Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
https://goo.gl/maps/ws56dC6U6gT2Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą reiškia dengta? Jei tik stogas virš peronų, virš kurio nieko nėra, tai ne apie tai kalba. Ryškiausias ir artimiausiais Lietuvai dengtos (turima omenyje su užstatymu virš peronų) ar požeminės stoties pavyzdys - Varšuva. Kur ten dyzeliniai traukiniai? Jokia ventiliacija neištrauks dūmų ir žmonės dus.
Lankomiausia Danijos stotis pagal keleiviu skaiciu (Nørreport Station) su gatvemis ir promenadu virs jos. IC, ICE ir dyzeline trauka pravaziuoja.
Vat net video yra su dyzeline trauka:
https://www.youtube.com/watch?v=PCJEtFkXgk0
Comment
-
Debarkadierius yra visai kas kita. Ten dūmai turi kur išsisklaidyti, bet ir tai stengiamasi šilumvežius statyti už debarkadieriaus, o dyzelinius taip pat. Prahoje, pavyzdžiui, dyzeliniai stoja keliuose, kurie nėra po debarkadieriumi.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDengta nebūtinai turi reikšti požeminę ir hermetišką - pvz: Prahoje, Lvove, Kaliningrade stotys yra dengtos debarkaderiais, bet dyzelinė trauka tose stotyse yra.
Žinau, bet pas danus visų pirma biodyzelinas, kurio dūmai kvepia blynais. Pats mačiau ir uosčiau. Antra, stotis yra pravažiuojama, traukiniai neužsistovi, nes tai nėra galinė stotis. Nėra jokio manevravimo ir važinėjimo tuščiomis pirmyn atgal. Sustoja virš specialių ventiliatorių, kurie ištraukia dūmus. Vienas traukinys turi vieną motorinį vagoną.Parašė jpou Rodyti pranešimąhttps://goo.gl/maps/ws56dC6U6gT2
Lankomiausia Danijos stotis pagal keleiviu skaiciu (Nørreport Station) su gatvemis ir promenadu virs jos. IC, ICE ir dyzeline trauka pravaziuoja.
Vat net video yra su dyzeline trauka:
https://www.youtube.com/watch?v=PCJEtFkXgk0
Nėra šilumvežių, kas labai svarbu. Be to ir pačių dyzelinių variklių būklė griežtai kontroliuojama. Koks nors mėlynais ar juodais dūmais besispjaudantis traukinys tiesiog nevažiuoja. Nėra vagonų, apšildomų kūrenant malkas ir anglis.
Comment
-
Tikra mistika. Prie ko čia LG? Kokius darbus?Parašė MindaugasR Rodyti pranešimąIš Šimašiaus FB, gal detaliau kas žinot ar yra kur paskaityt?
"Stoties rajono plėtros ir Naujininkų integravimo į miestą pasiūlymus Lietuvos geležinkeliams pristačiau. Tikiuosi jų palaikymo ir kuo greičiau pradėti darbus."
Kažkoks ne "meriškas" požiūris. Mano galva, meras privalo ne pristatyti, o inicijuoti, pavesti (pasamdyti) ir patikrinti atliktus darbus.
Comment
-
Kad aiškiai parašyta apie Naujininkų integravimą. Blogai su suvokimu?Parašė R.D. Rodyti pranešimąBūsiu dėkingas, jeigu meras man žemėlapyje pavazduos, kur tas "stoties rajonas" ir kodėl reikia integruoti tai, kas integruota?
- 1 patinka
Comment
-
Į ką?? Naujininkai ir dabar yra integruota Vilniaus miesto dalis.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kad aiškiai parašyta apie Naujininkų integravimą. Blogai su suvokimu?
Jei svarstoma pačios geležinkelio stoties ir prieigų rekonstrukcija, tai gal taip ir įvardinkime.
- 1 patinka
Comment
-
Paprašysiu rytoj teksto suvokimo pamokėlių iš kolegų, kad galėčiau komentuoti miestai.net.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kad aiškiai parašyta apie Naujininkų integravimą. Blogai su suvokimu?
Pats augau Naujininkuose, išmanau Naujininkus, todėl nesuprantu integravimo koncepcijų ir kas konkrečiai bus daroma.
Comment
-
Integruoti turbūt turima omenyje sukurti daugiau judėjimo galimybių tarp Naujininkų ir miesto. Kitaip to pavadinti nelabai ir išeina.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Į ką?? Naujininkai ir dabar yra integruota Vilniaus miesto dalis.
