Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

2020-2030 projektų prognozės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Technologijos isspres kamsciu problemas, tuo neabejoju, bent jau zymiai sumazins tai tikrai, nuo autonominio transporto iki to kad isvis nebus tokio poreikio vykti i kazkoki ofisa, tik klausimas kada ir ar iki to laiko Vilniuje atsiras kazkas panasaus i tramvaju/metro, kolkas bent jau dabartine valdzia apie jokias naujas viesojo transporto rusis net negalvoja.
    O aš abejoju, Autonominis transportas gal sumažins kamščių nepatogumą, bet pralaidumas didesnis nelabia pasidarys. Tas vienodo greičio palaikymas yra geras teoriškai, bet jis viekia tik tada jeigu tai vienintelė sustojimo vieta maršrute. Beje reikia neužmiršti kad autonominis transportas bus adaptuojamas lėtai. Jeigu dabar vidutinis automobilio amžius yra 14 metų, tai praeis bent keturiolika metų nuo to laiko kai visi nauji automobiliai bus autonominiai kol tokių taps bent dauguma? Čia tikrai ne 2030 planai, gal geriausiu atveju 2050.


    Nuotolinis darbas pritaikomas toli gražu ne visiems darbams or ir offisiniai to dabar pradeda vengti, nes norint taip dirbti reikia kad būtum motivuotas dirbti, o pas dauguma darbuotojų tokios motyvacijos nėra. Matomas produktyvumo kritimas dirbant iš namų skatina darbdavius versti visus būti offisuose.
    Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.01.02, 12:15.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Vaikus vežiuoja dėl to, kad šalia namų nėra vietų, spėju Osle tokių problemų nėra, kad reiktų vaiką į darželį vežti į kitą miesto galą. Dabar moksleivių atostogos ir ryte miestas tuščias, jokių kamščių. Tai Vilniaus kamščių problema ne infrastruktūra ar didelis auto kiekis, o vietų mokyklose trūkumas.

    Čia turbūt dar ilgesnė diskusija, kad žmonės kuriasi savo noru patys, ten kur nėra absoliučiai jokios infrastruktūros. O dalis mokyklų - Naujininkuose, Naujoje Vilnioje yra tuštesnės. Bet iš esmės Lettered teisus, kad pagrindinė problema kokybiškos infrastruktūros nebūvimas gyvenamoje aplinkoje.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    UŽ Centro ką daryti? Pvz. Minsko pl. kamščiai dabar milžiniški. Ten ir VT nelabai veiksmingas.

    Nebent ant miesto įvažiavimų ir statyti skaitiklius.
    Minsko pl. visos problemos turbūt išsispręs su nauja sankryža.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.01.02, 11:56.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Technologijos isspres kamsciu problemas, tuo neabejoju, bent jau zymiai sumazins tai tikrai, nuo autonominio transporto iki to kad isvis nebus tokio poreikio vykti i kazkoki ofisa, tik klausimas kada ir ar iki to laiko Vilniuje atsiras kazkas panasaus i tramvaju/metro, kolkas bent jau dabartine valdzia apie jokias naujas viesojo transporto rusis net negalvoja.
    Na, prieš rinkimus buvo kandidatų, kurių programose buvo numatytos naujos transporto rūšys, pvz tramvajus nuo Pilaitės iki Centro buvo vos ne pagrindinė Kreivio programos dalis... Kita vertus Kreivys yra neadekvatuolis, tai gal nelabai reiktų kreipti į tokius dėmesį, bet jeigu į VMS ateitų kažkas su bent puse Zuoko ambicijų (bet tik ne Zuokas...), tai manau tramvajų atsiradimas būtų visai tikėtinas. Kiek žinau ES noriai finansuoja tramvajų parkų atnaujinimą ir naujų linijų atsiradimą kituose miestuose, todėl miestui tai neturėtų kainuoti kažkokius kostminius mėlėjonus.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kopijuojam Skandinaviją tik paviršutiniškai, pvz. dviračių takai, kurie nesujungti į sistemą. Mes kaip tie indėnai, kurie gavo stiklo karoliukų vėrinius ir laimingi.
    Situacija su dviraciu takais tikrai sparciai gereja, kasmet nutiesiama nemazai km nauju dviraciu taku ir palaipsniui visa tai apsijungia i viena sistema, naivu tiketis kad visi takai ir ta sistema atsiras is karto.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Technologijos isspres kamsciu problemas, tuo neabejoju, bent jau zymiai sumazins tai tikrai, nuo autonominio transporto iki to kad isvis nebus tokio poreikio vykti i kazkoki ofisa, tik klausimas kada ir ar iki to laiko Vilniuje atsiras kazkas panasaus i tramvaju/metro, kolkas bent jau dabartine valdzia apie jokias naujas viesojo transporto rusis net negalvoja.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Mokyklų ir darželių trūkumas. Mažų maisto prekių parduotuvių išnaikinimas centre. Viešasis transportas nepatogus, tinklas mažas, greitis mažas, nėra persėdimo terminalų.
    Todėl mes esam Rytų Europa ir čia vienintelė išeitis - automobilis. Kitos transporto alternatyvos dabar yra dar blogesnės.
    Kopijuojam Skandinaviją tik paviršutiniškai, pvz. dviračių takai, kurie nesujungti į sistemą. Mes kaip tie indėnai, kurie gavo stiklo karoliukų vėrinius ir laimingi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Pakanka Vilniuje tų gyventojų, tiesiog visi tiek prilipę prie automobilių, kad nėra jokios garantijos, kad net metro paskatintų iš jų išlipti. Pradžiai reikia laipsniškai sunkinti gyvenimą automobiliams (mokesčiai, eismo ribojimas ir pan.) ir pratinti žmones labiau naudotis viešuoju transportu. Kol nesugebama atnaujinti turimo viešojo transporto, optimizuoti maršrutų taip, kad viešasis transportas būtų patrauklus ir patogus, tol nereikia svaigti apie naujas transporto rūšis kaip apie panacėją.
    Nepakanka. Pagal studijas metro neapsimoka statyti jei nėra milijono gyventojų. Vilniui labiau tiktu koks tramvajus ar viršžeminis geležinkelis. Bet taip, pradžiai užtektų ir normalaus trolebusų tinklo.

