Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, Paupio konversija užtruko neypatingai trumpiau. Tai čia teritorija didesnė, sklypų daugiau, daugiau savininkų. Plius yra pajungti RailBaltika projektai, kurie irgi ne iki galo aišku kaip judės.
    Paupio konversijoje pagalius kišo įtakingi ir plačiai nuskambėję verslininkai. Kai tik visas šitas ššš buvo suvaldytas, statybos vyksta ir užtruks apie 1,5 metų.
    Stoties projektas matuojamas ne teritorijos dydžiu, o tarpusavyje sąveikaujančių veiksmų - paveldas, įvairių mazgų HUB'as, šalia miegamasis, apleistas,
    prastos reputacijos rajonas ir jo gyventojai, trūkstamų transporto mazgų ir t.t. Vertinant tai, su visais popierizmais ir projektavimais, sakyčiau 8 metai yra riba, kitu atveju
    bus kaip ir su Vilniaus aplinkkeliu, kuris dar net nebaigtas, o jau nebepildo savo paskirties. Kiek metų praėjo nuo pirmo iki trečio etapo užbaigimo? Kol baigė trečią etapą, pirmi du jau dūsta ir neatitinka miesto plėtros koncepcijos, kai aplinkkelis tampa platesne miesto (pus)arterija. Ką tai reiškia, kad nežiūrint ilgalaikių statybų ir jų nepatogumų, tas daiktas neatlieka savo, kaip A P L I N K K E L I O paskirties.
    Toks KD termino ištempimas rodo nekompetenciją tokio pobūdžio projektų įgyvendinimui. Kažkoks small view mąstymas. Ilgas terminas užprogramuoja nežinomybę ir atskirų projekto dalių vystymo ar ne vystymo klausimą, nes niekas nežino, kas bus 2030, o tuo labiau 2040 m. ir kaip keisis įpročiai, technologijos ir t.t., todėl projekto įgyvendinimo terminas turėtų būti bent tris kartus trumpesnis.

    Comment


      Viskas būtų gerai, jeigu ne viena bėda. Nėra resursų stambiems projektams greitai realizuoti. Bent jau miesto savivaldybės lygmenyje.

      Comment


        Parašė Robyla Rodyti pranešimą

        Paupio konversijoje pagalius kišo įtakingi ir plačiai nuskambėję verslininkai. Kai tik visas šitas ššš buvo suvaldytas, statybos vyksta ir užtruks apie 1,5 metų.
        Stoties projektas matuojamas ne teritorijos dydžiu, o tarpusavyje sąveikaujančių veiksmų - paveldas, įvairių mazgų HUB'as, šalia miegamasis, apleistas,
        prastos reputacijos rajonas ir jo gyventojai, trūkstamų transporto mazgų ir t.t. Vertinant tai, su visais popierizmais ir projektavimais, sakyčiau 8 metai yra riba, kitu atveju
        bus kaip ir su Vilniaus aplinkkeliu, kuris dar net nebaigtas, o jau nebepildo savo paskirties. Kiek metų praėjo nuo pirmo iki trečio etapo užbaigimo? Kol baigė trečią etapą, pirmi du jau dūsta ir neatitinka miesto plėtros koncepcijos, kai aplinkkelis tampa platesne miesto (pus)arterija. Ką tai reiškia, kad nežiūrint ilgalaikių statybų ir jų nepatogumų, tas daiktas neatlieka savo, kaip A P L I N K K E L I O paskirties.
        Toks KD termino ištempimas rodo nekompetenciją tokio pobūdžio projektų įgyvendinimui. Kažkoks small view mąstymas. Ilgas terminas užprogramuoja nežinomybę ir atskirų projekto dalių vystymo ar ne vystymo klausimą, nes niekas nežino, kas bus 2030, o tuo labiau 2040 m. ir kaip keisis įpročiai, technologijos ir t.t., todėl projekto įgyvendinimo terminas turėtų būti bent tris kartus trumpesnis.
        Būtent toks terminas ir žudo patį projektą, nes per tokį laiko tarpą daugelis sprendinių bus galbūt nebeaktualūs ar pasenę ir reikės vėl šimtą kartų rengti visokias dirbtuves ir tt. ir vėl skirt terminus po dešimt metų. kiekvienam etapui.Pasaka be galo. O jei visgi pabaigs 2040 aisiais tai turėsim naują bet jau morališkai pasenusią realizaciją(kaip ir su aplinkeliu beveik panašiai). Tuomet ką tik užbaigtą erdvę iškart vėl uždarom rekonstrukcijai kokiai 10metų, o rekonstravus vėl gauname nebeatitinkančią laikmečio erdvę. Ir čia taip pat begalinė pasaka.
        Paskutinis taisė evvt; 2019.09.25, 11:39.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Viskas būtų gerai, jeigu ne viena bėda. Nėra resursų stambiems projektams greitai realizuoti. Bent jau miesto savivaldybės lygmenyje.
          Turėkime omenyje, kad didžiąją dalį tų projektų vystys ne miestas, ne LG, o verslas savo lėšomis, tik reikia duoti tam frontą, bet ne spastus ir barjerus. Vieta vystymui yra tobula, todėl ir interesų pinklės ten nusimato matricinės.

