Na ką turime, LOT skrydžius į Tokiją, Delta per 8 val. nuskrenda į NYC, čarteriniai vyksta į Madagaskarą. VNO takas renovuotas, dabar vyksta perono renovacijos darbai belieka sulaukti naujo terminalo ir Elektrėnų oro uosto tikrai nereikės
Čia gal kokie bandomieji reisai ir vėliau Delta reguliariai skraidys į NYC kelis kartus per savaitę?
Na ką turime, LOT skrydžius į Tokiją, Delta per 8 val. nuskrenda į NYC, čarteriniai vyksta į Madagaskarą. VNO takas renovuotas, dabar vyksta perono renovacijos darbai belieka sulaukti naujo terminalo ir Elektrėnų oro uosto tikrai nereikės
Negi nesugalvojo į 5x3 metrų dydžio griozdą įdėti GPS išsiuntimą per SMS ir duomenis? Kažkoks absurdas jei dėl to tenka sustabdyti oro eismą Latvijoje.
Galės Latvijos karinės oro pajėgos (jei tokios apskritai yra) pasitreniruoti tokiu atveju, jei atskristų priešų dronas, kurį reiktų nuleisti ant žemės.
Negi nesugalvojo į 5x3 metrų dydžio griozdą įdėti GPS išsiuntimą per SMS ir duomenis? Kažkoks absurdas jei dėl to tenka sustabdyti oro eismą Latvijoje.
Įdomi situacija kaimyninėje Latvijoje. Šiomis dienomis jie prarado karinio drono valdymą, kuris ore gali išbūti iki 90 valandų. Latvijos CAA išplatino pranešimą apie įvykį ir prašo gyventojų pastebėjus skrendantį droną pranešti. Vizualiai drono ieško ir Latvijos karinių oro pajėgų AN-2.
O šiandien į Rygą turėjęs skristi Azur Air Boeing 767-300 (Reg: VP-BXW), apsukęs keletą ratų virš Latvijos teritorijos, galiausiai nusileido Vilniuje. Tikėtina, jog tai įvyko dėl nekontroliuojamo drono.
Bet kokiu atveju, a380 programa baigta, plius sitos krizes dekai liks tik twin engine keleiviniai, tad mum aktualiau planuot atsizvelgiant i visokius 777 ir a350
VNO takas yra standartinio platumo, lygiai toks pat platus kaip pvz. Stansted, kuriame emirates skraido su a380 ir 777, o norint pilnai atitikri reikalavimus, tereiktu padengt po 10-15m is abieju sonu.
Jei gerai pamenu, A380 reikia platesniu riedejimo taku. Kitaip ju varikliai gali pasigauti FOD nuo zemes.
VNO takas yra standartinio platumo, lygiai toks pat platus kaip pvz. Stansted, kuriame emirates skraido su a380 ir 777, o norint pilnai atitikri reikalavimus, tereiktu padengt po 10-15m is abieju sonu.
Komentuoti: