Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauji daugiabučiai namai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniečiai rimtai kovos dėl automobilių stovėjimo vietų – neleis vystytojams jų vystyti
    Sostinės Naujamiestyje, Skroblų gatvėje, gyvenanti vilnietė Eglė į portalą lrytas.lt kreipėsi sunerimusi dėl kaimynystėje planuojamų daugiabučių – Skroblų 12 ir 14 – statybų. Vieno, Skroblų g. 14, daugiabučio projektiniai pasiūlymai sausio pabaigoje pristatyti gyventojams.

    Baiminasi, jog gatvė taps nepravažiuojama

    Labiausiai ji nuogąstauja dėl suplanuotų nugriauti palei gatvę stovinčių senų metalinių garažų, tiksliau – dėl to, kas juos pakeis. Anot pašnekovės, detaliajame plane numatyta nugriautų garažų vietoje įrengti automobilių stovėjimo aikšteles kaip kompensaciją gyventojams. Tačiau vietinius pasiekė žinia, jog garažų vietoje suplanuotos nebe automobilių stovėjimo vietos, o inžinerinės komunikacijos...
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Aš suprantu, kad čia vieta nėra labai gerai, bet iš vizulkių atrodo visiškais Pernkūkiemis.

      Projektas plėtojamas šalia Jomanto parko, Baltupio g. 61a, sklype, kuriame šiuo metu veikia statybos medžiagų ir sodo prekių parduotuvė „Arkorama“. Gyvenamąjį projektą, pavadintą „Jomanto parku“, sudarys keturi daugiabučiai namai – trys septynių aukštų ir vienas devynaukštis. Keturiuose A+ energinės klasės namuose iš viso bus pastatyti 224 butai: pirkėjams bus pasiūlyti 27,2–86,5 kv. m ploto, 1-4 kambarių butai. Tarp gyvenamųjų namų bus suformuotas pusiau uždaras kiemas su želdynais, įrengtos vaikų bei paauglių žaidimo aikštelės, poilsio vieta vyresnio amžiaus žmonėms. Kiemuose numatyta 17 vietų svečių automobiliams, o požeminėje saugojimo aikštelėje bus įrengta 224 vietos gyventojų automobiliams
      Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...a-16-mln-euru/

      Click image for larger version

Name:	Jomanto-parkas-2.jpg
Views:	334
Size:	386,9 kB
ID:	1782452Click image for larger version

Name:	Jomanto-parkas-3-1024x682.jpg
Views:	338
Size:	161,8 kB
ID:	1782451Click image for larger version

Name:	Jomanto-parkas-1-1024x613.jpg
Views:	347
Size:	112,6 kB
ID:	1782450

      Comment


        Spalvinė gama panaši, bet namai perpus žemesni, palyginus su perkūnkiemiu.

        Comment


          Nesuprantu logikos, vieta yra siaubinga, grynai prie taršios trasos, tokiu atveju būtų logiška sudominti pirkėją geresne architektūra ir medžiagų kokybe, bet stato kažkokį š... Lieka tik kainos, jeigu jos nebus stipriai žemesnės nei aplinkiniuose rajonuose, neįsivazduoju koks kvailys gali susidomėti šiuo projektu. Ai jo, statau, kad pavadinimas bus kažkas tipo "Miško simfonija", nes šalia tas radioaktyvus/cheminis miškelis

          Comment


            Nuo tos arkoramos iki Park Town tik 3,2km, iki Technopolio dar arciau. Jei kainos neuzlaus, eis kaip sako rusai "sa svystam". Prades nuomotojai ir pabaigs visokie emigrantai. Visos stoteles salia, o dar kai kurie ir misko vaizda pro langus gaus.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              Nesuprantu logikos, vieta yra siaubinga, grynai prie taršios trasos, tokiu atveju būtų logiška sudominti pirkėją geresne architektūra ir medžiagų kokybe, bet stato kažkokį š... Lieka tik kainos, jeigu jos nebus stipriai žemesnės nei aplinkiniuose rajonuose, neįsivazduoju koks kvailys gali susidomėti šiuo projektu. Ai jo, statau, kad pavadinimas bus kažkas tipo "Miško simfonija", nes šalia tas radioaktyvus/cheminis miškelis
              Kas perka butus prie pat GV į architektūros kokybę tikrai nežiūri.
              Flickr

              Comment


                Dviračių taką jie patys planuoja padaryt ar jis ten toks yra? Gal pirmas paprastersnis MMM projektas (nepamenu kaip jie ten dabar vadinasi). Bet kokia vieta, toks ir projektas. "Ateities Trio" šoko aukščiau bambos su architektūra panašioj vietoj ir matėm kas gavosi.

                Comment


                  Sprendimus, medžiagas lemia tai, kad pirkėjai perka tuos butus nuomai, "investicijai", kaip dabar sakoma. T.y. jie patys ten negyvens, o nuomininkams koks skirtumas kaip namai atrodo. O jei nuoma trumpalaikė, tai gatvės faktorius taip pat nesvarbu.
                  Žodžiu, turim traktorių, o norim, kad atrodytų kaip Lamborghini.

                  Comment


                    Parašė Horn Rodyti pranešimą
                    "Ateities Trio" šoko aukščiau bambos su architektūra panašioj vietoj ir matėm kas gavosi.
                    Sakyčiau, kad jie orientuodamiesi į architetūrą visiškai prašovė su aplinkos planavimu. Jeigu tas pastatas būtų ne viduryje stovėjimo aikšteles be jokio žaliojo ploto, tai gal būtų kitaip pasisekę. Bet vargu ar bus daug susidomėjusių geresne architektūra (t.y. iškelti didesni lūkesčiai projektui, jo aplinkai), bei sutiks mokėti didesnę kainą kai gauna butą pastate esančiame stovėjimo aikštelėje, su eismu iš visų pusių. Būtų įgyvendinę tą trio iškart su vidiniais žaliuojančiais kiemeliais izoliuotais nuo aplinkinių gatvių, tai gal rezultatas ir kitoks būtų.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Sakyčiau, kad jie orientuodamiesi į architetūrą visiškai prašovė su aplinkos planavimu. Jeigu tas pastatas būtų ne viduryje stovėjimo aikšteles be jokio žaliojo ploto, tai gal būtų kitaip pasisekę. Bet vargu ar bus daug susidomėjusių geresne architektūra (t.y. iškelti didesni lūkesčiai projektui, jo aplinkai), bei sutiks mokėti didesnę kainą kai gauna butą pastate esančiame stovėjimo aikštelėje, su eismu iš visų pusių. Būtų įgyvendinę tą trio iškart su vidiniais žaliuojančiais kiemeliais izoliuotais nuo aplinkinių gatvių, tai gal rezultatas ir kitoks būtų.
                      Sutinku, yra tiesos. Aišku požeminis parkingas dar būtų padidinęs kainą ir klausimas ar būtų padėję. Bet prisipažinsiu buvau neužfiksavęs, jog tas daugiabutis praktiškai be jokios žalios zonos, parkavimo aikštelės viduryje.

                      Comment


                        Parašė architip

                        Tai gi stato pardavimui, galima visiska s... statyti, zmones nusipirks tik irgi ne sau, o nuoma. Toks uzdaras ratas kuris skatina kuo blogesne kokybe.
                        Nuomai perka centre ar šalia jo, miegamuosiuose rajonuose tik vienas kitas butas būna nuomai.
                        Flickr

                        Comment


                          Geriau papasakokit kuo šitas ekonomas yra ženkliai blogiau už tą senesnį, matomą už mokyklos, link centro? 10 metrų arčiau gatvės? pora aukštų daugiau? keliais metrais mažesni atstumai tarp namų? Maxima kokia nors toliau per 50 metrų? Alūdę norint pasiekt reikia pereit gatvę? Niekaip nesuprantu tokios nusistatymo. Juk sovietiname perkūnkiemyje ir statomas. Čia kotedžus penkis reikėjo pastatyt?
                          Paskutinis taisė VNS; 2020.02.12, 14:25.
                          Show must go von!

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Nuomai perka centre ar šalia jo, miegamuosiuose rajonuose tik vienas kitas butas būna nuomai.
                            Čia galima nuomot MRU ir Vilniaus Kolegijos studentams.

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Čia galima nuomot MRU ir Vilniaus Kolegijos studentams.
                              Studentai naujų butų nesinuomoja, gyvena bendrabučiuose arba senos statybos butuose, kur atskiri kambariai, kas patogiau gyvenant keliese ir nuoma pigesnė. Normaliai uždirbantys studentai ar nesenai baigę studijas dažniausiai nuomojasi naujos statybos butus arčiau centro, nėra tikslo brangiai nuomotis naują statybą kažkur toli nuo centro.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Nuomai perka centre ar šalia jo, miegamuosiuose rajonuose tik vienas kitas butas būna nuomai.
                                Projektas Laisves 77. Kalbejau su statybu vadovu. 50proc butu - nuomai.

