Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

2020-2030 projektų prognozės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Vien tik autonominis transportas nepanaikins kamščių, bet juos sumažins.
    Ne sumažins, o padidins.

    Brangus parkingas prie darbo? Tegu auto nuvažiuoja namo, pastovi ir vakare atvažiuoja paimti. Vaikas tingi važiuot viešuoju į užsiėmimus? Nieko, suvežios autonominė. Nerandi kur prisiparkuot atvažiavęs? Nieko, autonominė apsuks kelis ratus kol tvarkysies reikalus. Senimas nebegali vairuot? Autonominis auto nuveš visus, visur ir visada

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Vilnius 2030:
    1. Nutiesta Šiaurinė g., šiaurinis aplinkkelis (Mykolo Lietuvio g.), Taurupės g., rekonstruotas Nemenčinės pl., iki Vilniaus ribos link Trakų - 4 eismo juostos.
    2. Dalyje senamiesčio uždraustas eismas (arba smarkiai apribotas ir įvestas vienkartinis įvažiavimo mokestis 10 Eur).
    3. Įrengta 10 požeminių/ daugiaaukščių parkingų senamiesčio prieigose ir miegamuose rajonuose.
    4. Apmokestinas parkavimas visuose daugiabučių namų kiemuose. Nustatomas maksimalus antžeminės dalies parkavimo vietų skaičius - 0.1vietos/butui.
    5. Savivaldybė rimtai prižiūri architektūrinę naujų namų dalį, jokių antžeminių vietų tarp namo ir gatvės.
    6. Perdaromi ir platinami iki 2023 metų nutiesti dviračių takai (tuomet bus vadinami "senais Šimašiaus projektais").
    7. Viešasis transportas - autobusai varomi dujomis ir elektra, troleibusai. Viešojo transporto A juostos - fiziškai atskirtos.
    8. Senamiestis tvarkomas iš esmės, be paprastųjų remontų. 50 proc. Senamiesčio gatvėių nelieka asfalto ar betono.
    9. Atstatomi Radvilų rūmai Vilniuje išnešant nafig parkavimo aikštelę. Atstatomi Subačiaus vartai.
    10. Renovuotos visos viešosios įstaigos, taip pat renovuojami 100 daugiabučių kasmet (t.y. viso apie 30 proc.renovacijos reikalaujančių daugiabučių). Atnaujinta 100 proc.
    daugiabučių namų kiemų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kad nelabai matau stačių kampų. Nebent tu kalbi apie apskritai aštraus kampo susikirtimus, bet tai norint tokių išvengti reiks iškirst pusę parko.

    Šitame projekte atsiranda 4 naujos jungtys ten, kur iki šiol buvo išmindžioti takeliai. Klausimas kyla tik dėl vieno "medinio" tako nuo Radvilaitės g.

    Bet aš nežinau kokia stadija šito projekto, nesu matęs jokių dokumentų. Kad jis yra naujas sprendžiu pagal takų išdėstymą (kai kurie takai, pavyzdžiui, tampa kiek lenkti, lyginant su iki tol buvusiais).
    Na, pavyzdžiui, prie Valdovų rūmų yra statūs kampai, ir net nuotraukoje matosi, kaip šalia išminta įstrižai, ir ten tikrai nereiktų nieko kirsti. Na, bet geriau taip, nei kaip dabar yra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiemet zonos gana stipriai prasiplėtė.

    2020 vs 2019:
    <...>
    Na taip, vadinasi praleidau šitą praplėtimą. Ankščiau matytame žemėlapyje tik spalvas pakeitė. Tuomet šaunu, po truputi plęčiame.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai kad daroma atvirkščiai - zonos neplečiamos, tik kainos padidinamos.
    Šiemet zonos gana stipriai prasiplėtė.

    2020 vs 2019:





    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gies Rodyti pranešimą
    Ir neužtenka vien tik plėsti parkavimo zonas, paliekant juokingas kainas. Reikia normalių parkingų senamiestyje ir prieigose.
    Tai kad daroma atvirkščiai - zonos neplečiamos, tik kainos padidinamos.


    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kažkaip niekaip neišsiverčiama be takų stačiais kampais, atsižvelgimo į realius srautus. Rezultatas - ir po tokios rekonstrukcijos turėsim išmindžiotus žolynus.
    Kad nelabai matau stačių kampų. Nebent tu kalbi apie apskritai aštraus kampo susikirtimus, bet tai norint tokių išvengti reiks iškirst pusę parko.

