Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

    Parašė Mantaz

    Išskyriau temą. Jei atsiras naujienų dėl geležinkelio stoties - kurkit naują temą.
    Manau tikrai atsiras naujienų

    Sena tema: http://tinkle.miestai.net/showthread.php?t=1095

    O čia galimi variantai rekonstrukcijos:
    1)



    2)





    3)



    Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

    --------------------------------------------------

    Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

    #2
    siandien skaiciau Respublika ir ten buvo pjarinis Lietuvos Gelezinkeliu straipsniukas.
    Ten aiskiai buvo parasyta, kad realiai planuojama tolesne LG stoties Vilniuje rekonstrukcija, kad bus istiklinti keleiviu peronai, tvarkomos pozemines perejos ir toliau bus tvakromas Vilnaius LG stoties mazgas..

    Comment


      #3
      Parašė chmekas
      siandien skaiciau Respublika ir ten buvo pjarinis Lietuvos Gelezinkeliu straipsniukas.
      Ten aiskiai buvo parasyta, kad realiai planuojama tolesne LG stoties Vilniuje rekonstrukcija, kad bus istiklinti keleiviu peronai, tvarkomos pozemines perejos ir toliau bus tvakromas Vilnaius LG stoties mazgas..
      Tai yra labai geros naujienos Nes dabar tie atviri peronai atrodo poprasčiai, o traukinio laukti per lietų irgi menkas malonumas
      Kaip po dykumą blaškiausi

      Comment


        #4
        Parašė chmekas
        siandien skaiciau Respublika ir ten buvo pjarinis Lietuvos Gelezinkeliu straipsniukas.
        Ten aiskiai buvo parasyta, kad realiai planuojama tolesne LG stoties Vilniuje rekonstrukcija, kad bus istiklinti keleiviu peronai, tvarkomos pozemines perejos ir toliau bus tvakromas Vilnaius LG stoties mazgas..

        Reikia tiketis kad taip ir bus !

        Comment


          #5
          Reikia, bet aš pradėdu abėjoti.

          Comment


            #6
            Kazkas tikrai bus daroma, gal ne taik kaip noretusi bet kazka tikrai darys.

            Comment


              #7
              Niekas ten nieko ypatingo daugiau nedarys. Peronai jau dabar "įstiklinti". Gal dar pėsčiųjų tiltuką paremontuos ir viskas.

              Comment


                #8
                Reikia buti optimistiskiem ir tiketis... Vistiek manau kad atsiras investuotoju sitam projektui.

                Comment


                  #9
                  Parašė taimis
                  Reikia buti optimistiskiem ir tiketis... Vistiek manau kad atsiras investuotoju sitam projektui.
                  Sutinku, bet tikėtis iki kokių 2015 yra paprasčiausiai nerealu. Rimta stoties (ir prieigų) rekonstrukcija vertinama virš 1 mlrd.LTL šios dienos kainomis.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Sula
                    Sutinku, bet tikėtis iki kokių 2015 yra paprasčiausiai nerealu. Rimta stoties (ir prieigų) rekonstrukcija vertinama virš 1 mlrd.LTL šios dienos kainomis.
                    Ir tai dar cia turbut be to tolimesnio nuo stoties kvartalo virs gel. begiu?

                    Comment


                      #11
                      Parašė evvt
                      Ir tai dar cia turbut be to tolimesnio nuo stoties kvartalo virs gel. begiu?
                      Na tas gal kokiais 2025-2030

                      Comment


                        #12
                        Parašė Sula
                        Na tas gal kokiais 2025-2030
                        Cia turi omeny visaka ar tik dali, nes manau kad gali ir greiciau, nors visko gali atsitikti.

                        Comment


                          #13
                          Parašė taimis
                          Cia turi omeny visaka ar tik dali, nes manau kad gali ir greiciau, nors visko gali atsitikti.
                          Turiu omeny stoties prieigas su dabar išplėtotais geležinkelininkų infrastruktūros objektais (depai, prekių stotis ir pan.), visiška Panerių g. rekonstrukcija, Naujininkų "truščiobų" panaikinimu, didžiulių estakadinių perdengimų statimu, tertorijos konversija, urbanizavimu ir t.t.

                          Comment


                            #14
                            Tie milijardai - už viso geležinkelio ūkio iškelimą (žemių atlaisvinimą), antžeminio tunelio statybą, į kurį būtų įjungtas ir pietinio senamiesčio - Geležinkelio gatvės tėsinys, na ir kompleksas dabartinės prekių stoties plote, antžeminė automobilių aikštelė.
                            Dabar dėl to parkavimo. Pagal normatyvus yra 1 parkavimo vieta 1000-iui miesto gyventojų, reiškia poreikis - 530 vietų vien tik keleiviams. O kur dar aplinkiniai biurai, esami ir būsimi, aurobusų stotis? Tiesiog nėra vietos didesniems parkavimams kur kitur. O keleivis į traukinį turėtų įlipt sausas ir ne iš lauko.
                            Prasidėjo rekonstrukcija buv. priemiestinių kasų pastato, kurio dalyje bus įrengtas Geležinkelių musiejus. Numatoma ir lauko ekspozicija (garvežių ir vagonų). mastoma, kad gal padaryti net atraktyvų turistinį maršrutą garvežiu į Ignaliną.