Jei svarstoma pačios geležinkelio stoties ir prieigų rekonstrukcija, tai gal taip ir įvardinkime.
Comment
-
Į Vilnių integruoti, bet atskirti bėgiais nuo miesto centro, nors realiai jungiasi su senamiesčiu. Spėju kalbėjo apie bėgių uždengimą ties stotimi ar kažką panašaus.Paskutinis taisė MindaugasR; 2017.06.30, 13:30.
Comment
-
Bet tai yra "captain Obvious" verta frazė, tinkama visiems rajonams. Gal net labiau reikia integruoti Pilaitę ar Naująją Vilnią.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Integruoti turbūt turima omenyje sukurti daugiau judėjimo galimybių tarp Naujininkų ir miesto. Kitaip to pavadinti nelabai ir išeina.
Nutiesus Tūkstantmečio gatvę susisiekimas su Naujininkais yra pakankamai geras. O Geležinkelio stotį ir apylinkes jau seniai būtina rekonstruoti, bet tai tiesiogiai nesusijęs klausimas. Nors, galimai, ir padėsiantis atgaivinti tą miesto dalį.
Comment
-
Naujininkus su miestu jungia nemažai jungčių: automobiliu galima patekti ir išvažiuoti per Aušros vartų g., Rodunio viadukas (tiltas), pesčiųjų tiltas į geležinkelio stotį ir susiekimas per Tūkstantmečio g.
Kadaise buvo problema dėl Rodunios viaduko pralaidumo, bet jį rekonstravo (šią vasarą vėl tvarkys atramas), todėl ir eismas stabilizavosi.
Comment
-
Jeigu Stoties rekonstrukcija sudarys naujas galimybes keliauti į/iš Naujininkų, tai bus glaudesnis rajono integravimas į miestą.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet tai yra "captain Obvious" verta frazė, tinkama visiems rajonams. Gal net labiau reikia integruoti Pilaitę ar Naująją Vilnią.
Nutiesus Tūkstantmečio gatvę susisiekimas su Naujininkais yra pakankamai geras. O Geležinkelio stotį ir apylinkes jau seniai būtina rekonstruoti, bet tai tiesiogiai nesusijęs klausimas. Nors, galimai, ir padėsiantis atgaivinti tą miesto dalį.
Comment
-
Tiesioginėje FB konferencijoje meras paminėjo tiek autobų stotį, tiek Naujininkus:
- Autobusų stoties vadovai įspėti per dvi savaites pristatyti stoties atnaujinimo planą, kitaip bus ieškoma kitų sprendimų, tokių kaip stoties iškėlimas į kitą vietą.
- Su Lietuvos geležinkelių vadovais aptarta apie „parko, namų“ statymą bei geležinkelio jungtį su Naujininkais.
Šaltinis: https://www.facebook.com/remigijus.s...2858171517183/ (nuo ~8:30)
Comment
-
Buvo kažkada vizualizacijos virš peronų įrengti automobilių stovėjimo aikštelę. Tai galėtų visą autobusų stotį ten įrengtiParašė Bernex Rodyti pranešimąTiesioginėje FB konferencijoje meras paminėjo tiek autobų stotį, tiek Naujininkus:
- Autobusų stoties vadovai įspėti per dvi savaites pristatyti stoties atnaujinimo planą, kitaip bus ieškoma kitų sprendimų, tokių kaip stoties iškėlimas į kitą vietą.
- Su Lietuvos geležinkelių vadovais aptarta apie „parko, namų“ statymą bei geležinkelio jungtį su Naujininkais.
Šaltinis: https://www.facebook.com/remigijus.s...2858171517183/ (nuo ~8:30)
Comment
-
Tam reikia pilnai elektrifikuoti Vilniaus geležinkelio mazgą ir nenaudoti nei dyzelinių traukinių, nei šilumvežių. Todėl apie geležinkelio stoties perdengimą galima pamiršti. Realesnis variantas - AS lieka 0 lygmenyje, praktiškai kaip dabar, o virš aikštės su peronais statomi pastatai. Senas pastatas griaunamas ir jo vietoje statoma naujas, kurio cokolinis aukštas lieka stočiai, kavinėms ir pan., virš jo kad ir ta pati IKI, o likusiuose aukštuose - biurai. Tik kur kišti parkingą biurams? Tarkim, PC ir AS poreikiams parkingas gali likti ten pat, kur yra. Dar lieka autobusų atstovos aikštės teritorija. Tačiau neaišku, kam priklauso žemė, ar ji buvo parduota kartu su stotimi, ar ne.
Comment
Comment