    Šitame projekte atsiranda 4 naujos jungtys ten, kur iki šiol buvo išmindžioti takeliai. Klausimas kyla tik dėl vieno "medinio" tako nuo Radvilaitės g.

    Bet aš nežinau kokia stadija šito projekto, nesu matęs jokių dokumentų. Kad jis yra naujas sprendžiu pagal takų išdėstymą (kai kurie takai, pavyzdžiui, tampa kiek lenkti, lyginant su iki tol buvusiais).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    8 punktas, beje, panašu yra rengiamas:

    Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-01-02 150804.jpg
Views:	122
Size:	281,8 kB
ID:	1773196
    Kažkaip niekaip neišsiverčiama be takų stačiais kampais, atsižvelgimo į realius srautus. Rezultatas - ir po tokios rekonstrukcijos turėsim išmindžiotus žolynus.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Gies Rodyti pranešimą

    Visiškai pritariu. VT išbarstė savo potencialius naudotojus dėl savo tragiškos būklės, kuri tikrai pasikeitė į gerą per paskutinius metus (kalbu apie autobusus, troleibusai visdar dugne), bet sėdėdamas automobilyje to nepastebėsi.
    Savivaldybė kažkodėl bijo išmesti vieną kozirį, kurį turi - A juostų plėtra. Yra tokių vietų, kur A juostos pranyksta prieš pat didžiausius kamščius ir tokių vietų, kur jų taip ir nepadarė, kaip Kalvarijų g. Čia būtų vienas iš esminių lūžių. Ir neužtenka vien tik plėsti parkavimo zonas, paliekant juokingas kainas. Reikia normalių parkingų senamiestyje ir prieigose.
    Iš savo patirties galiu pasakyti, kad VT+CarSharing (vasarą paspirtukai) man visiškai pakanka judėti mieste (tik abiems iš jų dar oj kaip reikia plėstis ir tobulėti)
    Dėl A juostų sutinku, dėl parkingo ne. Anksčiau maniau, kad tai reikalinga, jog sutvarkyti betvarkę centre, bet dabar manau, kad Vilnius jau pasiruošęs pokyčiams ir reiktų kaip tik drastiškų priemonių: mažinti parkavimo vietų skaičių centre, branginti parkavimą, ir aišku griežtai kontroliuoti bei bausti pažeidėjus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    8 punktas, beje, panašu yra rengiamas:

    Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-01-02 150804.jpg
Views:	122
Size:	281,8 kB
ID:	1773196

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Pinigų panaudojimas - kita tema. Bet kokiu atveju dviračių takai/šaligatviai tiesiami, viešasis transportas atnaujinamas. Aišku, viskas galėtų vykti sparčiau. Daug metų išvis nebuvo nieko daroma (seni miesto autobusai ir išklypę šaligatviai atrodė norma), tai žmonės masiškai ir sulipo į automobilius.
    Ir tas vyksta savivaldybės iniciatyva, nes kažkokia bendra strategija VT, miesto ekologijos ir pan. klausimais tarp vyriausybės ir savivaldybės praktiškai neegzistuoja, nors visokie mokesčiai eina į bendrą katilą. Ateitų naujas meras, kuris nuspręstų saboduoti VT vardan automobilių ir niekas realiai jam negalėtų pasipriešinti.
    Paskutinis taisė themanual; 2020.01.02, 15:14.

    Komentuoti:


  • Gies
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Pinigų panaudojimas - kita tema. Bet kokiu atveju dviračių takai/šaligatviai tiesiami, viešasis transportas atnaujinamas. Aišku, viskas galėtų vykti sparčiau. Daug metų išvis nebuvo nieko daroma (seni miesto autobusai ir išklypę šaligatviai atrodė norma), tai žmonės masiškai ir sulipo į automobilius.
    Visiškai pritariu. VT išbarstė savo potencialius naudotojus dėl savo tragiškos būklės, kuri tikrai pasikeitė į gerą per paskutinius metus (kalbu apie autobusus, troleibusai visdar dugne), bet sėdėdamas automobilyje to nepastebėsi.
    Savivaldybė kažkodėl bijo išmesti vieną kozirį, kurį turi - A juostų plėtra. Yra tokių vietų, kur A juostos pranyksta prieš pat didžiausius kamščius ir tokių vietų, kur jų taip ir nepadarė, kaip Kalvarijų g. Čia būtų vienas iš esminių lūžių. Ir neužtenka vien tik plėsti parkavimo zonas, paliekant juokingas kainas. Reikia normalių parkingų senamiestyje ir prieigose.
    Iš savo patirties galiu pasakyti, kad VT+CarSharing (vasarą paspirtukai) man visiškai pakanka judėti mieste (tik abiems iš jų dar oj kaip reikia plėstis ir tobulėti)

