Savivaldybė anksčiau skelbė, kad pėsčiųjų tiltas į Žvėryną bus statomas kartu su Ministerijų miesteliu. Tai reik manyt, kad dabar pajudės ir šitas reikalas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ministerijų miestelis
Collapse
X
-
Koks begalinis optimizmas. Lyg nors vienas VMS projektas per paskutinius 8 metus būtų pajudėjęs laiku ir kaip žadėta.Parašė Creatium Rodyti pranešimąSavivaldybė anksčiau skelbė, kad pėsčiųjų tiltas į Žvėryną bus statomas kartu su Ministerijų miesteliu. Tai reik manyt, kad dabar pajudės ir šitas reikalas.
- 13 patinka
Comment
-
Dieve dieve. Taip lengvai žmonės rankas nuleidžia. Nu tai kad yra aplinkui, tik aš nežinau kas skaitosi kaip tinkamas parkingas. Kelių aukštų, ir be kita ko, nemokamas turbūt. Bet šiaip neabejočiau jeigu tam kvartale įrengtų požemines aikšteles, darbo liaudies prašymu.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKas iš GV jei iš esmės nėra kur mašinų parkuoti.
Baidarėmis upe iki Lazdynų ir Antakalnio. Žiemą šunų kinkiniais.
Comment
-
Pagal tai ka teko girdet is spaudos konferencijos, eina kalba, kad ten galetu atsiras Vyriausybes komplekstas+like pastatai kitom ministerijom/departamentai/centram/institutam ir pan. Taip pat manau, kad bus is kazkokios bendros infratrukturos pletra, kaip galbut darzeliai, parduotuves (you name it). Seimas manau irgi prades savo siknas judint su turto pertvarka, nes turi Seimo viesbuti, garazus Zveju gartvei prie Neries, apskurisia aikste preisais su neveikianciu fontanu, ir pacius seimo rumu pastatus, kurie prasos normalaus kapitalinio remonto, ne tik langu pakeitimo ir sienu padazymo. Reikalinga ir pozemine aikstele seimo lankytojam ir darbuotojam, todel manau, kad ir tam atsiras vietios kazkur salia.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąO užstatyti pagaliau tą tuščią plotą prie Seimo, kitoje Geležiako pusėje, ne geresnis variantas? Kiek dar tas laukas bus viduryje miesto.
Comment
-
NT vertė yra nuolat auganti, o pajamos gautos iš nuomos galėtų būti sėkmingai naudojamos, bet kam. Tiesiog, kodėl naujam projektui negalima imti paskolos, o esamus ministerijų pastatus išnuomavus iš gautų pajamų dengti paskolą?
Taip išsaugant NT valstybės rankose?Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Ta vieta geriau privatizuoti - manau pvz koks Hanneris ar Anreka ten mielai papuostu miesta pastatydami graziu, sviesiu imantriai tinkuotu devynauksciu uz priimtina 5 tukst/kv kaina.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąO užstatyti pagaliau tą tuščią plotą prie Seimo, kitoje Geležiako pusėje, ne geresnis variantas? Kiek dar tas laukas bus viduryje miesto.
- 2 patinka
Comment
-
Nemanau, kad kas nors investuotų ženklias sumas į nuomojamą turtą. O tik ženkliai investavus galima maksimaliai pritaikyti šiuolikiškiems poreikiams bei gauti didžiausią pridėtinę vertę. Tik turint nuosavybėje galima planuoti be didelių valstybės 'cirkų" kai gali persigalvoti ir pakeitę įstatymus išmesti ar kitaip viską sustabdyti.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNT vertė yra nuolat auganti, o pajamos gautos iš nuomos galėtų būti sėkmingai naudojamos, bet kam. Tiesiog, kodėl naujam projektui negalima imti paskolos, o esamus ministerijų pastatus išnuomavus iš gautų pajamų dengti paskolą? Taip išsaugant NT valstybės rankose?