                            Comment


                              #15
                              na, iki 2009 jie tikrai neprades nebaigs. . istikruju arteja metai, kai Lietuvoje ivyks Europos krepsinio cemionatas. Taciau turbut ir iki jo nebaigtu...

                              Comment


                                #16
                                Parašė Pauliuf
                                mastoma, kad gal padaryti net atraktyvų turistinį maršrutą garvežiu į Ignaliną.
                                Mintis nebloga. Tik kur jie veikiantį garvežį paims?
                                Kaip po dykumą blaškiausi

                                Comment


                                  #17
                                  Prieš keletą dienų buvau Ventspilyje, ten galima pasivažinėti veikiančiu, anglimis kurenamu, gariniu traukinuku. Labai gera atrakcija.

                                  Dabar, apie geležinkelio plėtros poreikius:

                                  Pvz į Varėną beliko tik keletas reisų ir tie sudaryti tik iš trijų(!) vagonų įskaitant garvežius. Rezultate žmonių prisigrūda, o jei dar bandai važiuoti su dviračiu, tai 3 tam skirtos vietos užimtos, o kiti 5 dviratininkai turi stumdytis nežinia kaip.
                                  Reiškia, net ir dviračiams patogiausai transporto priemonė pasidarė nebepriimtina. O jei pašnekėsim apie važiavimo kainą Viln.-Klp. 40 Lt. Dviese į abu galus 160 Lt. Mašina pigiau ir patogiau.
                                  Tiesa dar nepaminėjau, kad daugybė maršrutų apskritai panaikinta.

                                  Tad kam tos gražios peronų rekonstrukcijos bereikalingos jei iš esmės pati transporto priemonė NEPATOGI ir BRANGI?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Rimas_OK
                                    Pvz į Varėną beliko tik keletas reisų ir tie sudaryti tik iš trijų(!) vagonų įskaitant garvežius. Rezultate žmonių prisigrūda, o jei dar bandai važiuoti su dviračiu, tai 3 tam skirtos vietos užimtos, o kiti 5 dviratininkai turi stumdytis nežinia kaip.
                                    Reiškia, net ir dviračiams patogiausai transporto priemonė pasidarė nebepriimtina. O jei pašnekėsim apie važiavimo kainą Viln.-Klp. 40 Lt. Dviese į abu galus 160 Lt. Mašina pigiau ir patogiau.
                                    Tiesa dar nepaminėjau, kad daugybė maršrutų apskritai panaikinta.

                                    Tad kam tos gražios peronų rekonstrukcijos bereikalingos jei iš esmės pati transporto priemonė NEPATOGI ir BRANGI?
                                    Na auto nera super patogu, ypac jei ta pati marsruta tenka varineti kas diena.

                                    Pigesni gelezinkeliai tikrai nebus, bet jei pagerinti vagonu komforta, padidinti sastatu greiti bent iki 200 kmh ir padaryti intensyvius tvarkarascius (1-2 traukiniai per valanda), LG klestes kaip kitos gelezinkeliu kompanijos visoje europoje.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė vytauc
                                      Mintis nebloga. Tik kur jie veikiantį garvežį paims?
                                      Veikiančių garvežių gal ir suras, bet deja, patys LG sunkiai pas save sugebėtų sertifikuoti tokius riedmenis... Paradoksas, bet gal bus ta mintis suvirškinta.. Tiesa, dar neaišku, ar dėl miesto taršos neiškiltų problemų..

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė ANDRIUS
                                        Na auto nera super patogu, ypac jei ta pati marsruta tenka varineti kas diena.

                                        Pigesni gelezinkeliai tikrai nebus, bet jei pagerinti vagonu komforta, padidinti sastatu greiti bent iki 200 kmh ir padaryti intensyvius tvarkarascius (1-2 traukiniai per valanda), LG klestes kaip kitos gelezinkeliu kompanijos visoje europoje.

                                        Pilnai pritariu. Bet kol kas jie daro tai kas keleivių srauto tikrai nepadidins.

                                        + Rekonstruoja stotis.
                                        + Atnaujina traukinių salonus.

                                        - traukinių greitis nepakankamas (autobusu ir automobiliu greičiau)
                                        - komfortas mažėja (reisų ir vietų mažiau)
                                        - rekonstruodami stotis peronų nepakėlė, į traukinį tenka kopti (kitose šalyse peronai būna pakelti).

                                        Comment

                                        Working...
                                        X