Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kuo autobusų stotis po langais pakelia turto vertę ir gyvenimo kokybę?

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Kuo autobusų stotis po langais pakelia turto vertę ir gyvenimo kokybę?
      tau patinka tai, kas yra dabar? Normali stotis būtų pliusas tiek paprastam ten gyvenančiam, tiek visam miestui ir net šaliai.

      Comment


        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

        tau patinka tai, kas yra dabar? Normali stotis būtų pliusas tiek paprastam ten gyvenančiam, tiek visam miestui ir net šaliai.
        Aš klausiau kuo stotis pakelia gyvenamojo būsto vertę ir padidina gyvenimo kokybę. Nu niekaip neįžiūriu. Čia ne miesto VT stotelė kas suteikia patogumo didelei daliai miestiečių. Kiek kartų per savaitę statistinis pilietis naudojasi tarpmiestiniu ar tarptautiniu VT?

        O triukšmas ir padidėję žmonių srautai yra trūkumas kaip bevartysi. Galima tik diskutuoti kiek tai didelis trūkumas.

        Comment


          Man atrodo Naujininkuose, kaip tik reikia kažkokio tokio rimto projekto, su kurio būtų stratas realiems pokyčiams. Juk tai ne tik autobusų stotis, tai irgi pagerintų susisiekimą tiek pesčiomis (dabar tai reali problema), VT, dviračiais. Be stoties arčiau atsirastu ir rimtesnio verslo, kaip kavinės, parduotuvės, pramogos itt. Tai paskatintų ir pastatų renovacija (daug jų yra paveldas).

          "Vietiniai" neaišku ko patys bijo. Pats gyvenu ten ir tik esu už. Triukšmas? Iš kur? Autobusų stotis, kaip tik uždengtų dalinai triukšmą nuo traukinių. Pelesos g. per plati, ten laisvai dar tilptų po dvi juostas skirtas VT.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Aš klausiau kuo stotis pakelia gyvenamojo būsto vertę ir padidina gyvenimo kokybę. Nu niekaip neįžiūriu. Čia ne miesto VT stotelė kas suteikia patogumo didelei daliai miestiečių. Kiek kartų per savaitę statistinis pilietis naudojasi tarpmiestiniu ar tarptautiniu VT?

            O triukšmas ir padidėję žmonių srautai yra trūkumas kaip bevartysi. Galima tik diskutuoti kiek tai didelis trūkumas.
            Kaip suformulavai klausimą, tokį atsakymą ir gavai.

            Pati stotis iš savęs ir nepadidins patrauklumo, tą padarys visas kompleksas. Bet ji pridės srautų, o srautai reikalingi verslui. Ten, kur yra žmonių srautai, yra mažesnis ir nusikalstamumo lygis, ten didesnį dėmesį kreipia ir savivalda atnaujindama infrastruktūrą.

            Comment


              Ilguoju periodu tikrai NT vertė pakils daug labiau prie sutvarkytos stoties, nei prie tokios, kokia yra dabar. Aplink normaliai sutvarkytą objektą kursis normalūs kiti objektai, o ne dabartinės stoties lygio - viešbučiai, kavinės, parduotuvės ir pan. Čia kaip toj WC valymo priemonių reklamoj - pavalai ir visi blogieji mikrobai išsigandę išsilaksto kuo toliau.

              Comment


                Naujanuose parduotuvių yra nemažai, nekalbant apie "Nordika", Senukus, IKEA, kurie yra netoli. Naujanams trūksta viešų sutvakrytų erdvių, barų ir kavinių, kur žmonės galėtų rinktis, o ne bėgti iš Naujanų į kitas Vilniaus vietas.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Pati stotis iš savęs ir nepadidins patrauklumo, tą padarys visas kompleksas. Bet ji pridės srautų, o srautai reikalingi verslui. Ten, kur yra žmonių srautai, yra mažesnis ir nusikalstamumo lygis, ten didesnį dėmesį kreipia ir savivalda atnaujindama infrastruktūrą.
                  Dabartiniam stoties rajonui kažkaip neveikia "žmonių srautai = mažesnis nusikalstamumo lygis". Dėl savivaldos dėmesio irgi drįsčiau ginčytis.

