Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

2020-2030 projektų prognozės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Aš norėčiau pamatyti:

    Šiaurinę gatvę
    Ukmergės gatvėje šaligatvius
    Mokamo parkavimo zonų išplėtimą (ne vien kainos didinimą)
    veikiantį A juostų ir dviračių takų tinklą

    Apie visokius stoties rajonų ir senamiesčių tvarkymus net neverta rašyti. Rinkiminiai pažadai tuo ir teliks ir ten vien savivaldybės noro kažką daryti vistiek neužtektų, kai visokie paveldosaugininkai pradės kaišioti pagalius į ratus.



    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Gal ir visai nauja Vilniaus Vizija video galima butu sukurti, aceit vilnieciai sneka ko tikisi uz savo mokescius ateinanciam desimtmeciui. Bet kaip independent venture, kad savivaldybe turetu kur ikvepimo semtis .

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Ko čia smulkintis:

    1. 2030 metais Vilnius bus didžiausias Baltijos šalių miestas su 600000+ gyventojais
    2. Užbaigti jau žinomi ir daugiau ar mažiau krutantys projektai: Nacionalinis stadionas, Lazdynų baseinai, Kongresų centras, nauji pėsčiųjų tiltai per Nerį, Liepkalnio sankryža, Rail Baltica atšaka, viena iš stotelių - oro uostas su nauju terminalu, sutvarkomi visi parkai
    3. Viešasis transportas: nauja talpi, greita transporto rūšis, vietomis kur reikia lendanti po žeme (užbaigta bent pirma linija), funikulierius nuo NMC iki Nacionalinio stadiono.
    4. Paaiškėja kad Nacionalinė koncertų salė "Tautos namai" negali būti statoma pagal ispanų projektą, todėl parenkamas kito konkurso dalyvio nerealiai geras projektas ir padidinamas tam reikalui skirtas biudžetas
    5. NMC: bent 7 nauji daugiaaukščiai (įskaitant jau statomus ir žinomus projektus) ir iš viso apie 10+ naujų projektų (aišku kad atmetus daugiabučius), naujų daugiabučių kokybė aukšta, japoniškas sodas, Šnipiškių akštė (pagal naują projektą aišku )... Atsiranda įvairesnių traukos objektų, rekonstruotas gatvių tinklas (kokybiškai, stulpai nebe šaligatvių viduryje), rekonstruojami seni medinukai juos pritaikant smulkiai komercinei veiklai
    6. Ateina suvokimas kad centrinės miesto dalys yra reprezentacinės ir šimašremontų neužtenka, o ir verslas negali statyti bet ko
    7. Šimašremontai visai ok toliau nuo miesto centro, sutvarkomi senų daugiabučių kiemai, senuose rajonuose įrengiami parkai, pilnai išvystytas naujų dviračių takų tinklas jungia visus rajonus, atsiranda keli gerai išvystyti lokalūs centrai. Vaikų darželių, sporto, laisvalaikio objektų daugiau ir jie prieinami visiems ten kur jie ir gyvena, o ne kitam miesto gale
    8. Praktiškai visos biurokratinės paslaugos teikiamos elektroniniu būdu, klesti inovacijos, smarkiai išaugusios užsienio investicijos, daug aukštą pridėtinę vertę kuriančių įmonių, nemažai lietuviškų "vienaragių" ir kitų gyvūnų
    9. Išaugęs Vilniaus pasiekiamumas ir turistų skaičius prilygstantis ar lenkiantis kaimynų sostines
    10. Tvarkingas, renovuotas senamiestis, sugriežtinti reikalavimai fasadams ir ne tik, visi Obi-Wan Kenobi išvardinti atstatymai, tik dar pridėsiu Gedimino pilį
    11. Įgyvendinami visi "geri" projektai kuriuos pamiršau, ar tiesiog tingiu vardinti Vilnius tampa tikra regiono bamba

