Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Business Garden Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar prieš tos auto aikštelės statybas, berods praeitą vasarą, specialiai bėgau pro ten pažiūrėti, tai ten pilna žmonių buvo ką nors veikenčių. Dar ir pats Vastint CEO žaidė krepšinį, o buvo jau gerokai po dabo valandų.

    Comment


      Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
      Dar prieš tos auto aikštelės statybas, berods praeitą vasarą, specialiai bėgau pro ten pažiūrėti, tai ten pilna žmonių buvo ką nors veikenčių. Dar ir pats Vastint CEO žaidė krepšinį, o buvo jau gerokai po dabo valandų.
      Tai paziurekim kiek ten bus dabar zmoniu kai statybas uzbaigs

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Tai paziurekim kiek ten bus dabar zmoniu kai statybas uzbaigs
        Manau tikrai daug.
        Vistiek erdvė padaryta kokybiškai, pastatai apsaugo nuo Laisvės pr. triukšmo. Aktyvaus sporto, ramaus poilsio vietų yra, manau pritrauks ne tik darbuotojus, bet ir Lazdynų gyventojus.

        Comment


          2025-10-28 Daugiaaukštė

          Click image for larger version

Name:	20251028_072440.jpg
Views:	1457
Size:	929,0 kB
ID:	2227649

          Click image for larger version

Name:	20251028_072339.jpg
Views:	1442
Size:	1,03 MB
ID:	2227650

          Click image for larger version

Name:	20251028_072347.jpg
Views:	1444
Size:	1,13 MB
ID:	2227651

          Click image for larger version

Name:	20251028_072336.jpg
Views:	1438
Size:	1,34 MB
ID:	2227652

          Click image for larger version

Name:	20251028_072445.jpg
Views:	1445
Size:	1,43 MB
ID:	2227653
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Ideali vieta driftui

            Comment


              Jausmas, kad pritakyta konversijai į ofisus.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                Ideali vieta driftui
                The Fast and the Furious: Tokyo Drift https://www.imdb.com/title/tt0463985/
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  kaip juokingai masinos kris per tuos langus, kokiai blondines paspaudus ne ta pedala
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Panašu, jog iškart pradėjo naujo korpuso statybas. Kol kas matyt vieno pastato iš dviejų antrame etape.

                    Comment


                      Click image for larger version

Name:	20251113_120514.jpg
Views:	418
Size:	1,48 MB
ID:	2229928

                      Comment


                        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                        kaip juokingai masinos kris per tuos langus, kokiai blondines paspaudus ne ta pedala
                        Daniil Charms gyvai.

                        Comment


                          Esminė klaida padaryta statant varslo centrą ne prie VT stotelės, o prie Oslo gatvės. Prie Oslo gatvės reikėjo šitą daugiaaukštį parkingą daryti. Bet kai prioritetas automobiliai, kitaip ir nebuvo galima tikėtis.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Esminė klaida padaryta statant varslo centrą ne prie VT stotelės, o prie Oslo gatvės. Prie Oslo gatvės reikėjo šitą daugiaaukštį parkingą daryti. Bet kai prioritetas automobiliai, kitaip ir nebuvo galima tikėtis.
                            Judu kontrolieriai patys kiekvieną dieną išbando šitą, keistą, kad dar nepareikalavo pastatyt stotelę arčiau.
                            O šiaip pasiūlymas labai jau paprastas:
                            Link Miškinių st.
                            Perkabinti KT į tą jungiamąjį kelią (per piką ten ir taip pusė autobusų praskrieja kamštį). Išlaidos paklaidos lygyje (KT montuotojų atlyginimas + kelios pakabos, kur negalima panaudoti senų)
                            Įrengti stotelę kažkur netoli nusukimo į Oslo g. (Berods yra vieta kur išplatėja iki 2 juostų.)

                            Link LITEXPO st.
                            Iš esmės yra 3 variantai:
                            1. Nieko nėra daroma nes mums čia per brangu
                            2. Statomi 2 šviesoforai (1 link Litexpo ir 1 link Miškinių st.) ir įrengiama normali perėja, o už jos stotelė
                            3. Statoma požeminė perėja ir prie jos stotelė
                            Paskutinis taisė Vinecko; Vakar, 20:55.