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Pinigų panaudojimas - kita tema. Bet kokiu atveju dviračių takai/šaligatviai tiesiami, viešasis transportas atnaujinamas. Aišku, viskas galėtų vykti sparčiau. Daug metų išvis nebuvo nieko daroma (seni miesto autobusai ir išklypę šaligatviai atrodė norma), tai žmonės masiškai ir sulipo į automobilius.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Šiemet jau pakėlė akcizą kurui, bus automobilių registracijos mokestis. Spėkite, ar kas nors nueis investicijoms į infrastruktūrą ar ekologiją?
    Šitų mokesčių privalumas tas, kad jie atlieka savo funkciją, net jei ir surinktos lėšos panaudojamos mokytojų atlyginimams ar dar kam nors visiškai nesusijusiam.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Bet kokie staigūs pokyčiai sukelia pasipriešinimą. Todėl svarbu turėti strateginę kryptį ir ja palaipsniui žengti. O strategija turėtų būti paprasta: melžti pinigus iš automobilių (mokesčiai ir įv. apribojimai) ir skirti juos viešajam transportui bei kitokio judėjimo infrastruktūrai tobulinti.
    Šiemet jau pakėlė akcizą kurui, bus automobilių registracijos mokestis. Spėkite, ar kas nors nueis investicijoms į infrastruktūrą ar ekologiją?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Vien tik autonominis transportas nepanaikins kamščių, bet juos sumažins. Ir aišku žiūrint koks tas autonominis transportas bus, jei kalba eina apie tai kad mieste didžioji dalis eismo vyks ne nuosavu autonominiu transportu kuris bus integruotas su miesto eismo valdymu tai viena, o jei kalbi tik apie tai kad savo privačiais automobiliais po vieną važiuos kaip ir dabar, tik nereiks vairuoti, tai kiek kita situacija, nors ir tokiu atveju šiek tiek sumažintų kamščius, bent jau optimizuotų maršrutus, pagal realią situaciją, jei viskas į vieną sistemą būtų sujungta.
    Vien tik autonominis transportas juos sumažins minimaliai. Ir čia žiūrint kad transporto pasiskirstymas išliks toks kaip ir dabar. O jeigu kabant apie viešajį transporta tai jis kamščius sumažins nesvarbu jis autonominis ar ne. Apie bendrą integraciją mieste su bendru maršrutų planavimų tai čia tokia distopinė svajonė kad gal nepradėkim išvis.

    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Kažkoks atgyvenęs požiūris, nepaisant to dirbančiųjų nuotoliniu būdu skaičius kažko vis auga, o norėčiau priminti kad kalbam apie ateitį ir ateities technologijas.
    Tai va, labia būtų linksmą, kad būtų atgyvenęs. Bet pasirodo ne, nuotolinis darbas neveikia taip, kaip norėtusi.

    O jeigu kalbam apie ateities technologijas tai tada glaim kalbėti ir apie robotiką ir dirbtinį intelektą, ko pasekoje niekas nedirbs nei offise nei nuotoliniu būdų nes tokio darbo tiesiog nebus.


    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Taikyti tokius drastiskus eismo limitavimus neesant gerai VT alternatyvai yra nesamone. O toks vaizdas kad ir naujo VT niekas nesiims vystyti mes ale mum nereikia, tai patys ir esame isikaline tokioj situacijoj kad nei i prieki nei atgal.
    Bet kokie staigūs pokyčiai sukelia pasipriešinimą. Todėl svarbu turėti strateginę kryptį ir ja palaipsniui žengti. O strategija turėtų būti paprasta: melžti pinigus iš automobilių (mokesčiai ir įv. apribojimai) ir skirti juos viešajam transportui bei kitokio judėjimo infrastruktūrai tobulinti. Kitaip sakant, norint mažinti automobilizmą automobilio naudojimas turėtų darytis vis nepatogesnis ir brangesnis. Automobiliai dėl to niekur nedings, bet vis daugiau žmonių ims svarstyti, kad gal automobilis nėra būtinas kiekvieną dieną. Jau sausio mėnesis, o dar nelabai buvo dienų, kad būtų galima teisintis, jog nuo važiavimo dviračiu atbaidė sniegas .

