Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauji viešbučiai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2-as neblogas, bet Vilniuj noretusi kazko savitesnio, jaukesnio ir idomesnio pvz 3-io

    Comment


      Šiaip 1-as gražus ir įdomus, net landmarkinis, bet neįsilieja į aplinką. Būtų pats tas vietoj planuojamo nuobodaus Radissono pratęsimo nmc.

      Comment


        As labai schematiskai: Tinkamiausiu trejetukas yra 2, 3 ir 4.

        2. - Per mazai dialogo tarp pastato ir pesciuju praejimo.
        - Idomi architektura.
        - Isvada: NEIN (labiau tinkamas centro periferijai)

        4. - Sukurtas masyvus pasazas neproporcingas erdvei kitapus (Dainavos g.).
        - Architektura netinkama reprezentacinei vietai (per standartine).
        - Isvada: NEIN.

        3. - Praejimo erdve geras puikaus erdves deliminavimo pavizdys. (Nei per uzdaras, nei monumentalus, nei plikas).
        - Fasado horizontalumas, ritmika ir medziagiskumas sukuria tvarkos, modernumo ir svaros jausma.
        - Isvada: JA!

        Comment


          Subjektyviai, manau kad šiai sankryžai dviejų vizualiai reikšmingų objektų (būsima lukiškių aikštė ir pirklių namai) yra gana. Rinkčiau 4 dėl sąlyginio santūrumo, o fasadai puikiai limpa prie bendros Gedimino pr. nuotaikos

          Comment


            Parašė dr.pienas Rodyti pranešimą
            Subjektyviai, manau kad šiai sankryžai dviejų vizualiai reikšmingų objektų (būsima lukiškių aikštė ir pirklių namai) yra gana. Rinkčiau 4 dėl sąlyginio santūrumo, o fasadai puikiai limpa prie bendros Gedimino pr. nuotaikos
            Nesutinku. Butent siuo atveju kiekvienas kampas yra svarbu. Kitaip normalaus centro niekada neturesim.

            Comment


              Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
              Nesutinku. Butent siuo atveju kiekvienas kampas yra svarbu. Kitaip normalaus centro niekada neturesim.
              Nebus jokio 3-io projekto, nesuprantu ko tu taip i ji isikibes. =)
              As suprantu kad zmones pasiilgo vakarietiskumo ir modernumo, bet juk reikia ziureti ne tik kad kad butu grazus vizualiai projektas, bet ir kaip jis susizaidzia su savo aplinka, istorija. Modernuma ir svara galima pasiekti ir be stiklo kalno. Cia Naujamiestis, o ne NMC. Salia KGB muziejus, rami Lukiskiu aikste. Butu kitoj upes pusej-pirmyn, tokios idomios formos stiklo dezutes ten labai tiktu. Sita stiklo pilis pagal turi yra kokius 5 kartus didesne nei Pirkliu Namai, tad tikrai neisivaizduoju kaip ji galetu laimeti konkursa.

              Comment


                3čias labai gerai 'susišaukia' su Pirklių Klubo nauju priestatu, Valstybės kontrolės priestate irgi daug stiklo taip kad savo 'stikliškumu' tikrai yra vietoje ir būtu landmarkiniu pastatu ten. Tuo tarpu 4tas mažai kuo skiriasi nuo kokiu 'Basanavičiaus Namų' - šito spalva kitokia ir anstatą ant viršaus turi, daugiau esminių skirtumų neaptikau. Tai kas tinka kokiai Švitrigailos gatvei, Gedimino pr. jau nykokai atrodo. Idealiam pasaulyje 3čias laimėtu, 4 būtu perkeltas į tuščią sklypą prieš 'Basanavičiaus Namus', o 1 į NMC šalia Lietuvos viešbučio, vietoje to pigaus priestato kurį jie susiruošė statyti. Bet neatmetu galimybės kad laimės 4tas nes jį būtų pigiausia pastatyti, o Eika vistik ne Lords'ai.
                Paskutinis taisė Gladiator; 2016.10.05, 06:35.