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                              Judu kontrolieriai patys kiekvieną dieną išbando šitą, keistą, kad dar nepareikalavo pastatyt stotelę arčiau.
                              O šiaip pasiūlymas labai jau paprastas:
                              Link Miškinių st.
                              Perkabinti KT į tą jungiamąjį kelią (per piką ten ir taip pusė autobusų praskrieja kamštį). Išlaidos paklaidos lygyje (KT montuotojų atlyginimas + kelios pakabos, kur negalima panaudoti senų)
                              Įrengti stotelę kažkur netoli nusukimo į Oslo g. (Berods yra vieta kur išplatėja iki 2 juostų.)

                              Link LITEXPO st.
                              Iš esmės yra 3 variantai:
                              1. Nieko nėra daroma nes mums čia per brangu
                              2. Statomi 2 šviesoforai (1 link Litexpo ir 1 link Miškinių st.) ir įrengiama normali perėja, o už jos stotelė
                              3. Statoma požeminė perėja ir prie jos stotelė
                              Pabraižymai ant žemėlapio, bet pvz 2 variantas:
                              Raudona - takas
                              Geltona - perėja
                              Mėlyna - stotelė
                              Žydra - “Berlyno” pagalvė (skirta mašinoms pristabdyti prie perėjos, o VT galės pravažiuoti be nepatogumų.
                              Click image for larger version

Name:	IMG_4096.jpeg
Views:	123
Size:	212,3 kB
ID:	2230111

                              Comment


                                Ten jau dabar yra didelė problema, kad pėstieji bėga per Laisvės pr. ties Viados degaline (galima matyti kur žolė išminta). Anksčiau ar vėliau nutiks nelaimė. Ir visa tai dėl neapgalvotos infrastruktūros, kurią galima buvo tiesiog išdėstyti protingiau. Kai bus pastatytas naujas kvartalas šalia Litexpo, pamatysim ir avarijų Parodų - Laisvės pr. sankryžoje, kur nuolat kas nors nutaria mauti skersai visas juostas į apsisukimą prie Viados. Dar vienas neapgalvotos infrastruktūros pavydys.

                                Dėl pėsčiųjų perėjos – taip daryti nelabai pavyktų, nes kelio parametrai tokie, kad tapkę spaudžia iki 80 km/h (panašiai kaip Geležinio vilko ar Batoro g.). Tik šviesoforas, tiltas ar požeminė.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Paprasto šviesoforo reikia

                                  Comment


                                    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                                    Paprasto šviesoforo reikia
                                    Ne, nereikia.
                                    Reikia padaryti taip, kad pėstieji ten nebėgiotų.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Ne, nereikia.
                                      Reikia padaryti taip, kad pėstieji ten nebėgiotų.
                                      Tai ir taip tvoros stovi, ką dar? Gal gynybos liniją įrengti?

                                      Jeigu žmonės bėgioja - reiškia yra problema su prieinamumu. Žmogus neeis 600m lanką, kad iš arčiausiai Oslo g. ofiso nueiti į Norfą. Tai banaliai žmonių smegenų veikimo principas. Ieškomas trumpiausias kelias (arba greičiausias).

                                      Dabar šiaip Laisvės pr. atrodo kaip nesėkmingai įpiešta magistralė. Nuo sankryžos su Pilaitės pr. iki Lazdynų tilto tik tvoros ir atitvarai. Ir per visą tą tarpą (išskyrus sankryžą su Pilaitės pr.) nėra nei vienos prieinamos visiems perėjos.
                                      Visur įrengti tiesiog marazmatiški, niekinantys visus mažai mobilius žmonės, pandusai.
                                      Karoliniškėse, prie poliklinikos kur anksčiau buvo normali perėja, įrengtoje požeminėje perėjoje jau neveikia liftai arba jie veikia, bet tiesiog baisu naudotis jais.

                                      Nieko tokio, jeigu aftamabilistams įkalsime kelis šviesoforus, tai ne magistralė. Laisvės pr. ne A kategorijos gatvė, kad ten visi susikirtimai srautų būtų 2 lygiuose.

                                      Gražinus normalią perėją Karoliniškėse ir įrengus naują prie Business Stadium, būtų elementariai labiau prieinamas miestas.

