Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Šiandien kaip tik esu Rygoje ir pavaikščiojau po jų soties aikštę ir patį kompleksą. Žiauriai gerai, esmė - prekybos plotai, nes nauja stotis iš esmės yra, na kaip mūsų Panorama prekybos centras. Plius Stockman su maisto prekių (kažkas panaušaus kaip buvo pas mus M&S) parduotuve pirmame aukšte. Costa Cafe gal dvi. Stotyje, Karlai! Normalios Costa, kurių pas mus iš viso nėra. BIG CITY FEELING.
    Dabar kas blogai. Taip, žmonių nedaug, yra ir bomžų. Vapiano restoranas iš viso tuščias, užimti du staliukai. Senosios stoties pastate taip pat prekybos vietos, bet ten, lyginant su Stockman tai Baltarusija.
    Bendrai paėmus, žiauriai gerai. Ir nereikia jokių fckng amfiteatrų, delfinariumų ir kosmodromų. Reikia gero prekybos centro, kuris sukurtų trauką.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    650 tūkst., labai panašiai kaip ir Vilniuje.
    Jo, jo, skaičiuokim tik patį "city", ignoruokim 1,3 milijono urban area ir 2,4 milijono metro area, juk taip patogiau bandyt įrodyt savo tiesą...

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Bet kai prisimenu tankiai apstatytas teritorijas aplink centrines stotis Vakarų Europoje tai visokie neaiškūs žmonės ir buriuojasi aplinkinėse gatvelėse ir jos būna nejaukios, geresnė patirtis kaip tik būna vietose, kuriose yra daug erdvės prie stoties. Pvz teko būti Roterdamo stotyje (iš nuotraukos viršuje): net vėlyvą vakarą ten labai saugiai jautiesi gerai apšviestoje erdvioje aikštėje.
    Visiskai pritariu, vienas geresniu pavyzdziu -Romos Termini stotis. I ja galima patekti arba per didele aikste, panasiu kaip Vilniuje, eidamas per ta puse nesijauti nesaugiai. Arba per siaura, tankiai apstatyta gatvele, kur "isnaudojamas visas plotas", ten labai nesaugiai jautiesi vos sutemus, nekalbant jau apie nakti ar ankstu ryta. Tuo "isnaudojamu plotu" naudojasi ir kisnevagiai - nesunku sudaryti zmoniu spusti siaurame plote ir istraukti pinigine.

    Kitas pavyzdys - Paryzius, is Gare de Lyon iseini i placia aikste ir nesijauti nesaugiai, o is Gare du Nord arba Gare d'Est patenki i siaura, "isnaudojama erdve". kur nesaugumo jausmas didziulis

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Karantinas Rodyti pranešimą
    Abu jie saugomi pagal kpepis.lt. Bet čia tik pastebėjimas. Kam tie faktai
    Kam kokie faktai? Visi zinom kad abu jie saugomi, tiesiog ju verte diskutuotina.

    Komentuoti:


  • Karantinas
    replied
    Abu jie saugomi pagal kpepis.lt. Bet čia tik pastebėjimas. Kam tie faktai

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nebus nes ten tipo saugomas pastatas.
    Jeigu oro uosta galima griauti nes jis yra serijinis ir tokiu pristampuota daugybe rusijos miestu, tai stotis tokia pati tik dar labiau standartine, ir lygiai tokiu paciu galima rast ne tik visuose rusijos miestuose bet ir miesteliuose ir kaimuose. Sis stoties pastatas yra barjeras modernios ir sklandzios stoties veiklai, jau nekomentuosiu apie isvaizda ir ka ji perteikia.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Sitie nenaudojami plotai bus 100% uzstatyti kioskais ir kazkokiu kolchozu. Zodziu greiciausiai praejus keliems metams po statybu bus dar blogiau nei yra dabar.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kiek gyventojų tame mieste ir kodėl ten renginių metu šaligatviais važinėja automobiliai?
    650 tūkst., labai panašiai kaip ir Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    O dėl amfiteatro, gal kas geriau žino: ar aš teisingai suprantu kad konkurso darbe po amfiteatru yra miesto VT terminalas, o autobusų stotis yra sekantis pastatas, kuris nebuvo šio konkurso užduotis todėl nedetalizuotas?
    Taip.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    O dėl amfiteatro, gal kas geriau žino: ar aš teisingai suprantu kad konkurso darbe po amfiteatru yra miesto VT terminalas, o autobusų stotis yra sekantis pastatas, kuris nebuvo šio konkurso užduotis todėl nedetalizuotas?