Maksimaliai išsukus viešus aukcionus galima gauti didžiausius pinigus. Valstybė nėra NT valdymo UAB. Visi specializuojasi, užtenka pažvelgti į bet kokius privačius verslus, jie atsiriboja nuo NT valdymo, priežiūros ir visokių kitokių paslaugų (bankai nuo apsaugos, inkasacijos). Beje yra patarlė apie šunį ant šieno.
Džiaugiuosi, kad pirmiausia iškraustys ŽM ir SM iš Gedimino 19, vėliau kitas iš Gedimino 30 ir 38, Jakšto 4 tokiu būdu sudarant prielaidas atgaivinti Gedimino pr. kuris išmiršta po 17val. ir savaitgalį dalyje toliau nei Vilniaus g. Įkūrus viešbučius, apartamentus tikrai būtų daugiau gyvybės.
Remiantis https://finmin.lrv.lt/uploads/finmin...0kvartalas.pdf
ministerijos patenka į 1-3 etapą, o 4-6 nėra dar surašyta kas ten įsikurs. Pirmiausia norėtųsi išvalyti visokias inspekcijas, agentūras, departamentus iš senamiesčio, kur joms tikrai ne vieta, per brangu juos ten laikyti.
SM Vilniaus 33 yra labai teisingas postūmis, Veryga labai pyko turėdamas Bermudų trikampį panosėje.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.01.18, 22:17.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Beje, remiantis tame pdf tai numatoma bendrai 4'000, o ne 2'000 vietų, tai VT klausimas pasidaro dar aktualesnis ir manau visai neapgalvotas.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Taigi praplatins gatves, prides juostu, irengs gondolu tinkla ir prasom. Pas mus turi buti kaip Bolivijos La Paz ir kiti chaosiski miestai o ne kaip artimasis Helsinkis ar Berlynas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBeje, remiantis tame pdf tai numatoma bendrai 4'000, o ne 2'000 vietų, tai VT klausimas pasidaro dar aktualesnis ir manau visai neapgalvotas.
- 1 patinka
Comment
-
Ne, užars esamas gatves ir įrengs linijinius parkus kaip KEdas svajoja. Juk visi 4'000 šio komplekso darbuotojai nusipirks butus Vilniaus vartuose ir atlaisvintuose Gedimino pr. pastatuose, gal netgi tame pačiame kabinete kur dirba dabar. Durnysčių visokių galima prifantazuoti remiantis talibaniškais metodais. O gal ir palmių prisodinti šalia dviračių tako Goštauto gatvę užarus.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Taigi praplatins gatves, prides juostu, irengs gondolu tinkla ir prasom. Pas mus turi buti kaip Bolivijos La Paz ir kiti chaosiski miestai o ne kaip artimasis Helsinkis ar Berlynas.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.01.18, 22:30.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 6 patinka
Comment
-
NT administravimas ir NT nuomos biznis nėra pagrindinė valstybės (vyriausybės) funkcija.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNT vertė yra nuolat auganti, o pajamos gautos iš nuomos galėtų būti sėkmingai naudojamos, bet kam. Tiesiog, kodėl naujam projektui negalima imti paskolos, o esamus ministerijų pastatus išnuomavus iš gautų pajamų dengti paskolą?
Taip išsaugant NT valstybės rankose?Paskutinis taisė gerietis; 2023.01.18, 23:39.-
- 1 patinka
Comment
-
kai toje vietoje dirbs per 4000 darbuotojų, gerokai aktualiau parkavimo vietų skaičius, nei VT. VT užteks tokio koks yra (juk ir dabar šios ministerijos miesto centre ir darbuotojai į jas vaziuoja, taip ir vaziuos).
pristatyme neminėta kaip numatomas parkavimas ir kiek bus vietų. Tikiuosi pozeminiai, bet jei dauguma pastatų liks renovuoti, tai po jais nepastatysi...
priminkite kiek pagal STR normatyvus reiktų parkingo vietų pastatyti tokiai kvadratūrai?