                                      Comment


                                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                        Tai ir taip tvoros stovi, ką dar? Gal gynybos liniją įrengti?

                                        Jeigu žmonės bėgioja - reiškia yra problema su prieinamumu. Žmogus neeis 600m lanką, kad iš arčiausiai Oslo g. ofiso nueiti į Norfą. Tai banaliai žmonių smegenų veikimo principas. Ieškomas trumpiausias kelias (arba greičiausias).
                                        Eis, jei nebus kito varianto. O kitas variantas, praktiškai tokiu pat atstumu - Lazdynų Rimi. Tiesa, jos nesimato per ofiso virtuvėlės langą.
                                        O kodėl eis? Nes kitoje 'urbanistinėje dykynėje" - ex Žalgirio stadione - artimiausia parduotuvė yra už 600-700 m. Žirmūnų IKI arba kažkas ten EuroposPC. Ir eina, nesiskundžia.

                                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                        Dabar šiaip Laisvės pr. atrodo kaip nesėkmingai įpiešta magistralė. Nuo sankryžos su Pilaitės pr. iki Lazdynų tilto tik tvoros ir atitvarai. Ir per visą tą tarpą (išskyrus sankryžą su Pilaitės pr.) nėra nei vienos prieinamos visiems perėjos.
                                        Visur įrengti tiesiog marazmatiški, niekinantys visus mažai mobilius žmonės, pandusai.
                                        Karoliniškėse, prie poliklinikos kur anksčiau buvo normali perėja, įrengtoje požeminėje perėjoje jau neveikia liftai arba jie veikia, bet tiesiog baisu naudotis jais.
                                        Nuostabus pasiūlymas - mažai mobilius žmones paleisti automagistralėle per pėsčiųjų perėją. Plikledis gal nutiko?
                                        Jei nesupranti kodėl Laisvės pr. yra toks, koks yra - verta eiti pasimokyti.

                                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                        Nieko tokio, jeigu aftamabilistams įkalsime kelis šviesoforus, tai ne magistralė. Laisvės pr. ne A kategorijos gatvė, kad ten visi susikirtimai srautų būtų 2 lygiuose.
                                        Gražinus normalią perėją Karoliniškėse ir įrengus naują prie Business Stadium, būtų elementariai labiau prieinamas miestas.
                                        Išmetus demagogiją - kol šio objektas nebuvo pastatytas, jokios transporto ir miesto prieinamumo problemos čia nebuvo.
                                        Todėl miestas turėtų susirūpinti eismo saugumu. Bet kol nenutrenks ko nors vertingo - į tai dėmesio nebus kreipiama.

                                        Vystytojas, jei jo nuomininkai niekaip negali išsiversti be Norfos - įrengti požeminę perėją arba tiltą.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Eis, jei nebus kito varianto. O kitas variantas, praktiškai tokiu pat atstumu - Lazdynų Rimi. Tiesa, jos nesimato per ofiso virtuvėlės langą.
                                          O kodėl eis? Nes kitoje 'urbanistinėje dykynėje" - ex Žalgirio stadione - artimiausia parduotuvė yra už 600-700 m. Žirmūnų IKI arba kažkas ten EuroposPC. Ir eina, nesiskundžia.

                                          Nuostabus pasiūlymas - mažai mobilius žmones paleisti automagistralėle per pėsčiųjų perėją. Plikledis gal nutiko?
                                          Jei nesupranti kodėl Laisvės pr. yra toks, koks yra - verta eiti pasimokyti.
                                          1. Na ar pats norėtume per pietų pertrauką kopti į statų šlaitą vien tik, kad nusipirkti pavalgyti?
                                          2. Ten yra VT ir iki Europos PC ar IKI “Vilnius” tikrai nereikės pėdinti tiek, kiek lanku per požeminę perėją prie Litexpo.

                                          3. Siūlymas grąžinti šviesoforų reguliuojamą perėją prie Karoliniškių poliklinikos (patikėkit daug kas pasakys ačiū)
                                          Taip pat siūlau įrengti šviesoforu reguliuojamą perėją tarp pirmo ir antro Business Stadium pastatų (1 etapo), kad būtų galima saugiai kirsti kelią be papildomų 1,2km lankų (tenai ir atgal).

                                          Bet manau dėl infrastruktūros jau ne čia reikia diskutuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X