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Apie metro aisku geriau diskutuoti metro temoje, bet ji uzrakinta ir del suprantamu priezasciu: negalima Vilniui tureti jokio metro. Jei miestas nesugeba net paprastomis A juostomis atskirti viesojo transporto, kad tas nestovetu spustyse... come on... nu ne tas issivystymo lygys. Tramvajaus nestato, nes neuztenka keleiviu srauto iki reikiamo net paprastam tramvajui, o cia iskart metro.
    Nu netaps benamis verslininku, duosit jus jam iphone ar ne. Ne taip sprendziami viesojo transporto patogumo ir prieinamumo klausimai, nebent kazkas politikoje yra populistas ir vagis.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.01.01, 21:59.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Turbūt tik svajonės, bet kaip sakoma “būkim realistai, reikalaukim neįmanomo”.
    Taigi:
    Radvilų rūmų Vilniaus gatvėje atstatymas
    Sirvydo skvero vietoje buvusių namų atstatymas
    Namo priešais Aušros vartus atstatymas
    Vokiečių gatvėje buvusių pastatų atstatymas
    Rūdninkų skvero vietoje buvusio kvartalo atstatymas
    Tymo kvartalo dalinis atstatymas palei Maironio gatvę
    Subačiaus vartų atstatymas
    Žalieji neleis tiek medžių išpjauti ir sunaikinti Senamiesčio "Jaukumą".

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Turbūt tik svajonės, bet kaip sakoma “būkim realistai, reikalaukim neįmanomo”.
    Taigi:
    Radvilų rūmų Vilniaus gatvėje atstatymas
    Sirvydo skvero vietoje buvusių namų atstatymas
    Namo priešais Aušros vartus atstatymas
    Vokiečių gatvėje buvusių pastatų atstatymas
    Rūdninkų skvero vietoje buvusio kvartalo atstatymas
    Tymo kvartalo dalinis atstatymas palei Maironio gatvę
    Subačiaus vartų atstatymas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gaila, kad į pradiniame pranešime kartu sudėti ir Vilniaus pastatų ar urbanistiniai, ir infrastrūktūros projektai.
    Ir tema nejučiom nuvažiavo į infrastruktūros kryptį.

    Tegul bent dalis tų dar 1998 metais BP planuotų projektų bus įgyvendinta per ateinantį dešimtemtį
    Paskutinis taisė Romas; 2020.01.01, 22:02.

    Komentuoti:


  • googleLT
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Ta pačia proga galima iš karto pasijuokti iš senų vizijų. Šiandien yra pirma 2020 metų diena, o kokia buvo Vilniaus 2020 vizija prieš n metų, kai NMC Europos aikštės vietoje buvo tik purvynai ir nerekonstruotas Lietuvos viešbutis?
    Šiaip, nemažai visko ir išsipildė
    Tikrai ne viskas įvyko geriau nei jie tikėjosi. Iš vaizdo panašu, kad tais laikais žmonės bent galvojo, jog ateities NMC ar bendrai Vilniaus centreas nebus vien stiklo ir betono džiunglės, bus išlaikyta daugiau žalumos ir gamtos. Matosi, kad prioritetai yra kiek pasikeitę ir vietoj ilgaamžiškos, malonios ir gražios vizijos įgyvendinimo pataikaujama tiems, kurie nori į centrą sukišti kiek tik galima daugiau kvadratų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Aš tai pirma investuočiau į tunelį Juodkrantėje po kopa Galimai padidintų Juokdrantės patrauklumą, nes kelionė prie jūros yra labiau varginanti nei įprastai dėl beveik 40 m aukščio kopos lipant aukštyn žemyn, o daug kas važiuoja prie jūros pirmyn atgal automobiliais. To nepasakysi apie Palangą ir dauguma kitų kurortų. Pirma pastatyčiau ten, o paskui jau imčiausi panašių projektų Vilniuje ir Kaune

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Ta pačia proga galima iš karto pasijuokti iš senų vizijų. Šiandien yra pirma 2020 metų diena, o kokia buvo Vilniaus 2020 vizija prieš n metų, kai NMC Europos aikštės vietoje buvo tik purvynai ir nerekonstruotas Lietuvos viešbutis? Video:

    https://www.youtube.com/watch?v=dYbXb3Bi64s

    Čia keli NMC screenshotai iš tos vizijos:






    Šiaip, nemažai visko ir išsipildė

    Komentuoti:


  • andrius1577312250
    replied
    Kadangi norit fantazuoti, tai laikykitės, pristatau kurį laiką mintyse brandintą projektą - ilgiausią pasaulyje pėsčiųjų ir dviratininkų tiltą, kurį papildyčiau dar ir dviratininkų tuneliu. Samata vargani 150 milijonų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Dar galima paminėti Mykolo Lietuvio g., o taip pat tikiuosi Gariūnų gatvių tinklo pertvarkymo.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Po senamiesciu ir nera reikalo kast, puikiai apeinama aplink palei pylimo g.
    Paskutinis taisė kasparas.v; 2020.01.01, 17:51.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Realiausias variantas - hibridas, ty tramvajus, kuris lenda po senamiesčiu ir išlenda prie stoties.

    Komentuoti:


  • Well
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    ..... Pilaitė-NMC sakyčiau net visai tikėtina - praktiškai viskas paruošta, tik tiesk bėgius ir pirk tramvajus... Dar šitas sąrašas tiesiog negali egzistuoti be amžiaus projekto - Nacionalinio stadiono.
    Aš kaip tik pamatęs temą norėjau į sąrašą pasiūlyti "nepertrūkstama vientisa A juosta Pilaitė-NMC". Ir netgi nujaučiu, kad per 10 m. daugiau šansų, kad pastatys stadioną, nei tokią juostą padarys. Apie tramvajų net nefantazuoju.

    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    ....Pirma linija tikriausiai butu Pilaite-Zirmunai/Sauletekis. Santariskes-stotis galetu buti tiesiog tramvajus.
    Kastis po žeme nuo Pilaitės iki NMC, kai per visą trasą viršuj yra skiriamoji zona tarp gatvių, mano subjektyvia nuomone laaabai neekonomiška.

    Paskutinis taisė Well; 2020.01.01, 15:38.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Na del metro, tai per sita desimtmeti nebent butu sukurtas finansavimo planas. Paprastai tai yra kazkur 2-3% papildomas mokestis mieste gyvenantiems zmonem kazkur 20ciai metu, ir imamos paskolos is Europos banko. Pirma linija tikriausiai butu Pilaite-Zirmunai/Sauletekis. Santariskes-stotis galetu buti tiesiog tramvajus. Te ai realiai nera toks kosmosas, Barselonoj kur viskas daug kartu brangiau, 16km automatinio metro atkarpa tiesiama uz ~700m euru, gaus po 200m i metus is banko. Nebutina tiek issileisti is karto, dazniausiai kai nutiesiamas tunelis, atidaromos tik kelios stotys kas kokius 2-3 metus, o jei dar butu pritaikyta kroviniu isveziojimui ne darbo valandom, tai sistema nebutu net nuostolinga.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Bent tris dviračių keltuvus kažkas per rinkimų kampaniją žadėjo? Bet tai turbūt iš kart tas keliauja į skiltį Pamirškite.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Iš kosminių siūlyčiau - funikulierių iš Konstitucijos pr. į stadioną ant Šeškinės kalno, arba bet kokią kitą transporto priemonę.

    Mirus Hadid ir turint jos projektą - pastatyti dar vieną landmarką, nebūtinai Gugenheimą, bet tarkim inovacijų muziejų.

    Landmarku galėtų tapti ir vyriausybės miestelis.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.01.01, 13:21.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Būtų įdomu pabandyti prognozuoti, kokie svarbiausi projektai bus įgyvendinti Vilniuje per ateinančius dešimt metų.

    Dar įdomiau bus po dešimt metų atsidaryti šią paskyrą ir suprasti kokie buvome naivūs.

    Taigi mano top 10:

    1. Liepkalnio sankryžos rekonstrukcija
    2. Viadukas jungiantis Narbuto g. ir Konstitucijos pr.
    3. Naujasis Akropolis
    4. 3 nauji dangoraižiai Lvovo g.
    5. Didžiojoje Senamiesčio dalyje uždraustas eismas
    6. Naujas oro uosto terminalas
    7. Apmokestintas parkavimas kiemuose
    8. Sutvarkytas Šventaragio slėnis, tarp pilies ir Bernardinų sodo.
    9. Pastatytas Kernavės tiltas
    10. Atidaryta pirmoji metro linija Santariškės - Stotis

    ​​​​​​

    ​​​​
    Toks nelabai ambicingas sąrašiukas...

