Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Lėktuvų stebėjimas Vilniuje
Collapse
X
-
-
Na ką turime, LOT skrydžius į Tokiją, Delta per 8 val. nuskrenda į NYC, čarteriniai vyksta į Madagaskarą. VNO takas renovuotas, dabar vyksta perono renovacijos darbai belieka sulaukti naujo terminalo ir Elektrėnų oro uosto tikrai nereikės
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Dalinuosi Lietuvos lėktuvų stebėtojų informacija:
Į VNO atvyksta Delta Air Lines A332. Planuojamas atvykimo laikas: ~11:20
~12 val. planuojamas išvykimas iš VNO į JFK, tačiau tikėtina, jog orlaivis išvykti vėluos.
Sekti: https://fr24.com/DAL8820/24def36c
Delta Air Lines
Airbus A330-223 (Reg: N861NW)
EYVI - Vilnius Int.
Foto:
Karolio Kavolėlio fotografija
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.07.07, 17:51.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
Koki auksti kazin pasiekia toki atstuma skrisdamas?Na i Palanga skrisdamas gal beveik i maximuma pakilo?
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąSmagu matyti tokius skrydžius, nors jie ir be keleivių, 20 minučių ir tu Šiauliuose
Komentuoti:
-
Smagu matyti tokius skrydžius, nors jie ir be keleivių, 20 minučių ir tu Šiauliuose
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNegi nesugalvojo į 5x3 metrų dydžio griozdą įdėti GPS išsiuntimą per SMS ir duomenis? Kažkoks absurdas jei dėl to tenka sustabdyti oro eismą Latvijoje.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąGal ir tas tavo minimas latvių stebuklas atburzgės iki VNO
https://twitter.com/i/status/1256877385472970754
Komentuoti:
-
Gal ir tas tavo minimas latvių stebuklas atburzgės iki VNO
https://twitter.com/i/status/1256877385472970754
Komentuoti:
-
Dar vienas, nematytas paukštis.
Įdomi situacija kaimyninėje Latvijoje. Šiomis dienomis jie prarado karinio drono valdymą, kuris ore gali išbūti iki 90 valandų. Latvijos CAA išplatino pranešimą apie įvykį ir prašo gyventojų pastebėjus skrendantį droną pranešti. Vizualiai drono ieško ir Latvijos karinių oro pajėgų AN-2.
O šiandien į Rygą turėjęs skristi Azur Air Boeing 767-300 (Reg: VP-BXW), apsukęs keletą ratų virš Latvijos teritorijos, galiausiai nusileido Vilniuje. Tikėtina, jog tai įvyko dėl nekontroliuojamo drono.
Foto: Karolio Kavolėlio fotografija
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKas čia per reisas?
Komentuoti:
-
Dar vienas restas paukštis Vilniuje, Azerbaidžiano avialinijų Boeing 787. Mano nuomone viena gražiausių dažymo schemų.
Keletas kadrų iš VNO- Azerbaijan airlines
Boeing 787-8 Dreamliner
EYVI - Vilnius Int.
Foto: Karolis Kavolėlis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jei karantinuojatės ir norėtumėte pasižiūrėti, kaip atrodo 747 iš arčiau, tai leisis Vilniuje po 4,5 h.
https://www.flightradar24.com/CLX8755/245ec45a
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kaip su 787 VNO? Galėtų kilti su max svoriu t.y. pilnais bakais, pilnas keleivių+bagažo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kaip su 787 VNO? Galėtų kilti su max svoriu t.y. pilnais bakais, pilnas keleivių+bagažo?
Komentuoti:
-
Bet kokiu atveju, a380 programa baigta, plius sitos krizes dekai liks tik twin engine keleiviniai, tad mum aktualiau planuot atsizvelgiant i visokius 777 ir a350
Komentuoti:
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
VNO takas yra standartinio platumo, lygiai toks pat platus kaip pvz. Stansted, kuriame emirates skraido su a380 ir 777, o norint pilnai atitikri reikalavimus, tereiktu padengt po 10-15m is abieju sonu.
Bet kuriuo atveju kam idomu visi techniniai niuansai gali paskaityti Airport and Maintenance planning manual'a A380 (https://www.airbus.com/content/dam/c...ft-AC-A380.pdf)
Komentuoti:
-
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Jei gerai pamenu, A380 reikia platesniu riedejimo taku. Kitaip ju varikliai gali pasigauti FOD nuo zemes.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei ne pilnu baku ir ne pilnai pakrautas, tuomet gal ir gali, tie patys B747 dabar atskrenda tuščiais bakais, o kyla tuščiais krovinių skyriais.
Komentuoti:
Komentuoti: