Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vokiečių gatvės atkūrimo planai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skelbiamas arch. konkursas gatvės projektui: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-634574

    Laukiama pasiūlymų iki birželio 2 d.

    Comment


      Būtų galima atkurti fasadinę sieną, improvizacijai paliekant likusią fasado dalį, padarant visą Vokiečių g. pėsčiųjų, visu perimetru įrengiant požeminį parkingą bei užstatant šlykščią promenadą.

      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Būtų galima atkurti fasadinę sieną, improvizacijai paliekant likusią fasado dalį, padarant visą Vokiečių g. pėsčiųjų, visu perimetru įrengiant požeminį parkingą bei užstatant šlykščią promenadą.

        Oi, kieno čia ausys kyšo? Ai, čia gi zuikis vardu Užstatyti...

        Comment


          Butu viena is pagrindiniu senamiescio gatviu/

          Comment


            Ir dabar yra. Ir sakyčiau tokia yra būtent dėl promenados per vidurį.

            Comment


              "Pagrindinė"?. Labiausia mano nemėgstama gatvė senamiestyje , matyt, ir ne tik vieno mano. Ką toje" promenadoje" veikti: vaizdas nykus, kažkokia beprasmiška erdvė su aptrintų stalinių tipo namų, ištisai priparkuotų mylimų automobilių vaizdais . Aišku, aplinką kiekvienas jaučia savaip,man ji šioje vietoje atgrasi, bet vadinti tai pagrindine gatve dėl šios "promenados", sunkiai tikiu ,kad ją taip vertina likusieji. Ją norisi tiesiog pereiti į nieką nesidairant.
              Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

              Comment


                Būtent, ką veikt jei ji būtų užstatyta ir dingtų promenadinė dalis su suoliukais? Pagrindinis Vokiečių gatvės pliusas, kad yra kur prisėst apart kavinių. Neturiu nieko prieš lauko kavines, bet mokyklos laikais norėdavosi pasėdėt nemokamai su termosu iš namų dėl elementarių finansinių priežasčių Dabar irgi kartais nesinori kažko pirkt vien tam, kad būtų galima prisėst.

                Taip, siauros sienamiesčio gatvelės yra gražiau praeiti. Bet ką jose veikti ilgesnį laiką jei eini tūkstantąjį kartą, suvenyrai nedomina, o remti maitinimo įstaigų tą dieną netraukia dėl vienų ar kitų priežasčių?

                Aišku galima sakyti, kad sėdėjimui skirti tik parkai, gatve reikia praeiti arba mokėt pinigus už užimamą vietą Bet Vokiečių gatvė tuo ir išskirtinė, kad nei gatvė, nei parkas/skveras.

                Comment


                  Yra skirtingos nuomonės dėl karo metu atsiradusių skverų užstatymo ir nebandykime čia perkalbėti vieni kitų, nes tai nepavyks. Man patinka atsiradusios erdvės, tik dauguma jų prašyte prašosi sutvarkomos. Visiškai restauravus, pašalinus visą parkingą iš Vokiečių gatvės ir labai stipriai ribojant auto eismą galima turėti labai gerą zoną su kavinėmis ir žalia erdve. Matysim ką pasiūlys.

                  Comment


                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                    "Pagrindinė"?. Labiausia mano nemėgstama gatvė senamiestyje , matyt, ir ne tik vieno mano. Ką toje" promenadoje" veikti: vaizdas nykus, kažkokia beprasmiška erdvė su aptrintų stalinių tipo namų, ištisai priparkuotų mylimų automobilių vaizdais . Aišku, aplinką kiekvienas jaučia savaip,man ji šioje vietoje atgrasi, bet vadinti tai pagrindine gatve dėl šios "promenados", sunkiai tikiu ,kad ją taip vertina likusieji. Ją norisi tiesiog pereiti į nieką nesidairant.
                    na tai dėl to nykumo ir skelbiamas atnaujinimas, kad erdvė taptų jaukesnė problema solved

                    Comment


                      Gal ne visai į temą, bet dalinuosi labai įdomia nuoroda (jei dar nebuvo įkelta). Kartais gali praversti diskusijose apie istorinį Vilniaus užstatymą,
                      Šiuo atveju iš aeronuotraukų matosi ir originalus Vokiečių g. užstatymas.
                      This story map was created with the Esri Swipe application in ArcGIS Online.

                      Comment


                        Parodė, kaip gali atrodyti sostinės Vokiečių g. po rekonstrukcijos: nebeatpažinsite https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...site-15194160/
                        p.s. 1. Gražiai pripaišyta, o realiai iš šiaurinės pusės važinės mašinos per pėsčiųjų takus, nes ten masė kiemų.
                        2. 16 nuotraukoje poveržlės plagiatas iš Žirmūnų prie Lidl.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                        Comment


                          Kol kas atrodo, kad Vilniaus planas parengė 17 projektų.

