Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Nauji gyvenamieji namai keliose vietose ar kokia nors infrastrukturos pletra ar atnaujinimas tame rajone niekaip neispres tame rajone esanciu alchoholiku, narkomanu, gatviniu, apsilupinejusiu fasadu ir kitu problemu (rajono veido kitaip tariant). Kazkokie pokyciai vyksta ir vyks bet stoties rajonas visada liks stoties rajonu.

    Comment


      #62
      /\ Na, visiškai išspręsti gal neišspręs, nes benamių galima pamatyti ir Konstitucijos prospekte. Bet aplinka labai smarkiai įtakoja bendrą kriminogeninę situaciją. Atsiradęs didesnis aktyvumas, komercinės patalpos, gyvenamieji namai, infrastruktūros ir aplinkos sutvarkymas - visa tai gali net labai smarkiai pakeisti stoties rajoną.

      Galime prisiminti išdaužto stiklo atvejį, kuomet viename name išdaužtas stiklas gali įtakoti viso rajono vaizdą ir tolimesnę raidą.

      Comment


        #63
        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
        Nauji gyvenamieji namai keliose vietose ar kokia nors infrastrukturos pletra ar atnaujinimas tame rajone niekaip neispres tame rajone esanciu alchoholiku, narkomanu, gatviniu, apsilupinejusiu fasadu ir kitu problemu (rajono veido kitaip tariant). Kazkokie pokyciai vyksta ir vyks bet stoties rajonas visada liks stoties rajonu.
        Na gal pradedam logiškai mąstyti. Kadangi pats esu stotinis, tai galiu pasakyti, kad stoties rajonas, prieš 10 metų ir dabar yra pakankamai skirtingi dalykai: niekas nebelaksto su kirviais, prostitutės nebestovi prie garsiosios sienutės, kelios pagrindinės narkomanų landynių jau tapo gyvenamaisiais kvartalais. Taip, dar toli gražu ne Antakalnis, ar Užupis, bet skirtumai akivaizdus, atsiradus naujiems kvartalams ir padidėjus norinčių įsigyti butus senuose pastatuose gyventojų kontingentas pasikeitė, ir tie naujakuriai labai prisidėjo prie problemų sprendimo. Dabar dauguma benamių lankosi šiame rajone dėl "Šėryklos" Šv. Stepono g. gale ir dėl užsieniečių, kuriuos galima apšvarinti. Jeigu užstatyti gyvenamaisiais namais visus skverus valkatos nebeturėtų kur bazuotis ir grįžtų Naujininkus.
        Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

        Comment


          #64
          Ziurint is salies to nesimato. Nezinau kur ta sienute bet prie McDonaldo vis dar stovi, apspangusiu ir besivoliojanciu pakrumese pilieciu vizualiai nesumazejo, del ''vaikymosi su kirviais'' nesutikciau (nesena meninkes nuzudymo istorija), atrenovuotu fasadu per paskutinius 20 metu irgi matyt nebuvo taip kad pasikartosiu ziurint is salies stoties rajonas atrodo kaip ir atrode.

          Comment


            #65
            Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
            Na gal pradedam logiškai mąstyti. Kadangi pats esu stotinis, tai galiu pasakyti, kad stoties rajonas, prieš 10 metų ir dabar yra pakankamai skirtingi dalykai: niekas nebelaksto su kirviais, prostitutės nebestovi prie garsiosios sienutės, kelios pagrindinės narkomanų landynių jau tapo gyvenamaisiais kvartalais. Taip, dar toli gražu ne Antakalnis, ar Užupis, bet skirtumai akivaizdus, atsiradus naujiems kvartalams ir padidėjus norinčių įsigyti butus senuose pastatuose gyventojų kontingentas pasikeitė, ir tie naujakuriai labai prisidėjo prie problemų sprendimo. Dabar dauguma benamių lankosi šiame rajone dėl "Šėryklos" Šv. Stepono g. gale ir dėl užsieniečių, kuriuos galima apšvarinti. Jeigu užstatyti gyvenamaisiais namais visus skverus valkatos nebeturėtų kur bazuotis ir grįžtų Naujininkus.
            Įdomu, veda kas kokią statistiką, kiek tokių valkataujančių yra. O tokių valgyklų tai nelabai suprantu, nes jei esi neįgalus, tai vienas dalykas, bet jei geri ar vartoji narkotikus tai už ką tave maitinti reiktų?

            Comment


              #66
              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              Įdomu, veda kas kokią statistiką, kiek tokių valkataujančių yra. O tokių valgyklų tai nelabai suprantu, nes jei esi neįgalus, tai vienas dalykas, bet jei geri ar vartoji narkotikus tai už ką tave maitinti reiktų?
              Krikščioniškas solidarumas.
              Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

              Comment


                #67
                ar jau yra realių planų darbus šioje vietoje pradėti,ar vis diskusijų lygmenį viskas?

                Comment


                  #68
                  „Kaip miesto meras ir vilnietis, džiaugiuosi, kad aktyvus kultūrinis, socialinis miesto gyvenimas išsiveržia už miesto centro ribų ir natūraliai ateina į Stoties rajoną – miesto vartus. Labai gerai, kad Stoties rajonas artėja prie Senamiesčio, tačiau čia dar trūksta keleto svarbių dalykų: turime psichologiškai priartinti Stoties rajoną prie centro. Rajone atsiras patogi dviratininkams ir pėstiesiems Naujininkų jungtis su Senamiesčiu, miesto sodais, bus rekonstruotas siaurasis pėsčiųjų tiltas virš geležinkelio, yra iniciatyvų rekonstruoti autobusų stotį, geležinkelio stoties teritorijoje statyti viešbutį su didžiuliu parkingu, įrengti apžvalgos ratą, Sodų gatvėje atkurti sodą. Šie projektai turėtų tapti integracijos ašimi, kur natūraliai atsiras ir naujų traukos centrų.“ – sakė Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

                  Savivaldybėje šiuo metu rengiamas stoties prieigų detalusis planas, jau patvirtinta jo konceptualioji dalis, dar laukia diskusijos su visuomene. Teritorijos sutvarkymo pagrindine ašimi taps Drujos gatvės pratęsimas ir pietinio Senamiesčio aplinkkelio pratęsimas pro stotį, atsiras jungtis su Šv. Stepono gatve, kurioje dabar yra akligatvis, ir ji taps dar viena jungtimi su Senamiesčiu. Aikštė priešais stotį virs plačia, šviesoforais reguliuojama gatve, transporto terminalą perkeliant į kitą gatvės pusę priešais autobusų stotį. Privataus verslo iniciatyva prie geležinkelio stoties bus vystomas daugiaaukščio parkingo projektas, rekonstravus autobusų stotį, buvusioje pašto stotyje ketinama statyti viešbutį ir komercinį centrą.
                  Stoties rajonas užkoduotas tapti dar vienu madingu sostinės traukos centru

                  Comment


                    #69
                    dėkui už info creatium),viešpatie,kiek planų planelių,bent dalį jų įgyvendintų)

                    Comment


                      #70
                      Aktualu tiek naujininkams, tiek stoties rajonui. Kas bent kazkiek atkreipe demesi, tai krovininiai labai garsiai rieda begiais palyginus su keleiviniais.

                      http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...ilniaus-miesta

                      Comment


                        #71
                        Nesėdima vietoje. 19 dieną vyks Architektų sąjungos posėdis, kuriame vienas iš klausimų yra Autobusų stoties detaliojo plano koncepcija.