                                Comment


                                  Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                  Projektas Laisves 77. Kalbejau su statybu vadovu. 50proc butu - nuomai.
                                  Va ir atsakymas, kur nusėda STT gaudomi juodi pinigai
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Justiniškės, „Taikos alėja“ Taikos g. 157B
                                    2020-01-15

                                    Comment


                                      Remigijus Šimašius FB:

                                      Praėjusią savaitę net du nekilnojamojo turto vystytojai bandė apgauti pirkėjus, miestiečius ir miesto administraciją, pasiūlydami pirkti butus ten, kur jokio leidimo statyti jų neturi – neegzistuojančiuose aukštuose. Vienas projektas Lvovo gatvėje Šnipiškėse, kitas – Lapių gatvėje Žvėryne.

                                      Ta proga noriu pasidalinti su jumis žiniomis ir paprašyti pagalbos. Ne tik apie šiuos atvejus, o apie tai, kaip visą miesto plėtrą paversti darnesne, žalesne, draugiškesne žmogui.

                                      Žinau, ką tokiais atvejais, kaip mano minėti, suokia pardavėjai – „žodžiu jau suderinta, būtinai bus patvirtinta“. Tiesa tokia, kad nei raštu, nei žodžiu niekas nederinta ir nesuderinta. Teisiniai keliai tam yra, tačiau ar jie bus patvirtinti – labai didelis klaustukas, nes į tokių manipuliatorių projektus žiūrėsime ypač atidžiai. Dar svarbiau – visada laikysimės tų taisyklių, kurios užtikrina viešąjį interesą.

                                      Dėl šių vystytojų potencialių pirkėjų klaidinimo kreipiausi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Ir, be abejo, šių projektų derinimui pavedžiau išsitraukti galingesnį padidinamąjį stiklą, skirti visą reikalingą laiką, kad miestiečiai nebūtų maustomi.

                                      Tačiau kaip su kitais atvejais, kitais projektais?

                                      Pirmiausia, kur esame. Pradėsiu nuo gerų dalykų. Esame miestas, kuris, kad ir sunkiai, bet vis geriau suderina du svarbius tikslus – architektūros, gyvenimo kokybės augimą bei būsto prieinamumą. Keletas dalykų, kuriuos pasiekėme per pastaruosius kelerius metus:
                                      - uždarėme restitucijos srautą daugiabučių namų kiemuose (kur po restitucijos savivaldybei po kelerių metų likdavo tik ginčytis, koks bus namas, o ne ar jis bus);

                                      - derinant plėtrą pradėjome realiai atsižvelgti į dalyką, kuris iki tol buvo laikomas tuščia deklaracija – urbanistinį kontekstą;

                                      - nutraukėme apsimestinių viešbučių (kur realiai statomi butai) srautą. Matau, kad vis dar pastebite tokių projektų, tačiau negalime ignoruoti realybės – kai kurie projektai nuo pat pradžių vystomi kaip nuomojamų apartamentų pastatai (Airbnb laikais tai neturėtų stebinti). Tačiau jei kyla abejonių, kad už tokių statinių realiai slepiasi butai, visada reikalaujame to, kas svarbiausia – kad pastatas atitiktų normas, taikomas gyvenamiesiems būstams;

                                      - pagaliau galime drąsiai pasakyti, kad mieste netoleruojame įžūlių žemvaldžių – ar tai būtų Neries krantas Žvėryne, ar naujoji dviračių tako trasa Balsiuose, ar bet kuri kita Vilniaus vieta;

                                      - transporto sąlygose vertiname ne tik automobilių, bet ir pėsčiųjų bei dviratininkų eismą;

                                      - viešuose projektuose diskusijas su visuomene pradėjome ankstesnėje stadijoje – formuojant užsakymo užduotį;

                                      - pakeistos praktikos viešuosiuose ir privačiuose objektuose, užtikrinant, kad būtų kuo daugiau želdynų (kai kur dar turime labai pasistengti, bet pasiekimų irgi yra);

                                      - nuo užsakymų pereiname prie architektūrinių konkursų.