                Comment


                  Dešiniajame Neries krante vystomame k18B komplekse įsikurs 200 kambarių „Radisson Red“ viešbutis. Tokio prekės ženklo ir koncepcijos, sukurtos Y kartos klientams, viešbutis kol kas veikia tik Briuselyje.
                  Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/paslaugos/201...#ixzz4MCEvQKv5

                  Comment


                    Na o aš labiausiai tikiuosi, kad 2as bus pasirinktas. Neišsišokantis ir elegantiškas, pats tas tokiai vietai

                    Comment


                      o man dabar idomu pasidare, kad jau bus Radisson Red, tai ar nesikeis planai del Radisson Blue pletros (jie juk buvo pranese, kad plesis ir statys nauja pastata salia)?

                      Comment


                        Beje Carlson Rezidor ir dar vieną naujieną šiandien turi apie plėtrą Lietuvoje - Nida Marina SPA (http://www.rezidor.com/phoenix.zhtml...ase&ID=2209364)

                        Pamenate http://5star.lt/ ?

                        Comment


                          Laikau kumščius už tai, kad nepabijotų išrinkti 2 varianto.

                          Atrodo antrame buvo atrastas aukso vidurėlis: proporcingas, toks ir įdomus, bet tuo pat metu ir neišsišokantis. Tiesiog tobulas.

                          Na o trečias, yra tiesiog "saugus" variantas, toks nieko ypatingo, dežiškiausias iš visų, nors pats pastatas aišku nėra kažkoks bjaurus, bet jeigu galima įdomiau, tai kodėl gi ne?
                          Paskutinis taisė R.A.M.; 2016.10.05, 18:21.

                          Comment


                            Trečias būtų labai gerai jei ne tas miegamųjų rajonų architektūros daugiabutis kieme, kuris labai "šviesis" nuo Tauro kalno.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              3-ias arba 2-as (kvepia Arches truputi ten)
                              There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                              Comment


                                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                o man dabar idomu pasidare, kad jau bus Radisson Red, tai ar nesikeis planai del Radisson Blue pletros (jie juk buvo pranese, kad plesis ir statys nauja pastata salia)?
                                Radisson Blue nekeis planų, projektas sėkmingai ruošiamas. Panašu, kad Radisson'as užsiims visą tą plotą prie vcup be konkurencijos

                                Comment


                                  Paskelbti viešbučio Vilniaus centre architektūriniai pasiūlymai: išrinkite geriausią

                                  Ilgai buvęs apleistas sklypas netoli Lukiškių aikštės sulaukė pasiūlymų, kaip turėtų atrodyti čia iškilsiantis pastatas. Po poros metų čia turėtų duris atverti tarptautinio tinklo „Hilton Garden Inn“ viešbutis, verslo centras ir daugiabutis. Lietuvos architektų sąjunga paskelbė architektų pasiūlymus projektui.

                                  Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ton-973-693381

                                  Comment


                                    Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                    Paskelbti viešbučio Vilniaus centre architektūriniai pasiūlymai: išrinkite geriausią

                                    Ilgai buvęs apleistas sklypas netoli Lukiškių aikštės sulaukė pasiūlymų, kaip turėtų atrodyti čia iškilsiantis pastatas. Po poros metų čia turėtų duris atverti tarptautinio tinklo „Hilton Garden Inn“ viešbutis, verslo centras ir daugiabutis. Lietuvos architektų sąjunga paskelbė architektų pasiūlymus projektui.

                                    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ton-973-693381
                                    1) asociacijos su ilgai stovėjusiais gelžbetonio griaučiais Konstitucijos prospekte, neįmanoma už tokį balsuoti;
                                    2) alaus atidarytuvas;
                                    3) mažiausiai išsišokantis iš aplinkos, todėl turėtų patikti net ir pensininkams;
                                    4) pasivaikščiojimas skustuvo ašmenimis;
                                    5) kiek daug atspindžiųųų....
                                    6) nusipelno dėmesio kai kurie sprendimai, bet fasado įspūdis - kaip VCUP su Radisson Blu.
                                    Gal 6) pasiūlymą apvilkus 3) pasiūlymo fasado apdaila, gautųsi kažkas įdomaus.

                                    Comment


                                      Gal kas gali pilną straipsnį įkelti.

                                      Verslo centrų statybos į Vilnių atvedė viešbučius

                                      http://vz.lt/sektoriai/paslaugos/201...-viesbucius#14

                                      Comment


                                        Verslo centrų statybos į Vilnių atvedė viešbučius
                                        Publikuota: 2016-10-23 10:41 Autorius: Liucija Zubrutė

                                        Vienas po kito Vilniuje kylantys verslo centrai, planuojamas konferencijų centras ir perpildyti viešbučiai – tai patraukė viešbučių operatorių dėmesį. Tiesa, dar daugiau veiksmo rinkoje suteiktų didesnis oro uostas, nes šiuo metu Baltijos šalių centre – Ryga.

                                        Per pastaruosius kelis mėnesius „Carlson Rezidor Hotel Group“ pranešė apie tris naujus planus. Vilniaus Konstitucijos prospekte, architekto Danielio Libeskindo projektuojamame komplekse „k18b“, iškils naujas „Radisson Red“, o prie pat esančio „Radisson Blu Hotel Lietuvos“ bus pradėtos 8 aukštų priestato statybos. Be to, viešbučių valdytojas imasi grupei gana neįprasto projekto Nidoje.
                                        Renkame geriausią maitinimo paslaugų įmonę Balsuokite ir jūs