                          Comment


                            Parašė rmss Rodyti pranešimą
                            Kol kas atrodo, kad Vilniaus planas parengė 17 projektų.
                            Nereikia taip baisiai. Arc ir History in Green po pirmo žiūrėjimo dar palyginti ambiciją turi nepaversti vien lauko kavinių gatve. Pažiūrėkit ne tik titulines vizūlkes.

                            Aišku, dalis projektų primena Akropolio koridorių, ne gatvę.

                            Comment


                              Parašė MrVilius Rodyti pranešimą

                              Nereikia taip baisiai. Arc ir History in Green po pirmo žiūrėjimo dar palyginti ambiciją turi nepaversti vien lauko kavinių gatve. Pažiūrėkit ne tik titulines vizūlkes.

                              Aišku, dalis projektų primena Akropolio koridorių, ne gatvę.
                              Yup, todėl ir rašiau kol kas. O gal turi linką? Aš tik greit permečiau ir tekste radau, kad pristatymas birželio 12 dieną, tai daugiau nesigilinau.

                              Comment


                                https://www.dropbox.com/sh/n0305ij7l...GjpjnzKta?dl=0 čia daugiau info

                                Comment


                                  Sukarpiau ir sukėliau pagrindinius vaizdus į Citify: https://citify.eu/vokieciu-g-rekonstrukcija/

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Sukarpiau ir sukėliau pagrindinius vaizdus į Citify: https://citify.eu/vokieciu-g-rekonstrukcija/
                                    Kaip dabar kilpos veiks, reiks fizinių barjerų.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Dvejopi jausmai žiūrint į projektus su dviračių takais. Jų kaip ir neturėtų būti, bet jei gatvėje bus sudėtos kreivos trinkelės, tai gal ir gerai? Na svarbiausia, kad būtų padaryta protingai, o ne kaip Aukštaičių gatvėje.

                                      Comment


                                        Permečiau visus projektus. Šiek tiek pastebėjimų. Jeigu įdomu, kuris yra mano mėgstamiausias, galit iškart viską skippinti į 16. Be jo yra dar vienas neblogas. Visi kiti arba visiškas mėšlas arba labai labai silpnas meh.

                                        1. PLOKŠTUMA - kažkoks mėgėjiškas mokyklinio (ne studentinio) lygio papeckiojimas. Jei nesugeba net renderių sukurti ir patalpinti normalios rezoliucijos schemų PDF faile, tai matyt tai ir yra viskas, ką reikia žinoti apie tokius "projektuotojus". Šitas projektas nėra plokštuma. Jis yra tiesiog visiškas gaidys.
                                        0/10

                                        2. URBAN ISLANDS

                                        - Dviračių takas atskirtas nuo gatvės, kuri, šiaip jau, yra pėsčiųjų zona. Kam taip daryti? Čia gi ne koks Geležiakas.
                                        - Perteklinis kiekis parkavimo vietų. Čia turi būti nebent kelios vietos trumpiems sustojimams aptarnaujančiam transportui. Dabar gi 2 juostos + parkavimo juosta reiškia, kad čia de facto yra 3 juostų gatvė. Surely galima apsieiti su mažiau juostų? Dviračių takas neturėtų užimti pėsčiųjų zonos, bet būti gatvės dalis kaip shared automašinų, dviračių ir paspirtukų gatvė. Gerai, kad tvorų nepriprojektavo.
                                        - Kita gatvės pusė su pėsčiaisiais atrodo visai ok. Kaip suprantu, palikta galimybė privažiuoti aptarnaujančiam transportui, kai reikia.
                                        - Per daug vietos užima tie žali gazonai, apie kuriuos reiks eiti kaip labirintu. Reiktų kitokio žalumos integravimo sprendimo.
                                        5/10

                                        3. OASIS


                                        Atrodo lyg ir ok, bet sunku suprasti, kai nėra normalių schemų ir vizulkių.
                                        - Dviračių takas daromas gatvės, o ne pėsčiųjų erdvės sąskaita, kas yra teisingas sprendimas
                                        - Gatvė vienoje pusėje išvis naikinama, praplečiant pėsčiųjų zoną
                                        - Medžiai, kurie saugos nuo saulės ar kritulių bent jau šiltuoju metu
                                        7/10

                                        4. RESONANCE


                                        - Dar vieni autostradų statytojai. 3 eismo juostos + parkavimo kišenės. Faktiškai 4 juostų gatvė
                                        - Dviračių takas eina vos ne pėsčiųjų erdvės viduriu. Švaistoma erdvė.
                                        - Sunku daugiau ką nors komentuoti, nes šitas projektas yra elementarus mėšlas ir už tokius "projektus" tokiems šmikiams reiktų atimti architektų licenciją. Spėju vietinė VGTU archytektų chebra arba jų nevykėliai studentai.
                                        - 1 taškas, kad bent jau sugebėjo patalpinti šitą mėšlą gerai iliustruojančias schemas.
                                        1/10