    Ir kaip Lettered minėjo, pirmiausia automobilizmą mažinti reikėtu statant viešas paslaugas kad nereikėtu visur važiuoti. Palygink eisma, kai vaikams atostogos ir kai jie eina į mokyklas/darželius. Efektas milžiniškas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Taip pat turime apmokęstinti įvažiavimą į miesto centrą - Oslo pavyzdžiu, kuomet mokama ir išvažiuojant iš miesto centro(taip ribojant tranzitą). Esu tikras, kad jei reiktų kasdieną už parkavimą prie darbo mokėti po 8 eurus + 2 eurai už įvažiavimą, srautas sumažetų. SUmažėtų ir vežiojančių vaikų į Centre esančia mokyklas ir darželius.
    Vaikus vežiuoja dėl to, kad šalia namų nėra vietų, spėju Osle tokių problemų nėra, kad reiktų vaiką į darželį vežti į kitą miesto galą. Dabar moksleivių atostogos ir ryte miestas tuščias, jokių kamščių. Tai Vilniaus kamščių problema ne infrastruktūra ar didelis auto kiekis, o vietų mokyklose trūkumas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.02, 10:59.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    UŽ Centro ką daryti? Pvz. Minsko pl. kamščiai dabar milžiniški. Ten ir VT nelabai veiksmingas.

    Nebent ant miesto įvažiavimų ir statyti skaitiklius.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Manau turime judėti į priekį ir nustoti pataikauti "autmobilistams", apmokęstinti parkavimą Varšuvos pavyzdžiu, kaip ir buvo minėta. Kuomet tu gali pirkti nuolatinį parkavimą tik toje gatvėje, kur gyveni - Lvovo g. statytis negali.

    Taip pat turime apmokęstinti įvažiavimą į miesto centrą - Oslo pavyzdžiu, kuomet mokama ir išvažiuojant iš miesto centro(taip ribojant tranzitą). Esu tikras, kad jei reiktų kasdieną už parkavimą prie darbo mokėti po 8 eurus + 2 eurai už įvažiavimą, srautas sumažetų. SUmažėtų ir vežiojančių vaikų į Centre esančia mokyklas ir darželius.

    Tokios sistemos įrengimas didelių infrastruktūros pokyčių nereikalauja, nes tiesiog yra sumontuojamos kameros.





    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Ten parašyta, kad "gyventojų skaičius artės prie milijono..."

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Su naujais metais! 2020 kažkuo "stiprus" skaičius.