                                        „Lietuva mums labai svarbi. Europinis „Razidor Hotel“ padalinys anksčiau kliovėsi Skandinavijos rinka, čia grupė – numeris vienas. Šiandien Lietuvoje turime 4 viešbučius: 2 Vilniuje, po vieną Kaune ir Klaipėdoje. Ir toliau kalbamės su investuotojais ne tik Vilniuje, bet ir kitose šalies vietose. Aišku, Vilnius visiškai atitinka mūsų strategiją – išlikti pirmajam Baltijos šalyse“, – sako Davidas Jenkinsas., „Carlson Rezidor Hotel Group“ viceprezidentas.
                                        Pranešėte apie planus Nidoje – ten bus atidarytas „Radisson Blu“. Ar „Carlson Rezidor“ įprasta kurtis tokiose vietose, valdyti tik apie 100 kambarių turintį viešbutį?
                                        Tikra tiesa – tai mums neįprastas pasirinkimas. Tačiau šis projektas (vietoj žvejybos sandėlių iškilsiantis viešbutis – VŽ) toks unikalus, statomas tokioje ypatingoje vietoje, kad iš karto patraukė mūsų dėmesį. Jeigu nebūtume taip įsitvirtinę Lietuvoje ir Baltijos šalyse, tikrai nebūtume svarstę tokios galimybės.
                                        Kokį jums asmeniškai įspūdį paliko Nida?
                                        Tai tokia neįtikėtina ir nepaliesta pasaulio dalis, laukiu, kad galėsime atidaryti viešbutį. Pati vieta ir jos gamta – tai, kas geriausia, ir manau, kad šis projektas gali padėti pritraukti žmonių, kurie galbūt niekad apie Nidą nėra girdėję.
                                        Negailite gerų žodžių ir Vilniui. Kodėl?
                                        Šiuo metu tai aktyviausia rinka Baltijos šalyse. Vilniuje yra geriausios sąlygos plėtrai, nes čia yra mažiausiai viešbučių (palyginti su Ryga ir Talinu – VŽ).
                                        Ryga buvo pirma Baltijos šalių sostinė, kurioje rimtai buvo išplėtotas tarptautinių viešbučių tinklas. Ten buvo oro uostų, maršrutų, kurie padėjo rinkai augti greičiau. Rygoje turime 4 „Radisson“ – tai parodo mūsų dominavimą.
                                        Aišku, rinkose justi cikliškumas. Rygoje sumažėjo rusų turistų srautai. Be abejo, to trūksta. Taigi ši rinka nebėra tokia pozityvi, tačiau mes tikime, kad ji atsities.
                                        Talinas buvo antroji pakilusi sostinė. Čia mes valdome 2 viešbučius „Radisson“ ir 2 „Park Inn by Radisson“. Mums tai stipri rinka. Aišku, Talinas ypač priklausomas nuo suomių ir rusų turistų srautų. O dabar šiose rinkose matoma sunkumų.
                                        Taigi trečia kylanti sostinė – Vilnius. Matome, kad viešbučiai pilni, daugėja konferencijų ir turistų. Tuo pat metu investuojama į naujus viešbučius. Taigi esame ne vieninteliai, kurie imasi naujų projektų – apie juos jau buvo pranešta („Hilton“, „Accor“. „Design Hotels“– VŽ).
                                        Tačiau tai gerai: kai matai rinką, kurioje beveik visas biurų plotas išnuomotas, supranti, kad bendrovės, kurios nori įsikurti Vilniuje, to padaryti negali. Tokia padėtis trukdo augimui. Gera naujiena ta, kad girdime apie naujus biurų projektus. Pavyzdžiui, vietoj stadiono (Žalgirio – VŽ) taip pat iškils biurų.
                                        Tai padeda miestui augti – čia gali persikelti daugiau kompanijų. Paskui plėsis maršrutų skaičius, tuo pat metu turistų srautai. Tai gana aišku.
                                        Jūs neturite nacionalinių oro linijų?
                                        Jau nebeturime.
                                        Estijos oro linijos turi problemų, todėl Ryga su „airBaltic“ išlieka centras. Jei Vilnius turėtų naują oro uostą arba jį rekonstruotų, tiesiogiai atsirastų naujų skrydžių bendrovių, tai pritrauktų daugiau turistų ir renginių.
                                        Jei bus pastatytas naujas konferencijų centras (vietoj Sporto rūmų – VŽ), tai bus naudinga miestui. Taigi esu nusiteikęs gana optimistiškai – Vilnius keičiasi į gera.
                                        Net jei per ateinančius 5–6 metus Vilniuje bus atidaryti 5 nauji viešbučiai. Vis dėlto tai ne per vienus metus. Manau, tokia plėtra yra tvari.
                                        Užsiminėte apie kitus tarptautinius viešbučių operatorius. Vilniuje skaičiuojame bent 10 naujų projektų. Investuotojai neslepia sulaukiantys didelio operatorių susidomėjimo – ar sudėtinga konkuruoti?
                                        Su konkurencija susiduriame visur. Mes buvome pirmas didelis tarptautinis operatorius Baltijos šalyse ir Rusijoje. Maskvoje viešbutį atidarėme 1991-aisiais. Kol rinka auga, konkurencija yra geras dalykas – pagaliau svečias nori rinktis.
                                        Pažiūrėkime iš kitos pusės – ar Vilniui naudinga turėti 5–6 skirtingus prekių ženklus? Be abejo, nes tai verčia žmones pastebėti, kad miestas turi „Hilton“, „Radisson“, „Marriot“ ir t. t. Tai naudinga ir miestui, ir šaliai.
                                        Aišku, mums patiktų, jei visi viešbučiai būtų „Radisson“ (juokiasi – VŽ). Kodėl gi ne? Beje, daugiau mažiau panaši situacija yra Rygoje – ten turime 4 „Radisson“.
                                        Tačiau konkurencija yra visur. Ir viskas gerai, jei investuotojai yra nuovokūs: pažįsta rinką, suvokia investicijų grąžą. Vilniaus rinka klesti ir yra likvidi – bankai noriai skolina, veikia protingi plėtotojai.
                                        Taigi nematote jokios rizikos?
                                        Ne. Rinkos patiria ir kilimų, ir nuosmukių. Aišku, atidarius viešbutį pajuntamas šioks toks konkurencijos momentas. Kaip minėjau, jei Vilniuje atsiranda naujas oro uostas, konferencijų centras, daugiau nei 300.000 kv. m biurų ploto ir net jei jis būtų užpildytas 80%, tai vis tiek pritraukia verslininkų ir kitų ir žmonių. Manau, nėra dėl ko nerimauti.
                                        Tęsinys po lentele