                                      Esu patenkintas, kad tuo pačiu galime džiaugtis adekvačia pasiūla, augančiu būsto prieinamumo indeksu Vilniuje, priešingai nuo daugumos ekonominį kilimą patiriančių miestų. Kartu matau vis didesnį vilniečių įsitraukimą į savo miesto kūrybą, vis didesnį reiklumą. Ir tai yra gerai, nes leidžia neužmigti, siekti vis daugiau. Matau kartais ir pasipiktinimą tuo, kad miestas auga apskritai. Su tuo negaliu sutikti, nes Vilnius turi didžiulį augimo potencialą ne bloginant, o pagerinant gyvenimo kokybę, ir tai reikia išnaudoti.

                                      Gražu, aišku, ne viskas. Turime ir neprotingų įstatyminių reguliavimų, kurie leidžia statyti skardines prie greitkelio, bet neleidžia miestietiško tipo patogaus ir patrauklaus užstatymo. Turime netgi tokių nacionalinių taisyklių, kurios miesto centre vietoje čia tinkančių namų vystytojus skatina statyti, kaip taikliai pastebėta, nučiulptus pseudomodernius pastatėlius. Turime privačiose rankose nuo seno atsidūrusių teritorijų, kuriose nieko nereikėtų statyti, tačiau savininkams tokia teisė jau nuo seno buvo suteikta. Galiausiai, turime blogą nesišnekėjimo, nesiklausymo, viešo intereso pamynimo tradiciją, kurią jau daug kur pakeitėme, bet iki tikros pergalės dar reikia padirbėti.

                                      Visų, kuriems brangus mūsų miestas, noriu paprašyti keleto dalykų.

                                      Visų pirma, suprasti, kad miestas, norintis būti patogus, mielas, gražus ir suteikiantis laimės, turi būti pritaikytas vaikščiojimui. Toks jis gali būti tik tada, kai yra kompaktiškas. Visi tyrimai rodo, kas ir taip gana akivaizdu, kad žmonės paprastai linkę eiti iki 2 km, bet praktiškai nėra tokių, kurie į darbą ar namo eis 8 km. Deja, Vilnius ilgai nebuvo kompaktiškas ir visi manė (daugelis ir tebemano), kad automobilis – vienintelė išeitis mieste. Tokiu keliu mes nenueisime niekur, išskyrus į gamtos eikvojimą ir miesto, kaip kultūrinės ir socialinės erdvės, sužlugdymą. Džiaugiuosi, kad užkirtome kelią tokiam miesto tankinimui, kuris reiškė dar vieno daugiabučio įkišimą jau ir taip tankiai užstatytame rajone. Tačiau mums reikia suprasti, kad kompaktiškas miestas reiškia, jog buvę sandėliai, apleistos gamyklos, o kai kur ir bevertės lūšnelės turi būti pakeistos vietomis, kuriose žmonės patogiai gyvena ir dirba, besidžiaugdami prieinama infrastruktūra, įskaitant ir kokybiškesnes bei didesnes žaliąsias erdves (skverų, alėjų, prieinamų parkų pavidalu).

                                      Antra, visur, kur matote, kaip mano minėtais sukčiavimo atvejais, kad kažkas įžūliai nesiskaito su visuomene ir bendromis taisyklėmis – praneškite savivaldybei. Visa tai mums svarbu, kad išsaugotume paveldą, želdynus, užtikrintume sklandų judėjimą ir miesto darną.

                                      Trečia, labai kviečiu sekti miesto planavimo naujienas, pasakyti savo nuomonę ir dalyvauti diskusijose, viešuose projektų svarstymuose. Kartais diskusijos būna sunkios, nes vilniečių nuomonės yra įvairios, o miesto atmosfera, ačiū Dievui, yra laisva ir demokratiška. Tačiau tik tada, kai kalbėsimės, o geriausia – kai kalbėsimės laiku, mes turime šansą rasti geriausius sprendimus.

                                      Už sklandų Vilnių, kuriame dera veržlumas ir darna, civilizacija ir gamta, praeitis ir ateitis!

                                      Comment


                                        detalesnė info apie Andrum projektą ir Capital projeką galima rast čia: https://vilnius.lt/lt/2020/02/19/sav...ncius-aukstus/

                                        Comment


                                          Grįžtant prie temos apie Omberg naują gyvenamosios paskirties projektą. Ar tas projektas nebus loftai Viršuliškių g. 32 (buvęs Telekomo pastatas)?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X