traukiniu vaziuot nera pigiau, nes kaina gan panasi(kai kurie traukiniai pigiau, kiti brangiau nei autobusas), taciau atvaziuojama mazdaug 10-25min greiciau, ir nereikia stoveti kamsciuose, jeigu tas labai nepatinka, ir aplamai traukiniu yra komfortabilesne kelione.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Autobusų stoties rekonstrukcija
Collapse
X
-
Visiškai pritariu. Dabar traukiniu Kaunas - Vilnius važiuot yra vienas malonumas, ypač, greituoju (valanda ir kelios minutės) ir dar pirmąja klaseParašė subfor Rodyti pranešimąir aplamai traukiniu yra komfortabilesne kelione.
Vietos daug, sėdi patogiai, internetas yra...
Comment
-
Patogiau tai patogiau, bet važiavimo dažnumas - per dieną 20 traukinių (su 2 ir daugiau valandų tarpais) ir 70 autobusų. Plius, važiuojant ne iš centrinės, gana didelės šiaurinės Kauno dalies daug patogiau iki Kalniečių nusigauti ir lipti į autobusą. Tuomet ir važiavimo trukmė susilygina.Parašė ernissss Rodyti pranešimąVisiškai pritariu. Dabar traukiniu Kaunas - Vilnius važiuot yra vienas malonumas, ypač, greituoju (valanda ir kelios minutės) ir dar pirmąja klase
Vietos daug, sėdi patogiai, internetas yra...
Kalbant apie pačią stotį - vizualiai bent jau mano akiai atrodo puikiai. Dėl funkcionalumo - pamatysime, kai pradės veikti.
Comment
-
Nėra tokių tarpų. Du didžiausi tarpai - 1:46 (09:14-11:00) ir 1:44 (12:08-13:52).Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąPatogiau tai patogiau, bet važiavimo dažnumas - per dieną 20 traukinių (su 2 ir daugiau valandų tarpais) ir 70 autobusų.
Comment
-
Taip, atidžiai nesuskaičiavau, bet dalis daugiau stovi, nei važiuoja (kelionės trukmė 1:39), o tai jau net ilgiau nei autobusu, todėl ne itin patrauklu...Parašė Zorro Rodyti pranešimąNėra tokių tarpų. Du didžiausi tarpai - 1:46 (09:14-11:00) ir 1:44 (12:08-13:52).
Comment
-
Iš to išvada - nėra esminio skirtumo, kuo važiuoti. Lemia smulkesni veiksniai - patogumas, saugumas - traukinio pusėje, lankstumas, dažnumas (pvz. man - įlipu Kalniečiuose, išlipu Vilniaus pradžioje paprašęs vairuotojo) - autobuso.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutobusai Vilnius - Kaunas 1 val 35-40 min. Tik ekspresai 1,5 val. Taigi, apie kokį nepatrauklumą galii būti kalba? Tuo labiau, kad dalis autobusų piko metu neįsipaišo į grafiką ir vėluoja 5-10 min. dėl spūsčių tiek Kaune, tiek Vilniuje.
Bet čia jau per daug offtopic gavosi.
Comment
-
Negali būti vien ekspresai. Žmonės gyvena ir tarp Vilniaus ir Kauno, kuriems taip pat reikalingas susisiekimas.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąTaip, atidžiai nesuskaičiavau, bet dalis daugiau stovi, nei važiuoja (kelionės trukmė 1:39), o tai jau net ilgiau nei autobusu, todėl ne itin patrauklu...
Comment
-
Pritariu dėl patogumo. Aš pats norėčiau važiuot traukiniu, bet man tie dideli langai grafike labai labai kliūna. Kitas jau minėtas dalykas, Kalniečių stotelėje tikrai labai daug žmonių įlipa, man ir pačiam ji patgiau. Ir paskutinis bet irgi labai svarbus argumentas kainos atžvilgiu, komisinis mokestis 1.45, matai, kad gali nespėt anksčiau į traukinį iškart keliauji į autobusą.
Comment
-
Pačiam dažnai tenka keliauti Vilnius-Kaunas viešuoju transportu, todėl galiu paantrinti kolegoms - didžiausia bėda, atsverianti didesnį patogumą, visada veikiantį wi-fi yra kursavimo dažnumas. Iliustuosiu šiandienos situacija: į 14:45 traukinį niekaip nespėju, kitas traukinys 15:57. Tuo tarpu autobusų šiame tarpe - 4-5.
Kalbant apie kelionės trukmę, net 7/20 traukinių (Kauno kryptimi) laiko yra greitesni nei autobusai. Visi kiti - įskaičiuojant atvykimą į stotį anksčiau nusipirkti bilietą yra nežymiai ilgesni. Vertais dėmėsio galėčiu pavadinti tik traukinius, kurių kelionės trukmė yra mažesnė nei 1:15, kurių vėl, nėra tiek daug.
Aš taip pat mieliau važiuočiau traukiniu, tačiau kodėl aš turiu žiūrėti į tvarkaraščius, taikytis prie jų, jeigu atėjus į autobusų stotį bet kuriuo metu laukčiau daugiausiai 15 minučių.
Ir tai - visai pateisinama situacija. Pažvelgus į autobusų grafiką pamatysime, kad Vilnius-Kaunas reisų nėra jau tiek daug, tačiau tarpus užpildo pravažiuojantys Kauną maršrutai. Tuo tarpu traukinys Kauną gali pravažiuoti nebent keliaudamas į Lietuvos pietus, kas būtų mažų mažiausiai neracionalu - per ilga kelionės trukmė.Paskutinis taisė eigh; 2016.11.24, 17:58.
Comment
-
Čia gal žurnalistų kokia klaida, bet smagiai prajuokino:Parašė chepulis Rodyti pranešimąInfo, nuotraukos, vizualizacijos: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...i-798-713183#_
Toliau, tame pačiame straipsnyje:„Čia daugiau vyksta keleivių negu Vilniuje – nors Vilnius ir sostinė, Kaunas yra tranzitinis. (...) Vilniuje yra apie 500 autobusų per dieną, čia – 700 autobusų per dieną. Kauno stotis šiuo metu pagal srautą yra didžiausia stotis“, – sakė L.Skardžiukas.
Per parą turime 700 autobusų, tai pasistatykime stotį, kuri gali aptarnauti 600Stoties peronas apskaičiuotas 10 tūkst. žmonių srautui per parą, jame bus 21 įlaipinimo aikštelė, galėsianti per parą aptarnauti 600 autobusų.
Comment
-
https://www.facebook.com/pg/Kautra/p...24755630955504 Kas naudojatės šituo, tai yra kelios foto iš stoties vidaus (rodo ir neprisijungus).Paskutinis taisė LukasJuk; 2016.12.23, 20:52.
Comment
-
Aha, kažkaip tikrai kiek nuvylė. Stilius panašus į Seimo posėdžių salę, bet pastarojoje kažkaip natūraliau atrodo (gal nieko nuostabaus, ten turbūt koks ąžuolas sudėtas).Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąTa lauko mediena nenatūraliai atrodo, lyg koks kompozitas.
Comment
Comment