoty turėtų būti numatyta ir pasienio tarnyba bei muitinė)
                        O ką LG siūlo?

                        Comment


                          arba galima tiesiog nugriauti stoti, duoti DO Architects kokia pelninga zadanija "mazajai architekturai" ir vietoj stoties palikti didele aikstele BOLT paspirtukams ir kita vasara i Lietuvai ateisianciai ju naujai paslaugai - automobiliu dalinimuisi. Butu labai logiskas dabartines valdzios darbu testinumas - viesojo transporto zlugdymo, parkavimo vietu mazinimo, bandant padeti vienai kelis kartus per pastaruosius metus issibranginusiai anksciau ivardintai kompanijai
                          Paskutinis taisė TIME; 2021.09.15, 00:16.

                          Comment


                            Parašė TIME Rodyti pranešimą
                            arba galima tiesiog nugriauti stoti, duoti DO Architects kokia pelninga zadanija "mazajai architekturai" ir vietoj stoties palikti didele aikstele BOLT paspirtukams ir kita vasara i Lietuvai ateisianciai ju naujai paslaugai - automobiliu dalinimuisi. Butu labai logiskas dabartines valdzios darbu testinumas - viesojo transporto zlugdymo, parkavimo vietu mazinimo, bandant padeti vienai kelis kartus per pastaruosius metus issibranginusiai anksciau ivardintai kompanijai
                            Galima, galima. Gal tada tavo sarkazmai būtų į temą.

                            Comment


                              Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                              Dėl keleivių terminalo, turėčiau pastabų:
                              Vilnius jau ne Kybartai ir stotis turėtų būti solidi (nepravažiuojama), kaip visų didelių miestų, tuo labiau, kad turi aplinkelį.
                              Manau, kad LG turėtų projektuotojams duoti maždaug tokią užduotį.
                              Pvz.: pirmas kelias Kauno kryptis - šalia paspirtukai ir dviračiai, kad kauniečiai galėtų važiuoti į darbą tiesiai iš traukinio.
                              Antras kelias Tallinno kryptis
                              Trečias kelias Berlyno kryptis
                              Ketvirtas kelias Viennos kryptis
                              Penktas kelias Klaipedos kryptis (visos vėžės europinės, tik Klaipėdos plati vėžė)
                              Autobusai, troleibusai ir taxi atvaziuoja iš senamiesčio ir sustoja šalia kelių galo, toliau pravažiuoja skersai visų kelių ir išvažiuoja į Naujininkus (arba atvirkščiai)
                              Viskas po vienu stogu, visos traukinių kryptys eina į vakarus.

                              Po tuo pačiu stogu kitoje kelio pusėje yra du keliai į rytus (abu plačios vėžės) vienas į Minską, o kitas perspektyvai gal į Ukrainą ir Rusiją. Taigi būtų kaip ir dvi stotys, o tarp jų automobilinis kelias, bet viskas po vienu stogu. (rytinėj stoty turėtų būti numatyta ir pasienio tarnyba bei muitinė)
                              O ką LG siūlo?
                              Ką darom su Turmantu, Trakais ir Varėna?

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Ką darom su Turmantu, Trakais ir Varėna?
                                Ir nereikia pamiršti atskiro kelio (o gal net 2) traukiniams į VNO.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Ir nereikia pamiršti atskiro kelio (o gal net 2) traukiniams į VNO.
                                  Tęsiant pasiūlymo rėmuose tai rimtas miestas turi turėti atskirą Express liniją į oro uostą ir kadangi rimti ponai tarpmiestiniais traukiniais ir autobusais nevažinėja tai tos linijos nereikia į Geležinkelio ir Autobusų stotį. VNO-Express požeminis terminalas turėtų būti po Konstitucijos prospektu su tiesioginiais įėjimais iš Europos ir Artery.

                                  Comment


                                    Taigi laimėjo Green Connect. Architektai vis gi Zaha Hadid Architects :O





                                    Comment


                                      Projektas gražūs, turbūt geriausias iš visų pasiūlytų, plius smagu, kad ir apie naujininkų pusę pagalvota, tik įdomu, kaip bus su praktiniu įgyvendinimu? LG dabar ir taip sunkūs finansiškai laikai ateina...
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Na tas amfiteatras ir kažkokia terasa virš priparkuotų autobusų man tokia nesąmonė.. Naujininkų pusė daug geriau atrodo.

                                        Comment


                                          Įdomu, kas iš vietinių bus pasisamdyti. Cloud, DO ARCH
                                          N N N

                                          Comment

                                          Working...
                                          X