    1. 100% kad bus įgyvendinta, jau prasidėjo darbai, neįsivaizduoju kas turi atsitikt, kad nepastatytų per 10 metų.
    2. Šitas toks ambicingesnis, nes teks pertvarkyt visą mazgą, todėl šimašininkai nesiims. Tikėtina, kad įgyvendins po kokių 2025. Duočiau 60%.
    3. 100%.
    4. Čia daug klausimų dėl "dangoraižio" apibrėžimo, bet Lvovo 21 - jau vienas, Hanner per 10 metų tikrai užstatys savo sklypą - jau du, Vetrūna - jau trys. Tad duočiau 95% kad 3 bus pastatyti. Na, bent jau 3 sklypai, kuriuose gali atsirasti "dangoraižiai" bus užstatyti, bet dabar jau yra nemaža tikimybė, kad bus kaip su Lvovo 37.
    5. Bus padarytas kilpinis eismas ir ties tuo viskas pasibaigs. Ne ta šalis ir ne tie žmonės... Apie eismo draudimą didžiojoje Senamiesčio dalyje galėsime rimčiau pakalbėt aptardami 2030-2040 po 10 metų, nes didžioji dauguma Lietuvos gyventojų savo mąstymu atsilieka nuo civilizuotu šalių gyventojų apie 10 metų, tad kaip tik apie 2030 subręs tokiems pokyčiams...
    6. Jeigu kalbama apie dabartinius planus su tuo Hyper Rimi style terminalu - tai 100% bus pastatytas.
    7. Not on my watch - sako Rėmka. Dabartinei valdžiai tai yra mission impossible, bet ir žmonėms su stuburu tai yra gana nepopuliarus sprendimas, tad sakyčiau 30%.
    8. Nematau priežasčių kodėl ne, bet visgi norėtųsi, kad tokį didelį projektą miesto centre darytų kita valdžia, nes jau užtenka tos piguvos... Iki 2030 duodu 100%.
    9. Pamirškite.
    10. Pamirškite

    Vietoje metro Santariškės-Stotis siūlyčiau į sąraša pridėti tramvajų. Pilaitė-NMC sakyčiau net visai tikėtina - praktiškai viskas paruošta, tik tiesk bėgius ir pirk tramvajus... Dar šitas sąrašas tiesiog negali egzistuoti be amžiaus projekto - Nacionalinio stadiono. Be Vilnius Connect (na arba kas nuo jo liko) ir Stoties rajono "prikėlimo" irgi negalima apsieit...

    Šiaip įdomu būtų pafantazuot apie kažką masyvesnio, pvz KP susiaurinimą, kaip buvo daug diskutuota NMC temoje, naujų kvartalų sukurimą apleistose teritorijose, didžiosios daugumos daugiabučių renovaciją, dviračių takų tinklą visame mieste, kad iki 2030 Vilniuje visiškai nebeliktų sovietinės infrastruktūros (šaligatviai, laiptai, stulpai ir t.t.) ir panašiai.

    Komentuoti:


  • MrDarkness
    replied
    • Uždraustas automobilių eismas Senamiestyje, galbūt išsiplečiant ir į dalį NMC.
    • Rimtesnė dviračių takų plėtra
    • Atskirtos A juostos, kartu įrengiant kameras, kurios fiksuotų pažėidėjus
    • Naujos VT rūšies atsiradimas
    • Šiaurinė gatvė
    • Antrasis Akropolis
    • Daugiau baseinų gyvenamuosiuose rajonuose
    • Jokių "remontų" be projektų, o tik rimtos rekonstrukcijos
    • Apmokestintas parkavimas visame mieste(Varšuvos modelis, kai už simbolinį mokestį galima statytis savo rajone, bet kitur susimoki daugiau)
    Paskutinis taisė MrDarkness; 2020.01.01, 14:02.

    Komentuoti:

Working...
X