                  Comment


                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                    Ilguoju periodu tikrai NT vertė pakils daug labiau prie sutvarkytos stoties, nei prie tokios, kokia yra dabar. Aplink normaliai sutvarkytą objektą kursis normalūs kiti objektai, o ne dabartinės stoties lygio - viešbučiai, kavinės, parduotuvės ir pan. Čia kaip toj WC valymo priemonių reklamoj - pavalai ir visi blogieji mikrobai išsigandę išsilaksto kuo toliau.
                    Dabartinė stotis kiek suprantu nelabai kaso tų, kurie yra prieš naują stotį. Dabartinės stoties rajoną tai faktas, aptvarkys stoties perkėlimas

                    Bet įtariu, kad stoties fauna yra kokia yra ne dėl to, kad tinkas pabyrėjęs, o dėl pačio objekto specifikos. Padarius euroremontą ar net pastačius naują pastatą fauna būtent dėl to nepasikeis. Nebent naujam pastate apsauga geriau dirbs ir policija dažniau užsuks kavos

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Nu kaip "visiškai". Tikslios pažymėtos vietos siūlymui nemačiau, tik tai, kad "palei Stepono ir Geležinkelio g.". Tai spėju, kad kažkuriame iš pažymėtų didelių sklypų. Nes visur kitur yra pastatai ir/ar maži sklypai.

                      Click image for larger version Name:	Annotation 2019-06-11 121221.jpg Views:	1 Size:	302,9 kB ID:	1727878

                      Tai atstumas iki auto stoties yra ~400 metrų, iki traukinių - 500 metrų. Pusė kilometro. Daug? Nu ne. Bus patogiau? Tikrai ne. Bus patogiau pasiekti automobiliu, bet ne pėsčiomis.

                      O NMC vystymas padarė tą teritoriją patrauklesnę? Nu padarė. Nežinau kodėl tu mini "krūvą šviesoforų" ir "praplatinimus". Tokie teiginiai vis sudaro įspūdį, kad gyventojai nori praplatinimų ir labiausiai bijo, kad gatvės užsikimš.

                      Man truputį nepatinka, kad gyventojai iš karto automatiškai nusistato prieš stoties perkėlimą. Ir nematau to priežasčių. Aš labiau bijočiau nepakankamai konceptualaus įgyvendinimo ar nepakankamai išdiskutuoto urbanistinio sprendimo, kuris gali neduoti siekiamų sujungimo rezultatų. Stoties perkėlimas čia nėra esminis faktorius, nulemsiantis projekto sėkmę ar nesėkmę.
                      Iš visos biletristikos aš būtent apie tai : "Aš labiau bijočiau nepakankamai konceptualaus įgyvendinimo ar nepakankamai išdiskutuoto urbanistinio sprendimo, kuris gali neduoti siekiamų sujungimo rezultatų."

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Dabartiniam stoties rajonui kažkaip neveikia "žmonių srautai = mažesnis nusikalstamumo lygis". Dėl savivaldos dėmesio irgi drįsčiau ginčytis.
                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Dabartinė stotis kiek suprantu nelabai kaso tų, kurie yra prieš naują stotį. Dabartinės stoties rajoną tai faktas, aptvarkys stoties perkėlimas

                        Bet įtariu, kad stoties fauna yra kokia yra ne dėl to, kad tinkas pabyrėjęs, o dėl pačio objekto specifikos. Padarius euroremontą ar net pastačius naują pastatą fauna būtent dėl to nepasikeis. Nebent naujam pastate apsauga geriau dirbs ir policija dažniau užsuks kavos
                        Krūva tyrimų rodo, kad pertvarkius ir įveiklinus apleistas erdves mažėja nusikalstamumas. Dabartinės autobusų stoties problema yra jos apleistumas ir tai, kad ji yra vienfunkciška. Taip, yra ten Iki, bet tuo viskas ir baigiasi. Visas stoties rajonas yra vienfunkciškas. Dabar kuriasi nauji barai ir tose taškinėse vietose situacija gerėja.

                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                        Iš visos biletristikos aš būtent apie tai : "Aš labiau bijočiau nepakankamai konceptualaus įgyvendinimo ar nepakankamai išdiskutuoto urbanistinio sprendimo, kuris gali neduoti siekiamų sujungimo rezultatų."
                        Kodėl tada taip akcentuoji tą stoties vietos parinkimą?

