Dar prieš tos auto aikštelės statybas, berods praeitą vasarą, specialiai bėgau pro ten pažiūrėti, tai ten pilna žmonių buvo ką nors veikenčių. Dar ir pats Vastint CEO žaidė krepšinį, o buvo jau gerokai po dabo valandų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Business Garden Vilnius
Collapse
X
-
Tai paziurekim kiek ten bus dabar zmoniu kai statybas uzbaigsParašė _rB_ Rodyti pranešimąDar prieš tos auto aikštelės statybas, berods praeitą vasarą, specialiai bėgau pro ten pažiūrėti, tai ten pilna žmonių buvo ką nors veikenčių. Dar ir pats Vastint CEO žaidė krepšinį, o buvo jau gerokai po dabo valandų.
Comment
-
Manau tikrai daug.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Tai paziurekim kiek ten bus dabar zmoniu kai statybas uzbaigs
Vistiek erdvė padaryta kokybiškai, pastatai apsaugo nuo Laisvės pr. triukšmo. Aktyvaus sporto, ramaus poilsio vietų yra, manau pritrauks ne tik darbuotojus, bet ir Lazdynų gyventojus.
- 3 patinka
Comment
-
The Fast and the Furious: Tokyo Drift https://www.imdb.com/title/tt0463985/Parašė vaidasp Rodyti pranešimąIdeali vieta driftuiNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Daniil Charms gyvai.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąkaip juokingai masinos kris per tuos langus, kokiai blondines paspaudus ne ta pedala
Comment
-
Judu kontrolieriai patys kiekvieną dieną išbando šitą, keistą, kad dar nepareikalavo pastatyt stotelę arčiau.Parašė abruo Rodyti pranešimąEsminė klaida padaryta statant varslo centrą ne prie VT stotelės, o prie Oslo gatvės. Prie Oslo gatvės reikėjo šitą daugiaaukštį parkingą daryti. Bet kai prioritetas automobiliai, kitaip ir nebuvo galima tikėtis.
O šiaip pasiūlymas labai jau paprastas:
Link Miškinių st.
Perkabinti KT į tą jungiamąjį kelią (per piką ten ir taip pusė autobusų praskrieja kamštį). Išlaidos paklaidos lygyje (KT montuotojų atlyginimas + kelios pakabos, kur negalima panaudoti senų)
Įrengti stotelę kažkur netoli nusukimo į Oslo g. (Berods yra vieta kur išplatėja iki 2 juostų.)
Link LITEXPO st.
Iš esmės yra 3 variantai:
1. Nieko nėra daroma nes mums čia per brangu
2. Statomi 2 šviesoforai (1 link Litexpo ir 1 link Miškinių st.) ir įrengiama normali perėja, o už jos stotelė
3. Statoma požeminė perėja ir prie jos stotelėPaskutinis taisė Vinecko; Vakar, 20:55.
Comment
-
Pabraižymai ant žemėlapio, bet pvz 2 variantas:Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Judu kontrolieriai patys kiekvieną dieną išbando šitą, keistą, kad dar nepareikalavo pastatyt stotelę arčiau.
O šiaip pasiūlymas labai jau paprastas:
Link Miškinių st.
Perkabinti KT į tą jungiamąjį kelią (per piką ten ir taip pusė autobusų praskrieja kamštį). Išlaidos paklaidos lygyje (KT montuotojų atlyginimas + kelios pakabos, kur negalima panaudoti senų)
Įrengti stotelę kažkur netoli nusukimo į Oslo g. (Berods yra vieta kur išplatėja iki 2 juostų.)
Link LITEXPO st.
Iš esmės yra 3 variantai:
1. Nieko nėra daroma nes mums čia per brangu
2. Statomi 2 šviesoforai (1 link Litexpo ir 1 link Miškinių st.) ir įrengiama normali perėja, o už jos stotelė
3. Statoma požeminė perėja ir prie jos stotelė
Raudona - takas
Geltona - perėja
Mėlyna - stotelė
Žydra - “Berlyno” pagalvė (skirta mašinoms pristabdyti prie perėjos, o VT galės pravažiuoti be nepatogumų.
- 1 patinka
Comment
-
Ten jau dabar yra didelė problema, kad pėstieji bėga per Laisvės pr. ties Viados degaline (galima matyti kur žolė išminta). Anksčiau ar vėliau nutiks nelaimė. Ir visa tai dėl neapgalvotos infrastruktūros, kurią galima buvo tiesiog išdėstyti protingiau. Kai bus pastatytas naujas kvartalas šalia Litexpo, pamatysim ir avarijų Parodų - Laisvės pr. sankryžoje, kur nuolat kas nors nutaria mauti skersai visas juostas į apsisukimą prie Viados. Dar vienas neapgalvotos infrastruktūros pavydys.
Dėl pėsčiųjų perėjos – taip daryti nelabai pavyktų, nes kelio parametrai tokie, kad tapkę spaudžia iki 80 km/h (panašiai kaip Geležinio vilko ar Batoro g.). Tik šviesoforas, tiltas ar požeminė.Lietuva visiems.
Comment
-
Ne, nereikia.Parašė Globalus Rodyti pranešimąPaprasto šviesoforo reikia
Reikia padaryti taip, kad pėstieji ten nebėgiotų.
Comment
-
Tai ir taip tvoros stovi, ką dar? Gal gynybos liniją įrengti?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ne, nereikia.
Reikia padaryti taip, kad pėstieji ten nebėgiotų.