                                        Pakalbėkime apie konkurenciją pasaulio rinkoje. Ką tokiai grupei kaip „Carlson Rezidor“ reiškia „Airbnb“ atsiradimas?
                                        Mums visada tenka prisitaikyti. Prieš 10 metų, kai dar nebuvo „Trip Advisor“, žmonės neturėjo galimybės kritikuoti viešbučių. Na, buvo galimybė parašyti laišką viešbučio vadovui, tačiau tai niekada nebuvo vieša. Tada „Trip Advidor“ viešbučių verslą per naktį apvertė aukštyn kojomis, o mes turėjome prisitaikyti.
                                        Žmonės pradėjo rašyti atsiliepimus – gerus ir blogus. Ir ką daryti? Kaip atsakyti? Tai tave verčia susipažinti su rinkoje atsiradusiomis iniciatyvomis. Nebegali būti tingus. „Trip Advisor“ – itin svarbus.
                                        Paskui žengė „Booking“. Iki tol bendradarbiaudavome su kelionių agentais, o „Booking“ mūsų verslui buvo didžiulis dalykas – jis pakeitė žaidimo taisykles. Mes tiesiog privalėjome ten būti. Visi privalėjo – tu tiesiog negali sau leisti nedirbti su „Booking“.
                                        Ką tokios platformos pakeitė? „TripAdvisor“ privertė viešbučius daug greičiau ir aktyviau reaguoti į svečių atsiliepimus. O mus kaip grupę verčia aktyviau įtraukti vadovus. Be to, naudojame gana sudėtingą programinę įrangą, kuri seka, kaip mums sekasi tokiose platformose kaip „TripAdvisor“ ir „Booking“. Taigi mums tai itin svarbu, nes galime sekti, kaip mums sekasi, – iki tol to negalėjome. Tai mus privertė tobulėti skaitmeninės rinkodaros srityje, sukurti geresnius tinklalapius savo viešbučiams. Kitaip tariant, tai privertė peržiūrėti veiklą ir prisitaikyti – sukurti naujų pareigybių, skyrių ir daryti dalykus kitaip.
                                        Kas toliau? Pasirodė „Airbnb“: ką gi, dar vienas. Tačiau žmonės visada apsigyvena butuose, nuomojasi vilas.
                                        Tačiau tai niekada nebuvo toks masinis reiškinys.
                                        Tai nebuvo taip centralizuota ir lengva. Aš pats naudojausi „Airbnb“. Ar man patiko? Priklausė nuo kiekvienos kelionės. Tačiau tikrai patiko asmeninis ryšys.
                                        Taigi ką tai sako verslui? Ko trūksta žmonėms? Asmeninio kontakto, bendradarbiavimo. Kyla klausimas, ar jis turi būti daugiau ar mažiau virtualus. Štai „Airbnb“ – virtuali platforma, tačiau už jos vis dėlto yra žmogus.
                                        Ir „Radisson Red“ viską gali daryti virtualiai (pasitelkus programėlę galima atsirakinti kambarį, užsisakyti papildomų paslaugų ir bendrauti su kitais viešbučio svečiais – VŽ). Tačiau galų gale tavo viešnagę apibrėš ten esantys žmonės.
                                        Aišku, viešbučių verslas stebi „Airbnb“ ir stengiasi išsiaiškinti, ko galėtų išmokti, ir suprasti, ką gali daryti geriau. Kad galėtų prisitaikyti prie besikeičiančios rinkos arba tam, kad susigrąžintų klientus.
                                        Štai, pavyzdžiui, čia, Vilniuje, „Airbnb“ turbūt yra populiarus savaitgalio ar verslo kelionėms, jei nori gyventi senamiestyje. Mat senamiestyje nėra taip jau daug viešbučių, sunku pastatyti naujų. Taigi tai geras verslas žmonėms. Be to, „Airbnb“ nereguliuojamas, o viešbučių verslas reguliuojamas – mokami mokesčiai ir t. t.