                        http://www.architektusajunga.lt/anon...-vauet-posedis

                        Comment


                          #72
                          Aš labai tikiuosi, kad šioje vietoje atsiras koks įdomesnis pastatas, o ne tradicinis dviejų aukštų blynas, kaip yra įprasta. Apskritai, labai norėtųsi, kad būtų svarstoma mintis įrengti stotį po žeme. Kiek tenka keliauti Ispanijoje, tai dauguma stočių veikia tokiu principu. O turint omenyje, Lietuvos oro sąlygas, tokia išeitis būtų puiki.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            http://www.architektusajunga.lt/anon...-vauet-posedis

                            Pirmaeilis tikslas, kuris turėtų būti siejamas su susisiekimo sistemos pagerinimu Stoties a. rajone turi būti siejamas su esminiu eismo saugumo pagerinimu, nežiūrint kitų keliamų uždavinių, kur prioritetas turėtų būti teikiamas:
                            * ...
                            * naujos viešojo transporto rūšies (NTR) infrastruktūros poreikis ir eismo organizacijos užtikrinimas
                            NTR kvepia tramvajumi. Ne pats geriausias kvapas užkištoms Vilniaus gatvėms, geresnis kvapas būtų metro, bet nepatikėčiau tokiu projektu dar labiau... O nepaisant NTR - visai neblogi projektiniai brėžinukai

                            Comment


                              #74
                              Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
                              Aš labai tikiuosi, kad šioje vietoje atsiras koks įdomesnis pastatas, o ne tradicinis dviejų aukštų blynas, kaip yra įprasta. Apskritai, labai norėtųsi, kad būtų svarstoma mintis įrengti stotį po žeme. Kiek tenka keliauti Ispanijoje, tai dauguma stočių veikia tokiu principu. O turint omenyje, Lietuvos oro sąlygas, tokia išeitis būtų puiki.
                              Beje, taip ir planuojama. Autobusųs stotis būtų -2 aukšte, -1 parkingas. Toliau prekyba.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                Beje, taip ir planuojama. Autobusųs stotis būtų -2 aukšte, -1 parkingas. Toliau prekyba.
                                Taip, įdėmiau peržvelgiau brėžinius ir dabar tai matau. Tačiau vis tiek keista, kad pavaizduotuose maketuose grandiozinis dviaukštis pastatas savo forma primenantis prekybcentrį. Perimetrinis užstatymas žymiai geriau žiūrėtųsi...

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                                  NTR kvepia tramvajumi. Ne pats geriausias kvapas užkištoms Vilniaus gatvėms, geresnis kvapas būtų metro, bet nepatikėčiau tokiu projektu dar labiau... O nepaisant NTR - visai neblogi projektiniai brėžinukai
                                  Pagrindinė Vilniaus viešojo transporto problema yra ta, kad jo pagrindas yra troleibusai, menantys sovietmetį ir autobusai ne ką naujesni. Pirmiausia reikia atnaujinti juos, o tik po to galima galvoti apie tramvajus ar metro.

                                  Comment


                                    #77
                                    Šiaip jau troleibusai yra kur kas moderniau nei autobusai. Elektromobilis, kurio nereikia įkrauti.

                                    O dėl soties, tai šiuo metu Kaunas stato naują, bet kažkodėl tik dalinai dengtą stotį, panašiai kaip dabar yra Vilniuje.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Šiaip jau troleibusai yra kur kas moderniau nei autobusai. Elektromobilis, kurio nereikia įkrauti.

                                      O dėl soties, tai šiuo metu Kaunas stato naują, bet kažkodėl tik dalinai dengtą stotį, panašiai kaip dabar yra Vilniuje.
                                      Pagrindinis troleibusų trūkumas yra jų kontaktinis tinklas su stambiomis atramomis. Prireikus tokios gatvės bent mažą atkarpą rekonstruoti, iš karto susiduriama su dideliais iššūkiais ir kaštais.
                                      Jei kada sulauksim elektrinių autobusų, troleibusai bus pasmerkti.

                                      Comment


                                        #79
                                        Jau labai ilgai laukiama tų elektrobusų, bet niekaip nesulaukiama ir nepanašu, kad artimoj ateity bus elektrobusų, kurie pasiūlytų geresnį VT sprendimą nei troleibusai.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          #80
                                          nei elektrobusai ne grazesni troleibusai nieko nesprendzia

                                          Comment

                                          Working...
                                          X