          Comment


            Parašė Robyla Rodyti pranešimą

            Turėkime omenyje, kad didžiąją dalį tų projektų vystys ne miestas, ne LG, o verslas savo lėšomis, tik reikia duoti tam frontą, bet ne spastus ir barjerus. Vieta vystymui yra tobula, todėl ir interesų pinklės ten nusimato matricinės.
            Tuomet gal ir taip. Bet mane asmeniškai, kaip ir kitus ko gero, domina ir viešosios erdvės bei statiniai - autobusų ir geležinkelio stotys, miesto transporto mazgas, aikštė.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Tuomet gal ir taip. Bet mane asmeniškai, kaip ir kitus ko gero, domina ir viešosios erdvės bei statiniai - autobusų ir geležinkelio stotys, miesto transporto mazgas, aikštė.
              Tai tie objektai ir judės. Šv. Stepono teritorijai jau rengiamia PP užduotis. Taip pat rengiama užduotis transporto mazgo priešais stotį rekonstrukcijai.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Tuomet gal ir taip. Bet mane asmeniškai, kaip ir kitus ko gero, domina ir viešosios erdvės bei statiniai - autobusų ir geležinkelio stotys, miesto transporto mazgas, aikštė.
                Viešosios erdvės nesudarys didelių apimčių. Prie CUP vykdomi darbai ko gero bus didesnės apimties, bet va LG dalis išardyti esamą infrastruktūrą ir paruošti frontą - bus reikalų, kaip ir užtikrinti transporto mazgus, ypač patekimą į miestą per Liepkalnio g. Šito mazgo viziją aš sunkiai įsivaizduoju. O jeigu dar požeminiai darbai integruojant autobusų stotį, tada ilgai laukęs, dar palauk...
                Paskutinis taisė Robyla; 2019.09.25, 13:39.

                Comment


                  Atleiskit, jei jau buvo, bet paskutiniuose puslapiuose nemačiau.

                  Pažėrė šiek tiek nuotraukų apie tai, kaip įsivaizduoja erdves:

                  https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...oties-rajonui/

                  Pagrindinė nuotrauka labai primena Frankfurto stoties prieigas (nuoširdžiai nepamenu pavadinimo).

                  Comment


                    Juokingai ten pagrindinej foto musu stoti iklijavo Stockholmo Sergels Torg

                    O siaip labai ne ka tos idejos... Nieko panasaus i tas pradines vilnius connect vizijas. Cia toks vaizdas kad kioskais apstatyt nori, o praktiskai viskas lieka kaip ir buvo.
                    Paskutinis taisė kasparas.v; 2019.09.27, 11:54.

                    Comment


                      Sena ir nauja koncepcija:





                      Mano suprantu antrasis variantas yra 100 kartų geresni, už senąjį. Aš vis galvojau, kodėl man ta traukinių stotis taip baisiai atrodo ir dabar supratau, kad čia ne stotis, o aplinka baisi. Tas priešais traukinių stotį esančias tuščias erdves reikia ryškiai mažinti, aplink apstatant pastatais, ją sumažinus ir įdarbinus, t.y. įrengus visokias lauko kavines, suoliukus, fontanus ir pan., atsirastų jaukumas ir gyvybė.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Sena ir nauja koncepcija:

                        Mano suprantu antrasis variantas yra 100 kartų geresni, už senąjį. Aš vis galvojau, kodėl man ta traukinių stotis taip baisiai atrodo ir dabar supratau, kad čia ne stotis, o aplinka baisi. Tas priešais traukinių stotį esančias tuščias erdves reikia ryškiai mažinti, aplink apstatant pastatais, ją sumažinus ir įdarbinus, t.y. įrengus visokias lauko kavines, suoliukus, fontanus ir pan., atsirastų jaukumas ir gyvybė.
                        Jūs tiesiog ne taip supratot, nėra naujos koncepcijos, yra daug naujų rekomendacinių koncepcijų (berods 4 ar 5).

                        Šių rekomendacijų pagrindų siūloma parengti keletą variantų ir juos patikrinti atliekant strateginio poveikio aplinkai (SPAV) vertinimą, atlikti išsamesnes sociologines apklausas ir įvertinti jau esamą viešųjų erdvių potencialą aplinkiniuose rajonuose (Senamiestyje, Naujamiestyje, Naujininkuose, Rasose). Atskirų objektų architektūrinius konkursus būtina organizuoti tik tuomet, kai bus aiški bendra visos teritorijos struktūra. Artimiausiu metu turėtų būti pradėtas ir 2020 m. pirmoje pusėje baigtas SPAV ataskaitos rengimas. Kartu vyks viešosios diskusijos ir veiks kūrybinių dirbtuvių ekspertų grupė. Teritorijos detalusis planas numatomas teikti tvirtinti iki 2021 m.
                        Tad čia dar labai ilgai iki kažkokio konkretumo ir tuo labiau iki darbų... Žodžiu bus ką žadėt per kitus rinkimus (tą patį, ką žadėjo ir per šiuos)

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          [URL="https://citify.eu/vilnius-connect/"]Mano suprantu antrasis variantas yra 100 kartų geresni, už senąjį. Aš vis galvojau, kodėl man ta traukinių stotis taip baisiai atrodo ir dabar supratau, kad čia ne stotis, o aplinka baisi. Tas priešais traukinių stotį esančias tuščias erdves reikia ryškiai mažinti, aplink apstatant pastatais, ją sumažinus ir įdarbinus, t.y. įrengus visokias lauko kavines, suoliukus, fontanus ir pan., atsirastų jaukumas ir gyvybė.
                          Tai butent, pasiulymuose man tas ir nepatinka kad vel atrodo paliekamos milziniskos tuscios erdves ale "stoties parkas". Jei cia norima padaryti centrini ir gyva rajona, tai didelis parkas stociai pries nosi tikrai situacijos nepagerins. O sita Stokholmo aikste kurioj iklijuota musu stotis turi savo argumentavima ir logika (atskirti pesciuju ir transporto sluoksnius, pagrinde tai didelis iejimas i metro), todel negalima tiesiog copy paste, nes ji tiesiog pas mus neveiktu.

                          Comment


                            Pristatytos architektų pokyčių idėjos stoties rajonui

                            Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...oties-rajonui/ .

                            Comment


                              Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                              O sita Stokholmo aikste kurioj iklijuota musu stotis turi savo argumentavima ir logika (atskirti pesciuju ir transporto sluoksnius, pagrinde tai didelis iejimas i metro), todel negalima tiesiog copy paste, nes ji tiesiog pas mus neveiktu.
                              Man pasirodė, kad toks sprendimas kaip tik labai tinkamas aikštei prie gel. stoties. Jeigu dar ne dabar, tai jau greitu metu dauguma traukinių bilietus savo telefonuose turės, jiems nereikės eiti į kasas, dėl to daug patogiau, ypač dviračiams ir su visokiais vežimėliais, kad įėjimas į tunelį būtų ne per kažkokius laiptus, o tiesiai. Plius ten gatvė viršuje turbūt vistiek liks, tai dar ir jos išvengti pėsčiųjų srautui galima būtų ir priedo neblogai būtų, jeigu tas tunelis būtų pratęstas iki pačio galo ir įrengta požeminė perėja, nes tas pėsčiųjų tiltas su milžiniškais laiptais labai nepatogus.

