siandien skaiciau Respublika ir ten buvo pjarinis Lietuvos Gelezinkeliu straipsniukas.
Ten aiskiai buvo parasyta, kad realiai planuojama tolesne LG stoties Vilniuje rekonstrukcija, kad bus istiklinti keleiviu peronai, tvarkomos pozemines perejos ir toliau bus tvakromas Vilnaius LG stoties mazgas..
siandien skaiciau Respublika ir ten buvo pjarinis Lietuvos Gelezinkeliu straipsniukas.
Ten aiskiai buvo parasyta, kad realiai planuojama tolesne LG stoties Vilniuje rekonstrukcija, kad bus istiklinti keleiviu peronai, tvarkomos pozemines perejos ir toliau bus tvakromas Vilnaius LG stoties mazgas..
Tai yra labai geros naujienos Nes dabar tie atviri peronai atrodo poprasčiai, o traukinio laukti per lietų irgi menkas malonumas
siandien skaiciau Respublika ir ten buvo pjarinis Lietuvos Gelezinkeliu straipsniukas.
Ten aiskiai buvo parasyta, kad realiai planuojama tolesne LG stoties Vilniuje rekonstrukcija, kad bus istiklinti keleiviu peronai, tvarkomos pozemines perejos ir toliau bus tvakromas Vilnaius LG stoties mazgas..
Reikia buti optimistiskiem ir tiketis... Vistiek manau kad atsiras investuotoju sitam projektui.
Sutinku, bet tikėtis iki kokių 2015 yra paprasčiausiai nerealu. Rimta stoties (ir prieigų) rekonstrukcija vertinama virš 1 mlrd.LTL šios dienos kainomis.
Sutinku, bet tikėtis iki kokių 2015 yra paprasčiausiai nerealu. Rimta stoties (ir prieigų) rekonstrukcija vertinama virš 1 mlrd.LTL šios dienos kainomis.
Ir tai dar cia turbut be to tolimesnio nuo stoties kvartalo virs gel. begiu?
Cia turi omeny visaka ar tik dali, nes manau kad gali ir greiciau, nors visko gali atsitikti.
Turiu omeny stoties prieigas su dabar išplėtotais geležinkelininkų infrastruktūros objektais (depai, prekių stotis ir pan.), visiška Panerių g. rekonstrukcija, Naujininkų "truščiobų" panaikinimu, didžiulių estakadinių perdengimų statimu, tertorijos konversija, urbanizavimu ir t.t.
Tie milijardai - už viso geležinkelio ūkio iškelimą (žemių atlaisvinimą), antžeminio tunelio statybą, į kurį būtų įjungtas ir pietinio senamiesčio - Geležinkelio gatvės tėsinys, na ir kompleksas dabartinės prekių stoties plote, antžeminė automobilių aikštelė.
Dabar dėl to parkavimo. Pagal normatyvus yra 1 parkavimo vieta 1000-iui miesto gyventojų, reiškia poreikis - 530 vietų vien tik keleiviams. O kur dar aplinkiniai biurai, esami ir būsimi, aurobusų stotis? Tiesiog nėra vietos didesniems parkavimams kur kitur. O keleivis į traukinį turėtų įlipt sausas ir ne iš lauko.
Prasidėjo rekonstrukcija buv. priemiestinių kasų pastato, kurio dalyje bus įrengtas Geležinkelių musiejus. Numatoma ir lauko ekspozicija (garvežių ir vagonų). mastoma, kad gal padaryti net atraktyvų turistinį maršrutą garvežiu į Ignaliną.
na, iki 2009 jie tikrai neprades nebaigs. . istikruju arteja metai, kai Lietuvoje ivyks Europos krepsinio cemionatas. Taciau turbut ir iki jo nebaigtu...
Prieš keletą dienų buvau Ventspilyje, ten galima pasivažinėti veikiančiu, anglimis kurenamu, gariniu traukinuku. Labai gera atrakcija.
Dabar, apie geležinkelio plėtros poreikius:
Pvz į Varėną beliko tik keletas reisų ir tie sudaryti tik iš trijų(!) vagonų įskaitant garvežius. Rezultate žmonių prisigrūda, o jei dar bandai važiuoti su dviračiu, tai 3 tam skirtos vietos užimtos, o kiti 5 dviratininkai turi stumdytis nežinia kaip.
Reiškia, net ir dviračiams patogiausai transporto priemonė pasidarė nebepriimtina. O jei pašnekėsim apie važiavimo kainą Viln.-Klp. 40 Lt. Dviese į abu galus 160 Lt. Mašina pigiau ir patogiau.
Tiesa dar nepaminėjau, kad daugybė maršrutų apskritai panaikinta.
Tad kam tos gražios peronų rekonstrukcijos bereikalingos jei iš esmės pati transporto priemonė NEPATOGI ir BRANGI?
Pvz į Varėną beliko tik keletas reisų ir tie sudaryti tik iš trijų(!) vagonų įskaitant garvežius. Rezultate žmonių prisigrūda, o jei dar bandai važiuoti su dviračiu, tai 3 tam skirtos vietos užimtos, o kiti 5 dviratininkai turi stumdytis nežinia kaip.
Reiškia, net ir dviračiams patogiausai transporto priemonė pasidarė nebepriimtina. O jei pašnekėsim apie važiavimo kainą Viln.-Klp. 40 Lt. Dviese į abu galus 160 Lt. Mašina pigiau ir patogiau.
Tiesa dar nepaminėjau, kad daugybė maršrutų apskritai panaikinta.
Tad kam tos gražios peronų rekonstrukcijos bereikalingos jei iš esmės pati transporto priemonė NEPATOGI ir BRANGI?
Na auto nera super patogu, ypac jei ta pati marsruta tenka varineti kas diena.
Pigesni gelezinkeliai tikrai nebus, bet jei pagerinti vagonu komforta, padidinti sastatu greiti bent iki 200 kmh ir padaryti intensyvius tvarkarascius (1-2 traukiniai per valanda), LG klestes kaip kitos gelezinkeliu kompanijos visoje europoje.
Mintis nebloga. Tik kur jie veikiantį garvežį paims?
Veikiančių garvežių gal ir suras, bet deja, patys LG sunkiai pas save sugebėtų sertifikuoti tokius riedmenis... Paradoksas, bet gal bus ta mintis suvirškinta.. Tiesa, dar neaišku, ar dėl miesto taršos neiškiltų problemų..
Na auto nera super patogu, ypac jei ta pati marsruta tenka varineti kas diena.
Pigesni gelezinkeliai tikrai nebus, bet jei pagerinti vagonu komforta, padidinti sastatu greiti bent iki 200 kmh ir padaryti intensyvius tvarkarascius (1-2 traukiniai per valanda), LG klestes kaip kitos gelezinkeliu kompanijos visoje europoje.
Pilnai pritariu. Bet kol kas jie daro tai kas keleivių srauto tikrai nepadidins.
+ Rekonstruoja stotis.
+ Atnaujina traukinių salonus.
- traukinių greitis nepakankamas (autobusu ir automobiliu greičiau)
- komfortas mažėja (reisų ir vietų mažiau)
- rekonstruodami stotis peronų nepakėlė, į traukinį tenka kopti (kitose šalyse peronai būna pakelti).
Comment