Jeigu žmonės bėgioja - reiškia yra problema su prieinamumu. Žmogus neeis 600m lanką, kad iš arčiausiai Oslo g. ofiso nueiti į Norfą. Tai banaliai žmonių smegenų veikimo principas. Ieškomas trumpiausias kelias (arba greičiausias).
Dabar šiaip Laisvės pr. atrodo kaip nesėkmingai įpiešta magistralė. Nuo sankryžos su Pilaitės pr. iki Lazdynų tilto tik tvoros ir atitvarai. Ir per visą tą tarpą (išskyrus sankryžą su Pilaitės pr.) nėra nei vienos prieinamos visiems perėjos.
Visur įrengti tiesiog marazmatiški, niekinantys visus mažai mobilius žmonės, pandusai.
Karoliniškėse, prie poliklinikos kur anksčiau buvo normali perėja, įrengtoje požeminėje perėjoje jau neveikia liftai arba jie veikia, bet tiesiog baisu naudotis jais.
Nieko tokio, jeigu aftamabilistams įkalsime kelis šviesoforus, tai ne magistralė. Laisvės pr. ne A kategorijos gatvė, kad ten visi susikirtimai srautų būtų 2 lygiuose.
Gražinus normalią perėją Karoliniškėse ir įrengus naują prie Business Stadium, būtų elementariai labiau prieinamas miestas.
- 2 patinka
Comment
-
Eis, jei nebus kito varianto. O kitas variantas, praktiškai tokiu pat atstumu - Lazdynų Rimi. Tiesa, jos nesimato per ofiso virtuvėlės langą.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tai ir taip tvoros stovi, ką dar? Gal gynybos liniją įrengti?
Jeigu žmonės bėgioja - reiškia yra problema su prieinamumu. Žmogus neeis 600m lanką, kad iš arčiausiai Oslo g. ofiso nueiti į Norfą. Tai banaliai žmonių smegenų veikimo principas. Ieškomas trumpiausias kelias (arba greičiausias).
O kodėl eis? Nes kitoje 'urbanistinėje dykynėje" - ex Žalgirio stadione - artimiausia parduotuvė yra už 600-700 m. Žirmūnų IKI arba kažkas ten EuroposPC. Ir eina, nesiskundžia.
Nuostabus pasiūlymas - mažai mobilius žmones paleisti automagistralėle per pėsčiųjų perėją. Plikledis gal nutiko?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąDabar šiaip Laisvės pr. atrodo kaip nesėkmingai įpiešta magistralė. Nuo sankryžos su Pilaitės pr. iki Lazdynų tilto tik tvoros ir atitvarai. Ir per visą tą tarpą (išskyrus sankryžą su Pilaitės pr.) nėra nei vienos prieinamos visiems perėjos.
Visur įrengti tiesiog marazmatiški, niekinantys visus mažai mobilius žmonės, pandusai.
Karoliniškėse, prie poliklinikos kur anksčiau buvo normali perėja, įrengtoje požeminėje perėjoje jau neveikia liftai arba jie veikia, bet tiesiog baisu naudotis jais.
Jei nesupranti kodėl Laisvės pr. yra toks, koks yra - verta eiti pasimokyti.
Išmetus demagogiją - kol šio objektas nebuvo pastatytas, jokios transporto ir miesto prieinamumo problemos čia nebuvo.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąNieko tokio, jeigu aftamabilistams įkalsime kelis šviesoforus, tai ne magistralė. Laisvės pr. ne A kategorijos gatvė, kad ten visi susikirtimai srautų būtų 2 lygiuose.
Gražinus normalią perėją Karoliniškėse ir įrengus naują prie Business Stadium, būtų elementariai labiau prieinamas miestas.
Todėl miestas turėtų susirūpinti eismo saugumu. Bet kol nenutrenks ko nors vertingo - į tai dėmesio nebus kreipiama.
Vystytojas, jei jo nuomininkai niekaip negali išsiversti be Norfos - įrengti požeminę perėją arba tiltą.
Comment
-
1. Na ar pats norėtume per pietų pertrauką kopti į statų šlaitą vien tik, kad nusipirkti pavalgyti?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Eis, jei nebus kito varianto. O kitas variantas, praktiškai tokiu pat atstumu - Lazdynų Rimi. Tiesa, jos nesimato per ofiso virtuvėlės langą.
O kodėl eis? Nes kitoje 'urbanistinėje dykynėje" - ex Žalgirio stadione - artimiausia parduotuvė yra už 600-700 m. Žirmūnų IKI arba kažkas ten EuroposPC. Ir eina, nesiskundžia.
Nuostabus pasiūlymas - mažai mobilius žmones paleisti automagistralėle per pėsčiųjų perėją. Plikledis gal nutiko?
Jei nesupranti kodėl Laisvės pr. yra toks, koks yra - verta eiti pasimokyti.
2. Ten yra VT ir iki Europos PC ar IKI “Vilnius” tikrai nereikės pėdinti tiek, kiek lanku per požeminę perėją prie Litexpo.
3. Siūlymas grąžinti šviesoforų reguliuojamą perėją prie Karoliniškių poliklinikos (patikėkit daug kas pasakys ačiū)
Taip pat siūlau įrengti šviesoforu reguliuojamą perėją tarp pirmo ir antro Business Stadium pastatų (1 etapo), kad būtų galima saugiai kirsti kelią be papildomų 1,2km lankų (tenai ir atgal).
Bet manau dėl infrastruktūros jau ne čia reikia diskutuoti.
Comment
Comment