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Kuo autobusų stotis po langais pakelia turto vertę ir gyvenimo kokybę?
                          Po KOKIAS langais? Galite street view parodyt kur tie kažkieno įsivaizduojami langai, po kuriais bus nauja stotis? Stotis planuojama požeminė - tai reiškia, kad jis bus po žeme. Artimiausi daugiabučiai nuo požeminės stoties bus papildomai atskirti verslo centrais, skveru ir aikšte. Autobusai Pelesos gatve nevažinės, jau rodžiau kur planuojami įvažiavimai į požeminę stotį. Papildomų srautų žmonių einančių iš stoties nebus, nes bet kam aišku, kad į miestą atvažiavę žmonės eis link miesto centro, o ne į Naujininkus. Srautai bus tik tų, kurie ir dabar pro ten eina į stotį ir kažkodėl šiuo metu niekam netrūkdo. Beje, labai įdomu kaip jiems netrūkdo geležinkelio stotis su visais savo garsais ir kvapais... Maža to, kad netrūkdo, tai jie dar priešinasi planams atidengt juos nuo stoties pastatais ir skveru. Žodžių, tas jų burelis susirinko iš absoliučiai neturinčių logikos kvailių, pensininku ir tikriausiai visus suorganizavusių aktyvistų, kuriems dabar labai patogu parkuot mašinas Pelesos gatvėj, ko ateity jie tikrai negalės padaryt. Kitokių jų motyvacijos priežasčių nematau.

                          Comment


                            Ar Naujininkai liks anklavas už bėgių?
                            Pernai birželį AB "Lietuvos geležinkeliai" ir Vilniaus miesto savivaldybės pristatytas 21 ha sostinės Geležinkelio stoties rajono atgaivinimo projektas ne juokais sukrėtė Naujininkų bendruomenę.

                            Mat numatyta platinti gyvenamojo rajono gatves ir prie bėgių pastatyti naują autobusų stotį, kuri didins triukšmą ir taršą gyventojams, o jų nuomonės, atrodo, nė nesirengta atsiklausti.

                            Pagrįstas nerimas

                            Vilniaus miesto savivaldybė pernai skelbė, kad pradedamas rengti minėtos teritorijos detalusis planas. Naujininkų bendruomenė, nesulaukusi plano viešo pristatymo visuomenei, pradėjo domėtis, kokia ateitis jos laukia, ir pati inicijavo viešoje erdvėje prieinamų brėžinių aptarimą. Vos tik paskelbė apie tai socialiniame tinkle, "Lietuvos geležinkeliai" suskubo organizuoti savo pristatymą dviem dienomis anksčiau.

                            Abiejuose renginiuose dalyvavęs Naujininkų bendruomenės atstovas Žemartas Budrys "Vilniaus dienai" sakė, kad yra priblokštas planuojamų pertvarkų dviprasmiškumo: "Mes, žinoma, džiaugiamės, kad savivaldybės įmonė "Vilniaus planas" ir "Lietuvos geležinkeliai" sutiko pasidalyti sukurtais brėžiniais, bet dabar mums sakoma, kad tie brėžiniai atmesti ir nieko nereiškia, bet, kita vertus, paaiškėjo, kad detaliojo plano oficialus projektas iki šių metų pabaigos turi būti pateiktas derinti suinteresuotoms institucijoms. Klausimas, ar galutinį variantą bendruomenei bus leista pamatyti ir pareikšti savo nuomonę."

                            Jis tikino, kad bendruomenė iš esmės nėra nusiteikusi prieš teritorijos vystymą. Bet negali pritarti tam, kaip skubotai tai vyksta, ir kas matoma pirminiame detaliajame plane – platinamos gatvės, įrengiamos automobilių stovėjimo vietos, šalia Geležinkelio stoties planuojamas naujas dangoraižių kvartalas prie pat Senamiesčio...


                            ...Bendruomenė susibūrė ne "parėkauti" dėl nepatinkančių miesto planų, bet pasitelkė architektūros bei urbanistikos ekspertus, kurie parodė akivaizdžias projekto iniciatorių klaidas. Ko gero, daugiausia kritikos pažėrė urbanistas, erdvinio planavimo specialistas Donatas Baltrušaitis, dalyvavęs pritaikant keleto Europos valstybių didmiesčių stočių teritorijas šių dienų poreikiams. Pavyzdžiui, Milane dviejų miesto stočių pertvarka prasidėjo nuo gamtinio karkaso studijų, kaip jo kaita gali paveikti gretimų rajonų gyventojus.