                                        Ar manote, kad tokias platformas reikėtų reguliuoti labiau?
                                        Manau, tai diskusijų vertas klausimas. Ne man spręsti, tačiau manau, kad žmonės norėtų apie tai pasikalbėti.
                                        Jei nori viešbučio, vadinasi, nori viešbučio: tam tikrų paslaugų, saugumo. Jei renkiesi butą, vadinasi, to nenori, to nereikia. Negali žinoti, galbūt ten nesaugu, nėra saugaus įėjimo, pusryčių, SPA ir kambarių priežiūros.
                                        Be abejonės, matome įtaką, niekas negalėtų paneigti, kad „Airbnb“ jos turi. Tačiau mes visi prisitaikome. Imkime „Uber“ – taksi bendrovės privalėjo prisitaikyti. Tai klientui užtikrina geresnes paslaugas.
                                        Ar „Airbnb“ yra konkurentas viešbučių verslui?
                                        Mano nuomone, ne. Galime konkuruoti tam tikromis dienomis ar periodais, tačiau nelaikau („Airbnb“ – VŽ) konkurentu. Nemanau, kad žmonės renkasi tarp viešnagės „Radisson Blu“ ir buto senamiestyje.
                                        Aišku, mes atidžiai stebime ir bandome suprasti, ko tokie svečiai ieško ir ko mes negalime suteikti. Arba ką galime padaryti, kad viešnagė būtų dar geresnė.
                                        Na, aš ir mano sūnus yra bandęs „Airbnb“. Ar norėčiau, kad naudotųsi dukra, nežinau. Mes suteikiame saugią aplinką, o tai daugeliui yra svarbu. Tai pat sukuriame aplinką bendrauti su kitais. Tačiau daugumai žmonių reikia tiesiog kambario geroje vietoje. Jei tinka butas, kodėl gi ne.
                                        Be jokios abejonės, po „Airbnb“ atsiras kas nors nauja.
                                        Galbūt numanote, kas tai galėtų būti?
                                        Tai, su kuo susiduriame dabar, yra viešbučių verslo konsolidacija: „Marriot“ ir „Starwood“, „Accor“ nusipirko „Fairmont“ ir kitus konkurentus, o „Carlson Rezidor“ (kontrolinį akcijų paketą – VŽ) perka kinų HNA. Manau, tai matysime toliau. Konsolidacijos tikslas – galimybė konkuruoti.
                                        Taip pat labai svarbu plėsti lojalumo programas, nes tokiu būdu gali tiesiogiai pasiekti savo svečius. Tai ir bando padaryti „Airbnb“ – žmones sujungti tiesiogiai. Taigi esame kelyje, kuriame bandome tiesiogiai pasiekti klientus.
                                        Paskelbtas konkurso nugalėtojas: kaip atrodys Gedimino prospekto „Hilton“
                                        20 Europos miestų, kuriuose pigiausia apsistoti per „Airbnb“
                                        Viešbučių perversme išnyra žinomi ženklai
                                        Ar „Carlson Rezidor“ dairosi įsigijimų?
                                        Ne. Tačiau šių metų pradžioje įsigijome ekonominės klasės vokiečių „Priseotel“ tinklą (už 14,7 mln. Eur įsigijo 49% akcijų su teise per ateinančius ketverius metus nusipirkti likusias – VŽ). Taigi kartu „Priceotel“ plėtojame šį prekės ženklą. Kol kas – Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje, o vėliau plėsimės tolyn, į šį regioną, Rusiją ir t. t. Taigi nekūrėme naujo ženklo, o nusipirkome. Tai atrodo logiškas žingsnis ir mes juo tikime.

                                        Comment


                                          Aciu!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X