                                        5. WILLKOMMEN

                                        Kažkoks marazmas, kurį turbūt paišė vaikai su pieštukais, nes 3D modeliavimo softu dar nemoka naudotis.
                                        1/10

                                        6. FLOW

                                        Lyg ir bandė kažką įdomaus padaryti, autostradų irgi neprojektuojama, kas yra gerai, bet pernelyg smarkiai bando išrasti dviratį. Tas Early Warning radaras palei visą gatvę kažkaip irgi kelia klausimų. Nepatinka
                                        4/10

                                        7. STRASSEN PLATZ

                                        - Atrodo kaip parastas klasikinis normalaus Europietiško miesto sprendimas. Gal biškį pernelyg paprastas, bet toks variantas matyt nebūtų pats blogiausias.
                                        - Neišsikalinėjama su dviračiū takais, dviračių takas yra gatvės dalis, kas tokioje situacijoje yra logiškas sprendimas.
                                        7.5/10

                                        8. URBAN LIVING ROOM



                                        Perskaičiau viską, peržiūrėjau vizulkes, bet taip ir nesupratau, kas ten norima daryti. Plius projektuoti ratlaužius dviračiams 2020 metų projekte yra truputį faux pas.
                                        3/10

                                        9. VOKIEČIŲ 14

                                        Autoriai nesugebėjo sukurti net paprasčiausios vizualicacijos ar schemos.
                                        0/10

                                        10. PARALELĖS


                                        - Dviračių takas, einantis per patį pėsčiųjų zonos vidurį yra didelis no no. Minus daug taškų už šitą.
                                        - Pliusas už vienos iš gatvių eliminavimą
                                        5/10

                                        11. STIKLO KAROLIUKAI

                                        Kažkoks gaidys. Be komentarų.
                                        0/10

                                        12. SIENNA

                                        Nėra normalių vizualizacijų ir schemų
                                        1/10

                                        13. GOALKEEPER

                                        - Kažkodėl autoriai matė poreikį sukurti skulptūros prie Žirmūnų Lidl repliką. Įdomus pasirinkimas, bet nesu tikras, ar tinkamas
                                        - Dviračių takas ir tuo pačiu pėsčiųjų erdvė nuo gatvės atskirta krūmais. Toks sprendimas būtų puikus prie Geležiako, bet ne Senamiestyje po gyvenamosios zonos ženklu. Iš kur tas noras taip atskyrinėti viską nuo gatvės?
                                        4/10

                                        14. VOKIEČIŲ 24H

                                        Šitie maušai ne tik palieka po 2 juostas eismui iš abiejų pusių, bet dar ir pėsčiųjų perėjų priprojektavo. Gyvenamojoje zonoje. D kategorijos gatvėje. Jeigu nesugeba net tokių basics'ų susitvarkyti, tai ką nors daugiau komentuoti nėra prasmės
                                        1/10

                                        15. ARC


                                        - Visai įdomus variantas dėl pėsčiųjų erdvės, gal ir ok
                                        - DViračių takas kažkodėl vėl atskirtas nuo gatvės.
                                        - Gatvė pernelyg izoliuota ir atskirta. Revintojai ir išmetimo vamzdžio garso demonstruotojai jausis kaip namie.
                                        - Per daug parkavimo kišenių.
                                        5/10

                                        16. OLD TOWN COMMON


                                        Šitas matyt geriausias projektas. Viskas teisingai su gatvėm, dviračiais, augmenija ir integracija.

                                        BICYCLES/MICROMOBILITY + PEDESTRIANS/SPACE
                                        MAKING
                                        The old city is too small and to slow for having separated lanes
                                        for each transport mode, therefore clear priority should be set
                                        only for pedestrians, while all less vulnerable modes (especially
                                        transit, even cyclists and scooters’ users) should share the
                                        street space together.
                                        Nežinau, ar tikrai vertas 10/10. Galbūt 9/10, o gal 8/10 bet faktas, kad šitas projektas yra visa galva aukščiau už kitus ir yra by far geriausias iš visų pateiktų projektų, tai visvien rašau 10/10
                                        10/10

                                        17. Let,S Meet On The Vokiečių Street

                                        Kažkokie vafliai
                                        0/10

                                        18. HISTORY IN GREEN
                                        Šitas man atrodo gana įdomus ir unikalus su metaliniais stulpais vijokliniam apželdinimui. Gal ir įdomu?
                                        6/10
                                        Paskutinis taisė John; 2020.06.08, 17:22.

                                        Comment


                                          Manau, kad ARC pasiūlė tikrai įdomų, istorinį užstatymą interpretuojantį, bet kartu ir naujas jaukias erdves kuriančią rekonstrukciją. Bijau, tik kad laimės koks pats paprasčiausias trinkelių perklojimo projektas kaip visad

                                          Comment

                                          Working...
                                          X