                            "Vilnius Connect" yra pripažintas regioninės svarbos projektu, o tokiems projektams detaliojo plano tikrai neužtenka, reikalingos išankstinės rimtos galimybių studijos ir tyrimai, – įsitikinęs D.Baltrušaitis. – Daugiau nei 20 ha teritorijai reikalinga platesnė urbanistinė vizija, žymiai integralesnė erdvė su sociokultūriniais tyrimais. Detalusis planas tik nusako funkcijas – kurioje vietoje ką galima ar ko negalima statyti. O naujo tipo urbanistinis planavimas, kuris Lietuvoje tik skinasi kelią, įgalina suderinti įvairius socialinius ir kultūrinius sluoksnius, kad būtų priimta vizija, deranti ir su verslo, ir su valstybės ar savivaldybės, ir su bendruomenės interesais ne tik 5–10 metų į priekį, bet ir, pavyzdžiui, iki 2050 m. Tokiai vizijai sukurti vertėjo skelbti net ir tarptautinį konkursą."

                            Strateginis erdvinis planavimas apima projekto etapus nuo vizijos iki veiksmų ir priemonių tai vizijai pasiekti. O šiuo atveju labai svarbūs strateginio planavimo etapai buvo tiesiog praleisti...


                            ..."Koks bus užstatymas ties Pelesos gatve, tikrai negaliu atsakyti, bet pirmasis įsivaizdavimas pagal detalųjį planą šiandien negalioja, planą teks braižyti iš naujo, – ramino bendruomenę architektas. – Ir "Vilniaus planas", ir savivaldybės Miesto plėtros departamentas nusiteikę išsamiau pastudijuoti ne tik Pelesos gatvę, ar ji turėtų būti tranzitinė, ar skirta dviratininkams ir pėstiesiems. Taip pat kompleksiškai nagrinėsime ir visą šiaurinę Naujininkų teritoriją, užstatytą daugiabučiais. Galiu užtikrinti, kad savivaldybė dalyvaus dialoge su bendruomenėmis. Ne tik Naujininkų, bet ir Naujamiesčio bei Senamiesčio."...
                            Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/vilni...z-begiu-917673
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Prie geležinkelio stoties atsidariusi kultūros „Platforma“ – Vilniaus identiteto paieškos maršrutai
                              „Platforma“ – skirtingų skonių ir pažiūrų žmonių bendruomenė, vienijama idėjos sukurti originalų reiškinį, kurio turinys įtrauktų ne tik vietinius „tuteišius“, bet ir žmones iš viso pasaulio. Senuose traukinių vagonuose ir peronuose įsikūrusi kultūros „stotis“, skirta progresyviai muzikai, gastronomijai, menui, madai ir naktiniam gyvenimui. „Platforma nėra objektas. Platforma – tai procesas, kuriame dalyvauji ir tu“, – skelbia šios iniciatyvos šūkis. „Platforma“ atvira įvairioms idėjoms. Beje, apsilankyti „Platformoje“ gali ir apinkinių miestų gyventojai – geležinkelio ir autobusų stotys yra vos už kelių šimtų metrų ir po renginių galima patogiai grįžti namo...
                              Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/g...kos-marsrutai/ .
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Smagu, kad Diena lt patalpintame straipsnyje (kurio viso neperskaičiau) atrodo diskusija yra argumentuota. Diskusijos tikrai reikia kai projektas tokių apimčių. Reikia kiek galima geriau išanalizuoti situaciją, kad rasti geriausią galimą pertvarkymo variantą, nes pakeitimai nusimato dešimtmečiams į priekį, tad skubotų sprendimų nereikėtų daryti.

                                Dėl eismo, jei Pelesos gatvė taps 4 juostų. Ar toks variantas nesvarstytas - kai gatvė numatoma nutiesti esamo geležinkelio vietoje? Tokiu atveju, atrodo, kad gatvės keliamas triukšmas jei ne pilnai, tai tikrai iš esmės, būtų nugesintas ne tik šalia esančios sankasos, bet ir būtų galima net svarstyti, atrodo, gatvės pakišimą, bent kažkurioje vietoje, po žeme ar pastoge. Juk, kiek suprantu, numatoma ardyti nemažai geležinkelio vėžių, nes jų dabar, kiek suprantu, yra per daug, nes anksčiau jos buvo skirtos ir pramoniniams pervežimams (ne tik keleivių kaip dabar). O esamą Pelesos gatvę būtų galima akcentuoti ir pertvarkyti kaip pėsčiųjų ir dviratininkų poreikiams skirtą, gal net tą patį parkavimą numatyti gan intensyvų...