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Palaikau daugumos čia mintį, jog tų didelių aikščių, plotų ir parkų čia nereikėjo. Jos bus negyvos ir dar su vietine fauna. Būtų buvęs naujas tankus apstatymas, tai natūraliai būtų išsivalęs rajonas. Ir Naujininkų pusė tikrai atrodo jaukiau ir įdomiau. Atstumas tarp VT ir stoties irgi ne kažką, bet gal bus patogiau su tarpmiestinių autobusų stotimi (kiek jos ten liks).
    Bet kai prisimenu tankiai apstatytas teritorijas aplink centrines stotis Vakarų Europoje tai visokie neaiškūs žmonės ir buriuojasi aplinkinėse gatvelėse ir jos būna nejaukios, geresnė patirtis kaip tik būna vietose, kuriose yra daug erdvės prie stoties. Pvz teko būti Roterdamo stotyje (iš nuotraukos viršuje): net vėlyvą vakarą ten labai saugiai jautiesi gerai apšviestoje erdvioje aikštėje.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Renginiams, pvz.
    O nieko tokio, kad jūsų parodyto Rotterdamo stoties pavyzdžio aikštės plotis yra pusantro karto mažesnis, nei Vilniuje bus viešo ploto tik nuo stoties pastato iki Geležinkelio gatvės? O už Geležinkelio gatvės bus dar belenkokio dydžio niekam nereikalingas parkas/skveras, amfiteatrai ir t.t. kurie kartu bus dar keturgubai didesni, nei jūsų parodyta aikštė. Prie to dar Rotterdamo stotis ir jos aikštė apsuptos pastatais, kurių dauguma yra dangoraižiai, o žemiausias yra 9 aukštų. Ir išvis stebiuos, kad kažkas rimtai lygina Vilnių su 2 milijonų Rotterdamu aplink kurį 50km spinduliu gyvena dar 8 milijonai, o paties stoties srautai yra 2-3 kartus didesni, nei Vilniuje super-nerealiai-optimistiškiausiu atveju planuojama po 10-15 metų.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Man antros vietos laimėtojas labiau patiko su savo siūlymais aikštės užstatymui, nors pati stotis tiek išore, tiek vidumi laimėjojo atrodo įspūdingesnė, ypač vidus.
    Tai gal ir viskas gerai, nes net ir laimėjus antrai vietai greičiausiai tai reikštų tik pačios stoties idėjos parinkimą, o aikštės sumažinimo ją užstatant nepamatytume, nes visuomenė sukiltų prieš tankinimą.

    Komentuoti:


  • mag
    replied
    Na kad aikštes ir skverus ten panaikintų, nereiškia, kad vietinė fauna automatiškai išsikeltų iš stoties rajono, kuriame nemaža dalis turbūt ir gyvena. Šiaip gan keista tokia panika dėl nupiešto "amfiteatro". Visų pirma labai didelis klausimas ar jis toks ir būtų įgyvendintas, kaip suprantu toj vietoj tada turi būt autobusų stotis, tai turbūųt jos išvaizda ir keistusi. Kitas dalykas, kad yra ir neblogas pvz. kaip toks amfiteatras negadina vaizdo, turiu omeny "laiptus" prie G9. Kur ir kavinė viršuje yra ir fontanas įrengtas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    bet tai visiems pagal norus, jeigu nepatiks erdve, galesit sest i pries stoties laukiancius BOLT ,o kai nebeliks LLRI atstovu vilniaus savivaldybeje ir i tramvaju ir greit nuvaziuot i kernaves gatve ar "tankinamus" zirmunus ir dziaugtis kiekvienu isnaudojamu centimetru (kaip vms vadina "sveciu namais" arba ant avarinio numestomis masinimos isnaudojamus)
    Ne, aš tikriausiais rudeni per šlapdribą tuo lauku eisiu pėsčiomis iki troleibuso sustojimo. Nepalaikau išnaudojamų vauruotojų pavežėjų.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Renginiams, pvz.

    Kiek gyventojų tame mieste ir kodėl ten renginių metu šaligatviais važinėja automobiliai?

    Parašė Karantinas Rodyti pranešimą
    Nebus taip, kad po kažkiek metų, atsistos koks Susisiekimo ministras ir sakys, kad reikia nugriaut tą sovietą, nes negražu ir nefunkcionalu. Gal griaut iš karto?
    Nebus nes ten tipo saugomas pastatas.

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė Karantinas Rodyti pranešimą
    Nebus taip, kad po kažkiek metų, atsistos koks Susisiekimo ministras ir sakys, kad reikia nugriaut tą sovietą, nes negražu ir nefunkcionalu. Gal griaut iš karto?
    Gražiai nuspalvinus, sudėjus masyvius nesudalintus langus, uždėjus solidžios spalvos stogą, tas pastatas gali atrodyti labai gerai. Normali spalvų paletė iškart keičia vaizdą. Nesenai mačiau kaip Šiauliuose atnaujino sovietinį politechnikumo pastatą - solidi paletė kardinaliai pakeitė pastato išraišką.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Manau, kad čia su tuo laimėtoju yra panašiai kaip su Ermitažo projektu. Kažkas kažką laimėjo, bet visai nėra jokios garantijos, kad tai bus įgyvendinta. O jei ir bus imamasi realių veiksmų, tai jau tada, kada projektas bus pasenęs ir reikės skelbti naują konkursą. Atsiprašau už pesimizmą, bet stambių Vilniaus projektų įgyvendinimo istorija rodo, kad niekas taip greitai nevyksta.

    Aš išvis būčiau už tai, kad visi savo teritorijose tvarkytųsi patys, o tas skveras ir geltonų kioskų masyvas būtų galabais atiduotas NT vystytojams ir užstatytas skirtingos architektūros pastatais pagal atskirus konkursus.

    Komentuoti:


  • Karantinas
    replied
    Nebus taip, kad po kažkiek metų, atsistos koks Susisiekimo ministras ir sakys, kad reikia nugriaut tą sovietą, nes negražu ir nefunkcionalu. Gal griaut iš karto?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Renginiams, pvz.
    Tai kad planuojama konfigūracija nelabai patogi koncertams. Juolab, kad mūsų klimato sąlygomis mažiausiai pusmetį ten bus tiesiog visiems nekomfortiška. Galima šiandien pažvelgti pro langą ir įsitikinti.
    Ir dar kyla abejonių, ar ta laiptinė terasa po atviru dangumi bus tinkamai prižiūrima.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Palaikau daugumos čia mintį, jog tų didelių aikščių, plotų ir parkų čia nereikėjo. Jos bus negyvos ir dar su vietine fauna. Būtų buvęs naujas tankus apstatymas, tai natūraliai būtų išsivalęs rajonas. Ir Naujininkų pusė tikrai atrodo jaukiau ir įdomiau. Atstumas tarp VT ir stoties irgi ne kažką, bet gal bus patogiau su tarpmiestinių autobusų stotimi (kiek jos ten liks).

    Komentuoti:

Working...
X