    Iš 1973 m. žurnalo "Genys". 2000 metų Vilniaus vizijoje buvo metro.
    20 metų vėluojama. Click image for larger version

Name:	Vilnius 1973-2000.jpg
Views:	166
Size:	223,7 kB
ID:	1773136

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Pakanka Vilniuje tų gyventojų, tiesiog visi tiek prilipę prie automobilių, kad nėra jokios garantijos, kad net metro paskatintų iš jų išlipti. Pradžiai reikia laipsniškai sunkinti gyvenimą automobiliams (mokesčiai, eismo ribojimas ir pan.) ir pratinti žmones labiau naudotis viešuoju transportu. Kol nesugebama atnaujinti turimo viešojo transporto, optimizuoti maršrutų taip, kad viešasis transportas būtų patrauklus ir patogus, tol nereikia svaigti apie naujas transporto rūšis kaip apie panacėją.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Metro Vilniuje nebus nes tiesiog neturim mes tiek gyventojų kad vertėtu jį statyti. Autonominis transportas daugumos auto gamintojų yra planuojamas 2022-2025 metų laikotarpiui. Aišku kiek užtruks tam ateiti į lietuvą kitas klausimas. Viešasis transportas bus vieni pirmųjų kurie tokią technologiją diegsis nes bus galima sutaupyti visus su vairuotojais patiriamus kaštus + autobusas galės važiuoti visą dieną be pertraukų. Manau tai pirmiausia bus pritaikyta troleibusams, nes jie ar taip ar taip nuo trasos nukrypti negali, todėl ir autonomiškai manevruoti bus lengviau.

    Elektriniai autobusai yra tai ko vakarai atsikando ir dabar grįžta prie troleibusų ir tramvajų. Beto visi automobiliai nebus eletriniai dėl techninių priežasčių (neįmanoma pagaminti tokio kiekio baterijų).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Nereikia ir nebus jokio metro. Laikai ir technologijos pasikeite. Dar 10 metu ir bus autonominiai elektriniai automobiliai bei autobusai. Isskyrei A linija, ir metro/tramvajus pasidaro beprasmis.
    Po 10 metų dar tikrai nebus, plius tramvajumi bet kokiu atveju žymiai komfortiškesnis važiavimas nei autobusu.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Nereikia ir nebus jokio metro. Laikai ir technologijos pasikeite. Dar 10 metu ir bus autonominiai elektriniai automobiliai bei autobusai. Isskyrei A linija, ir metro/tramvajus pasidaro beprasmis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Tarp Šeškinės ir Pašilaičių turbūt laukiama Šiaurinės, nėra reikalo atskirai investuoti į šaligatvius. Geriausia eiti Fabijoniškių pusėje. Ten bendras pėsčiųjų ir dviračių takas - eismas jame toks "intensyvus", kad vieni kitiems tikrai netrukdo.
    Na taip, ta pieva turėtu būtų sutvarkyta Šiaurinės gatvės tiesimo metu, bet kai šiaurinės projektas vykdomas jau 40 metų... Nors aš ją irgi minėjau, prie savo norų.

    Na šiaip pagal kelio ženklinimus jis nėra bendras. Ten yra ženklinimas dviračiams, o pėsčiųjų takas tiesiog nutrūksta ties Rimi. Aišku visi (tame tarpe ir aš) ten eina. Bet jeigu mes norime kad daugiau žmonių naudtusi dviračiais tai eismo inteisyvumas ten padidės.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Tarp Šeškinės ir Pašilaičių turbūt laukiama Šiaurinės, nėra reikalo atskirai investuoti į šaligatvius. Geriausia eiti Fabijoniškių pusėje. Ten bendras pėsčiųjų ir dviračių takas - eismas jame toks "intensyvus", kad vieni kitiems tikrai netrukdo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Kurioje vietoje jų nėra? Galima nueiti nuo Saltoniškių iki pat Depo.
    O tu bandei eiti? Nes aš einu kartais. Šeškinėje yra žolyne purvo takeliai, o ne šaligatviai.

    Nuo senukų iki laisvės prospekto yra kartais šaligatvis, jei parduotuvė buvo gera ir pastatė. Kitoje pusėje gatvės yra dviračių takas, bet šaligatvio nėra.

    Apie tarpą tarp laisvės prospekto ir norfos jau rašė infrastruktūros temoje su nuotraukomis. Ten bala užima daugiau vietos nei šaligatviai.

    Ar dabar einu Pašilaičių, Baltrūšaiočio gatvėmis, per šeškinės kiemus, nes ten šaligatviai yra.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Ukmergės gatvėje šaligatvius
    Kurioje vietoje jų nėra? Galima nueiti nuo Saltoniškių iki pat Depo.

    Komentuoti:

Working...
X