Comment
-
Ta prasme pas mus daug kur jau gaunasi metro skaiciai, bet what do I know...Parašė Premier Rodyti pranešimąkai toje vietoje dirbs per 4000 darbuotojų, gerokai aktualiau parkavimo vietų skaičius, nei VT. VT užteks tokio koks yra (juk ir dabar šios ministerijos miesto centre ir darbuotojai į jas vaziuoja, taip ir vaziuos).
pristatyme neminėta kaip numatomas parkavimas ir kiek bus vietų. Tikiuosi pozeminiai, bet jei dauguma pastatų liks renovuoti, tai po jais nepastatysi...
priminkite kiek pagal STR normatyvus reiktų parkingo vietų pastatyti tokiai kvadratūrai?
- 2 patinka
Comment
-
Mokinamės iš Kanados:Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Taigi praplatins gatves, prides juostu, irengs gondolu tinkla ir prasom. Pas mus turi buti kaip Bolivijos La Paz ir kiti chaosiski miestai o ne kaip artimasis Helsinkis ar Berlynas.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...1989452?copiedMiesto struktūra tokia, kad patogiau ir greičiau keliauti automobiliu, o ne metro, autobusu ar kitu viešuoju transportu.-
Comment
-
Dabar ministerijos yra arti Vilniaus g (1G ir kiti), Žygimantų/Goštauto/Tumo-Vaižganto, o naujoje vietoje kas yra? Ir nelabai ten paleisi su padoriu patekimu ant GV tilto. Abejoju, kad įrenginės didesnius požeminius parkavimus.Parašė Premier Rodyti pranešimąkai toje vietoje dirbs per 4000 darbuotojų, gerokai aktualiau parkavimo vietų skaičius, nei VT. VT užteks tokio koks yra (juk ir dabar šios ministerijos miesto centre ir darbuotojai į jas vaziuoja, taip ir vaziuos).
pristatyme neminėta kaip numatomas parkavimas ir kiek bus vietų. Tikiuosi pozeminiai, bet jei dauguma pastatų liks renovuoti, tai po jais nepastatysi...
priminkite kiek pagal STR normatyvus reiktų parkingo vietų pastatyti tokiai kvadratūrai?
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Čia juokaujate? P+R miesto centre?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ten reiktų pastatyt kelių aukštų P+R su tiesioginiu pajungimu į GV
Taip pat kaip ir į dabartines ministerijas - niekaip.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąĮdomu kaip į šitą vietą bus užtikrintas VT 2'000 darbuotojų?
Nes protingi sprendimai negali būti taikomi. Reikia kaip įmanoma viską parduoti kad valstybė nieko neturėtu. Juk svarbiausia - privatininkų pelnas.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNT vertė yra nuolat auganti, o pajamos gautos iš nuomos galėtų būti sėkmingai naudojamos, bet kam. Tiesiog, kodėl naujam projektui negalima imti paskolos, o esamus ministerijų pastatus išnuomavus iš gautų pajamų dengti paskolą?
Taip išsaugant NT valstybės rankose?
Lietuvoje taip. Kai kuriose šalyse yra. Ten tokio NT infliacinio burbulo nebuvo.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
NT administravimas ir NT nuomos biznis nėra pagrindinė valstybės (vyriausybės) funkcija.
- 1 patinka
Comment
-
Jei centre yra autostrada, kodėl negali būti P+R? Gal tiksliau P+ E - Parkuok ir Eik.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia juokaujate? P+R miesto centre?
Comment
-
Tai žvėryno P+R jau yra naudojama kaip P+W (Park+Walk)Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei centre yra autostrada, kodėl negali būti P+R? Gal tiksliau P+ E - Parkuok ir Eik.
- 1 patinka
Comment
Comment