                              Comment


                                Pas mus ištisai bijoma transportą kišti po žeme. Čia juk ne norvegiškas gruntas, kur reiktų uoloje iškalt
                                Tad visa ta aikštė galėtų būt pėsčiųjų, o po apačia troleibusai, autobusu stotis ir aks tik nori. Bet ne, mums reikia atvirkščiai - automobiliai dienos šviesoje, o žmonės požemiuose

                                Comment


                                  O Lietuvoje gal įstatymais uždrausta peronus stogu uždengti? Nes net ir naujoje stoties vizijoje to nėra?

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Pas mus ištisai bijoma transportą kišti po žeme. Čia juk ne norvegiškas gruntas, kur reiktų uoloje iškalt
                                    Tad visa ta aikštė galėtų būt pėsčiųjų, o po apačia troleibusai, autobusu stotis ir aks tik nori. Bet ne, mums reikia atvirkščiai - automobiliai dienos šviesoje, o žmonės požemiuose
                                    Aš žmonių kišimui po žeme irgi nepritariu, dėl to tas aukščiau pateiktas variantas man neatrodo išbaigtas. Bet visa esmė, kad geležinkelio stotis pastatyta ant kalno. Dėl to mano supratimu ta aikštė per aukštą įleista į žemę būtų tik prie gel. stoties, o kitoje pusė dėl žemėjančio kalno jinai susilygintų su gatvės lygiu. Tokiu būdu žmogui einančiam į traukinį nereikėtų lipti į kalną + kirsti gatvę + po to leistis eskalatoriumi į stoties tunelį, o autobusų stotis irgi geriausiai būtų tame pačiame aikštės lygyje, kad niekam niekur nereikėtų nei leistis, nei kilti, nes tie pakilimai ir laiptai, kaip ir požeminės perėjos, nėra patogu laisvam žmonių judėjimui, ypač kai tie žmonės senyvi, su lagaminais, dviračiais, invalidai ar su vaikų vežimėliais. Žinoma yra išimčių, kur be požeminės perėjos ar stoties skirtinguose lygiuose apsieiti neišeina, bet šis variantas man pasirodė patrauklus būtent dėl to, kad išeina padaryti ne tik autobusų stotį viename lygyje, bet dar ir eskalatorių į traukinius panaikinti.

                                    Comment


                                      Vilniaus autobusų stoties akcininkas sako sutaręs su R. Šimašiumi: stotis nebus iškelta

                                      Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...nebus-iskelta/ .

                                      Žodžiu, manau galima pamiršt apie visus tuos 'Vilnius Connect" planus, sujungimus su Naujanais, statybas virš geležinkelio, modernią naują aut. stotį ir t.t. Rezultate tiesiog kažkiek sutvarkys gel. stoties prieigas, renovuos aut. stotį, padarys senų Geležinkelio gatvės pastatų konversiją į ofisus na ir gal dar kažką Pelesos gatvėje patvarkys... Štai ir bus "Rėmka style" biudžetinis variantas be jokių ambicijų.

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                        Vilniaus autobusų stoties akcininkas sako sutaręs su R. Šimašiumi: stotis nebus iškelta

                                        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...nebus-iskelta/ .

                                        Žodžiu, manau galima pamiršt apie visus tuos 'Vilnius Connect" planus, sujungimus su Naujanais, statybas virš geležinkelio, modernią naują aut. stotį ir t.t. Rezultate tiesiog kažkiek sutvarkys gel. stoties prieigas, renovuos aut. stotį, padarys senų Geležinkelio gatvės pastatų konversiją į ofisus na ir gal dar kažką Pelesos gatvėje patvarkys... Štai ir bus "Rėmka style" biudžetinis variantas be jokių ambicijų.
                                        A, vėl Šimašius kaltas. Tik lieka neaišku dėl ko, nes kol kas girdėjom tik vieno savininko nuomonę apie pokalbį. Savininko, kuris gana priešiškai iki šiol ėjo prieš Šimašių.

                                        Comment


                                          Klausimas, koks ten susitarimas. Stoties vieta nėra labai blogai, bet pati stoties išvaizda, būklė yra kažkas gedingo. Žinoma, norėjosi kažko geresnio, bet asmeniškai aš seniai nieko nesitikiu iš miesto urbanistinės koncepcijos, nes jos nėra. Plytelių nesugebame sudėti, o kalbėti apie tokius projektus naivu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X