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O aš abejoju, Autonominis transportas gal sumažins kamščių nepatogumą, bet pralaidumas didesnis nelabia pasidarys. Tas vienodo greičio palaikymas yra geras teoriškai, bet jis viekia tik tada jeigu tai vienintelė sustojimo vieta maršrute. Beje reikia neužmiršti kad autonominis transportas bus adaptuojamas lėtai. Jeigu dabar vidutinis automobilio amžius yra 14 metų, tai praeis bent keturiolika metų nuo to laiko kai visi nauji automobiliai bus autonominiai kol tokių taps bent dauguma? Čia tikrai ne 2030 planai, gal geriausiu atveju 2050.
    Vien tik autonominis transportas nepanaikins kamščių, bet juos sumažins. Ir aišku žiūrint koks tas autonominis transportas bus, jei kalba eina apie tai kad mieste didžioji dalis eismo vyks ne nuosavu autonominiu transportu kuris bus integruotas su miesto eismo valdymu tai viena, o jei kalbi tik apie tai kad savo privačiais automobiliais po vieną važiuos kaip ir dabar, tik nereiks vairuoti, tai kiek kita situacija, nors ir tokiu atveju šiek tiek sumažintų kamščius, bent jau optimizuotų maršrutus, pagal realią situaciją, jei viskas į vieną sistemą būtų sujungta.


    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nuotolinis darbas pritaikomas toli gražu ne visiems darbams or ir offisiniai to dabar pradeda vengti, nes norint taip dirbti reikia kad būtum motivuotas dirbti, o pas dauguma darbuotojų tokios motyvacijos nėra. Matomas produktyvumo kritimas dirbant iš namų skatina darbdavius versti visus būti offisuose.
    Kažkoks atgyvenęs požiūris, nepaisant to dirbančiųjų nuotoliniu būdu skaičius kažko vis auga, o norėčiau priminti kad kalbam apie ateitį ir ateities technologijas.

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Kas dėl tramvajaus, tai jis Vilniuje buvo suplanuotas jau sovietmečio pabaigoje:

    ...sovietmečio pabaigoje Vilniuje buvo planuotas greitasis tramvajus su požeminėmis atkarpomis miesto centre. Panašaus tipo greitieji tramvajai yra Kijeve ir Volgograde.
    Taip pat straipsnis iš žurnalo „Mokslas ir Technika”, 1988, Nr. 1

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Manau turime judėti į priekį ir nustoti pataikauti "autmobilistams", apmokęstinti parkavimą Varšuvos pavyzdžiu, kaip ir buvo minėta. Kuomet tu gali pirkti nuolatinį parkavimą tik toje gatvėje, kur gyveni - Lvovo g. statytis negali.

    Taip pat turime apmokęstinti įvažiavimą į miesto centrą - Oslo pavyzdžiu, kuomet mokama ir išvažiuojant iš miesto centro(taip ribojant tranzitą). Esu tikras, kad jei reiktų kasdieną už parkavimą prie darbo mokėti po 8 eurus + 2 eurai už įvažiavimą, srautas sumažetų. SUmažėtų ir vežiojančių vaikų į Centre esančia mokyklas ir darželius.

    Tokios sistemos įrengimas didelių infrastruktūros pokyčių nereikalauja, nes tiesiog yra sumontuojamos kameros.





    Taikyti tokius drastiskus eismo limitavimus neesant gerai VT alternatyvai yra nesamone. O toks vaizdas kad ir naujo VT niekas nesiims vystyti mes ale mum nereikia, tai patys ir esame isikaline tokioj situacijoj kad nei i prieki nei atgal. Nesakau kad statom trama/metro mazdaug “build it and they will come”, bet vystant tokius didelius projektus ir vyktu tokie kompleksiski perversmai kad jau esamai veikianciai greito ir talpaus VT sistemai, butu taikomos privataus eismo limitacijos viskam katalizuoti.

    Komentuoti:

Working...
X