                                Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	388,8 kB ID:	1728271
                                Paskutinis taisė spekas; 2019.06.12, 22:07.

                                Comment


                                  Ko gero, remiantis visais miesto patvirtintais planais dėl automobilizmo mažinimo, reikėtų kalbėti apie Pelesos g. susiaurinimą iki 2 tikrų juostų, blogiausiu atveju padarant 4 juostų, bet su želdynų juosta ir 2xA juostomis. Ir maksimaliai riboti automobilių srautą planuojant teritoriją. T.y. nenumatyti parkingų ir pan. Tada iš principo srautas liktų tas pats, kuris yra dabar (t.y. naudotųsi tie patys) + autobusai + aptarnaujantis transportas. Nu tai turbūt iš principo nebūtų kardinalių pokyčių. Apželdinimas duotų daug.

                                  Comment


                                    Jau kur kur, bet tokioje vietoje kaip stotis, kur iš visur puikus VT pasiekimas, galima atvažiuoti/išvažiuoti traukiniais ar tarpmiestiniais autobusais parkavimo vietų skaičius turi būti labai simbolinis, o Pelesos g. siaurinama iki 2 juostų ir apsodinama medžiais ir kitokia žaluma.

                                    Comment


                                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                      Jau kur kur, bet tokioje vietoje kaip stotis, kur iš visur puikus VT pasiekimas, galima atvažiuoti/išvažiuoti traukiniais ar tarpmiestiniais autobusais parkavimo vietų skaičius turi būti labai simbolinis, o Pelesos g. siaurinama iki 2 juostų ir apsodinama medžiais ir kitokia žaluma.
                                      Manau geras variantas. O tada, jei yra poreikis, galvoti apie dubliuojančios Pelesos gatvei dviejų eismo juostų gatvės nutiesimas mano siūlomoje trasoje.

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                        Beje, labai įdomu kaip jiems netrūkdo geležinkelio stotis su visais savo garsais ir kvapais...
                                        Netrūkdo, nes jau daug metų nėra nei garsų, nei kvapų (naujesni traukiniai yra tylesni ir nedvokiantys).

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          Smagu, kad Diena lt patalpintame straipsnyje (kurio viso neperskaičiau) atrodo diskusija yra argumentuota. Diskusijos tikrai reikia kai projektas tokių apimčių. Reikia kiek galima geriau išanalizuoti situaciją, kad rasti geriausią galimą pertvarkymo variantą, nes pakeitimai nusimato dešimtmečiams į priekį, tad skubotų sprendimų nereikėtų daryti.

                                          Dėl eismo, jei Pelesos gatvė taps 4 juostų. Ar toks variantas nesvarstytas - kai gatvė numatoma nutiesti esamo geležinkelio vietoje? Tokiu atveju, atrodo, kad gatvės keliamas triukšmas jei ne pilnai, tai tikrai iš esmės, būtų nugesintas ne tik šalia esančios sankasos, bet ir būtų galima net svarstyti, atrodo, gatvės pakišimą, bent kažkurioje vietoje, po žeme ar pastoge. Juk, kiek suprantu, numatoma ardyti nemažai geležinkelio vėžių, nes jų dabar, kiek suprantu, yra per daug, nes anksčiau jos buvo skirtos ir pramoniniams pervežimams (ne tik keleivių kaip dabar). O esamą Pelesos gatvę būtų galima akcentuoti ir pertvarkyti kaip pėsčiųjų ir dviratininkų poreikiams skirtą, gal net tą patį parkavimą numatyti gan intensyvų...
                                          Šiaip tamstos nurodyta trajektorija ir taip jau yra pravažiavimas, tereiktų jį paversti "pagrindiniu", o Pelesos gatvės atkarpą paversti ramaus eismo, dar susiaurinant. Vietiniai tik apsidžiaugtų tranzito pašalinimu. Taip pat verta būtų pažiūrėti į Prūsų gatvės pabaigą. Vieta tiesiog pati prašosi sujungimo su Tūkstantmečio gatve. Vėlgi, gyventojams bent atsirastų normali gatvė vietoje duobėto žvyrkelio. Ir tiems patiems autobusams tiesiausias kelias be malimosi per sankryžas. Juo labiau, kad kažkokioms degalinėms, tai nekyla problemų padaryti jungtis (žr. Prūsų g. 26A https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/), tai kodėl nesujungus normalios gatvės?
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.14, 15:11.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X